Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in showbizz deel 9
dinsdag 29 april 2025 om 19:15
Over 10 jaar wil ik nog wel eens een interview met die 2SweetFirefly schreef: ↑29-04-2025 19:08Ze zijn soulmates zegt zij. Nog geen jaar bij elkaar.
Ik krijg er Mo en Dreetje vibes bij.

Voor iedereen een groene tuin
dinsdag 29 april 2025 om 19:16
Niet eens samen, ze kénnen elkaar nog niet eens een jaar. Hij is een culinair vis-expert, ik snap dat dat aantrekkelijk is
Sorry voor de negativiteit, ik vind haar echt heel stom. Ze had affaires met Ali B, Marco B en nog die dirigent. Allemaal sneue types.

Sorry voor de negativiteit, ik vind haar echt heel stom. Ze had affaires met Ali B, Marco B en nog die dirigent. Allemaal sneue types.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
dinsdag 29 april 2025 om 19:23
Abby schreef: ↑29-04-2025 18:10Iris Hond over haar liefje
https://www.nouveau.nl/personality/iris ... t-loslaten
Wat een wal-ge-lijk stuk, ik lach me helemaal kapot hier

"Midden in de hustle and bustle van de hoofdstad, niet ver van de grachten, hebben Iris Hond en Bart van Olphen een eigen wereld gecreëerd. Een huis gevuld met muziek, kookboeken en warmte. Een cocon van liefde. Sinds de levens van Iris en Bart verweven raakten, staan hun zintuigen op scherp en maken ze tezamen de wereld een beetje mooier."
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
dinsdag 29 april 2025 om 19:38
Oh neeeee hè?!!!LaFolie schreef: ↑29-04-2025 19:23Wat een wal-ge-lijk stuk, ik lach me helemaal kapot hierGênant gewoon, alleen de intro al.
"Midden in de hustle and bustle van de hoofdstad, niet ver van de grachten, hebben Iris Hond en Bart van Olphen een eigen wereld gecreëerd. Een huis gevuld met muziek, kookboeken en warmte. Een cocon van liefde. Sinds de levens van Iris en Bart verweven raakten, staan hun zintuigen op scherp en maken ze tezamen de wereld een beetje mooier."

dinsdag 29 april 2025 om 19:45
Ik vind haar ook niet zo leuk meer sinds dit bekend is
Voor iedereen een groene tuin
dinsdag 29 april 2025 om 20:24
Maar echt. Die twee zijn niet van deze wereld. Hoe gewichtig en hoogdravend kun je doen over een doodnormale verliefdheid

woensdag 30 april 2025 om 08:13
Mooi dat ze elkaar gevonden hebben. Zo te lezen passen ze geweldig bij elkaar. De realiteit staat gewoon minder leuk in een artikel en is zeker niet elegant. Het staat niet chique om te vertellen dat jouw scheten harder klinken dan die van hem, dat jij na het eten vaak moet opboeren is ook geen feest. Dat je niet zo feestelijk uit bed komt als dat je er soms in gaat.
En als je het zo hard van de toren blaast dan gaat er nu al iets niet goed. Ik geef het een jaar.
En als je het zo hard van de toren blaast dan gaat er nu al iets niet goed. Ik geef het een jaar.
woensdag 30 april 2025 om 19:33
Ik las het ook ergens.SweetFirefly schreef: ↑30-04-2025 14:10Ze is al bij hem en zijn kinderen ingetrokken. Was hij vrijgezel toen ze elkaar ontmoet hebben? Haar voorkeur gaat toch uit naar getrouwde mannen?
Hij heeft 3 kinderen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in