NIET groepje

18-06-2009 15:35 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 217.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
hey Yam wat een schrik, gelukkig ist goed afgelopen (f)

pffff, de kinderen zijn druuhuuuk
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Yam en ik buren, zou lollig zijn

En ja, vorige keer werd ie beter van veel liefde. Maar hij is nooit meer de oude geworden. Hij leeft nog, maar daar is alles ook wel mee gezegd. Het stomme is, vorige keer dattie zo ziek was, hebben we de oorzaak niet kunnen achterhalen. Toen was het vooral zaak om hem in leven te houden. Dat is dus gelukt, maar de oorzaak van zijn probleem is nog niet gevonden. Ik denk dat het zijn tand is, ziet er echt slecht uit, maar de DA gaat nu helemaal niks doen omdat Frikkat te zwak is om geopereerd te worden.

Nieuw voer weer dus, en weer bloedonderzoeken.... Vanmiddag de uitslag daarvan. En als hij dat nieuwe voer niet uit zichzelf eet, dan moeten we hem weer gaan dwangvoeden. Hij moet sterker worden, pas dan kan de DA iets voor hem doen. Dit gaat weer een lang verhaal worden. Gelukkig heeft Frikandel vakantie. Ik niet, baal ik van, want als we gaan dwangvoeden moet dat om de anderhlaf uur..... En ik ben tussendoor "even" 10 uur aan het werk, dus kan niet helpen.

Haat mijn werk dus even.
Wat een ellende Pruttie. Denk de DA wel dat de oorzaak gevonden kan worden? Dat het evt. die tand is? Arm beestje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Geen idee. Hij wou nu sowieso eerst Frikkat weer wat sterker maken voor hij ook maar iets kan doen....

Maar ik betwijfel of we hem sterker kunnen maken omdat hij dus zelf niet wil eten en dwangvoeding zo'n beetje het ergste is wat we hem aan kunnen doen. Hij kwam net ook helemaal spastisch terug van de DA, liep met zijn koppie te trekken en zo.

De DA wou hem daar houden, maar dat vinden we niet goed, omdat we de vorige keer een halfdooie kat terugkregen ( niet de schuld van de DA hoor, maar Frikkat kan er gewoon niet tegen ) We moeten nu dus zelf aan het klooien om er zoveel mogelijk voer in te krijgen.

Hij lijkt zijn nieuwe dieetbrokjes wel lekker te vinden.
Heb je ook geprobeerd van die kittenmilk wat ook tegelijk volwaardige voeding is? Om erbij te geven. Dat geven ze vaak aan zogende poezen en katten na een operatie. Ik gaf het ook mijn nestjes katten. Heet Kitty-milk van Beaphar en is bij een dierenspeciaalzaak gewoon te koop. Echt goed spul!!!

(ik heb een ander plaatje op de voorkant maar het is deze;)

Jessis Yam das schrikken! Gelukkig goed afgelopen..

En prut, heel veel sterkte maar weer met Frikkat..

Gelukkig bij jou de brand ook goed afgelopen..

ITs is weer terug!! Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben!
he jasses Yam, dat is schrikken! Hoe houdt je bekken het na al dat geren?

Borrie en Marels, hoe was Harry?
arme Frikkat, geef hem maar lekker veel Pruttie
Potver Yam, da's schrikken, en morgen zal je het wel voelen ook..

Pruttel, helemaal niet fijn met Frikkat.
Myleen, ik zal dat er ook bij halen. Misschien vind ie dat wel lekker

Word heel spannend. Ik wil dat die kapotte tand eruit gaat. Dat moet echt! En dan maar hopen dat dat hij de verdoving overleefd en dat dat het probleem was waarom hij niet at. Maar goed, dan hebben we zijn leverproblemen nog niet opgelost. Hij moet dus op een nier-dieet ( er bestaat voor katten geen leverdieet, dus vandaar dat ze dan een nierdieet krijgen ) maar dan moet hij eerst weer kunnen eten. De DA en ik verschillen daarover van mening. De DA denkt dat de tand het probleem niet is, maar echt zijn lever. Nou respecteer ik de kennis van de DA, maar neem ik mijn eigen ervaringen met hoe Frikkat eet ook heel serieus, en ik blijf erbij dat die tand hem zeer doet. Het ziet er ook niet uit. Dus nu dan de tand behandelen, en zijn lever oplappen. Ik hoop zo dat ik gelijk heb.... dat de tand het probleem is waarom hij niet eet.....

Hij kan natuurlijk ook beide hebben. Een zieke tand en een zieke lever. Kon hij maar praten.

Heeft iemand een zak geld voor ons? Word weer een dure maand.....
Misse boel hier.... Frikkat is ingestort, kan niet meer staan en Frikandel is NU met hem naar de dierenarts..... Ben heel bang....
Prut, ik duim voor jullie! Sterkte
Everytime you make a typo, the errorists win.
Dank je....

En dan zit ik hier nu op mijn werk. Stom werk. Ik wil bij ze zijn. Naast Frikandel staan als het heel slecht nieuws is.....

Bah, heb echt moeite om mijn tranen te bedwingen.
Mogge schatjes.

Succes met kat Prut!
668, the neighbour of the Beast
Moge ladies.

Ik duim voor jullie Pruttie.
Hij is niet meer
Ah meis wat zielig. Hebben jullie hem laten inslapen?

Sterkte lieverd .
Arme Prut..
Dat was dus geschreven voor je laatste post, Prutt. Geldt nog steeds, maar dan in het kwadraat.

Geen mogelijkheid voor je om nu naar Frikandel te gaan?
Ach gos. Arme jullie.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Ingeslapen, dit kon echt niet meer, het arme dier....

Hij komt zo naar mijn werk......
Hou je taai samen
He Prut, wat rot
668, the neighbour of the Beast
Pruttie, hij is niet alleen;

rainbow bridge (song)
Hoi iedereen,

Ik zit nu even te lezen wat er allemaal geschreven is over Frik-kat. Hartstikke bedankt voor jullie steunbetuigingen!!

Groeten,

Frikandel (wat een naam voor mij )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven