Bureaustoel
zondag 8 juni 2025 om 19:37
Voor mijn thuiswerkplek heb ik een nieuwe bureaustoel nodig. Het liefst een met een wit of goudkleurig frame, en roze, beige of lichtgroene bekleding. In de winkel zie ik vooral veel degelijk zwarte stoelen staan.. en online weet ik niet goed wat betrouwbaar is/een beetje fatsoenlijk is. Mijn budget is ongeveer 200 euro. Heeft iemand tips?
zondag 8 juni 2025 om 20:11
Je kan daar proef zitten.Badeendje92 schreef: ↑08-06-2025 20:08Hoh daar ging iets mis. Ik heb bij de Ikea gekeken, en bij alle lichte modellen kun je de rugleuning niet apart verstellen. En bij het model van het plaatje vraag ik me af of het wel lekker zit de hele dag met een lagere leuning.

Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 8 juni 2025 om 20:12
Dat weet ik alleen je blijft er geen hele dag zitten.

zondag 8 juni 2025 om 20:24
zondag 8 juni 2025 om 20:47
Nee ik werk wel voor een baas. En ik heb momenteel een bureaustoel staan van het werk, maar daar was een hendel al van afgebroken, en ondertussen is de rugleuning lam, waardoor hij steeds naar beneden zakt. Op het werk zijn alle stoelen net gerepareerd, maar in onze kantoorruimte heb je 10 stoelen. En er is er maar één waar ik echt prettig op kan zitten. Terwijl er wel nog 3 van zulke staan die op het oog hetzelfde zijn. Maar de bureau’s waar niks mis mee is, worden wel vervangen voor nieuwe hippere modellen.

Ik heb dus de conclusie getrokken dat ik beter zelf een stoel kan kopen.
zondag 8 juni 2025 om 22:29
Ik zou zelf met 200 euro niet op een bureaustoel uitkomen waar ik ook ergonomisch op zit. Maar ligt er ook aan wat voor stoelen jullie nu hebben en of de ikea dan een verbetering is...
Wat je wel zou kunnen overwegen: er zijn ook groothandels die tweedehands bureaustoelen verkopen. Dus wél de goede merken maar dan tegen een betere prijs. Die zullen alleen wel saai zwart zijn denk ik zo.
Wat je wel zou kunnen overwegen: er zijn ook groothandels die tweedehands bureaustoelen verkopen. Dus wél de goede merken maar dan tegen een betere prijs. Die zullen alleen wel saai zwart zijn denk ik zo.
maandag 9 juni 2025 om 10:14
Ik heb deze thuis: https://www.ikea.com/nl/nl/p/jarvfjalle ... 2/#content
Fijne stoel en je kan veel instellen. Net boven je budget, maar je geld zeker waard!
Fijne stoel en je kan veel instellen. Net boven je budget, maar je geld zeker waard!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in