Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 22 juni 2025 om 08:55
Ja, ik had al een treinkaartje gekocht maar na het lezen van die disclaimer ben ik toch maar niet gegaan.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 22 juni 2025 om 09:07
Precies. Laat de kaders en belangrijkste afspraken gewoon helder zijn. Bovendien lijkt modereren op "onaardig posten" me een volstrekt onhaalbare kaart op een forum met zo veel gebruikers. Juist daarom begrijp ik dergelijke "maatregelen" ook niet.Merys schreef: ↑22-06-2025 08:34De mods hoeven het me helemaal niet naar de zin te maken. Als ik echt genoeg heb van de moderatie dan vertrek ik, al dan niet tijdelijk, maar hou op met dat gezwabber en steken laten vallen onder het mom van "we zijn zo druk".
Ik ben ook druk op mijn werk maar dat hoef ik niet bij elk contact duidelijk te maken.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica

zondag 22 juni 2025 om 10:18
Jij niet alleen; dat beestje is allang dood.Lady*Voldemort schreef: ↑22-06-2025 08:39Het is heel onbehoorlijk van me en ik weet dat het geen pretje is als je zo angstig bent maar ik heb net zo zitten bulderlachen om deze:
thuis/wesp-in-stofzuiger/list_messages/512025
Maar mensen gaan voorbij
zondag 22 juni 2025 om 10:28
Lady*Voldemort schreef: ↑22-06-2025 08:39Het is heel onbehoorlijk van me en ik weet dat het geen pretje is als je zo angstig bent maar ik heb net zo zitten bulderlachen om deze:
Ik ben weer nieuwe diersoorten tegengekomen daar. Beien en zilvervliesvisjes.
zondag 22 juni 2025 om 10:34
Verklaar je nader?Lady*Voldemort schreef: ↑22-06-2025 08:39Het is heel onbehoorlijk van me en ik weet dat het geen pretje is als je zo angstig bent maar ik heb net zo zitten bulderlachen om deze:
zondag 22 juni 2025 om 10:40
Nou ja, kom op. Die wesp zit daar in jouw stofzuiger echt geen snode wraakplannen te smeden, die is al lang dood. Ernstig overdreven om je stofzuiger dan helemaal in te pakken en af te dichten, zo overdreven zelfs dat het grappig wordt. En dat heb ik hier geventileerd omdat ik heus wel snap dat het voor jou ook geen pretje is om zo bang te zijn voor een dode wesp dus ik wilde je topic niet komen verpesten met mijn onbehoorlijke lachbui.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 22 juni 2025 om 10:45
Ik kan nog steeds wespen en bijen niet uit elkaar houden. En nee, doe geen pogingen om het uit te leggen, dat is al tig keer gedaan.
En mijn stofzuiger wordt alleen door mijn hulp gebruikt.
Mijn vliegenmepper is mijn beste vriend.
En ja, tegen alle regels in gebruik ik die dus ook om andere dieren mee te meppen.
En ja, tegen alle regels in gebruik ik die dus ook om andere dieren mee te meppen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 22 juni 2025 om 10:46
Toch niet de katten hè?!Solomio schreef: ↑22-06-2025 10:45Ik kan nog steeds wespen en bijen niet uit elkaar houden. En nee, doe geen pogingen om het uit te leggen, dat is al tig keer gedaan.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 22 juni 2025 om 10:47
zondag 22 juni 2025 om 10:47
Nee, het verschil tussen bijen/wespen en katten zie ik gelukkig nog wel.
David Dunning
David Dunning
zondag 22 juni 2025 om 10:48
Daar heb ik toch helegaar geen tijd voor.Lady*Voldemort schreef: ↑22-06-2025 10:47Ik zet juist alle vliesvleugeligen en achtpotigen netjes buiten, al dan niet tijdelijk gevangen in een koffiekopje met bierviltje.
David Dunning
David Dunning
zondag 22 juni 2025 om 10:49
zondag 22 juni 2025 om 10:49
Niet alle, vliegen gaan plat gemept worden (als dat lukt tenminste).Lady*Voldemort schreef: ↑22-06-2025 10:47Ik zet juist alle vliesvleugeligen en achtpotigen netjes buiten, al dan niet tijdelijk gevangen in een koffiekopje met bierviltje.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 22 juni 2025 om 10:53