Entertainment alle pijlers

MAFS seizoen 10 Videoland

07-04-2025 18:47 501 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.

De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
Zei Hinke niet dat ze geen aantrekkingskracht voelde in de aflevering van morgen?
Marcella ontwijkt echt zo zijn blik het is zwaar ongemakkelijk .
Wat zijn Dennis en Stefan leuk :heart:
Kitty30plus schreef:
29-04-2025 19:44
Zei Hinke niet dat ze geen aantrekkingskracht voelde in de aflevering van morgen?
Volgens mij was dat Marcella.
Wow wat een boel ongemak en narigheid weer zeg. Marcella en Bjorn moeten zich openstellen maar dat doen ze allebei helemaal niet. Vooral zij zegt totaal niet wat ze vindt. Die hele dansles superongemakkelijk vinden, hem niet willen aankijken of aanraken en dan daarna zeggen dat je het een hele leuke date vond. Dat gaat niet werken natuurlijk.

En Hinke en Gio, hmz. Ik vind het niks. Zij wil hem nu al helemaal veranderen, tot zijn uiterlijk aan toe. En die gadgets vindt ze stom en dat racen niet leuk en...

En inderdaad: wie slaap er in hemelsnaam in een hoodie? Doe dan gewoon een dunne oversized longsleeve aan of zo.
We're just two lost souls
Hoorde jullie in het voorstukje Femke zeggen dat Olof de nieuwe Gaston wilde worden ?
Vorige week was er op een juice kanaal een bericht van Who Els ( b&b vol liefde ) dat ze benaderd was door een kandidaat van een “date” programma om te vragen hoe hij bekend kon worden etc .
Olof wil net als Femke vooral bekendheid lijkt het
apppie schreef:
29-04-2025 17:26
Ik vind dat niet logisch, eerder ontzettend kortzichtig.
Mag je vinden hoor.
Live Life to the fullest
SurferRosa schreef:
29-04-2025 18:08
Maar we weten toch niet of ze daar over liegt. Volgens Olof heeft zij ‘echt eigen haar, echt eigen tanden en echte lippen’. En zij beaamde dat en wilde verder juist de aandacht over uiterlijk een beetje verleggen. Die tanden zullen vast wel gebleekt zijn en ik denk ook dat er wat botox en/of fillers zijn gebruikt, maar daar hebben ze het verder ook helemaal niet over gehad. Dus of daar al dan niet over liegt weten we toch niet?
Ik lees verder dan alleen het Viva forum :idee:
Live Life to the fullest
Ik vind het vervelend dat Marcella klaagt over diepgang en initiatief terwijl ik dat bij haar ook helemaal niet terug zie?
Yildizlar2 schreef:
29-04-2025 21:01
Hoorde jullie in het voorstukje Femke zeggen dat Olof de nieuwe Gaston wilde worden ?
Vorige week was er op een juice kanaal een bericht van Who Els ( b&b vol liefde ) dat ze benaderd was door een kandidaat van een “date” programma om te vragen hoe hij bekend kon worden etc .
Die Who Els vind ik dus echt zooooooooooooo niet leuk.
Yildizlar2 schreef:
29-04-2025 21:01
Yep.

Olof is ook zo’n naar mannetje die als eerste de vrouw “dumpt”, zodat hij niet zelf gedumpt wordt. Hij kreeg ook een heel enge grimas toen hij vertelde dat hij de stekker eruit heeft getrokken.

De moeder van Bjorn mag dan wel zijn huis schoonmaken. De bovenkant van de platenspeler was ze al een tijdje vergeten te doen. Verder vind ik Marcella en Bjorn ongemakkelijk om naar te kijken. Hoe kunnen twee van die introverte mensen nou voor een klas staan.

Dennis en Stefan vind ik een leuk stel. Ik vind de voorstukjes van morgen dan ook helemaal niet leuk, hopelijk is het de montage en zijn ze nog helemaal verliefd.

Joey vind ik ook wel een schatje. Ik krijg bij hun een beetje een gevoel dat het alleen een vakantieliefde is maar het zou leuk zijn als t doorzet.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Oeh morgen komt er drama.

Olof en Femke kunnen beter nu inpakken.
Noëlle_ismijnnaam schreef:
29-04-2025 21:34
Die Who Els vind ik dus echt zooooooooooooo niet leuk.
Who?
Ooh ik hoop echt dat Dennis en Stefan nog steeds bij elkaar zijn.
Na het zien van het voorstukje van morgen.
Heeft Bjorn dezelfde knuffel als Bastiaan van vorig jaar? Die pinguïn van friends.
Wat een drama in aflevering 14. En het voorstukje voor morgen lijkt helemaal heftig.
Jammer dat het zo loopt tussen "Stennis".
Teeejamo schreef:
30-04-2025 03:28
Wat een drama in aflevering 14. En het voorstukje voor morgen lijkt helemaal heftig.
Jammer dat het zo loopt tussen "Stennis".
Nou mijn sympathie ligt wel bij Stefan. Dennis die zegt dat hij het een kinderkamp vind maar zichzelf als een klein kind gedraagt.
En Olaf die zegt: “Ik ben een winnaar”. Haha.
Teeejamo schreef:
30-04-2025 00:46
Heeft Bjorn dezelfde knuffel als Bastiaan van vorig jaar? Die pinguïn van friends.
Ik weet niet welke Bastiaan had, maar Bjorn heeft wel die pinguïn van Friends iig (Hugsy)
MargjeM schreef:
30-04-2025 06:55
Ik weet niet welke Bastiaan had, maar Bjorn heeft wel die pinguïn van Friends iig (Hugsy)
Dat is dezelfde. Dochter en ik hebben het opgezocht. Ik moet zeggen: als je dan toch al niet heel erg 'into' iemand bent dan helpt een berg knuffel in de kledingkast niet
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
30-04-2025 09:06
Dat is dezelfde. Dochter en ik hebben het opgezocht. Ik moet zeggen: als je dan toch al niet heel erg 'into' iemand bent dan helpt een berg knuffel in de kledingkast niet
Dit idd. Want als je iemand wel gewoon super leuk en aantrekkelijk vindt, dan neem je die knuffels ook voor lief en vind je dat wellicht zelfs schattig of eigen aan die persoon. Verliefdheid maakt blind. En persoonlijk zouden een paar knuffels of gamestoelen in de woonkamer (Gio) mij weinig uitmaken als ik iemand leuk vind. Het wordt pas een ding als je gaat samenwonen en die gamestoelen of knuffels moeten nog steeds een prominente plek in huis hebben. Ik bedoel iedere gek, zn gebrek toch? We hebben toch allemaal wel iets bijzonders.
Wat een drama was dat weer deze aflevering. Erg claimerig dat gedrag van die twee heren omdat hun partners te lang in de yacuzzi bleven. Dat zijn echt red flags.
Benieuwd naar morgen. Belooft niet veel goeds.
fretra schreef:
30-04-2025 10:24
Wat een drama was dat weer deze aflevering. Erg claimerig dat gedrag van die twee heren omdat hun partners te lang in de yacuzzi bleven. Dat zijn echt red flags.
Benieuwd naar morgen. Belooft niet veel goeds.
Claimerig inderdaad. Dennis doet ook zo raar. Zegt teleurgesteld te zijn maar Stefan moet het niet groter maken dan het is want er is niks aan de hand. Dus meneer legt zijn gevoel bij Stefan neer maar die mag er verder niks over zeggen.

Wat ik wel begrijp is dat Dennis geen gedoe heeft in dat geneuzel en de problemen van andere die je eigenlijk niet eens kent. Daarom had hij misschien aandacht van Stefan nodig. Omdat hij geen zin heeft in die andere. Maar zeg dat dan gewoon.
Voor Dennis is het leuk voor zolang het leuk is vrees ik. Hij wil geen moeilijk gedoe, vermijd conflict dus zodra het dieper gaat of er meer van hem verwacht wordt haakt hij af denk ik. Leuke spullen, leuke vrienden, lekker eten zonder zelf te koken: een pretpark-leven en that's it.
Ik heb de aflevering nog niet helemaal af dus het drama moet nog komen maar ik vind het zo opvallend dat je Stefan heel vaak fysieke affectie ziet tonen aan Dennis en ik vind dat zo lief om te zien. Dat handje op zijn arm of op zijn rug. Ik wil een Stefan in mijn leven als ik dat zo zie
Ik ben ook een beetje verliefd op Stefan

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven