Bureaustoel

08-06-2025 19:37 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor mijn thuiswerkplek heb ik een nieuwe bureaustoel nodig. Het liefst een met een wit of goudkleurig frame, en roze, beige of lichtgroene bekleding. In de winkel zie ik vooral veel degelijk zwarte stoelen staan.. en online weet ik niet goed wat betrouwbaar is/een beetje fatsoenlijk is. Mijn budget is ongeveer 200 euro. Heeft iemand tips?
Ikea heeft veel lichte modellen
Afbeelding

Deze?

Ik heb hem in cognac en hij zit heel lekker
Stressed is just desserts spelled backwards
Is wel iets boven jouw budget maar voldoet aan je andere eisen (bij Ikea)
Maleficent schreef:
08-06-2025 19:47
Hoh daar ging iets mis. Ik heb bij de Ikea gekeken, en bij alle lichte modellen kun je de rugleuning niet apart verstellen. En bij het model van het plaatje vraag ik me af of het wel lekker zit de hele dag met een lagere leuning.
Badeendje92 schreef:
08-06-2025 20:08
Hoh daar ging iets mis. Ik heb bij de Ikea gekeken, en bij alle lichte modellen kun je de rugleuning niet apart verstellen. En bij het model van het plaatje vraag ik me af of het wel lekker zit de hele dag met een lagere leuning.
Je kan daar proef zitten. :)
Maleficent schreef:
08-06-2025 20:11
Je kan daar proef zitten. :)
Dat weet ik alleen je blijft er geen hele dag zitten. :clown:
Je werkt als zzp’er? Ik bedoel eigenlijk, ik werk voor een werkgever thuis en heb een bureaustoel in bruikleen.
Stina schreef:
08-06-2025 20:19
Je werkt als zzp’er? Ik bedoel eigenlijk, ik werk voor een werkgever thuis en heb een bureaustoel in bruikleen.
ik mocht van mijn werkgever een stoel uitzoeken binnen een bepaald budget
Stina schreef:
08-06-2025 20:19
Nee ik werk wel voor een baas. En ik heb momenteel een bureaustoel staan van het werk, maar daar was een hendel al van afgebroken, en ondertussen is de rugleuning lam, waardoor hij steeds naar beneden zakt. Op het werk zijn alle stoelen net gerepareerd, maar in onze kantoorruimte heb je 10 stoelen. En er is er maar één waar ik echt prettig op kan zitten. Terwijl er wel nog 3 van zulke staan die op het oog hetzelfde zijn. Maar de bureau’s waar niks mis mee is, worden wel vervangen voor nieuwe hippere modellen. :bonk:

Ik heb dus de conclusie getrokken dat ik beter zelf een stoel kan kopen.
Voor 200 euro kom je denk ik niet echt ver als het ook nog ergonomisch verantwoord moet zijn. Van die stoelen die aan alle kanten verstelbaar zijn zitten echt in een heel ander prijssegment.
Ik zou zelf met 200 euro niet op een bureaustoel uitkomen waar ik ook ergonomisch op zit. Maar ligt er ook aan wat voor stoelen jullie nu hebben en of de ikea dan een verbetering is...
Wat je wel zou kunnen overwegen: er zijn ook groothandels die tweedehands bureaustoelen verkopen. Dus wél de goede merken maar dan tegen een betere prijs. Die zullen alleen wel saai zwart zijn denk ik zo.
Ik heb een gekleurde hoes over de zitting van een lichte Ikea stoel. Of eigenlijk 2, kan ik ook nog van kleur wisselen als ik daar zin in heb.
Ik heb deze thuis: https://www.ikea.com/nl/nl/p/jarvfjalle ... 2/#content
Fijne stoel en je kan veel instellen. Net boven je budget, maar je geld zeker waard!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven