MAFS seizoen 10 Videoland
maandag 7 april 2025 om 18:47
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
vrijdag 25 april 2025 om 16:59
Wat stom, hoe kom ik daar nou bij... Ik bedoel Bjorn

vrijdag 25 april 2025 om 17:41
En waarom niet ?PoesMinoes schreef: ↑25-04-2025 16:59Ik volg dit programma een beetje voor het eerst maar vindt Carlo totaal niet geschikt voor deze rol.
vrijdag 25 april 2025 om 18:08
Ik ben geen fan van Carlo, maar een paar jaar geleden was het wel echt de grote Carlo-show en dat vind ik nu minder. Ik vind hem alleen wel heel nep met zijn geaffecteerde, voor de musical aangeleerde, spraakje en die gemaakt peinzende blikken.PoesMinoes schreef: ↑25-04-2025 16:59Ik volg dit programma een beetje voor het eerst maar vindt Carlo totaal niet geschikt voor deze rol.
vrijdag 25 april 2025 om 18:38
Hij klinkt zo gemaakt, zo nep. En ik vind het type presentator (die hij voor mij is) ook niet bij het format van dit programma passen.
vrijdag 25 april 2025 om 18:43
Het is nu toch wel duidelijk dat " naturelle " Femke en die Olof toch alleen maar meedoen voor de roem.
Ik
Mariska en Peter..een echt oprecht stel en zoveel mooier dan het verschrikkelijke nep stel.
Marcella vind ik afstandelijk, oké je kan niet into Bjorn zijn maar bij Marcella zit echt totaal helemaal niets leuks !
Waarom zien we zo weinig van het laatst getrouwde koppel ?
Ik

Marcella vind ik afstandelijk, oké je kan niet into Bjorn zijn maar bij Marcella zit echt totaal helemaal niets leuks !
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
zaterdag 26 april 2025 om 16:44
Mijn mening:
Peter en Mariska zijn super leuk samen. Omdat de geschiedenis van Peter aan bod is gekomen heb ik ook echt veel respect voor hem. Hij is zorgzaam en lief en ik moet wel met hem lachen. Hoop dat zij het halen. Ik vind Peter wel een vrouwelijke kant hebben, vind ik van Bram ook overigens.
Marcella en Bjorn zie ik niet gebeuren vanuit haar. Zij is er al klaar mee, ik kan me ook wel voorstellen dat als je weet dat het niks gaat worden, het een lange tocht is samen, met de camera er ook nog eens bovenop.
Dennis en Stefan zie ik wel gebeuren. Ze voelen zich fijn bij elkaar. En tegenpolen kunnen elkaar ook aanvullen.
Svea en Joey lijkt goed te gaan maar ik heb wel het idee dat ze beiden zo zoekende zijn dat het al snel goed is als ze samen kunnen lachen en kletsen.
Olof en vrouw (ben de naam kwijt) wat een ellende als je relatie zo al moet starten. Gauw wegwezen, rennen voor je leven.
Gio en Hinke, ik vind Hinke wel heel lief en meegaand voor hem. Je ziet hem ook groeien daardoor. Ik vond het stoer dat hij op het koppelsdiner niet aan haar klitte, maar met andere mensen ging kletsen en zich leuk gedroeg. Denk dat als hij een beetje losser komt, zij hem echt wel een kans geeft en dat het een leuk koppel wordt.
Bram en Eva, tsja, ik vind Bram echt een zenuwpees, en daar zou ik echt op afknappen. Heel de tijd die lach, ja alles is leuk, vind jij blauw leuk dan vind ik dat ook, ja gezellig alles, haha. Zei ik dat ik rood leuker vind? Nee dat bedoel ik niet maar.... Ik zou het er spaans benauwd van krijgen. En als je dat al merkt en je hebt gehoopt op een leuke match maar het werkt niet, en je moet dan nog als getrouwd stel door met alle scripts en hoempapa erbij, ik snap wel dat je dan op een gegeven moment klaar bent.
Peter en Mariska zijn super leuk samen. Omdat de geschiedenis van Peter aan bod is gekomen heb ik ook echt veel respect voor hem. Hij is zorgzaam en lief en ik moet wel met hem lachen. Hoop dat zij het halen. Ik vind Peter wel een vrouwelijke kant hebben, vind ik van Bram ook overigens.
Marcella en Bjorn zie ik niet gebeuren vanuit haar. Zij is er al klaar mee, ik kan me ook wel voorstellen dat als je weet dat het niks gaat worden, het een lange tocht is samen, met de camera er ook nog eens bovenop.
Dennis en Stefan zie ik wel gebeuren. Ze voelen zich fijn bij elkaar. En tegenpolen kunnen elkaar ook aanvullen.
Svea en Joey lijkt goed te gaan maar ik heb wel het idee dat ze beiden zo zoekende zijn dat het al snel goed is als ze samen kunnen lachen en kletsen.
Olof en vrouw (ben de naam kwijt) wat een ellende als je relatie zo al moet starten. Gauw wegwezen, rennen voor je leven.
Gio en Hinke, ik vind Hinke wel heel lief en meegaand voor hem. Je ziet hem ook groeien daardoor. Ik vond het stoer dat hij op het koppelsdiner niet aan haar klitte, maar met andere mensen ging kletsen en zich leuk gedroeg. Denk dat als hij een beetje losser komt, zij hem echt wel een kans geeft en dat het een leuk koppel wordt.
Bram en Eva, tsja, ik vind Bram echt een zenuwpees, en daar zou ik echt op afknappen. Heel de tijd die lach, ja alles is leuk, vind jij blauw leuk dan vind ik dat ook, ja gezellig alles, haha. Zei ik dat ik rood leuker vind? Nee dat bedoel ik niet maar.... Ik zou het er spaans benauwd van krijgen. En als je dat al merkt en je hebt gehoopt op een leuke match maar het werkt niet, en je moet dan nog als getrouwd stel door met alle scripts en hoempapa erbij, ik snap wel dat je dan op een gegeven moment klaar bent.
zaterdag 26 april 2025 om 18:01
Ik vind dat helemaal niet duidelijk. Femke komt oprecht op mij over, ik vind het echt raar dat zij zo veel haat over zich heen krijgt online.Ik*ben*ik schreef: ↑25-04-2025 18:43Het is nu toch wel duidelijk dat " naturelle " Femke en die Olof toch alleen maar meedoen voor de roem.
IkMariska en Peter..een echt oprecht stel en zoveel mooier dan het verschrikkelijke nep stel.
zaterdag 26 april 2025 om 20:38
Ik vind haar heel naar over komen… hij is niet tof, maar zij is ook echt niet fair in haar uitingen. Ze zegt dan: ik huil nooit, maar ze heeft al 5 keer op beeld staan huilen..
ze vindt zichzelf een enorme catch en zo gedraagt ze zich ook.
(Overigens vind ik iemand online de meest nare dingen sturen echt te bizar voor woorden… dat staat daar los van en gebeurt wel en dat is never nooit oké)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 27 april 2025 om 20:00
wij zijn gewoon beter gepokt en gemazeld dan de experts
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
zondag 27 april 2025 om 20:00
wij zijn gewoon beter gepokt en gemazeld dan de experts
Jij mag alles worden wat je wilt.
zondag 27 april 2025 om 22:08
Om hem maar meteen een diagnose op te plakken, vind ik wel ver gaan. Maar dat zijn onzekerheid en geldingsdrang in een relatie snel voor problemen zouden zorgen, moeten ze gezien hebben. Die experts hebben deze match handenwringend gemaakt joh, het blijft spektakel. Integere televisie m'n hoela!
maandag 28 april 2025 om 19:35
maandag 28 april 2025 om 19:57
Viel mij ook op! Vind vooral Marcella niet snugger overkomen. Het woord afzijdig moet je toch wel kennen als je van de pabo komt.Streepjeskat schreef: ↑28-04-2025 19:35Ik vraag me steeds meer af of die 2 leraren zelf nog een opleiding ná de basisschool gevolgd hebben....mijn god. Ze kunnen Frans niet van Engels onderscheiden en Nederlands is ook drama:
"Ik heb me wel een beetje afzonderlijk gehouden"
"We hebben heel veel humor samen"
Geen motto
maandag 28 april 2025 om 19:59
Vooral dat is dit nou Engels of Frans bij het lezen van de menukaart vond ik heel opmerkelijk .Streepjeskat schreef: ↑28-04-2025 19:35Ik vraag me steeds meer af of die 2 leraren zelf nog een opleiding ná de basisschool gevolgd hebben....mijn god. Ze kunnen Frans niet van Engels onderscheiden en Nederlands is ook drama:
"Ik heb me wel een beetje afzonderlijk gehouden"
"We hebben heel veel humor samen"
maandag 28 april 2025 om 20:36
Ik vind Femke helemaal niet oprecht overkomen, geloof Olof ook wel als hij zegt dat zij zichzelf heel anders gedraagt met camera’s erbij. Want hoe hard zij ook roept dat alles aan haar naturel is, is het meer dan duidelijk dat dit absoluut niet het geval is. Ook niet erg, maar wees daar dan ook gewoon eerlijk over!
Live Life to the fullest
maandag 28 april 2025 om 21:22
Yildizlar2 schreef: ↑28-04-2025 19:59Vooral dat is dit nou Engels of Frans bij het lezen van de menukaart vond ik heel opmerkelijk .
Ja dat was echt bizar
Maar ook allebei he? Even onnozel, en dat geeft dan je kinderen les.....

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in