Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 509 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Strikje schreef:
13-06-2025 22:38
Snap ik ergens wel. Maar toch zijn er ik weet niet hoe veel voetballers die met een onbekende vrouw getrouwd zijn. Die waarschijnlijk zelf geen miljonair zijn en misschien niet eens werken.

Waarom zou dat andersom, als een vrouw een relatie heeft met een man, opeens anders zijn?

Het is niet altijd ' soort zoekt soort'.
Nah, voetballers (en ook veel wielrenners) trouwen vaak met een jeugdliefde. Die leven van jongs af aan voor hun sport en hun liefje groeit daar in mee. En in sommige gevallen verdienen ze jaren later veel geld met hun sport.
Strikje schreef:
12-06-2025 16:42
Waarom niet?

Als je verliefd wordt, word je verliefd toch? Of heeft dat toch te maken met geld?
Het is toch ook wel fijn als je je kunt herkennen in elkaars leven/leefstijl.
don't watch the movie, read the book
Wat verschrikkelijk idioot toch, dat lang haar bij jongens van basisschoolleeftijd gewoon niet geaccepteerd wordt.

Yolanthe:
"Het lange haar van mijn zoontje is altijd een topic", zegt de veertigjarige Cabau in een interview met VROUW. Via Instagram krijgt ze naar eigen zeggen honderden opmerkingen.
"Dat ik liever een meisje had gehad of dat ik het fashionable vind", zegt Cabau, die niet op de reacties ingaat. "Ik vind het zonde van mijn energie om erop te reageren."
Sommige berichten gaan volgens haar heel ver. "Er wordt met ziektes gescholden of gezegd dat mijn kind moet sterven. Dat vind ik zo shocking."
Ik heb ook weleens mensen rázend zien worden van nagellak of een parelkettinkje ofzo bij een jongen. Die mensen zijn toch niet helemaal goed?
Nee, dat ligt duidelijk niet aan iets bij het kind, maar iets bij die volwassene wat niet helemaal goed gaat.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
En dat terwijl vroeger alle jongens lang haar hadden. In de jaren 80 helemaal, de rockers.
Snap uberhaupt niet dat je je zo bezig houdt met het uiterlijk van een ander. Kijken of je nog geinig durft te zijn tegen een man van 2 meter lang en breed met een hanenkam en oorbel.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Sommige mensen voelen zich geprovoceerd door wat een ander draagt. Mijn vader is ook zo iemand, die wordt boos van alles wat ook maar een beetje afwijkt van wat hij normaal vindt. Alsof die mensen erop uit zijn om hem uit te lokken.
Zo belangrijk is mijn vader natuurlijk voor iedereen.
Yakuzakiko schreef:
17-06-2025 13:47
Ik heb ook weleens mensen rázend zien worden van nagellak of een parelkettinkje ofzo bij een jongen. Die mensen zijn toch niet helemaal goed?

Nee, als je daar als volwassene over gaat zeuren en rotopmerkingen gaat maken, ben je echt niet goed bij je hoofd hoor. o_o
Yakuzakiko schreef:
17-06-2025 13:59
Sommige mensen voelen zich geprovoceerd door wat een ander draagt. Mijn vader is ook zo iemand, die wordt boos van alles wat ook maar een beetje afwijkt van wat hij normaal vindt. Alsof die mensen erop uit zijn om hem uit te lokken.
Zo belangrijk is mijn vader natuurlijk voor iedereen.

Oh, herkenbaar. Mijn moeder is ook zo.
Ze gaat dan ook heel bewust zo afkeurend naar iemand kijken. Van die vuile blikken naar diegene gooien. Dat de persoon het maar goed mag merken. Alsof die persoon ook maar iets met haar te maken heeft en andersom.
Dit kan inderdaad om een kapsel gaan, iemand met overgewicht etc.
De arrogantie ten top natuurlijk.
Met blikken gooien is wel echt next level ;)
surferrosa wijzigde dit bericht op 17-06-2025 18:13
7.14% gewijzigd
Where is my mind?
Is vast Belgisch, die zijn vaak wat wilder ;-D Wij werpen, zij smijten.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Hallodaar schreef:
17-06-2025 17:42
Oh, herkenbaar. Mijn moeder is ook zo.
Ze gaat dan ook heel bewust zo afkeurend naar iemand kijken. Van die vuile blikken naar diegene gooien. Dat de persoon het maar goed mag merken. Alsof die persoon ook maar iets met haar te maken heeft en andersom.
Dit kan inderdaad om een kapsel gaan, iemand met overgewicht etc.
De arrogantie ten top natuurlijk.
De mijne ook maar dan blijft het niet bij blikken maar ze zegt dan ook behoorlijk hard, want zo doof als een kwartel, wat haar zo irriteert aan andere mensen. Echt ontzettend gênant.
VGM1980 schreef:
17-06-2025 13:53
En dat terwijl vroeger alle jongens lang haar hadden. In de jaren 80 helemaal, de rockers.
Snap uberhaupt niet dat je je zo bezig houdt met het uiterlijk van een ander. Kijken of je nog geinig durft te zijn tegen een man van 2 meter lang en breed met een hanenkam en oorbel.
Afbeelding

zoiets als deze artiest zou nu heel 'woke' genoemd worden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ach, Katja moet haar plasje over Thijs weer even doen ....

https://www.ad.nl/show/katja-schuurman- ... a59a56253/
A question that sometimes drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Maleficent schreef:
17-06-2025 21:38
Afbeelding

zoiets als deze artiest zou nu heel 'woke' genoemd worden.
Over de doden niks dan goeds maar wat een arrogant naar ventje was dat!
Wel een heerlijk nummer.
dolfje schreef:
17-06-2025 21:30
De mijne ook maar dan blijft het niet bij blikken maar ze zegt dan ook behoorlijk hard, want zo doof als een kwartel, wat haar zo irriteert aan andere mensen. Echt ontzettend gênant.

Oh, maar dat kan de mijne ook hoor!
Ontzettend gênant inderdaad.
In een kledingwinkel hield ze een keer een grote maat jurk omhoog en riep ze naar mij: "kijk dan wat een olifanten maat! Toch verschrikkelijk om hierin te passen? Pffff, ik vrat niks meer!"
Terwijl er een wat vollere Dame vlak naast haar in hetzelfde rek stond kijken.
Zulke dingen doet ze heel expres.
En ik probeer dan maar te doen alsof ik niet bij haar hoor!🫣
Morgan-Salander schreef:
17-06-2025 23:36
Ach, Katja moet haar plasje over Thijs weer even doen ....

https://www.ad.nl/show/katja-schuurman- ... a59a56253/
Misschien moet hij eerst echt spijt hebben voordat er überhaupt over vergeving gesproken kan worden.
Wat een achterlijke uitspraak.

Ik ben zo op Katja afgeknapt sinds Thijs in die rechtzaak terecht kwam.
Voor haar kinderen moet ze een goede band hebben.
Eh, nee hoor.
Juist voor de kinderen moet je die creep lekker weghouden bij ze.
MissNuada schreef:
18-06-2025 08:22
Eh, nee hoor.
Ze zegt 'Ook voor mijn kinderen wil ik een goede relatie met de vader'. Die jongste is natuurlijk niet van Thijs, dus dan zal ze Freek bedoelen.
En of ze die oudste helemaal weg moet houden bij haar vader, geen idee hoe dat werkt. Maar dat is wat anders dan dat ze zelf een goede band zou moeten hebben met Thijs lijkt me. Hoe je überhaupt ooit nog een 'goede band' zou kunnen hebben met zo'n griezel snap ik sowieso niet.
Nothing happens for a reason
Raar artikel eigenlijk ook: "hij kwam flink in opspraak". Dat is toch meer iets dat je zegt als hij dronken in z'n blote kont over het Leidseplein zou zijn gaan lopen, niet als iemand voor een strafbaar feit door de Meervoudige Kamer is veroordeeld.
Hallodaar schreef:
18-06-2025 07:15
Oh, maar dat kan de mijne ook hoor!
Ontzettend gênant inderdaad.
In een kledingwinkel hield ze een keer een grote maat jurk omhoog en riep ze naar mij: "kijk dan wat een olifanten maat! Toch verschrikkelijk om hierin te passen? Pffff, ik vrat niks meer!"
Terwijl er een wat vollere Dame vlak naast haar in hetzelfde rek stond kijken.
Zulke dingen doet ze heel expres.
En ik probeer dan maar te doen alsof ik niet bij haar hoor!🫣

Dat is echt pesten. Dat mag je begrenzen. Ik zou zeker een norm stellen aan haar gedrag: mam doe even normaal en hou je oordelen voor je.
juliet64 schreef:
18-06-2025 09:06
Ze zegt 'Ook voor mijn kinderen wil ik een goede relatie met de vader'. Die jongste is natuurlijk niet van Thijs, dus dan zal ze Freek bedoelen.
En of ze die oudste helemaal weg moet houden bij haar vader, geen idee hoe dat werkt. Maar dat is wat anders dan dat ze zelf een goede band zou moeten hebben met Thijs lijkt me. Hoe je überhaupt ooit nog een 'goede band' zou kunnen hebben met zo'n griezel snap ik sowieso niet.
Een goede relatie, ze heeft het niet over een goede band.
Vanmorgen in de auto had ik 538 op staan en toen ging het ook over dat interview met Katja. Zei zo'n gansje (vrouwelijke sidekick) dat het misbruik van Thijs ook niet zo erg was omdat het alleen online was.

:bonk:
TAFKAPML
MissNuada schreef:
18-06-2025 08:22
Eh, nee hoor.
Hun dochter is 15 hè. Die heeft zelf iets te zeggen over haar leven.
Frizz schreef:
18-06-2025 09:19
Dat is echt pesten. Dat mag je begrenzen. Ik zou zeker een norm stellen aan haar gedrag: mam doe even normaal en hou je oordelen voor je.

Dat zei ik even later ook wel. Maar het leed is dan al geschiedt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven