VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Oh, trouwens net gehoord dat we onze vakantie beter kunnen cancelen: na de dierenarts (hond moest ook nog ingeent en een nieuwe riem, en antivlooienzooi gekocht dus ik was deze week 300 euro aan de huisdieren kwijt) net vandaag te horen gekregen dat APK auto ook ongeveer 600 euro gaat worden omdat er nogal wat moet gebeuren. We zijn nu blut dus
Hier is het op de creche en BSO erg rustig op het moment. KW was er vorige week met 5 kindjes en BRS met 4 kindjes. Dan is het toch minder leuk. Helemaal voor KW omdat de BSO van meerdere scholen is en hij ze niet allemaal kent en niet makkelijk aansluiting vindt/zoekt. Dan zit ik niet lekker thuis in de wetenschap dat zij daar zitten. Dan is thuis toch leuker...
Oef, dat wordt dus lekker zweten Wind! Zij gaan naar Zeeland, dat scheelt.

En inderdaad, zo'n suf waterijsje was reden genoeg om dan de operatie tot morgen uit te moeten stellen, en dus hebben ze 'm recht gezet. Dat ging best makkelijk, maar als hij wel nuchter was geweest hadden ze dat niet geprobeerd: dan was het protocol meteen opereren geweest. Bizar he.
Bij ons is het ook wel een stuk rustiger dan normaal op kdv en bso, maar daardoor doen ze wel ook extra leuke dingen (zoals naar de speeltuin gaan ).

En Mini kent absurd veel kinderen, valt ons elke keer weer op. Ze is helemaal niet zo'n hyperpopulair kind wat altijd met iedereen wil spelen, maar ze kennen haar wel allemaal en zij kent iedereen ook
Dank je Wind, ik heb nu ook maar een half uur aangehouden tussen de afspraken. Ik twijfelde of het te kort was, maar inderdaad, zoveel heb je niet te bespreken met zo iemand. Ik denk wel dat ik ze het huis even laat zien, kunnen ze zelf ook bepalen of ze denken het te redden in 3 uur enzo. Ik heb nu wel al gelijk een voorkeur, voor diegene die 11 euro vraagt terwijl wij in de advertentie 10 euro bieden. Beetje irritant .

Hmmm, ik heb me nooit schuldig gevoeld als ik Schorrie of Knorrie naar het kdv bracht als ik zelf vrij was. Maar ze vinden\vonden het allebei ook echt heel leuk daar. Ik zie het niet als een 'asiel' , maar meer als een leuke plaats om te spelen met heel veel speelgoed en andere kinderen. Maar misschien is een BSO wel anders dan een kdv wat dat betreft? Ik zou me namelijk wel kunnen voorstellen dat ik Schorrie niet snel naar de BSO zou laten gaan als ik zelf vrij was. Maar dat komt omdat ik nog geen goed beeld heb bij een BSO.

Wij hebben na het eten gefietst met Knorrie, met dank aan Nathje . Schorrie eet op maandag altijd bij mijn ouders dus we hadden even lekker het rijk met zijn drietjes. Even snel naar vrienden op en neer gefietst waar Harrie de tuin gedaan had en die 2 weken terug een baby hadden gekregen. Klein zeg, zo'n pas geboren baby'tje, wat vergeet je dat snel!
Tjee Mille balen zeg... ga je echt je vakantie annuleren? Ik bedoel.. is het al besloten? Dat zou wel kut zijn!

Morgen zou het een crèche- en BSO dag zijn, maar mijn schoonouders willen oppassen omdat ze de jongens dadelijk ruim 2 weken niet zien. Vanmiddag werd ik gebeld dat de BSO een vervoersprobleem had en checkte of KW zou komen, want ze gaan morgen naar een reptielenhuis. Vorige week woensdag zijn ze naar Plaswijckpark geweest. Alleen was dat op een dag dat KW er niet was want dat had hij erg leuk gevonden.

Zeeland is beter dan Spanje met een gebroken arm of been, maar het blijft sneu.
Wanneer ga je ze uitnodigen, Morrie?

Ik zou ze het huis niet laten zien. Onze vorige hulpen kregen het in drie uur voor elkaar dus was onze eis dat de nieuwe dat ook moest kunnen en dat hebben we ze uitgelegd. Gewoon verteld wat er moest gebeuren. Maar goed... het is jouw huis en jouw hulp

Oh, en die voorkeurskandidaat met een uurloon van 11 euro heeft zélf gesolliciteerd op een vacature waarin vermeld stond dat jullie 10 euro bieden dus dat zou ik ook zeggen. Dat ze buiten de salarisschalen ligt Je kunt altijd nog omhoog gaan als je haar graag wil. Zijn het allemaal autochtone vrouwen uiteindelijk?

En ik vind de BSO toch anders. Op het kdv zijn ze heel de dag en bouwen ze goed een relatie op met de andere kindjes en leidsters en een vast ritme wat erg vertrouwd is. Op de BSO is het vaak maar voor 1 á 1,5 uur en daarnaast gaat KW ook maar 1 dag per week.
Het was toch een grapje van Mille?
Ik heb ze voor donderdagavond uitgenodigd. Zal je zien dat ze allemaal niet kunnen op die avond en het voorgestelde tijdstip. Ik zie het al helemaal voor me .

Ik wil die ene trouwens best 11 euro betalen maar dan moet ze echt goed zijn en ook echt willen strijken eens in de twee weken en dan moet ze ook de was die uit de droger komt opvouwen. En dan wil ik dat ze een keer per zoveel tijd de koelkast schoonmaakt.

Ik weet niet of ze allemaal Nederlands zijn. Die ene dus wel. Die komt hier uit het dorp. Eentje kan ook Braziliaans zijn qua achternaam maar schrijft goed Nederlands. En nog een schrijft ook goed Nederlands maar de voornaam kan net zo goed buitenlands zijn. Ik heb alleen degenen uitgenodigd die echt een stukje tekst schreven. Niet die die schreven: Graag mij bellen.
Nee, denk niet dat Mille een grapje maakte.

Is het forum bij jullie ook zo traag? Heb de laptop al opnieuw opgestart, maar krijg foutmeldingen.
Durf het bijna niet te zeggen maar heb ook nooit moeite met kinderen naar creche brengen als ik vrij ben. Sterker nog, ik neem vaak expres op een crechedag vrij zodat ik ook echt vrij ben . Ik kom volgens mij als een heel ontaarde moeder over, maar ben ik niet hoor.

Spannend sollicitaties met nieuwe poets. Ik heb de onze via en vriendin gevonden, vond het wel een fijn idee dat zij haar in ieder geval al kende en vertrouwde.

Mijn prutdag is uiteindelijk nog goedgekomen door reddende engel mijn zusje. Die kwam de jongens even 'uitlaten'. Is misschien een halfuurtje weggeweest maar in dat halve uur kon ik al mijn halfaffe klusjes afmaken. Eten was ook gezellig, bami was lekker. Beetje te want had gehoopt dat ik genoeg zou overhouden om in te vriezen. Niet dus.

En nu ga ik naar bed. Poppetje is zo aan het spoken de laatste tijd, moet echt even bijslapen. Dim begon na het eten te piepen en had ineens koorts. Niet zo hoog, 38,6 maar hoop dat het niet erger wordt want moet morgen werken.
Ik vind je niet ontaard hoor Lilalore, wij hebben Knorrie een dag extra naar de creche gebracht omdat we hem er niet bij wilde hebben in de Efteling , later bedacht ik me dat dat misschien ook wel ontaard is.

Maar als hij het er niet naar zijn zin zou hebben zou ik het niet doen.

Hier is het forum ook enorm traag Wind.

Als het geen grap is is het echt niet leuk, maar het is wel een grap want Mille heeft alles al geboekt enzo en je kunt niet zomaar annuleren.
Ik moet zeggen dat ik er ook niet zoveel moeite mee heb om de kinderen toch weg te brengen al ben ik vrij. As a matter of fact, dat gaat a.s. vrijdag gebeuren. Ik vroeg vanmiddag bij het ophalen of ze vrijdag gesloten zijn ivm het wandelgebeuren in de stad, maar ze zijn gewoon open. En aangezien mijn werk wél dicht is, kán ik een dagje voor mezelf hebben. De leidster zat me echt te pushen dat ik dat moest doen, wel lachen hoor. Heb morgen roostervrij maar vent had geregeld (op aandringen van schoonzus) dat neefje vanavond kwam logeren en tot morgen na het eten blijft, wordt dus een druk dagje op mijn normaal gesproken enige vrije dag, ik vind dus dat ik vrijdag wel vrij heb 'verdiend'. Ga nu naar de sauna. Niet in woonplaats want dicht, maar elders. Inclusief massage.

Succes met de selectie Morrie! Wel spannend lijkt me. Wij willen ook, het huis hier begint ook weer te verstoffen. In ons oude huis dacht ik dat het kwam doordat het huis uit 1907 was,, maar het ligt gewoon aan ons. Helaas.
Ik dacht ook dat het een grapje was, van de vakantie annuleren, maar ken jullie natuurlijk pas net dus kan zomaar dat ik vanalles fout interpreteer.

Ik kan het misschien beter niet zeggen, want dropje vindt me al creepy maar volgens mij komen we uit dezelfde stad... Heb ik bij meelezen niet in de gaten gehad, maar jouw beschrijving van as. vrijdag moet haast wel hier zijn.

Ik ben aan het werk, Sjaak is thuis met Dim, die gisteravond natuurlijk toch ineens hoge koorts kreeg (bijna 40 graden). Vanochtend 38,5 maar tis echt een man(netje), dus piept en kraakt en kan zo naar de toneelschool. Waar hij het vandaan haalt? Zag nu dat op de creche vijfde en zesde ziekte heerst, dus misschien is dat het wel.
Wat een ontaarde moeders hier allemaal zeg. Tsssss...

Oh, zou het een grapje zijn van Mille. Vast.

Ik zag geen smiley dus dacht meteen dat ze serieus was, maar nu ik het nog eens lees en bedenk dat alles al geboekt is denk ik inderdaad dat ze zit te geinen.

Als jij uit Dropje haar post 'iets' herkenbaars ziet qua stad dan zou het zomaar eens dezelfde kunnen zijn. Zou wel grappig en toevallig zijn. Vind ik dan....

Ga je vrijdag dan alleen naar de sauna, Dropje?

Wij zijn afgelopen zondag geweest en hebben weer genoten. We waren natuurlijk naar Antwerpen, maar daar zijn alle sauna's op zondag dicht dus zijn we naar onze vaste sauna Elysium gegaan. Wat is dat toch een mooi complex! Ze hebben het restaurant helemaal gepimpt (mooi!!) en hebben een nieuwe hamman. Volgende keer maar een behandeling boeken. En ze zijn nu buiten bezig (in die oude zandkuil) met een nieuwe sauna.

Dat is denk ik hun kracht. Ze blijven vernieuwen. Speaking of the sauna; zullen we na de vakantie een keer een saunadate doen met de saunaliefhebbers? Zwaluwhoeve schijnt ook een mooie te zijn, maar daar ben ik nog nooit geweest.
Ria Brieffies is overleden lees ik net. Vind het wel 'erg', ben nog naar dat concert geweest twee jaar terug.

Zit ik te denken dat ik niet naar de sauna wil met jullie, bedenk ik me dat we dat in HvS ook gedaan hebben. Dus wat is het probleem .
Ja, wat is het probleem?

Oh, even op nu.nl kijken.
Nou ja, creepy, ik we hebben wel eens meer gehad dat we het hadden over meelezers op 'ons' topic en prompt meldde iedereen zich. En dat is op zich wel lachen hoor, dan weet je tenminste wie meeleest, maar ik blijf het gek vinden dat mensen meelezen op een topic van anderen die je helemaal niet kent. Of ik lees ergens en reageer, of ik lees niet. Maar misschien dat mensen dit soort topics lezen als een soort Desperate Housewives, Friends, Sex and the City of Married... With Children, geen idee.

Er is volgens mij maar 1 stad in heel Nederland waar nu 4 dagen 30, 40 of 50 km per dag wordt gelopen, dus haai stadgenoot! Woon nu vlakbij, vorig jaar augustus verhuisd.

Ik ga alleen naar de sauna, Wind! Vent kan geen vrij krijgen en een vriendin met wie ik meestal ga, gaat net a.s. vrijdag op vakantie. Ik vind het niet erg, boek mee, massage en je houdt mij een hele dag zoet. Geen probleem. Een keer met jullie naar de sauna lijkt me erg leuk - alleen geen geouwehoer in een saunacabine zelf, vind dat zo erg, lig je daar te liggen, zitten er 4, 5, 6 vrouwen met elkaar te beppen. Kippenhok. Elysium vind ik erg mooi, alleen de laatste keer was het zo druk dat het meer een saunafabriek leek.

Erg he, van Ria Brieffies. ik las laatst al ergens dat het zo slecht met haar ging. En nu is ze dus overleden. Bizar, ik weet nog goed hoe leuk ik de muziek van de Dolly Dots vond, en dat ik Ria altijd de liefste uitstraling vond hebben. Was destijds ook zo onder de indruk van het overlijden van Guusje Nederhorst.
Ik vind het idee dat we meelezers hebben wel erg leuk. Zou graag willen weten hoeveel meelezers we precies hebben en hoe we ons bijvoorbeeld profileren op zo'n forum. Ik bedoel... wij kennen elkaar nu redelijk goed en ook irl, maar welk beeld hebben meelezers nou van ons. Dat vind ik boeiend. Ik zou graag horen in welk hokje ik geplaatst zou worden door meelezers die mij alleen op 'schrift' kennen. Maar misschien is dat juist wel creepy

Enniewee... ik vind het erg leuk dat Lisalorre uit de kast is gekomen en ik hoop dat ze het een beetje naar haar zin heeft.

Toevallig zeiden GW en ik zondag tegen elkaar dat ik het bij Elysium nooit te druk vind. Ze laten een maximaal aantal bezoekers toe en er is altijd plek. Heb die ervaring dus helemaal niet. Ook misschien omdat het er zo groot is.

Lekker in je eentje naar de sauna, Dropje.

Lijkt em ook weleens lekker. Pratenin de sauna doen we nauwelijks of we praten zachtjes en dan minimaal.

Goh, in welke stad zullen jullie wonen
Ja, erg hé van Ria... al was ik toen van Guusje Nederhorst meer van slag. Ik wist ook niet dat ze ziek was. Maar verschrikkelijk. 52 jaar
Ik jkwam even niet los van de Moeders voor Moeders discussie die ik hier al een paar keer voorbij heb zien komen op het forum. Wat een stel zure reacties zeg. Pfff...

Ik ga naar huis, zet de afwezigheidassistente aan en zeg; tot 17 augustus

VAKANTIEEEEEEEEEEEEEE!!!
Haai terug stadsgenoot . Gezellig hè nu? Ben hier geboren en getogen en vind het ondanks het enorme kneuterigheidsgehalte toch ieder jaar weer leuk. Ben tussendoor wel een paar jaar hier weggeweest hoor, maar uiteindelijk toch weer blijven plakken.

Ja, ik zag het inderdaad als een soort desperate housewives denk ik. Ik word af en toe zo moe van die opgefokte discussies op het forum, en dan was het leuk om een beetje gezellig gebabbel te lezen. Het ging met vlagen hoor, en heb er meerdere malen over gedacht om uit de kast te komen, maar dat vond ik ook weer zo raar. Maar ben blij dat ik het nu wel gedaan heb .

Oh Wind wat heerlijk vakantie! Ik moet nog drie dagen werken na vandaag, ook lekker aftellen dus. Naar nieuws van Ria Brieffies. Ik las een tijdje terug al dat het niet goed met haar ging. Dolly Dots waren net voor mijn tijd maar achteraf ken je dan stiekem toch veel liedjes.
Oh en ik heb het dus erg naar mijn zin . Hoewel ik wel benieuwd ben naar de reacties van de vakantiegangers straks...
Maar lees je dan echt al zolang we schrijven met pieken en dalen mee? En heb je je dan ook een voorstelling van ons gemaakt?

Als de Dolly Dots voor jouw tijd zijn dan denk ik wel dat je jonger bent dan wij. Ik ben namelijk 31 en kan me nog herinneren dat er meisjes in de eerste klas poppen hadden van Ria en Esther.
Volgens mij is LLL net zo oud als ik. Het is bij mij ook eigenlijk net net net van voor mijn tijd. Toen ik op het concert was waren er toch nog wel een aantal nummers die ik niet kende. Maar mijn buurjongen die een jaar ouder was dan ik, was wel enorme fan. Door hem bleef ik bij toentertijd, hij kocht de Hitkrant .

Lekker Wind, vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven