Gaat mijn vriend vreemd???
donderdag 5 juni 2025 om 19:57
Hoi ik ben bang dat mijn vriend waar ik 4 jaar mee samen ben vreemd is gegaan...
Hij is met zijn werk een weekend naar Barcelona geweest. Op de eerste avond heb ik rond 22.00 voor het laatst contact met hem gehad en vervolgens pas weer om 06.30...
Hij zegt dat hij iets voor middernacht flink bezopen terug was op de hotelkamer. Hij deelde de kamer met een collega (man +/- 50 jr)
Ik heb hem zó vaak geappt en gebeld die nacht en hij beweert dat hij niks gehoord heeft omdat het geluid van zijn gsm zacht stond. Heel raar want zijn geluid staat altijd hard. Heb zijn locatie geschiedenis stiekem bekeken en volgens de gps van zijn gsm is hij van 00.30 tot 03.30 in een ander hotel 500 m verderop geweest!!! Hij blijft zeggen dat het niet klopt, maar alles aan mij twijfelt. Hij heeft die avond ook 250 euro uitgegeven... Terwijl hij de 2 avonden erna met 200 euro is toegekomen.
Pfff het zou me zoveel pijn doen! Wie heeft tips voor mij? Om bijvoorbeeld in zijn gsm te kijken zonder hem in handen te hebben (bewaakt hem!)
Hij is met zijn werk een weekend naar Barcelona geweest. Op de eerste avond heb ik rond 22.00 voor het laatst contact met hem gehad en vervolgens pas weer om 06.30...
Hij zegt dat hij iets voor middernacht flink bezopen terug was op de hotelkamer. Hij deelde de kamer met een collega (man +/- 50 jr)
Ik heb hem zó vaak geappt en gebeld die nacht en hij beweert dat hij niks gehoord heeft omdat het geluid van zijn gsm zacht stond. Heel raar want zijn geluid staat altijd hard. Heb zijn locatie geschiedenis stiekem bekeken en volgens de gps van zijn gsm is hij van 00.30 tot 03.30 in een ander hotel 500 m verderop geweest!!! Hij blijft zeggen dat het niet klopt, maar alles aan mij twijfelt. Hij heeft die avond ook 250 euro uitgegeven... Terwijl hij de 2 avonden erna met 200 euro is toegekomen.
Pfff het zou me zoveel pijn doen! Wie heeft tips voor mij? Om bijvoorbeeld in zijn gsm te kijken zonder hem in handen te hebben (bewaakt hem!)
vrijdag 6 juni 2025 om 10:45
vrijdag 6 juni 2025 om 10:48
Iets voor middernacht.MrsM schreef: ↑06-06-2025 10:38Ik vind het zelf niet onaannemelijk dat hij ergens verderop in een (hotel)bar/club is geweest hoor. En dat hij tegen TO heeft gezegd om 22.00 naar bed te zijn gegaan, om geen gezeik te krijgen. Wat hij nu dus alsnog wel heeft. Maar hij zal zijn vriendin ook wel kennen...![]()
Ik denk niet direct aan vreemdgaan, terwijl ik echt niet naïef ben daarin.
Om 22:00 hadden ze voor het laatst contact.
vrijdag 6 juni 2025 om 10:48
Ach verdorie... sudocreme....

Nou ja een zalfje voor de gevoelige delen...
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
vrijdag 6 juni 2025 om 10:49
Oh nou ja iets voor middernacht dan, in ieder geval om geen commentaar te krijgen omdat hij misschien wel tot 3.30 in een club heeft gestaan en flessen wodka heeft gekocht op de VIP.

J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
vrijdag 6 juni 2025 om 11:03
Ja joh, spelletjes spelen, daar wordt een relatie beter vanDronkenAardbei schreef: ↑06-06-2025 10:47Als ik je partner was, zou ik de eerste de beste keer dat ik een avondje of weekend op stap ging mijn smartphone 'vergeten' mee te nemen.
Je zou ook, ik noem iets geks hoor, er over kunnen praten
Maar dat is vast erg mal
vrijdag 6 juni 2025 om 11:12
Nee, zal hij niet beter van worden, maar ook niet slechter dan de relatie nu al is. Als iemand zo vol achterdocht zit, notabene ook nog vraagt om tips om stiekem in zijn mobiel te kijken, dan ga je dat met gesprekken echt niet oplossen. En dat weet de partner waarschijnlijk ook wel, vandaar dat hij allerlei smoesjes gebruikt.Lila-Linda schreef: ↑06-06-2025 11:03Ja joh, spelletjes spelen, daar wordt een relatie beter van
Je zou ook, ik noem iets geks hoor, er over kunnen praten
Maar dat is vast erg mal
vrijdag 6 juni 2025 om 11:29
en de partner mag het ook gewoon uitmaken hoorDronkenAardbei schreef: ↑06-06-2025 11:12Nee, zal hij niet beter van worden, maar ook niet slechter dan de relatie nu al is. Als iemand zo vol achterdocht zit, notabene ook nog vraagt om tips om stiekem in zijn mobiel te kijken, dan ga je dat met gesprekken echt niet oplossen. En dat weet de partner waarschijnlijk ook wel, vandaar dat hij allerlei smoesjes gebruikt.
ik zou niet weten waarom je dan nog spelletjes gaat lopen spelen. Wat een ongein
vrijdag 6 juni 2025 om 14:52
Ik vind de reacties wel erg hard hoor. Wij weten niet de hele context; misschien zijn er al vaker dingen voorgevallen die het vertrouwen hebben beschadigd bij t.o. Dat praat niet goed om dan zijn hele handel en wandel te checken en hem zelfs met gps te volgen. Maar dat je in zo’n geval eens een keer in een telefoob kijkt kan ik me wel indenken. Het is echter valse zekerheid en dchending van de privacy van de partner en daarom niet oké! Ik denk dat er twee opties zijn hier: een heel serieus gesprek met elkaar over wat er aan de hand is of de relatie stoppen. Verdergaan betekent alleen nog heftiger controle willen want zo werkt dat, als een soort verslaving. Een continu zwaar onderbuikgevoel van “hij zal toch niet?” Dat moet je niet willen voor jezelf.
vrijdag 6 juni 2025 om 16:06
TO is inderdaad bang voor afstand...Limonina schreef: ↑06-06-2025 14:52Ik vind de reacties wel erg hard hoor. Wij weten niet de hele context; misschien zijn er al vaker dingen voorgevallen die het vertrouwen hebben beschadigd bij t.o. Dat praat niet goed om dan zijn hele handel en wandel te checken en hem zelfs met gps te volgen. Maar dat je in zo’n geval eens een keer in een telefoob kijkt kan ik me wel indenken. Het is echter valse zekerheid en dchending van de privacy van de partner en daarom niet oké! Ik denk dat er twee opties zijn hier: een heel serieus gesprek met elkaar over wat er aan de hand is of de relatie stoppen. Verdergaan betekent alleen nog heftiger controle willen want zo werkt dat, als een soort verslaving. Een continu zwaar onderbuikgevoel van “hij zal toch niet?” Dat moet je niet willen voor jezelf.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
vrijdag 6 juni 2025 om 16:36
Als Cat nou eens gezellig mee kwam babbelen zou het topic wellicht anders verlopen. Maar zolang ze krekels laat tsjilpen vullen mensen zelf de ontbrekende stukjes wel in. En dat is niet zo gek.
.
vrijdag 6 juni 2025 om 16:44
vrijdag 6 juni 2025 om 17:23
Als dit forum nieuwe gebruikers niet een tijdje in quarantaine zou plaatsen, zou dat vast ook wat minder krekels opleveren.
Oh, Spike, how could you ever know what it's like to be totally obsessed with a pony only to find out they're obsessed with somepony else?
vrijdag 6 juni 2025 om 19:50
vrijdag 6 juni 2025 om 20:07
Nee voor je het weet krijgt dit topic een heel eigen verhaallijn... stel dat er iemand van een filmproductie meeleest en denkt: hey goed idee voor mijn nieuwste project. Hebben we dan toch maar mooi aan meegewerkt...

J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn