MAFS seizoen 10 Videoland
maandag 7 april 2025 om 18:47
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
woensdag 30 april 2025 om 13:09
Ik vind Marcella echt vreselijk irritant. Ik zie totaal niet dat ze aan zelfreflectie doet. Ze legt alles bij hem neer. Bjorn ziet eruit alsof hij elk moment gaat huilen. Komt ook helemaal niet voor zichzelf op.
Vraag mij wel af wat Bram dan allemaal tegen Eva heeft gezegd waar ze zoveel last van heeft. Ze echt enorm hoog in haar emotie.
Vraag mij wel af wat Bram dan allemaal tegen Eva heeft gezegd waar ze zoveel last van heeft. Ze echt enorm hoog in haar emotie.
woensdag 30 april 2025 om 13:40
woensdag 30 april 2025 om 14:01
Waar zij dat zelf beweert? Dat mag je best die delen hoor die info,.
Where is my mind?
Uit Marcella komt wel veel?
Bjorn en Marcella wil ik meteen doorspoelen als ze in beeld komen en Olof en Femke inmiddels ook eigenlijk. De uitdrukking “trekken aan een dood paard” is hiervoor uitgevonden. Ik ben ook zeer benieuwd wat Bram dan allemaal misdaan zou hebben. Ik vermoed helemaal niks maar Eva voelt het gewoon niet. Zou wel heel jammer zijn als Stefan en Dennis echt mislukken want ik vond het zo’n leuke match en ja, Stefan is gewoon de hotste man in dit programma.
woensdag 30 april 2025 om 15:12
woensdag 30 april 2025 om 15:18
Ik denk dat ze niet kan verdragen dat hij bij dat diner een lager cijfer gaf dan zij en zich ook kritisch uitliet over de relate.Koffieleut123 schreef: ↑30-04-2025 14:01Bjorn en Marcella wil ik meteen doorspoelen als ze in beeld komen en Olof en Femke inmiddels ook eigenlijk. De uitdrukking “trekken aan een dood paard” is hiervoor uitgevonden. Ik ben ook zeer benieuwd wat Bram dan allemaal misdaan zou hebben. Ik vermoed helemaal niks maar Eva voelt het gewoon niet. Zou wel heel jammer zijn als Stefan en Dennis echt mislukken want ik vond het zo’n leuke match en ja, Stefan is gewoon de hotste man in dit programma.
woensdag 30 april 2025 om 15:23
Oh ik zie wat anders , ik zie iemand die juist heel graag affectie en bevestiging in een relatie wil . En ik snap dat ook wel je moet wel verder samen .Renske schreef: ↑30-04-2025 11:00Voor Dennis is het leuk voor zolang het leuk is vrees ik. Hij wil geen moeilijk gedoe, vermijd conflict dus zodra het dieper gaat of er meer van hem verwacht wordt haakt hij af denk ik. Leuke spullen, leuke vrienden, lekker eten zonder zelf te koken: een pretpark-leven en that's it.
woensdag 30 april 2025 om 16:52
Bah nee, ik ook niet. Ik snap ook niks van de populariteit van deze vrouw.
woensdag 30 april 2025 om 16:52
Marcella lijkt gewoon niet te investeren in de relatie, van begin af aan al niet. De man moet het initiatief nemen en alle moeite doen. En als mevrouw tevreden is, mooi, en zo niet is dat zijn schuld want dan had hij beter zijn best moeten doen.
En dat ziet ze zelf totaal niet in. Bjorn lijkt me nou ook niet per se het winnende loterijlot, maar hij verdient beter dan dit.
En dat ziet ze zelf totaal niet in. Bjorn lijkt me nou ook niet per se het winnende loterijlot, maar hij verdient beter dan dit.
woensdag 30 april 2025 om 16:56
Ja inderdaad. En zend nd ze ook gemixte signalen af. Want hij moet meer zijn best doen en toenadering zoeken, maar na het dansen gaf ze aan dat ze lichamelijk en oogcontact met hem helemaal niet zo fijn vond. Zeg dat dan en laat die jongen niet zo spartelen.Malva24 schreef: ↑30-04-2025 16:52Marcella lijkt gewoon niet te investeren in de relatie, van begin af aan al niet. De man moet het initiatief nemen en alle moeite doen. En als mevrouw tevreden is, mooi, en zo niet is dat zijn schuld want dan had hij beter zijn best moeten doen.
Where is my mind?
woensdag 30 april 2025 om 17:10
Op de één of andere manier heb ik bij Dennis en Stefan vanaf het begin een onderbuikgevoel. En dan met name bij Dennis. Hij blijft in mijn ogen 'valse nichtenvibes' (excusez les mots) uitzenden. Ik vond hem nu ook weer zo passief agressief, zo kinderachtig en unfair. Het voorstukje van morgen belooft helemaal niet veel goeds.
Olof is ook vals. Ik vul het een klein beetje in, hoor, maar ik hoor hem steeds (ook in het voorstukje) hinten op de onbetrouwbaarheid van Femke. Hij wil haar zwartmaken omdat hij zelf niet te vertrouwen is met zijn Gaston-ambities.
Marcella legt inderdaad onterecht veel dingen bij Bjorn, maar het lijkt me duidelijk dat het echte probleem een gebrek aan aantrekkingskracht is. Zij is ook een dooie, maar Bjorn vindt haar wél leuk en aantrekkelijk.
Olof is ook vals. Ik vul het een klein beetje in, hoor, maar ik hoor hem steeds (ook in het voorstukje) hinten op de onbetrouwbaarheid van Femke. Hij wil haar zwartmaken omdat hij zelf niet te vertrouwen is met zijn Gaston-ambities.
Marcella legt inderdaad onterecht veel dingen bij Bjorn, maar het lijkt me duidelijk dat het echte probleem een gebrek aan aantrekkingskracht is. Zij is ook een dooie, maar Bjorn vindt haar wél leuk en aantrekkelijk.
woensdag 30 april 2025 om 17:33
Weet je wat ik me afvroeg? Of hij niet eigenlijk een 9 had willen geven maar na haar 'beoordeling' snel het briefje omdraaide om geen gezichtsverlies te lijden. Maar ik zou dus ook op hem afknappen, hij is zo onzeker. Gio ook maar net op een andere manier, die heeft wel een eigen mening en dat mis ik bij Bram.
woensdag 30 april 2025 om 17:36
Ik vind vrijwel alle mannelijke kandidaten onzekere, nerveuzige types. Bram, Gio, Bjorn....zit weinig daadkracht bij
Het lijkt bij mannen altijd wel of je óf een enorme blaaskaak met een groot ego krijgt, of meteen een onzeker vogeltje dat je constant bij de hand moet nemen. Ik vind het geen van tween aantrekkelijk en ik heb echt diep respect voor Hinke en Eva.
Ik las op instagram veel negatieve reacties op de dames. Dat ze te kil zijn, of te veel vragen stellen of zich te moederlijk opstellen, maar ja....wat wil je dan?? Vooral Hinke zit opgescheept met een stotterende jongen die niet uit zijn woorden komt, zo groen is als gras en waar gewoon weinig bij zit..... ik vind het echt knap hoe zij het maar blijft proberen en vol goede moed er in gaat.
Ik was echt serieus al lang afgehaakt.
Schat van een jongen hoor, maar veeeeeeeeeel te lief en weinig karakter
woensdag 30 april 2025 om 17:49
Ze vond dat inderdaad moeilijk, maar tijdens dat eerste groepsgesprek verwees ze naar dingen die hij gezegd zou hebben tijdens de huwelijksreis. Dat is voor het eerst dat we daar iets over horen en ik vraag me ook wel af, wat daar dan precies voorgevallen is en of dat echt zo'n impact heeft gemaakt. Want in mijn ogen vond ze hem vanaf het begin af aan gewoon niet leuk/ aantrekkelijk genoeg. Het komt over als iets dat nu opeens wordt aangevoerd als excuus.
Een beetje wat Marcella doet, de "schuld" afschuiven en niet gewoon toegeven, het ligt aan mij, ik vind hem niet leuk.
woensdag 30 april 2025 om 17:58
Mee eens. En ik vind dit dus ieder seizoen zo. Behalve Astleigh paar jaar terug. Dat leek een normale man. Geen blaaskaak maar ook niet zo'n groentjeStreepjeskat schreef: ↑30-04-2025 17:36Ik vind vrijwel alle mannelijke kandidaten onzekere, nerveuzige types. Bram, Gio, Bjorn....zit weinig daadkracht bij
Het lijkt bij mannen altijd wel of je óf een enorme blaaskaak met een groot ego krijgt, of meteen een onzeker vogeltje dat je constant bij de hand moet nemen. Ik vind het geen van tween aantrekkelijk en ik heb echt diep respect voor Hinke en Eva.
Ik las op instagram veel negatieve reacties op de dames. Dat ze te kil zijn, of te veel vragen stellen of zich te moederlijk opstellen, maar ja....wat wil je dan?? Vooral Hinke zit opgescheept met een stotterende jongen die niet uit zijn woorden komt, zo groen is als gras en waar gewoon weinig bij zit..... ik vind het echt knap hoe zij het maar blijft proberen en vol goede moed er in gaat.
woensdag 30 april 2025 om 18:23
Er gaan genoeg filmpjes rond op social media van Femke en haar ex(voetballer), een camera die hen destijds volgde. Daarop kan zelfs Stevie Wonder het verschil zien van Femke toen en nu….en nee, ik voel totaal niet de behoefte die info hier verder te delen met links ofzo.SurferRosa schreef: ↑30-04-2025 14:01Waar zij dat zelf beweert? Dat mag je best die delen hoor die info,.
Live Life to the fullest
woensdag 30 april 2025 om 18:30
Nou ja, zo belangrijk vind ik het ook weer niet. Maar ik dnap het gewoon niet. Hier wordt telkens gezegd dat zij zelf liegt omdat ze bij herhaling zelf zegt puur natuur te zijn, maar ik kan nergens vinden dat zij dat zelf zegt. Joj zegt van wel, maar in bovenstaande zeg je wat anders. Ze hebben het samen in gesprek over haar haar, de tanden en lippen, dat die echt zouden zijn. Dus het kan best dat er verder wat gedaan is met fillers en/of botox of dat er elders wat is gedaan, wie weet en who care? . Daar ging het toch verder ook helemaal niet over?GeweldigWeer schreef: ↑30-04-2025 18:23Er gaan genoeg filmpjes rond op social media van Femke en haar ex(voetballer), een camera die hen destijds volgde. Daarop kan zelfs Stevie Wonder het verschil zien van Femke toen en nu….en nee, ik voel totaal niet de behoefte die info hier verder te delen met links ofzo.
Where is my mind?
woensdag 30 april 2025 om 18:45
Zo belangrijk vind je het niet, maar maakt er steeds zo’n heisa over en blijft erover doorgaan. Laat gewoon gaan dan, mij boeit het sowieso verder niet.SurferRosa schreef: ↑30-04-2025 18:30Nou ja, zo belangrijk vind ik het ook weer niet. Maar ik dnap het gewoon niet. Hier wordt telkens gezegd dat zij zelf liegt omdat ze bij herhaling zelf zegt puur natuur te zijn, maar ik kan nergens vinden dat zij dat zelf zegt. Joj zegt van wel, maar in bovenstaande zeg je wat anders. Ze hebben het samen in gesprek over haar haar, de tanden en lippen, dat die echt zouden zijn. Dus het kan best dat er verder wat gedaan is met fillers en/of botox of dat er elders wat is gedaan, wie weet en who care? . Daar ging het toch verder ook helemaal niet over?
Live Life to the fullest
woensdag 30 april 2025 om 18:49
Ze is gewoon niet eerlijk tegen hem en hij voelt het heel goed aan, maar benoemt het niet. Ondertussen blijft ze klagen over wat hij allemaal fout doet, maar ze durft niet te zeggen: sorry, het zit er gewoon niet in. Wegkijken, mat antwoorden. Passief agressief gedrag is het en dan ben je juf. Voor hem net zo hoor, want je kan ook gewoon zeggen 'Joh, waarom doe je zo?' ipv steeds gaan huilen en roepen dat je het niet weet. Maar het lijkt er nu op alsof de expert er mee aan de slag gaat. Maar wow, wat kan niks met die niet gewoon zeggen waar het op staat. Mariska vind ik communicatief wel erg sterk en Hinke ook wel.SurferRosa schreef: ↑30-04-2025 16:56Ja inderdaad. En zend nd ze ook gemixte signalen af. Want hij moet meer zijn best doen en toenadering zoeken, maar na het dansen gaf ze aan dat ze lichamelijk en oogcontact met hem helemaal niet zo fijn vond. Zeg dat dan en laat die jongen niet zo spartelen.
woensdag 30 april 2025 om 18:57
Daarom zou ik dus ook nooit mee doen. Je weet niet met wie je het bed moet gaan delen en de intimiteit op moet gaan zoeken. En dat alles met een camera op je snufferd. Maar als je dan mee doet dan moet je er ook voor gaan vind ik. Dat doet Hinke heel knap.Streepjeskat schreef: ↑30-04-2025 17:36ik vind het echt knap hoe zij het maar blijft proberen en vol goede moed er in gaat.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in