Wat vind jij lekker uit de supermarkt in de VS?

16-05-2025 12:40 46 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Binnenkort komt een familielid van mij die in de VS woont, bij mij op bezoek.
Hij vroeg of hij wat voor mij kon meenemen. Hoewel ik al heel vaak in de VS ben geweest,
kan ik niks bedenken..

Dus de vraag is: wat vinden jullie aanraders uit de supermarkt in de VS?
Ik zou vooral voor de Trader Joe's gaan.
De kruiden daar vind ik erg fijn.

Allergie medicatie.

En deze vind ik heel erg lekker.

Afbeelding
Hot sauces, barbecue sauces en salsa’s, kruiden voor Mexicaanse dingen, die hebben ze daar veel meer. Vroeger ook Everything but the Bagel seasoning, maar dat is hier nu ook.

Toen ik klein was, kregen we van mijn oma altijd sets met cereal, dat waren pakketten met minidoosjes met allerlei soorten cornflakes. Daar waren we dan zo blij mee!
Pepperidge farm mint milano's
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Pinaco schreef:
16-05-2025 14:40
M&M's mint smaak :heart:
Ken ik niet maar klinkt ook erg lekker (ben dol op mint koek/chocola/ijs)
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Trader Joe's heeft de beste keuze aan heerlijke hapjes.
MarindaH schreef:
16-05-2025 14:11
Onder meer bij de jumbo te halen :P

En Cheetos puffs zijn misschien niet meer zo puffy bij aankomst...
bij de Toko ook, maar daar hebben ze grotere potten en verschillende

dat valt mee hoor, ik neem ze regelmatig mee, gewoon in me handbagage.

I love traider Joes, hun perzik yoghurt is ook heerlijk, en de kaneel muffins als ze die nog hebben
Relax we're all crazy, it's not a competition
Koffiemelk met hazelnootsmaak (in enorme flessen te koop).
Oh ik ben ook dol op de tassen van Trader Joe's.
M&Ms met pretzel smaak.
Poptarts.

Icy hot crème ( niet om te eten uiteraard, maar ik zweer hierbij voor pijnlijke spieren.)
Fiets je met een e-bike of een fatbike?
Dan bescherming voor je hoofd.

Een fietshelm waar een hoed over zit.
Of een losse hoed die precies over een fietshelm past.

Zoiets:
https://www.etsy.com/shop/BikePretty?ref=yr_purchases

Je kan vanuit Nederland bestellen, afleveren in VS bij familielid.
Dan bespaar je jezelf de torenhoge verzendkosten en gedoe met een douaneverklaring voor pakketten.
-- tijdelijk mottoloos --
De tientallen speciale varianten op snoep dat we hier ook hebben maar niet in zoveel varianten. Zo zag ik in Amerika bvb. ronde Snickers, Marsen en Milky Ways en M&M's met allerlei extra smaakjes, enz. enz.
Bij de drogist NiQuil laten halen.
Als je grieperig bent ‘s nachts innemen en je gaat helemaal knock out en slaapt als een os. Fantastisch spul.
Ik zou de Trader Joe's leeghalen inderdaad. Ze hebben er nu (seasonal) root beer float pieces, als je van root beer houdt zijn deze echt zo heerlijk. Ik zou ook de everything but the bagel seasoning mee laten nemen, sowieso zijn hun kruiden erg goed, de mushroom & company en de citrus garlic zijn ook goed; als ze die nog hebben. Als je vlees eet: de teriyaki beef jerky van de Trader Joe's is ook heel lekker.

Ik zou ook ranch dressing meenemen, ik ben echt heel erg veramerikaanst en ik eet het met mn pizza. Kan niet meer zonder!

Verder zou ik m&ms mint smaak mee nemen, en peeps candy. Ik weet dat het heel erg vergelijkbaar is met spekkies maar ik vind ze zo leuk. Ik vond jolly ranchers ook altijd zo lekker, maar die heb ik inmiddels al jaaaren niet meer gegeten!

Voor medicatie zou ik NyQuill en DayQuill doen. Helpt echt als een trein en als ik ziek ben lig ik in ieder geval niet wakker.
Pinaco schreef:
16-05-2025 14:40
M&M's mint smaak :heart:
Bestaan die nog? Ik kocht ze wel eens op Schiphol of in Engeland als ik daar was. De laatste paar keren kon ik ze nergens meer vinden. Wel vieze pindakaas M&M’s.
KamilleT schreef:
16-05-2025 23:43
Bestaan die nog?
Wow je hebt gelijk! Ik heb het meteen even opgezocht. Ze zijn seasonal geworden, dus alleen rond kerst!!
prinses30 schreef:
16-05-2025 21:42
Bij de drogist NiQuil laten halen.
Als je grieperig bent ‘s nachts innemen en je gaat helemaal knock out en slaapt als een os. Fantastisch spul.
+1
Neem de capsules, echt geweldig!
Aleve Sinus and Cold. Top spul als je verkouden bent.
Nutter butters, heeeerlijke pindakaaskoekjes.
Butterfingers. (Reep met soort harde karamel en chocola eromheen)
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Explorista schreef:
16-05-2025 20:15
Fiets je met een e-bike of een fatbike?
Dan bescherming voor je hoofd.

Een fietshelm waar een hoed over zit.
Of een losse hoed die precies over een fietshelm past.

Zoiets:
https://www.etsy.com/shop/BikePretty?ref=yr_purchases

Je kan vanuit Nederland bestellen, afleveren in VS bij familielid.
Dan bespaar je jezelf de torenhoge verzendkosten en gedoe met een douaneverklaring voor pakketten.
Wat een maffe dingen!! Heb weer even goed gelachen. En nog duur ook.
LunchLover schreef:
17-05-2025 00:41
Aleve Sinus and Cold. Top spul als je verkouden bent.

Zelf ga ik kwaaltjes zoals verkoudheid op een andere manier te lijf, maar ik deel je mening dat als je je huisdrogist wel op reguliere wijze wilt aanvullen, je beter terecht kunt bij de Walgreens dan bij het Kruidvat als het gaat om middeltjes die werken.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Ik had hem al langs zien komen: allergie medicatie. Hooikoortstabletten of als je allergisch bent voor melk, lactase tabletten. Kosten daar een fractie van wat ze hier kosten.
Geen idee of je kinderen hebt, maar de kauwsnoepjes Tylenol voor kinderen vind ik vooral op reis handig. We gebruiken ze amper maar kind kreeg vorig jaar tijdens de autoreis ineens flinke koorts en dit kreeg ze snel en makkelijk binnen.

De ingrediënten van anti-histamine pillen die ik had kan je volgens mij ook in Nederland krijgen. Maar ik weet niet hoe het prijsverschil dan is.

En verder als je make up draagt mascara of andere dingen. Scheelt veel geld.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven