Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in showbizz deel 9

18-08-2023 10:21 713 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat een pretentieus stuk, met elkander, tezamen en dan ook nog die blote voeten foto :pukey:
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Ze zijn soulmates zegt zij. Nog geen jaar bij elkaar.

Ik krijg er Mo en Dreetje vibes bij.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
SweetFirefly schreef:
29-04-2025 19:08
Ze zijn soulmates zegt zij. Nog geen jaar bij elkaar.

Ik krijg er Mo en Dreetje vibes bij.
Over 10 jaar wil ik nog wel eens een interview met die 2 :lol: kijken of ze dan nog steeds soulmates zijn :P
Voor iedereen een groene tuin
Niet eens samen, ze kénnen elkaar nog niet eens een jaar. Hij is een culinair vis-expert, ik snap dat dat aantrekkelijk is ;-D

Sorry voor de negativiteit, ik vind haar echt heel stom. Ze had affaires met Ali B, Marco B en nog die dirigent. Allemaal sneue types.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Abby schreef:
29-04-2025 18:10
Iris Hond over haar liefje

https://www.nouveau.nl/personality/iris ... t-loslaten

Wat een wal-ge-lijk stuk, ik lach me helemaal kapot hier :rofl: Gênant gewoon, alleen de intro al.

"Midden in de hustle and bustle van de hoofdstad, niet ver van de grachten, hebben Iris Hond en Bart van Olphen een eigen wereld gecreëerd. Een huis gevuld met muziek, kookboeken en warmte. Een cocon van liefde. Sinds de levens van Iris en Bart verweven raakten, staan hun zintuigen op scherp en maken ze tezamen de wereld een beetje mooier."
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
LaFolie schreef:
29-04-2025 19:23
Wat een wal-ge-lijk stuk, ik lach me helemaal kapot hier :rofl: Gênant gewoon, alleen de intro al.

"Midden in de hustle and bustle van de hoofdstad, niet ver van de grachten, hebben Iris Hond en Bart van Olphen een eigen wereld gecreëerd. Een huis gevuld met muziek, kookboeken en warmte. Een cocon van liefde. Sinds de levens van Iris en Bart verweven raakten, staan hun zintuigen op scherp en maken ze tezamen de wereld een beetje mooier."
Oh neeeee hè?!!! :nope:
Lebow schreef:
29-04-2025 19:16
Niet eens samen, ze kénnen elkaar nog niet eens een jaar. Hij is een culinair vis-expert, ik snap dat dat aantrekkelijk is ;-D

Sorry voor de negativiteit, ik vind haar echt heel stom. Ze had affaires met Ali B, Marco B en nog die dirigent. Allemaal sneue types.
Ik vind haar ook niet zo leuk meer sinds dit bekend is
Voor iedereen een groene tuin
:pukey:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lebow schreef:
29-04-2025 19:16

Maar echt. Die twee zijn niet van deze wereld. Hoe gewichtig en hoogdravend kun je doen over een doodnormale verliefdheid :ugeek: Dat ze allebei meteen de sfeer aanvoelen als ze een restaurant binnenkomen. Dat Iris met pianospelen meteen wist dat het zo moest zijn, net als nu met deze meneer. Sorry, maar de journalist die dit heeft opgeschreven is ook niet helemaal lekker :bonk:
:-D :-D
Mooi dat ze elkaar gevonden hebben. Zo te lezen passen ze geweldig bij elkaar. De realiteit staat gewoon minder leuk in een artikel en is zeker niet elegant. Het staat niet chique om te vertellen dat jouw scheten harder klinken dan die van hem, dat jij na het eten vaak moet opboeren is ook geen feest. Dat je niet zo feestelijk uit bed komt als dat je er soms in gaat.

En als je het zo hard van de toren blaast dan gaat er nu al iets niet goed. Ik geef het een jaar.
Ze is al bij hem en zijn kinderen ingetrokken. Was hij vrijgezel toen ze elkaar ontmoet hebben? Haar voorkeur gaat toch uit naar getrouwde mannen?
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
SweetFirefly schreef:
30-04-2025 14:10
Ze is al bij hem en zijn kinderen ingetrokken. Was hij vrijgezel toen ze elkaar ontmoet hebben? Haar voorkeur gaat toch uit naar getrouwde mannen?
Ik las het ook ergens.

Hij heeft 3 kinderen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven