Viva’s hondenveldje deel drie
dinsdag 3 juni 2025 om 19:09
Hier is het ook binnen inderdaad, ben benieuwd wat stuiterbal gaat doen.Mama_inge schreef: ↑31-05-2025 12:00Onze kruimel pikt ook heel snel nieuwe dingen op.
Ze is altijd blij als ze mag "werken" en van nieuwe truckjes leren.
We hebben bij de laatste cursus een introductie les detectie gehad en wat ze moest doen, had ze heel snel door.
Alleen de binnen locatie vond ze niets, werd ze heel onzeker van.
Heel jammer, anders had ik daar zeker nog wat lessen voor gevolgd
dinsdag 3 juni 2025 om 19:13
woensdag 4 juni 2025 om 12:53
Dat kruimel de locatie niet fijn vond is voortgekomen uit de cursus die we ervoor gedaan hebben
Ze hoorde de honden wel maar zag ze niet, ze werken daar met safe space, wat op zich heel fijn was, maar niets voor haar omdat ze graag alles wil zien (stukje onzekerheid van haar) plus een les waarbij ze op een gegeven moment even helemaal in paniek was
Ik merkte aan haar dat ze met de week met minder plezier heen ging en na die ene les wou ze eigenlijk ook niet meer naar binnen
Ik heb daarom ook bewust ervoor gekozen om even niet op die binnen locatie de vervolg cursus te gaan doen, verder is het een hele fijne hondenschool, misschien volgend jaar nog eens een keer proberen
Maar dan beginnen met iets van een workshop of privéles om te kijken hoe het gaat
mama_inge wijzigde dit bericht op 04-06-2025 19:41
2.18% gewijzigd
woensdag 4 juni 2025 om 12:55
maandag 16 juni 2025 om 14:53
Ik beleef het nu ook heel anders dan met witjeLemoosGaatDoor schreef: ↑03-06-2025 16:40Wow! Heel verschil met Witje destijds. Ik verheug mij nu al op de foto’s![]()
Veel intenser op 1 of andere manier
Kruimel heeft er ook iets meer moeite mee.
Sneller moe en wat meer last van de warmte
Gisteren was er een terugkomdag van de fokster
We zouden er heen, maar witje is loops geworden, dus toch maar afgezegd.
Vanmiddag met beide honden naar het bos geweest en Kruimel was na een half uur lopen al kapot
Die had de wandeling en het spelen met al die honden niet getrokken
Star, hoe ging de speurles of was het detectie?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in