VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
quote:Wind schreef op 21 juli 2009 @ 21:53:

Ik vind het ook alarmerend dat ze zo snel onderzocht wordt. Ze zegt zelf dat ze dat altijd doen omdat ze mensen niet in spanning willen laten zitten.

Wind, dat is ook echt zo. Ik had vorig jaar een knobbel, en zat binnen 48 uur nadat ik ermee naar de huisarts geweest was bij de mamapoli, ondanks dat bij mij de kans heel groot was dat het onschuldig was, wat het ook bleek te zijn.

Neemt niet weg dat ik me in jouw plaats ook heel erg zorgen zou maken, want bij jouw moeder is er natuurlijk al iets gezien, maar dat tempo van de onderzoeken is niet vreemd. Echt niet.
Trouwens zo leuk, mijn kleine buurjongetje van vroeger, heeft een liedje ingezongen en een clip gemaakt. Is opgenomen in mijn oude buurtje.

Hij kent mij niet meer, maar ik hem nog wel. Is niet zo gek, want hij is 9 jaar jonger. Vond het toen al een schatje, en sindsdien vind ik de naam ook zo leuk. Zootje had zo geheten (verkorte versie er van) als ze een jongetje was geweest

Anyway, het leuke jongetje van vroeger is echt een onwijs lekker ding geworden!!

Dat heb ik maar niet in mijn krabbeltje gezet

Zal eens kijken of ik het filmpje op mijn hyve kan zetten. En anders kunnen jullie via mijn hyve, via de laatste krabbel, op zijn hyve komen en het filmpje kijken
Ik heb ook een keer een knobbel gehad en kon toen binnen een paar dagen voor een echo. Nu je het zegt Miffy, denk ik daar pas weer aan.
Maar als je nu een jongen krijgt kun je hem toch zo noemen Elyane .

Al denk ik dat jij een meisje krijgt!
Wind,wat een erg bericht om te ontvangen van je moeder.Fijn(niet het juiste woord)dat ze meteen gaan onderzoeken.Hoop dat jullie met goed bericht op vakantie kunnen.
nee, klinkt niet zo leuk bij Zen. Zen en Len
Ik heb een shirt op Marktplaats staan. Nu had er iemand 7,50 geboden een paar dagen geleden dus ik was van plan het te verkopen aan diegene. Zie ik net dat er een nieuw bod is. Wat denk je? 7,55! Zo flauw vind ik dat, ik ben geneigd dat bod gewoon te negeren.
He wat een schrik Wind. Altijd al eng maar op een dag als vandaag komen er meteen schrikbeelden boven. Fijn om te horen dat hier ervaringsdeskundigen zijn dat die onderzoeken altijd zo snel gaan...

Ik denk ook dat Ely een meisje krijgt. Grappig dat jij straks misschien wel een Bekend Buurjongetje hebt

LLL, telefoontje klinkt leuk spannend. Dat scheelt alweer!

Ik ga nu als een oud omaatje in bed liggen met boek, heb ik wel verdiend. Morgen tussen werk door even naar de kapper. Ook lekker ontspannend
Ik zou dat bod ook negeren hoor. Idd flauw!

Had ik trouwens al gezegd dat Zen ook zonder zijwieltjes fietst (toch nog gelukt voor zijn 18e :-))

Maar nu is het probleem dat het fietstje waar hij het op kan, echt te klein is, en zijn 16 inch fiets nog echt veel te hoog is.

Heeft er misschien iemand hier nog een 14 inch fietsje om te lenen? Of een ruime 12 inch?
Ik ga ook nog even lezen. Heb de smaak te pakken. Lekker hoor. Ga wel te laat slapen steeds daardoor. Dat is een minpunt.

Ik hoop dat je wel gewoon lekker kunt slapen Wind en je niet teveel zorgen maakt.
Vergeet ik zomaar op Nathje te reageren. Wat zul je geschrokken zijn zeg. En helemaal van boven naar beneden. Bah zeg. En ga inderdaad maar lekker in je bedje liggen!

Ik ben ook benieuwd wat het wordt!
Je bent toch niet verplicht om het te verkopen aan de hoogste bieder?Volgens mij kan je dat bod ook nog verwijderen als je zou willen of is dat alleen als jezelf een bod uitbrengt?

We gaan eigenlijk ook te laat naar bed,maar ja willen toch even studio sportzomer kijken en dat is laat afgelopen.

Elyane,ga je mee in het voorrgevoel van de meiden hier?
Hier geen fietsjes over helaas Ely. Schorrie zijn 12 inch is naar mijn neefje gegaan en hij fietst nu zelf ook op een 16 inch. In het begin op het allerlaagst inderdaad ook wel wat aan de hoge kant, maar dat was toch al snel niet meer het geval. We hebben het zadel inmiddels alweer iets omhoog gesteld. Misschien krijgt Zen snel een groeispurt .

Wel knap dat hij het nu ook zonder zijwielen kan trouwens .
quote:Irsa schreef op 21 juli 2009 @ 22:28:

Je bent toch niet verplicht om het te verkopen aan de hoogste bieder?Volgens mij kan je dat bod ook nog verwijderen als je zou willen of is dat alleen als jezelf een bod uitbrengt?

Nee hoor, ik kan het ook verwijderen. Maar misschien gaan ze nog tegen elkaar opbieden dus dat doe ik niet.

Misschien doet die ander er ook weer 5 cent bij, dan wordt het echt gezellig ;-)!
Zen is nog steeds heel erg klein en ik geloof niet in een groeispurt. Je kent de film van Zorro toch?

Die is ook pas na zijn 17e gaan groeien.
Hahaha, kleine dwergjes .

Nu ga ik echt nog even lezen!
Ely de je niet dat je kinderen lastig zijn door het broertje/zusje wat eraan komt? Ik weet nog dat de laatste weken zwangerschap van poppetje Dim en Sum zo verschrikkelijk hyper waren, ik werd er echt knettergek van. Heeft ook nog wel een maand geduurd na haar geboorte, en toen begon het allemaal weer wat te kalmeren.

Zo nu snel douchen. Dim is weer beter en had ik niet echt op gerekend toen de wekker ging , dus moet nu toch ineens nog haasten!
Hahaha, moet je toch werken Lilalore, was je anders vrij geweest?

Wind, heb je goed geslapen?

Ik kwam eigenlijk alleen even op de TNT site kijken wat het kost als je post van 266 gram verstuurt: 2,20. Dus nu even postzegels plakken .
Ja, ik dacht dat hij nog wel ziek zou zijn en dat ik dus vrij zou moeten nemen. Had ik helemaal niet erg gevonden .

Hoe gaat het Wind? Heb je een beetje kunnen slapen? Zwanger is al helemaal geen goede toestand om dit soort berichten te krijgen, ik kon in ieder geval altijd een stuk moeilijker relativeren.
Lila, ik weet niet of het daarmee te maken heeft, het zou natuurlijk best kunnen. Maar moedeloos word ik er wel van.

Vannacht was drama hier. Zen had buikpijn en gedraagt zich dan als prinsje. Rete irritant. Op zich natuurlijk zielig dat hij last van zijn buik had, maar gecommandeer en gepiep tot 06.00 uur in de ochtend, kan ik slecht hebben.

Ben nu dus een wrak. pfffff

Wind, hoe is het met je meis?
Zo, de nieuwe werkster heeft nu al een goede daad verricht: Ik heb de eettafel en het dressoir opgeruimd . Was echt nodig, ik denk dat het al in geen maanden gebeurd was. Nu ligt alles weer enigszins op zijn plek en moet ik nog even een bos bloemen kopen voor op de tafel. Dat is altijd een stok achter de deur bij mij om het netjes te houden.

Vanochtend lekker naar de kinderboerderij gelopen met de mannetjes. Ik wilde een vriendje van Schorrie meenemen, maar alle vriendjes waren op vakantie of aan het logeren bij hun oma en opa. Dat is wel een nadeel van zomervakantie vind ik, het is zo uitgestorven. Nou ja, Schorrie kan zich gelukkig heel goed zelf vermaken.

Misschien ga ik Knorrie wel in bed leggen en dan zelf ook even op bed met Schorrie. Is wel aantrekkelijk want Knorrie was iets over 6-en wakker vanochtend en dat is wel erg vroeg vinnik.

Jouw nacht klinkt ook niet best Ely.
Heb vannacht niet echt goed geslapen. Warm, klef, GW lag heel de tijd met zijn armen omhoog waardoor ik heel de tijd zijn deolucht rook (wel goede deo ) en daar werd ik dan weer misselijk van, liggen piekeren over mijn moeder en last van maagzuur. Niet echt een fijne nacht dus.

Mijn moeder heeft as we speak die biopsie en ze zag er wel tegen op (terwijl het normaal echt een bikkel is, die heb ik echt nog nooit horen piepen) omdat de punctie gisteren best pijnlijk was en niet lukte waardoor de plek nu weer extra gevoelig was. Ik hoop zo dat het goed is en vind het maar niks al die zorgen.

Daarnaast nog die oom van GW die maar niet wil gaan... klinkt onaardig maar die man ligt nu al 2 weken op sterven en ze denken iedere dag dat het de laatste is. Erg vermoeiend en emotioneel. Die oom is trouwens de laatste broer van mijn schoonmoeder. Als hij overlijdt dan is ze haar broers en zus in 7 jaar verloren en allemaal vrij jong (57, 61 en 67). Mijn schoonmoeder wordt dit jaar 66 en zit dubbel in de stress en af te wachten tot haar iets overkomt. Zal je zien dat die oom in onze vakantie overlijdt. Pfff.. GW wil waarschijnlijk terug, maar man... wat een gedoe.

Sta nu als afleiding te strijken en door 3 (diepe) manden heen te werken. KW had vanmorgen nog maar 1 korte broek in zijn kast liggen (en dat zegt veel, want hij heeft er genoeg ). Maar mijn moeder strijkt altijd op donderdag bij ons maar mijn schoonouders namen de jongens afgelopen donderdag mee naar het strand waardoor mijn moeder niet heeft opgepast en dus niet heeft gestreken en nu dus een drie dubbele strijk omdat alles voor de vakantie nog even gewassen moet worden.
Wat een lange egopost joh

Lees net terug en wat ik schrijf over die oom die in onze vakantie overlijdt en dat staat er een beetje egocentrisch, maar we hadden zo gehoopt dat de begrafenis voor onze vakantie zou zijn zodat ik er ook bij kan zijn en omdat het gewoon een heleboel gedoe scheelt. Je vakantie krijgt toch een andere lading...
Ach, Wind, dat moet je maar zo zien, dan ben je straks na die strijk, nog dankbaarder dat je moeder het altijd doet

Maar wat erg zeg, van je schoonmoeder, zo veel mensen verloren in relatief korte tijd. En zo jong nog allemaal.

Heftig hoor.

En sneu voor je moeder, ik hoop toch zo dat de uitslag meevalt, voor haar en voor jullie
quote:Wind schreef op 22 juli 2009 @ 14:14:

Wat een lange egopost joh

Lees net terug en wat ik schrijf over die oom die in onze vakantie overlijdt en dat staat er een beetje egocentrisch, maar we hadden zo gehoopt dat de begrafenis voor onze vakantie zou zijn zodat ik er ook bij kan zijn en omdat het gewoon een heleboel gedoe scheelt. Je vakantie krijgt toch een andere lading...

Ik vind het niet zo overkomen hoor. Het is toch logisch dat je baalt als dat soort dingen in de vakantie gebeuren.

Als hij toch al op sterven ligt, kan het maar beter snel, vind ik altijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven