Entertainment alle pijlers

MAFS seizoen 10 Videoland

07-04-2025 18:47 572 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.

De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
Ik vind ook dat Hinke er prima het beste van maakt.

Zelf ben ik ook iemand die snel kan schakelen en ik zou het haar niet nadoen met iemand waarmee er op dat vlak een soort kloof is.
MargjeM schreef:
30-04-2025 19:02

Zelf ben ik ook iemand die snel kan schakelen en ik zou het haar niet nadoen met iemand waarmee er op dat vlak een soort kloof is.
Ik denk ook niet dat dit op de lange termijn gaat werken, maar voor nu ziet ze wel een hoop positiefs in hem. Had ik niet verwacht op basis van wat we de eerste dagen zagen.
MargjeM schreef:
30-04-2025 19:02

Haha ja, tijdens de huwelijksreis kwam het nogal geforceerd over naar mijn idee, maar vind ze nu samen wel echt leuk en respectvol naar elkaar toe en echt moeite doen. . Gio lijkt ook een beetje op te bloeien. Ik denk alleen wel dat dit huwelijk geen stand zal houden en dat ze ‘amicaal’ uit elkaar zullen gaan.
Where is my mind?
Weggehaald omdat Sabine het vroeg.
abby wijzigde dit bericht op 30-04-2025 19:14
95.31% gewijzigd
Abby geen spoilers! Haal het aub weg.
Sabine schreef:
30-04-2025 19:12
Abby geen spoilers! Haal het aub weg.
Ok. Als jij het zegt.
Die Femke heeft nogal een luxe levensstijl . Wat doet zij eigenlijk voor de kost ?
Yildizlar2 schreef:
30-04-2025 19:15
Die Femke heeft nogal een luxe levensstijl . Wat doet zij eigenlijk voor de kost ?
Zij runt een modellenbureau dacht ik.
Abby schreef:
30-04-2025 19:16
Zij runt een modellenbureau dacht ik.
Net even gezocht ze heeft een webshop wat voor iets geen idee .
Arme Bjorn! Marcella valt gewoon niet op hem! En dan zegt ze dat ze diepgang mist en goede gesprekken, alsof dat haar hart zou veroveren. Wat een onzin. Zij is echt heel afstandelijk en ze kwetst hem keer op keer en geeft hem het gevoel dat hij het fout doet. Jeetje wat een beginners, beide!
Yildizlar2 schreef:
30-04-2025 19:56
Net even gezocht ze heeft een webshop wat voor iets geen idee .
Helemaal aan het begin werd ze voorgesteld en zeiden ze dat ze vroeger model was en nu een bureau runt.

Misschien is dat alweer klaar?
Backpack10 schreef:
30-04-2025 20:14
Arme Bjorn! Marcella valt gewoon niet op hem! En dan zegt ze dat ze diepgang mist en goede gesprekken, alsof dat haar hart zou veroveren. Wat een onzin. Zij is echt heel afstandelijk en ze kwetst hem keer op keer en geeft hem het gevoel dat hij het fout doet. Jeetje wat een beginners, beide!
Zij zoekt iemand met pit en dat is ze zelf ook niet echt.
Marcella zoekt enkel excuses waarom het niet werkt (bij Bjorn) zonder ook maar enige zelfreflectie, vreselijk! Alsof zij zoveel interessants te vertellen en diepgang heeft. Tevens ook wel heel jammer dat Bjorn dat zelf niet doorheeft een aanvoelt, want hij gaat zijn grootste angst tegemoet, afwijzing!

Ik vind ook wel dat die zogenaamde experts (ahum) hier meer in zouden kunnen betekenen en eerder zouden kunnen ingrijpen. Ik bedoel, het is toch meer dan duidelijk dat zij zich totaal niet aangetrokken voelt tot Bjorn? Dan zou je Marcella, als expert, ook best wat ‘harder’ mogen aanpakken zodat ze daar eerlijker over is. Wat leert zij hier nu van?
Live Life to the fullest
Ik heb het idee dat Dennis zich flink heeft laten opfokken door Olof ben ik bang .
Ahhhh zit in aflevering 14 de koppelweek, waar is dat mooie huis waar ze altijd in zaten. Wat een armoedig geval is het nu, zo gedateerd.
Wacht ff hoor is dit nu wel of niet het spoiler topic dat haal ik niet goed uit de titel in intro
Yildizlar2 schreef:
30-04-2025 20:27
Ik heb het idee dat Dennis zich flink heeft laten opfokken door Olof ben ik bang .
Eens. Ik heb niet de indruk dat hij er zo in had gestaan als hij degene was die in de jacuzzi had gezeten en daarin lekker met andere kandidaten kon kletsen.
Doddieweer schreef:
30-04-2025 20:51
Wacht ff hoor is dit nu wel of niet het spoiler topic dat haal ik niet goed uit de titel in intro
Wel spoilers ten opzichte van de tv-programmering. Maar hier wordt wel de Videoland programmering gevolgd.
Volgens mij werden hier eerder vandaag spoilers gepost mbt zaken die ook nog niet bij Videoland te zien zijn en dat is niet de bedoeling.
Nou echt! En dan ontkennen dat ze zaten te mopperen met zijn tweeën. Gotta love Peter en Mariska die dit “probleem” gewoon niet snappen
MargjeM schreef:
30-04-2025 20:52
Eens. Ik heb niet de indruk dat hij er zo in had gestaan als hij degene was die in de jacuzzi had gezeten en daarin lekker met andere kandidaten kon kletsen.
Misschien heeft het er ook mee te maken dat ze allemaal nu 24 uur bij elkaar zijn, ik zou daar zelf ook niet vrolijk van worden, geen ruimte om je even terug te trekken enz, steeds aan moeten staan. Misschien ook gevoelig voor de sfeer die andere stellen met zich meebrengen enz.
Ik wordt wat moe van die vrouwen die maar over diepgang zeuren en zelf zo gesloten zijn als een oester. Oke Bjorn is mij ook te onzeker om aantrekkelijk te vinden. Ik snap wel dat er geen match is, maar kijk ook eens naar je eigen aandeel.
Streepjeskat schreef:
30-04-2025 17:36
Ik vind vrijwel alle mannelijke kandidaten onzekere, nerveuzige types. Bram, Gio, Bjorn....zit weinig daadkracht bij
Het lijkt bij mannen altijd wel of je óf een enorme blaaskaak met een groot ego krijgt, of meteen een onzeker vogeltje dat je constant bij de hand moet nemen. Ik vind het geen van tween aantrekkelijk en ik heb echt diep respect voor Hinke en Eva.
Ik las op instagram veel negatieve reacties op de dames. Dat ze te kil zijn, of te veel vragen stellen of zich te moederlijk opstellen, maar ja....wat wil je dan?? Vooral Hinke zit opgescheept met een stotterende jongen die niet uit zijn woorden komt, zo groen is als gras en waar gewoon weinig bij zit..... ik vind het echt knap hoe zij het maar blijft proberen en vol goede moed er in gaat.
Ik was echt serieus al lang afgehaakt.
Schat van een jongen hoor, maar veeeeeeeeeel te lief en weinig karakter
Iedereen heeft een karakter. En bij Gio is dat een lief karakter. Ik vind daar niks mis mee.
Vind Stefan toch ook wel een typetje hoor, vind al snel iets te veel moeite. Wel goed dat Dennis gewoon zijn ruimte claimt en opkomt voor zijn sociale contacten. Komt dan weer minder meegaand over dan je achter die lieve kop zou verwachten.
Ja en die reserve houden uit angst gekwetst te worden maakt ook dat je het mooie niet intens kunt beleven.
Dennis is gewoon onzeker en heeft zich laten opnaaien door enge Olof.

Olof trekt ook steeds van die enge bekken. En normaal wijn naar binnen gieten kan ie ook al niet.

Bij Marcella, Bjorn, Bram en Eva wil ik doorspoelen. Dat gezeik en gejammer de hele tijd. Zonde dat zij redelijk veel in beeld zijn. Van Svea en Joey hebben we sowieso tot nu toe heel weinig gezien.

Stefan vind ik normaal heel leuk maar vond het wel een beetje een huilie met dat ie een gebroken hart nooit meer wil meemaken. Kom op jongen garanties heb je niet in het leven.

En Gio bloeit lekker op. Zo groen als gras maar vind het een leuke knul.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Holy moly, wat een aflevering!!! O_O

Het begon, achteraf gezien, eigenlijk nog best rustig. Met ijskonijn Marcella die alle schuld bij Bjorn legt en Eva en Bram die gewoon écht niet kunnen communiceren.

Daarna Femke (hi boobies!) en Olof (Lee Towers wanna be) die elkaar ook echt niet begrijpen en horen. Wat een dramaqueen is Olof, met zijn zachte emotionele gefluister. Ieuw. Nu naar huis, voor rust. Trek toch gewoon die stekker eruit.

En toen Dennis en Stefan... wat een ongelofelijke ontwikkeling! Totaal uit het niks, als een enorme bom en dan van Stefan verwachten dat hij wel even rustig erover wil praten en Dennis alle ruimte wil geven om zijn gevoel te delen. Mag die jongen het ook even verwérken misschien? Wat enorm egocentrisch is Dennis zeg. En wat voelde ik enorm mee met Stefan, zo enorm verdrietig voor hem!

Geslaagd koppelsweekend hoor, 4 van de 7 exit. Well done.
We're just two lost souls

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven