Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 2456 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Gaat wel goed hoor Chris. Ik heb echt een heel leuk weekend gehad. Heb mijn zinnen goed kunnen verzetten. Omringt door lieve familie en vrienden. Uiteraard zijn er wel wat tranen gevloeid maar gelukkig ook ontzettend veel plezier gehad en gelachen.
Komende week zien we wel weer verder.

Fijne avond nog.
Dat is ook het beste wat je kunt doen Fladderak. Je zinnen verzetten. Samen lachen en samen huilen.
Het was hier n rustige Zondag en heb ook niet veel te vertellen.
Fijne voortzetting. ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Fijn dat je lieve Familie envrienden om je heen hebt fladderak en dat je toch een leuk weekend hebt gehad :hug:
Goedemorgen. Slaap nog half en blijf nog n uurtje liggen .
Goedemorgen,

Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt Fladderak!

Chris,krijg jij vandaag de uitslag?

Liz,jij hebt al lekker kunnen wennen aan je nieuwe auto!

Ik moet vandaag naar de cardioloog en wat kleine boodschapjes doen.
Ja coetje ik zou de uitslag krijgen maar nu is mijn huisarts op vakantie.opgebeld naar n andere in die maatschap is die ook al weg de assistente is morgen vrij dus pas Woensdag belt ze mij.
Ziekenhuis gebeld kreeg ik ook n assistente aan de lijn die ook niks mocht vertellen dat mag alleen n arts .
En nu ben ik n beetje boos dat het zo moeilijk gaat.op huisarts dichtbij kom ik steeds maar niet verder.
Gewoon maar wachten tot Woensdag dus.
Ik snap dat dat heel frustrerend is Chris! Ik kan daar ook niet goed tegen.

Ik krijg een nieuw medicijn in pleistervorm,wil dat wel graag eerst proberen ipv catheteriseren.

Oudste kwam eten,pasta met biefstukpuntjes en zongedroogde tomaatjes.
Wat een gezeur zeg Chris! Heel frustrerend.
pleisters ipv catheriseren lijkt me idd de moeite van het proberen waard coetje, hopelijk helpt het je!

Ik heb vandaag de boodschappen gedaan, ben op stal geweest en heb wat gevogeld met de radio/navigatie in de auto, zodat ik morgen naar de mri wel goede navi heb, wel zo handig als ik alleen in de auto zit ;-)
Morgenochtend eerst nog naar de kapper, mijn adapter voor NL ophalen bij het postadres en dan de gastank vullen in NL, ik heb vandaag op benzine gereden omdat de Nederlandse tank adapter nog niet binnen is en ik het prijsverschil tussen NL en DLD voor het gas te groot vind, 68 cent in NL tegenover 99 cent hier in het dorp of zelfs 1,09 een dorp verderop :@@: (Ja ik weet het, nog steeds veel goedkoper dan benzine maar toch. Nu het kan wil ik ook zo goedkoop mogelijk rijden ook :mrgreen: )
Gelijk heb je Liz.de auto is prachtig 👍

De frustratie is al n beetje weg nu Woensdag maar de uitslag..ik zat vandaag wel op huisarts dichtbij tot zo ver was het gelukt.toen moest ik nog iets aanklikken ik geloof overzicht van uitslagen zo iets dergelijks en dat ging niet open ondanks dat ik ingelogd was misschien probeer ik het morgen nog weer .er gaat mij wel stedds te veel tijd inzitten.maar iets wat mij niet lukt ga ik mee door tot het wel lukt😅maar nu niet meer want dan slaap ik vannacht niet.
Fijne avond 🍀
Goedemorgen. Zometeen dus eerst naar de kapper en vanmiddag dan 2 mri's van mijn rug wat een takke eind rijden is, dus de auto word weer goed benut vandaag ;-)
Hier in de buurt is het nl vrij normaal dat je een maand of 2, 3 moet wachten op een mri, dus bedenk zelf maar hoe lang ik op 2 mri's zou moeten wachten. Dat ga ik dus echt niet doen, dan maar 53 km enkele reis rijden ipv 10 om eerder aan de beurt te zijn. Hier heb je nl altijd binnen maximaal 3 weken een afspraak omdat ze meerdere mri apparaten hebben ipv 1.
Zoon blijft weg vandaag vanwege die mri afspraak dus vanavond kan ik lekker even bijkletsen op stal :-) fijne dag!
Goedemorgen,

Succes Liz,fijn dat je even kunt ontspannen na de mri's.
Die wachttijden zijn behoorlijk lang zeg!

Hier gaat middelste weer een weekje naar Manchester,is de relatie van jongste uit na bijna 4 jaar😪 en komt oudste vanavond eten.
Wat jammer coetje dat de relatie van jongste uit is :-(
En middelste ook weer een weekje weg.. dat zal ook weer wennen zijn voor jou.
Goedemorgen ja je blijft zorgen hebben om de kinderen. Zelfs als ze het huis uit zijn .mijn vader was iets makkelijker maar mijn moeder. Altijd bezorgd om alles en ik kan nu wel begrijpen nu ik ouder ben.maat wat vond ik het toen onnodig en gezeur .
Ach die arme schat❤️.
We zouden van alles doen vandaag maar ik weet nog steeds niet waar we naar toe gaan.
Zal nog even overleggen straks anders wordt het gewoon in de buurt.
Donderdag had ik ook n afspraak met mijn forum vriendinnen ‘die is vanmorgen gecanceld vanwege n zeer ernstig zieke in de familie van de gastvrouw .dat is overmacht.
Later maar weer n andere afspraak plannen .
Jammer dat de afspraak met de forumvriendinnen niet door kan gaan Chris.
Ben benieuwd of jullie er nog even op uit zijn gegaan?

Eind augustus gaat middelste voor een half jaar weg,daar zie ik wel tegenop!! Al gun ik het hem van harte natuurlijk!

Ja,ben er wel een beetje verdrietig om dat jongste zijn relatie over is,hij wordt vlg week pas 18 dus hartstikke jong maar je sluit zo'n meisje toch ook in je hart.
Wat jammer dat relatie jongste over is Coetje. Poeh middelste een half jaar weg.

Nog wel wat leuks gedaan vandaag Chris?

Lize alles goed gegaan met de MRI's?

Ik ben vanmiddag ook door de scan gekomen en krijg volgende week dinsdag uitslag. Ze bellen mij omdat ik op vakantie ben (dit kon volgens behandelaar gewoon doorgaan). Afgelopen dagen kwam er niet veel uit mijn handen dus ik moet vanaf morgen toch maar aan de slag met boodschappen etc. Maar vandaag doe ik niets meer :)
Hopen op n goeie uitslag Fladderak. Ik denk altijd zolang ze je nog op vakantie laten gaan en niet gaan roepen dat je zo snel mogelijk aan de behandeling moet beginnen .stelt dat ook nog n beetje gerust.
Geniet er lekker van. Denk ik ook met de uitslag van mijn hart filmpje als er echt iets is te zien had ik allang bericht gehad.
Vanmiddag nog even naar Duitsland geweest. Paar modezaken geweest maar ze hadden niks bijzonders.
Wel op de terug weg in mijn geboorte dorp bij n fantastische mooie winkel gekeken.
Als ik n feestje in het verschiet had had ik er prima kunnen slagen. Wat n aparte shirts en bloesjes met veel glitter.
Ook mooie sieraden.niks gekocht komen morgen nog in Apeldoorn daar in de buurt maar rondkijken.
Ik moet ook niet te veel aan glitter in huis hebben want niet alles is elke dag draagbaar.
Ik zou dat ook een beetje als geruststellend aannemen.Tegelijkertijd blijft het toch wel door je hoofd spoken denk ik.Hoop dat de vakantie je wel lekker afleiding geeft Fladderak.

Ik heb best wat topjes en shirts waar een kleine glitter inzit,vind het wel vrolijk ofzo.Maar het moet niet overdreven zijn😁
Ik zie het ook maar als iets positiefs dat je gewoon op vakantie mag fladderak. Natuurlijk zal het wel in je achterhoofd blijven tijdens de vakantie maar hopelijk kun je er toch ook van genieten..
chris wat jij zelf ook al zegt als ze op jouw hartfilmpje iets zorgwekkends hadden gezien dan hadden ze je vast wel eerder gebeld dus ik verwacht bij jouw uitslag morgen niets engs.

Bij mij zijn beide scans ook gelukt, ik denk dat de uitslag net langs mijn afspraak bij de orthopeed overmorgen heen gaat maar goed hij is ook niet degeen die de scan heeft aangevraagd, dat was de neuroloog ivm de pijnbestrijding waarvoor ik weer naar de neurochirurg moet over een maand.
Volgende week dus maar eens bij de ha binnen lopen om de uitslag op te vragen zodat ik zelf van te voren al weet hoe de vlag er nu bij hangt.
Goedemorgen,

Ik ga naar de mondhygieniste en fysio vandaag.
En even langs mijn moeder voor een kopje koffie.

Ik duim voor een goede uitslag Chris!
Goedemorgen.
Het zal allemaal wel loslopen hier hopen we dan maar.
Moet zo bloedprikken en daarna gelijk door naar Apeldoorn. Denk niet dat we daar lang hoeven te zijn. Heb nog n paar dingen waar ik even naar toe wil.maar zeker niet de stad zelf in veel te warm.
Mondhygiëniste brrrrr als je geweest ben coetje is het wel fijn.
Mag je alweer praten?
Fijne dag allemaal geniet voor zo ver je kunt van het mooie weer.❤️
Goedemorgen. wat is iedereen vroeg vandaag :P

Ik ga zo een paar boodschappen halen en wat dingen in huis doen. Maar eerst een kop koffie.

Succes allemaal vandaag!
Goedemorgen. Succes vandaag chris, ik duim voor een goede uitslag. Veel plezier in Apeldoorn.
Coetje succes bij de mondhygieniste en fysio en fladderak een fijne dag gewenst, geniet van het mooie weer allemaal vandaag.
Ik ga zo ook naar de fysio, sporten aan de apparaten.
Ze begonnen hier om 6.30 met een steiger afbouwen bij het huizenblok naast ons,toen was ik wel wakker ja😁
Maar snap ook wel dat ze dat liever vroeg doen dan zometeen in de volle zon.

Mondhygieniste was blij dus ik ook🤣

Sport ze Liz!
Was jij in ieder geval op tijd bij de mond hygieniste coetje.en gelukkig waren jullie alle twee blij.
Mijn uitslag was oke.er was n kleine afwijking gevonden niets verontrustends.
Als ik zo moe blijf neem ik nog wel contact op met de huisarts.
Nog maar even afwachten.was vandaag in Apeldoorn zijn niet in het centrum geweest dat trek ik nog niet maar verder was het n fijne dag.
Goedemorgen,

Fijn dat het niets verontrustends is Chris! Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je er geen last van hebt.

Ik mag van de fysio met 1 kruk buiten lopen en binnen zonder.
Vandaag gaan wij het zwembad opzetten en ik moet met jongste op controle voor zijn hand.

Fijne dag allemaal!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven