MAFS seizoen 10 Videoland
maandag 7 april 2025 om 18:47
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
vrijdag 25 april 2025 om 16:59
Wat stom, hoe kom ik daar nou bij... Ik bedoel Bjorn

vrijdag 25 april 2025 om 17:41
En waarom niet ?PoesMinoes schreef: ↑25-04-2025 16:59Ik volg dit programma een beetje voor het eerst maar vindt Carlo totaal niet geschikt voor deze rol.
vrijdag 25 april 2025 om 18:08
Ik ben geen fan van Carlo, maar een paar jaar geleden was het wel echt de grote Carlo-show en dat vind ik nu minder. Ik vind hem alleen wel heel nep met zijn geaffecteerde, voor de musical aangeleerde, spraakje en die gemaakt peinzende blikken.PoesMinoes schreef: ↑25-04-2025 16:59Ik volg dit programma een beetje voor het eerst maar vindt Carlo totaal niet geschikt voor deze rol.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in