MAFS seizoen 10 Videoland
maandag 7 april 2025 om 18:47
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
donderdag 1 mei 2025 om 02:48
Het was een achtbaan deze aflevering. Ik vind Olof echt een engerd. Heel onzeker maar ik krijg ook het gevoel dat hij wil dat Femke doet wat hij wil. Dat hij kan bepalen. Gelukkig trapt Femke er niet in. Hoop dat ze hem dumpt.Kattentuintje schreef: ↑01-05-2025 01:40Holy moly, wat een aflevering!!!![]()
Het begon, achteraf gezien, eigenlijk nog best rustig. Met ijskonijn Marcella die alle schuld bij Bjorn legt en Eva en Bram die gewoon écht niet kunnen communiceren.
Daarna Femke (hi boobies!) en Olof (Lee Towers wanna be) die elkaar ook echt niet begrijpen en horen. Wat een dramaqueen is Olof, met zijn zachte emotionele gefluister. Ieuw. Nu naar huis, voor rust. Trek toch gewoon die stekker eruit.
En toen Dennis en Stefan... wat een ongelofelijke ontwikkeling! Totaal uit het niks, als een enorme bom en dan van Stefan verwachten dat hij wel even rustig erover wil praten en Dennis alle ruimte wil geven om zijn gevoel te delen. Mag die jongen het ook even verwérken misschien? Wat enorm egocentrisch is Dennis zeg. En wat voelde ik enorm mee met Stefan, zo enorm verdrietig voor hem!
Geslaagd koppelsweekend hoor, 4 van de 7 exit. Well done.
Dennis en Stefan….bijzondere ontwikkeling.
Marcella en Eva moeten voor een volgende relatie leren communiceren en leren dat mannen niet kunnen ruiken waarmee ze zitten. Marcella vond ik vanaf het begin niks. Zit weinig pit in, alles ligt aan hem en zelfreflectie heeft ze nog nooit van gehoord.
donderdag 1 mei 2025 om 06:54
Ik denk dat je de namen hebt verwisseld?Doddieweer schreef: ↑30-04-2025 22:29Vind Stefan toch ook wel een typetje hoor, vind al snel iets te veel moeite. Wel goed dat Dennis gewoon zijn ruimte claimt en opkomt voor zijn sociale contacten. Komt dan weer minder meegaand over dan je achter die lieve kop zou verwachten.
Ja en die reserve houden uit angst gekwetst te worden maakt ook dat je het mooie niet intens kunt beleven.
donderdag 1 mei 2025 om 07:24
Ik vrees het ook
donderdag 1 mei 2025 om 07:41
Vond dit een hele heftige aflevering, er gebeurde wel wat.
Marcella die Bjorn verwijt dat hij geen initiatief nam tot diepgang, echt hoor, gevalletje pot verwijt…vreemd dat de experts het niet ook bij haar teruglegden. ‘En wat heb jij gedaan aan initiatief richting hem…?’ Tegelijk denk ik dat het goed is dat ze er een punt achter gezet hebben. Zelden zulke awkward mensen bij elkaar gezien. En Bjorn is inderdaad heel erg lief, maar door dit beloop geloof ik wel dat het normale daten niet lukt bij hem. Als hij na een maand nog steeds zo gesloten en awkward is bij een vrouw. Ik hoop maar dat hij veel dm’s krijgt na deze aflevering. Hij heeft hier wel de gunfactor.
Dennis en stefan. Onverwachte plottwist. Ik denk echt dat dennis in een impuls van ergernis (over alle activiteiten), vermoeidheid en overprikkeling ineens de stekker eruit trok. Dat blijkt geloof ik achteraf volgende week ook wel. Zonde. Ik snapte zeker de emoties van stefan wel, al had het wel een groot dramagehalte. Evenals de dramahouding van dennis weer: ‘als je nu niet met me praat hoef je me ook nooit meer te bellen’. Beide onredelijk en emotiegestuurd. Benieuwd hoe dit verdergaat. Al verwacht ik niet dat het nog goedkomt.
Over olof en femke, ik vind ze beiden niet heel sympathiek. Olof een soort grote baby. Hij mankeert ook altijd wat. Ik begrijp niet dat die twee niet veel eerder afscheid namen van elkaar. Of zouden ze voor de fame gewoon nog wat langer op de buis willen verschijnen…?
Eva en bram: vanaf moment 1 geen match. Van beide kanten rot en pijnlijk dat je er dan omwille van het concept toch nog wat van moet proberen te maken. Ik ben nu trouwens wel echt benieuwd of bram dat ene nu wel of niet heeft gezegd, een van beide een enorme gaslighter dus.
Hinke en gio: niet te peilen waar ze staan. Ik blijf de indruk houden dat hij liever wil dan zij.
Svea en joey: ook niet te peilen
Peter en mariska mijn favorieten. Kalm langs de zijnlijn, genietend van elkaar. Ik vind haar vooral echt een fijne vrouw.
Marcella die Bjorn verwijt dat hij geen initiatief nam tot diepgang, echt hoor, gevalletje pot verwijt…vreemd dat de experts het niet ook bij haar teruglegden. ‘En wat heb jij gedaan aan initiatief richting hem…?’ Tegelijk denk ik dat het goed is dat ze er een punt achter gezet hebben. Zelden zulke awkward mensen bij elkaar gezien. En Bjorn is inderdaad heel erg lief, maar door dit beloop geloof ik wel dat het normale daten niet lukt bij hem. Als hij na een maand nog steeds zo gesloten en awkward is bij een vrouw. Ik hoop maar dat hij veel dm’s krijgt na deze aflevering. Hij heeft hier wel de gunfactor.
Dennis en stefan. Onverwachte plottwist. Ik denk echt dat dennis in een impuls van ergernis (over alle activiteiten), vermoeidheid en overprikkeling ineens de stekker eruit trok. Dat blijkt geloof ik achteraf volgende week ook wel. Zonde. Ik snapte zeker de emoties van stefan wel, al had het wel een groot dramagehalte. Evenals de dramahouding van dennis weer: ‘als je nu niet met me praat hoef je me ook nooit meer te bellen’. Beide onredelijk en emotiegestuurd. Benieuwd hoe dit verdergaat. Al verwacht ik niet dat het nog goedkomt.
Over olof en femke, ik vind ze beiden niet heel sympathiek. Olof een soort grote baby. Hij mankeert ook altijd wat. Ik begrijp niet dat die twee niet veel eerder afscheid namen van elkaar. Of zouden ze voor de fame gewoon nog wat langer op de buis willen verschijnen…?
Eva en bram: vanaf moment 1 geen match. Van beide kanten rot en pijnlijk dat je er dan omwille van het concept toch nog wat van moet proberen te maken. Ik ben nu trouwens wel echt benieuwd of bram dat ene nu wel of niet heeft gezegd, een van beide een enorme gaslighter dus.
Hinke en gio: niet te peilen waar ze staan. Ik blijf de indruk houden dat hij liever wil dan zij.
Svea en joey: ook niet te peilen
Peter en mariska mijn favorieten. Kalm langs de zijnlijn, genietend van elkaar. Ik vind haar vooral echt een fijne vrouw.
donderdag 1 mei 2025 om 07:45
De aflevering van vandaag
. Die Olof roept Femke gewoon op het matje. Ik dacht echt, waar krijgt ze nu weer voor op haar kop. Wat heeft ze nu weer fout gedaan. Olof is zo'n vent die een vrouw straft. Eng mannetje.
Ik heb je voetjes gemasseerd
.
En Dennis. Wat is dit?!
Waar komt dit opeens vandaan?
Hij is ook zo kil.

Ik heb je voetjes gemasseerd

En Dennis. Wat is dit?!
Waar komt dit opeens vandaan?
Hij is ook zo kil.
donderdag 1 mei 2025 om 08:29
Snap ook niet dat alles maar bij Bjorn ligt. Zij vond hem niet leuk en dat straalde ze non-verbaal ook uit. En nu zou hij te weinig initiatief hebben genomen.... Bjorn is een lieverd en als hij de juiste vrouw tegenkomt komt het wel goed.Cesarinajoy schreef: ↑01-05-2025 07:41Vond dit een hele heftige aflevering, er gebeurde wel wat.
donderdag 1 mei 2025 om 09:24
Oef, wat gedraagt Dennis zich gestoord zeg. Met mindfuck erbij, 'ik uit mijn gevoel' terwijl hij geen gevoel maar een besluit deelt. En Stefan niet eens de tijd gunnen dit te verwerken. Vraag me af wat hem zo gekrenkt heeft, waarom hij Stefan wil 'pakken'. Geen seks (en had hij Steef daarom de avond ervoor opgehemeld in de hoop dat er wat zou gebeuren)? Had Stefan teveel lol met de rest terwijl hij zelf niet kan socializen (en zich in de steek gelaten voelt)? Denk dat Steef heel goed aanvoelde dat hij Dennis niet helemaal kan vertrouwen, en gekwetst zou worden. Kwa type komen hij en Olof (en Eva) wel overeen vind ik.
Denk dat Hinke heel graag wil dat het gaat werken, maar dat ze het niet echt gaat voelen bij Gio.
Denk dat Hinke heel graag wil dat het gaat werken, maar dat ze het niet echt gaat voelen bij Gio.
donderdag 1 mei 2025 om 09:52
Ik vind Gio ook leuk. Gewoon een lieve man, beetje verlegen in het begin en die zal heus wel groeien binnen een relatie.Vivamensje schreef: ↑30-04-2025 21:47Iedereen heeft een karakter. En bij Gio is dat een lief karakter. Ik vind daar niks mis mee.
Gewoon heel veel mismatches weer. Zo’n hip goedgebekt Amsterdam-meisje, zetten ze er van die bijna Aspergers naast. Of zo’n mislukte alphamale als Olof, ook nog eens niet al te sllim.
Er is altijd veel te doen om programma’s als Temptation Island en Ex on the Beach en zo, maar eigenlijk is dit veel meer psychisch MeToo. Mensen worden enorm onder druk gezet om het toch maar te proberen, ook qua fysiek. Terwijl het gewoon op zijn Olofs is: kun je het erop. Nee? Laat ze dan met rust.
Nou, dat weten mensen in een nanoseconde. Daarom zie je ook dat ongemak bij vooral de vrouwen, die willen met geen vinger aangeraakt worden en terecht. Wat er niet is komt ook niet. En dat weten die ‘experts’ heel goed.
Het is leuke tv voor ons om te kijken, maar ik zie hier nog wel eens grensoverschrijdend etc. schandaal over ontstaan. Hoe ze Marcella en Eva onder druk zetten., dat kan echt niet. Ze WIL niet. En dat is hun goed recht.
donderdag 1 mei 2025 om 10:07
Tim Hoffman is al een tijd bezig om een aflevering hierover te maken van BOOS. Een aflevering over datingprogramma's. Dit zal er ook in voorkomen vermoed ik.mienbillekesjeuken schreef: ↑01-05-2025 09:52Ik vind Gio ook leuk. Gewoon een lieve man, beetje verlegen in het begin en die zal heus wel groeien binnen een relatie.
Gewoon heel veel mismatches weer. Zo’n hip goedgebekt Amsterdam-meisje, zetten ze er van die bijna Aspergers naast. Of zo’n mislukte alphamale als Olof, ook nog eens niet al te sllim.
Er is altijd veel te doen om programma’s als Temptation Island en Ex on the Beach en zo, maar eigenlijk is dit veel meer psychisch MeToo. Mensen worden enorm onder druk gezet om het toch maar te proberen, ook qua fysiek. Terwijl het gewoon op zijn Olofs is: kun je het erop. Nee? Laat ze dan met rust.
Nou, dat weten mensen in een nanoseconde. Daarom zie je ook dat ongemak bij vooral de vrouwen, die willen met geen vinger aangeraakt worden en terecht. Wat er niet is komt ook niet. En dat weten die ‘experts’ heel goed.
Het is leuke tv voor ons om te kijken, maar ik zie hier nog wel eens grensoverschrijdend etc. schandaal over ontstaan. Hoe ze Marcella en Eva onder druk zetten., dat kan echt niet. Ze WIL niet. En dat is hun goed recht.
donderdag 1 mei 2025 om 10:23
Bij Dennis ging het in het koppelsweekend te weinig om Dennis. Die had een weekendje verwacht waarin ze steeds samen zouden zijn, in de groep weliswaar, maar niet dat Stefan het ook prima heeft zonder hem. Te weinig aandacht en hop, klaar ermee.
Olof en Femke…ze kloppen allebei niet. Zij is erg van het vertoon, ze wil zich aan de kijkers op een positieve manier laten zien. Wat dat nou was met dat gesprek dat gevoerd moest worden met iedereen erbij?! Als dat is omdat hij anders flipt, dan is het gewoon een onveilige situatie en moet je er simpelweg mee stoppen. Als dat is om goed te laten zien aan iedereen dat jij de redelijkheid zelve bent en hij knettergek, hmm… en het kan voor mijn gevoel allebei.
Olof kijkt niet naar zichzelf, hij lult mee met de “experts”, maar doet er niks mee. En zodra hij dat wat zachtere, hesere, stemmetje opzet dan weet je al, hij duikt weer in de manipulatie. Je hóórt het gewoon aan hem.
Olof en Femke…ze kloppen allebei niet. Zij is erg van het vertoon, ze wil zich aan de kijkers op een positieve manier laten zien. Wat dat nou was met dat gesprek dat gevoerd moest worden met iedereen erbij?! Als dat is omdat hij anders flipt, dan is het gewoon een onveilige situatie en moet je er simpelweg mee stoppen. Als dat is om goed te laten zien aan iedereen dat jij de redelijkheid zelve bent en hij knettergek, hmm… en het kan voor mijn gevoel allebei.
Olof kijkt niet naar zichzelf, hij lult mee met de “experts”, maar doet er niks mee. En zodra hij dat wat zachtere, hesere, stemmetje opzet dan weet je al, hij duikt weer in de manipulatie. Je hóórt het gewoon aan hem.
donderdag 1 mei 2025 om 10:39
Hij is wel erg snel op zijn teentjes getrapt. Zoekt veel bevestiging. En ineens pats boem. Is het klaar.
donderdag 1 mei 2025 om 10:53
Net zoals Olof die ook altijd ' zijn gevoel uit'.Renske schreef: ↑01-05-2025 09:24Oef, wat gedraagt Dennis zich gestoord zeg. Met mindfuck erbij, 'ik uit mijn gevoel' terwijl hij geen gevoel maar een besluit deelt. En Stefan niet eens de tijd gunnen dit te verwerken. Vraag me af wat hem zo gekrenkt heeft, waarom hij Stefan wil 'pakken'. Geen seks (en had hij Steef daarom de avond ervoor opgehemeld in de hoop dat er wat zou gebeuren)? Had Stefan teveel lol met de rest terwijl hij zelf niet kan socializen (en zich in de steek gelaten voelt)? Denk dat Steef heel goed aanvoelde dat hij Dennis niet helemaal kan vertrouwen, en gekwetst zou worden. Kwa type komen hij en Olof (en Eva) wel overeen vind ik.
Uhuhh.
donderdag 1 mei 2025 om 10:55
Dat van Dennis kon je zien aankomen aangezien hij best vaak kleineren opmerkingen richting Stefan maakte.
Stefan is meerdere keren belachelijk gemaakt om zijn gewoontes ( koffie??, wat een klein bed!!, oh vreselijk dat er mensen zijn die van karaoke houden etc etc).
Dat is heel naar gedrag en dat Dennis " oprecht" iets vindt betekent eigenlijk dat hij het niet vindt.
Stefan is meerdere keren belachelijk gemaakt om zijn gewoontes ( koffie??, wat een klein bed!!, oh vreselijk dat er mensen zijn die van karaoke houden etc etc).
Dat is heel naar gedrag en dat Dennis " oprecht" iets vindt betekent eigenlijk dat hij het niet vindt.
donderdag 1 mei 2025 om 10:57
Eens.Renske schreef: ↑01-05-2025 09:24Oef, wat gedraagt Dennis zich gestoord zeg. Met mindfuck erbij, 'ik uit mijn gevoel' terwijl hij geen gevoel maar een besluit deelt. En Stefan niet eens de tijd gunnen dit te verwerken. Vraag me af wat hem zo gekrenkt heeft, waarom hij Stefan wil 'pakken'. Geen seks (en had hij Steef daarom de avond ervoor opgehemeld in de hoop dat er wat zou gebeuren)? Had Stefan teveel lol met de rest terwijl hij zelf niet kan socializen (en zich in de steek gelaten voelt)? Denk dat Steef heel goed aanvoelde dat hij Dennis niet helemaal kan vertrouwen, en gekwetst zou worden. Kwa type komen hij en Olof (en Eva) wel overeen vind ik.
Olof en Dennis kunnen het niet voor niets zo goed met elkaar vinden.
Die zijn samen gezien.
donderdag 1 mei 2025 om 10:57
donderdag 1 mei 2025 om 10:59
Enorme dramaqueen net als ..Olof.
Stefab is een nuchter en zachtaardig type en te " gewoontjes" voor Dennis.
Dennis die liep te etteren omdat hij het bezoek aan het museum maar saai vond.
donderdag 1 mei 2025 om 10:59
Marcella is zelf vrij saai in dit programma.Knabbeltje schreef: ↑01-05-2025 10:57Ben nog maar tien minuten onderweg. Maar jeetje mensen, Marcella, wat ben je een vreselijk mens. “Je moet dit laten zien, je moet dat laten ziend” Heel leuk, maar waar ben jij in het verhaal?? En idd, waarom zeggen de zogenaamde experts hier niets over? Haar gebrek aan initiatief?
donderdag 1 mei 2025 om 12:18
Ik vraag me inderdaad ook af wat die zelfbenoemde 'experts' doen.... raar dat ze in het gesprek met Marcella niks teruggeven aan haar. Ze legt álles bij Bjorn neer. Bjorn heeft al vaker geprobeerd om initiatief te nemen en een opening te zoeken. Elke keer zit haar deur potdicht, zit ze daar met dat uitdrukkingsloze en emotieloze gezicht. Elke keer vraagt ze 'waarom nu pas'. Het was bij alles zo overduidelijk dat zij het gewoon geen enkele kans heeft gegeven, omdat ze geen fysieke aantrekkingskracht voelt.
Ik trek eigenlijk vooral heel veel vrouwen heel slecht dit seizoen.
Eva, Marcella, Hinke.
Bij Eva krijg ik ook toxic vibes. Ze zei overigens in één zin dat ze zo boos was dat Bram gezegd had 'als je zo beschadigd bent dan ga je geen liefde vinden' en even later heeft ze ervan gemaakt dat hij gezegd heeft dat ze geen liefde verdient. Dat zijn twee hele verschillende dingen/uitspraken. Geen liefde vinden omdat je teveel (onverwerkte) issues hebt is iets anders dan geen liefde verdienen.
Hinke.....ja...het werkt blijkbaar voor die twee, maar ik vind haar echt continu de psycholoog uithangen. Vermoeiende vrouw voor mij. Ook bij Bjorn kwam ze weer met haar analyses.
Gio die in alles moet veranderen, zichzelf moet ontwikkelen. Ik houd er niet van als iemand zich direct volledig moet aanpassen om goed genoeg te zijn voor een ander. Het gaat alléén maar over zijn zogenaamde 'ontwikkeling'. Brr.
Wat een verademing om naar Peter en Mariska te kijken. En wat ontzettend leuk dat er nu eindelijk eens een wat ouder stel is bij wie het tot nu toe gewoon werkt en relaxed gaat. Dat is volgens mij echt voor het eerst? De stellen bij wie het tot nu toe iets geworden is waren volgens mij allemaal relatief jong.
Olof en Femke......vermoeiend. Wat iemand hier ook al schreef; hij komt dan opeens weer met dat hese stemmetje op zo'n zalvende toon. Bah.
Femke, geen idee. Het zou zomaar kunnen dat ze voor de camera's heel anders doet dan buiten camera.
Dennis en Stefan, daar snap ik eigenlijk helemaal niks van wat daar nu eigenlijk gebeurd is. Ik vond Dennis al wel eerder een beetje een vreemde energie hebben, bij dat museumbezoek dat Stefan geregeld had bijvoorbeeld. Echt zo'n saboterende kleuter. Maar daarna leek het toch wel oprecht leuk en fijn tussen die twee en Dennis leek ook echt blij met hem. Maar in die groepsdynamiek kwamen er opeens hele andere dingen naar boven. Vreemd.
Ik trek eigenlijk vooral heel veel vrouwen heel slecht dit seizoen.
Eva, Marcella, Hinke.
Bij Eva krijg ik ook toxic vibes. Ze zei overigens in één zin dat ze zo boos was dat Bram gezegd had 'als je zo beschadigd bent dan ga je geen liefde vinden' en even later heeft ze ervan gemaakt dat hij gezegd heeft dat ze geen liefde verdient. Dat zijn twee hele verschillende dingen/uitspraken. Geen liefde vinden omdat je teveel (onverwerkte) issues hebt is iets anders dan geen liefde verdienen.
Hinke.....ja...het werkt blijkbaar voor die twee, maar ik vind haar echt continu de psycholoog uithangen. Vermoeiende vrouw voor mij. Ook bij Bjorn kwam ze weer met haar analyses.
Gio die in alles moet veranderen, zichzelf moet ontwikkelen. Ik houd er niet van als iemand zich direct volledig moet aanpassen om goed genoeg te zijn voor een ander. Het gaat alléén maar over zijn zogenaamde 'ontwikkeling'. Brr.
Wat een verademing om naar Peter en Mariska te kijken. En wat ontzettend leuk dat er nu eindelijk eens een wat ouder stel is bij wie het tot nu toe gewoon werkt en relaxed gaat. Dat is volgens mij echt voor het eerst? De stellen bij wie het tot nu toe iets geworden is waren volgens mij allemaal relatief jong.
Olof en Femke......vermoeiend. Wat iemand hier ook al schreef; hij komt dan opeens weer met dat hese stemmetje op zo'n zalvende toon. Bah.
Femke, geen idee. Het zou zomaar kunnen dat ze voor de camera's heel anders doet dan buiten camera.
Dennis en Stefan, daar snap ik eigenlijk helemaal niks van wat daar nu eigenlijk gebeurd is. Ik vond Dennis al wel eerder een beetje een vreemde energie hebben, bij dat museumbezoek dat Stefan geregeld had bijvoorbeeld. Echt zo'n saboterende kleuter. Maar daarna leek het toch wel oprecht leuk en fijn tussen die twee en Dennis leek ook echt blij met hem. Maar in die groepsdynamiek kwamen er opeens hele andere dingen naar boven. Vreemd.
Don’t grow up, it’s a trap
donderdag 1 mei 2025 om 12:32
Ik vond Eva onredelijk reageren. De opmerkingen van Bram die volgens mij realistisch en goed bedoeld zijn hebben haar in iets getriggerd en dat zegt veel over haar maar minder over Bram. Ik denk dat zij nog e.e.a. te verwerken heeft.Miss-Pippi schreef: ↑01-05-2025 12:18
Bij Eva krijg ik ook toxic vibes. Ze zei overigens in één zin dat ze zo boos was dat Bram gezegd had 'als je zo beschadigd bent dan ga je geen liefde vinden' en even later heeft ze ervan gemaakt dat hij gezegd heeft dat ze geen liefde verdient. Dat zijn twee hele verschillende dingen/uitspraken. Geen liefde vinden omdat je teveel (onverwerkte) issues hebt is iets anders dan geen liefde verdienen
donderdag 1 mei 2025 om 14:07
Olof: deze mix van Jim Carrey en Paul de Leeuw is een enorme bloedzuiger. Wat een vreselijke vent. Geef die man geen podium, maar een enkeltje retraite bij de monniken ofzo.
Femke moet lekker naar huis gaan. Lekker naar haar kinderen en honden. Daar krijgt ze meer liefde van dan van die bloedzuiger.
Marcella pfff wat een slappe hap zeg. Bjorn dit Bjorn dat nou misschien moet ze naar zichzelf kijken. Er zit meer leven en emotie in een hark.
Bjorn, ach Bjorn, je vindt haar wel.
Eva vind ik ook geen leuk mens. Was gewoon eerlijk geweest naar Bram dan eerst iedereen behalve hem te laten weten dat het hem niet werd.
Bram ach Bram, het komt goed.
Mariska en Peter zijn leuk.
Hinke en Gio vind ik steeds leuker. Gio wordt steeds losser.
Dennis wil iemand voor hem alleen. Hij wil niet delen.
Joey en Svea ben ik wel benieuwd naar.
Femke moet lekker naar huis gaan. Lekker naar haar kinderen en honden. Daar krijgt ze meer liefde van dan van die bloedzuiger.
Marcella pfff wat een slappe hap zeg. Bjorn dit Bjorn dat nou misschien moet ze naar zichzelf kijken. Er zit meer leven en emotie in een hark.
Bjorn, ach Bjorn, je vindt haar wel.
Eva vind ik ook geen leuk mens. Was gewoon eerlijk geweest naar Bram dan eerst iedereen behalve hem te laten weten dat het hem niet werd.
Bram ach Bram, het komt goed.
Mariska en Peter zijn leuk.
Hinke en Gio vind ik steeds leuker. Gio wordt steeds losser.
Dennis wil iemand voor hem alleen. Hij wil niet delen.
Joey en Svea ben ik wel benieuwd naar.
We’re all mad here

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in