Onzeker over relatie

20-07-2009 16:35 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

4 Weken geleden heb ik een leuke man ontmoet en werd stapelverliefd op hem. Hij werd ook stapelverliefd op mij. 3 weken lang was het leuk met elkaar en deden we een hoop leuke dingen. Hij stuurde mij iedere dag lieve smsjes en vertelde mij keer op keer dat hij blij was met mij en gelukkig.

Afgelopen week kwam er een kink in de kabel. Hij moest een paar medische testen ondergaan voor zijn werk en die vielen negatief uit voor hem. Hij raakte een beetje in een dip, wat logisch is natuurlijk. Ik wilde er zijn voor hem en hem steunen, maar hij gaf mij te kennen dat zijn hoofd niet naar mij stond en dat hij mij niet wilde zien. Ik voelde mij verdrietig omdat ik het gevoel had dat ik aan de kant werd geschoven. Dit heb ik ook besproken met hem, maar hij wilde toch even alleen zijn. Ik heb hem met rust gelaten en gezegd dat hij maar contact op moest nemen zodra hij daar aan toe was.

Afgelopen vrijdag kreeg ik een smsje dat hij mij miste en graag wilde zien. Enfin wij hadden afgesproken. Een leuke avond en een fantastische nacht gehad.

En dat was het dan. De dag daarna deed hij weer heel bot. Op dit moment mis ik zijn smsjes zijn lieve woordje en toont hij geen affectie meer naar mij toe. Ik heb hem gevraagd of hij om mij gaf, maar als ik dat vraag dan krijg ik een hele botte ja en kijkt hij mij niet aan. Ik heb afgelopen weekend zoveel met hem gepraat en verteld hoe dit voelde voor mij. Volgens hem maak ik van een mug een olifant.

Op dit moment reageert hij heel kort en kusjes via msn, telefoon en sms blijven uit. Hij is kort en nors, waardoor ik ook geen zin meer heb om mijn affectie aan hem te tonen, dat heb ik afgelopen weekend genoeg gedaan, maar ik krijg er niets voor terug.

Dit maakt mij zo onzeker. Ik wil hem graag steunen als hij in een dip zit, maar voel mij aan de kant geschoven, gebruikt en de mooie roze randjes van mijn verliefdheid raken weg. Moet ik wel verder gaan met hem of moet ik er maar mee stoppen, ik heb geen zin om gekwetst te worden.

Ik kan zijn liefde niet afdwingen, maar ik zou ondanks dat hij zich niet zo prettig voelt toch af en toe willen horen dat hij om mij geeft en willen zien dat hij energie steekt in onze relatie, iets wat ik enorm veel doe.

Vandaag gingen de testen goed zei hij en inmiddels had hij een andere baan gekregen, maar de botheid aan zijn kant blijft.

Op dit moment ben ik er een beetje klaar mee, ik voel mij verdrietig hierdoor, en ik merk dat hij gewoon niet laat zien en energie in mij wilt stoppen om mijn onzekerheid weg te werken.

Help wat moet ik doen???
Hij is niet in je geïntresseerd. Ik zou hem lekker links laten liggen en verder gaan met je leven.

Jij bent nu al degene die energie in de relatie steekt, terwijl hij alleen maar bot doet. Bied niet echt veel perspectief voor de toekomst.
Eerlijk? Als hij het na vier weken al niet meer op kan brengen om aardig tegen je te doen... stoppen voordat het echt pijn gaat doen.

Als er iets fout gaat in zijn leven reageerd hij dat op jouw af. Het gaat slecht op zijn werk... hij wil jou niet meer zien, hij is bot en kan er maar moeilijk over praten.

Iemand die zo slecht met zijn emoties om kan gaan. Dat moet je niet willen. Daar wordt jij het slachtoffer van.
wat je moet doen? De goeie man even met rust laten met al je onzekerheden en getrek aan hem. Hij voelde zich rot, wilde met rust gelaten worden en jij gaat hem vertellen wat dat met jou doet ipv hem gewoon te geven waar hij om vroeg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Jeetje CP, wat een ontzettende rot situatie :(

Dat hij bot doet omdat hij met problemen zit, kan ik me best voorstellen. Maar de testen gingen goed en z'n werk ook, dus dan lijkt het ergens anders vandaan te komen...?

De relatie is natuurlijk nog pril, dus zo'n situatie is lastig te beoordelen. Maarre zo vroeg en dan al dit soort "kuren", ik begrijp dat je er een beetje klaar mee bent.

Ik zou per direct afstand nemen (hoe moeilijk ook!), en mocht hij je weer benaderen eerst e.a. uitpraten alvorens het weer gezellig te maken!
Dit is niet leuk voor je.

Hij doet niet tof tegen je, neem afstand en doe iets leuks voor jezelf. (f)
Ik weet niet, maar met die "medische tests" en vervolgens kortaf doen, slecht bereikbaar zijn, etc. komt bij mij toch de woorden "pathalogische leugenaar" naar boven. Misschien zit ik er totaal naast, maar ik vind het nogal een vage situatie.
quote:Elenas schreef op 20 juli 2009 @ 18:02:

Ik weet niet, maar met die "medische tests" en vervolgens kortaf doen, slecht bereikbaar zijn, etc. komt bij mij toch de woorden "pathalogische leugenaar" naar boven. Misschien zit ik er totaal naast, maar ik vind het nogal een vage situatie. hallo dan, maak er maar gelijk een pathologische leugenaar van zeg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ben je gelijk een pathologische leugenaar als je ff geen zin hebt om te daten omdat het niet zo goed met je gaat?

als om een of andere reden misschien je baan op de tocht staat en of je gezondheid is niet helemaal in orde, dan ben je op dat moment niet echt prettig gezelschap. Als je dan nog in de prille fase van een paar weken relatie zit, kan ik me best voorstellen dat je je nog niet prettig voelt om je ghele hebben en houden aan de nieuwe partner te tonen. Als het nog zo pril is wil je toch vooral samen leuke dingen doen en je beste kant laten zien? Ik vind het niet zo raar dat ie TO dan vraagt om even wat ruimte, en dat ie haar nog niet in vertrouwen neemt.

Geef m die ruimte en laat het initiatief even bij hem, zonder jezelf gelijk gek te maken. Kun je dat niet aan, dan is dit inderdaad niet de juiste man, of ben je zelf misschien nog niet helemaal toe aan een relatie.

(Heb vandaag ook eetafspraak met vriend afgezegd omdat ik al de hele middag moeite doe om mijn lunch binnen te houden. Mag hopen dat hij nu niet denkt dat ik m niet meer wil)
quote:CP65 schreef op 20 juli 2009 @ 16:35:

Hallo allemaal,

4 Weken geleden heb ik een leuke man ontmoet en werd stapelverliefd op hem. Hij werd ook stapelverliefd op mij. 3 weken lang was het leuk met elkaar en deden we een hoop leuke dingen. Hij stuurde mij iedere dag lieve smsjes en vertelde mij keer op keer dat hij blij was met mij en gelukkig.

Afgelopen week kwam er een kink in de kabel. Hij moest een paar medische testen ondergaan voor zijn werk en die vielen negatief uit voor hem. Hij raakte een beetje in een dip, wat logisch is natuurlijk. Ik wilde er zijn voor hem en hem steunen, maar hij gaf mij te kennen dat zijn hoofd niet naar mij stond en dat hij mij niet wilde zien. Ik voelde mij verdrietig omdat ik het gevoel had dat ik aan de kant werd geschoven. Dit heb ik ook besproken met hem, maar hij wilde toch even alleen zijn. Ik heb hem met rust gelaten en gezegd dat hij maar contact op moest nemen zodra hij daar aan toe was.

Afgelopen vrijdag kreeg ik een smsje dat hij mij miste en graag wilde zien. Enfin wij hadden afgesproken. Een leuke avond en een fantastische nacht gehad.En dat was het dan. De dag daarna deed hij weer heel bot. Op dit moment mis ik zijn smsjes zijn lieve woordje en toont hij geen affectie meer naar mij toe. Ik heb hem gevraagd of hij om mij gaf, maar als ik dat vraag dan krijg ik een hele botte ja en kijkt hij mij niet aan. Ik heb afgelopen weekend zoveel met hem gepraat en verteld hoe dit voelde voor mij. Volgens hem maak ik van een mug een olifant.

Op dit moment reageert hij heel kort en kusjes via msn, telefoon en sms blijven uit. Hij is kort en nors, waardoor ik ook geen zin meer heb om mijn affectie aan hem te tonen, dat heb ik afgelopen weekend genoeg gedaan, maar ik krijg er niets voor terug.

Dit maakt mij zo onzeker. Ik wil hem graag steunen als hij in een dip zit, maar voel mij aan de kant geschoven, gebruikt en de mooie roze randjes van mijn verliefdheid raken weg. Moet ik wel verder gaan met hem of moet ik er maar mee stoppen, ik heb geen zin om gekwetst te worden.

Ik kan zijn liefde niet afdwingen, maar ik zou ondanks dat hij zich niet zo prettig voelt toch af en toe willen horen dat hij om mij geeft en willen zien dat hij energie steekt in onze relatie, iets wat ik enorm veel doe.

Vandaag gingen de testen goed zei hij en inmiddels had hij een andere baan gekregen, maar de botheid aan zijn kant blijft.

Op dit moment ben ik er een beetje klaar mee, ik voel mij verdrietig hierdoor, en ik merk dat hij gewoon niet laat zien en energie in mij wilt stoppen om mijn onzekerheid weg te werken.

Help wat moet ik doen???Wat enig, Yuri van G. aan de vrouw!

Eerlijk gezegd vind ik dat je wel heel hard van stapel loopt. Om elkaar geven? Er zijn voor elkaar? Willen zien dat hij energie in de relatie stopt? Jou moeten bevestigen? Eh.. jullie waren toch pas vier weken een item? Gaat dit niet wat vlot?
Lieve CP,

Jullie daten net 3 weken met elkaar en jij werpt je al op als volwaardige vriendin in een volle relatie.

Is het misschien bij je opgekomen dat de beste meneer nog helemaal niet zover is?

HIj zit nog in de date fase.

En geloof me, als ik met iemand aan het daten ben en ik krijg wat minder nieuwd, heb ik ook geen zin om vrolijk te doen met een date en trek ik me ook een beetje terug.

Ik krijg een beetje het gevoel dat jij hem ontzettend op zijn huid zit met van alles.

Jij wilt helpen, jij wilt praten, maar misschien wil hij gewoon even lekker onder zijn steen blijven zitten.

Neem een beetje afstand en kijk even wat er gebeurd.

Succes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mja je kunt iemand niet dwingen he?

Als hij op dit moment veel aan zijn hoofd heeft, heeft hij gewoon even geen tijd om te bouwen aan een (beginnende) relatie. Heeft waarsch. niet eens met jou te maken, maar met hem.

Laat hem gewoon even. Als hij contact zoekt, reageer je... en verder laten rusten.

Geef het de ruimte. Afdwingen kun je het niet en als het meant to be is dan komt hij wel weer naar je toe.

Maar ik snap je frustratie wel hoor, zeker omdat jij wel te tijd & energie erin wilt steken... en het zo leuk was... Maar ja, it takes two to tango.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ik heb ooit een relatie die zo is begonnen. De eerste paar weken beide (vanaf date 1) heel close, beide super verliefd, heel klef etc etc. Iedere dag tig smsjes, belletjes etc. Opeens was dat van zijn kant afgelopen, waarom...........gewoon omdat het te snel ging en logisch ook.

Ik vind dat je na een paar weken nog niet van een relatie kan spreken. Ja een beginnende, maar zo serieus?

Toen ik mijn huidige vriend leerde kennen overleed een dierbare hem toen wij elkaar een week of 4 kende. Ik heb hem 1 keer laten weten dat ik er voor hem zou zijn en het toen van hem af laten hangen. En dat ging goed. Hem te tijd gegeven en hij kwam vanzelf.

Ben van mening dat relaties die zo snel, zo serieus zijn, over het algemeen niet lang duren. Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk.

Mijn advies: Laat het van zijn kant afhangen en laat even niets meer horen, mits hij iets laat horen, maar hou het dan ook simpel en relaxed.
Hallo allemaal,

Ik wil jullie bedanken voor jullie reacties. Inderdaad zijn wij wat te hard van stapel gelopen in het begin en daar hebben we het ook over gehad. We hebben ook afgesproken dat we elkaar wat losser laten. Ik heb hem de ruimte gegeven toen hij in een dip zat vorige week, hij heeft zelf contact met mij gezocht.

Mijn gedachten gaan er toch vanuit dat hij voor een wip kwam en meer niet, want daarna was de lievigheid er weer vanaf. Ik zie het misschien wel helemaal verkeerd. Als ik nu contact met hem heb dan is hij kort en bot.

De vooruitzichten op een nieuwe baan en op testen die goed zijn gegaan hebben volgens mij geen reden om zo te doen. Nietalmin wil ik hem de voordeel van de twijfel geven en houd ik mij nu op de achtergrond. Ik ga geen contact met hem zoeken, het is aan hem om dat te doen op een moment dat hij er aan toe is, maar ik hou een slag om de arm.

Zijn botheid zorgt ernu wel voor dat ik geen zin heb contact met hem te zoeken. Het is zeker niet zo dat ik alleen maar aan mijn gekwetste ziel denk, ik heb heel veel aan hem gedacht. Maar op dit moment is zijn doen en laten tegenover mij 180 C gedraaid en daar heb ik moeite mee. Ik had het prettiger gevonden als mij dit op een tactische manier was verteld.

Maar nogmaals ik zal niks van mij laten horen, maar het van hem af laten hangen. En mij nu compleet aan hem geven dat doe ik niet meer, ik wil eerst even aankijken hoe hij reageert verder. En anders is het einde verhaal, want ik wil hier niet te lang in blijven hangen. Als je samen wat begint moet je naar elkaar toe groeien, op dit moment gebeurt het tegengestelde en ik pas ervoor om het op eenrichtings verkeer te laten lopen m.a.w. ik alles geven en hij nemen en vervolgens er niks voor terugkrijgen.
quote:CP65 schreef op 20 juli 2009 @ 16:35:

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag kreeg ik een smsje dat hij mij miste en graag wilde zien. Enfin wij hadden afgesproken. Een leuke avond en een fantastische nacht gehad.

En dat was het dan. De dag daarna deed hij weer heel bot. Op dit moment mis ik zijn smsjes zijn lieve woordje en toont hij geen affectie meer naar mij toe. Ik heb hem gevraagd of hij om mij gaf, maar als ik dat vraag dan krijg ik een hele botte ja en kijkt hij mij niet aan. Ik heb afgelopen weekend zoveel met hem gepraat en verteld hoe dit voelde voor mij. Volgens hem maak ik van een mug een olifant.

Help wat moet ik doen???

Je kent hem 4 weken zeg je, en nu wil je al dat hij energie in jullie relatie steekt? Persoonlijk vind ik dat heel naief overkomen. Mag ik vragen hoe oud je bent?

Het komt behoorlijk over alsof jullie 3 leuke weken hadden gehad, en hij gewoon niet genoeg voelt om verder met je te daten. Waarom noem jij het al een relatie en maak jij het al zo zwaar beladen? Je hebt gedate met een vent die op dit moment wel andere dingen aan zijn hoofd heeft. Ga jij daarop wachten alsof hij je enige hoop op een leuke man is?
Vier weken...

Man, een pak melk is bijna nog langer houdbaar en jij hebt het nu al over een relatie en twijfels en Grote Problemen.

28 dagen

De eerste 21 waren prachtig

Weekendje erbij, maakt 23 prachtige dagen

Misschien moet je je zelfgekozen perspectief even onder de loep nemen in plaats van je 'relatie'.

Als je zo met iemand omgaat loopt die persoon vroeg of laat weg.

Zo maak je dan je eigen gelijk.

Als je het een beetje lucht geeft maak je misschien je eigen geluk...
Hallo voor degene die reageren na mijn tweede bericht.

Aardig bedoeld hoor deze reacties, maar een beetje achterhaald. Als jullie nu eens goed door de berichten gaan en goed lezen, kunnen jullie zien dat ik al datgene aan het doen ben waar jullie mij op wijzen.

Ik kon het niet nalaten om nog even te reageren op jullie achterhaalde berichtjes. En als hij het in de eerste instantie toch heeft over oud worden met mij, dan kan ik niks anders zeggen dat hij dit ook als een beginnende relatie zag, net als ik.

Een beginnende relatie is het begin van een relatie. Ik begrijp best wel wat jullie bedoelen, hoor, zo naief ben ik niet, maar ooit zijn jullie ook verliefd geweest, waarschijnlijk vergeten hoe dat voelt en dan zie je alles door een roze bril en wil je ook geloven dat je aan een relatie bent begonnen.

Maar nogmaals, als jullie goed gelezen hebben kun je dus zien dat ik hem nu de ruimte geef en het totaal van hem af laat hangen. Ik heb hem een mail gestuurd waarin ik mijn excuses heb aangeboden en hem alle ruimte geef die hij nodig heeft.

Dit bericht is niet bedoeld voor degene die gelijk reageerden op mijn eerste bericht, deze mensen hebben mij op een positieve manier feedback gegeven, waar ik enorm veel aan heb gehad.
Oe CP, dat klinkt niet echt vriendelijk

Zeker ook omdat iedereen er zit met de beste bedoelingen.

Om je te helpen en om je advies te geven.

Dan nog even een persoonlijke reactie.

Waarom heb je hem in hemelsnaam een mail gestuurd?

Dat is WEER achter hem aanlopen.

Je geeft hem alle tijd die hij nodig heeft?

Dat klinkt als een gunst.....tijd is iets wat je hebt.

het is aan de ander om dat te accepteren of niet.

Succes verder
Het blijft jammer dat er nog steeds niet goed gelezen wordt, sorry hier wordt ik wel een beetje kriegelig van. Ik heb het niet over de mensen die mij feedback gaven na mijn eerste bericht. Maar over de mensen die na mijn tweede bericht nog steeds reageren op mijn eerste bericht en kennelijk niet meer verder gekeken hebben wat er in mijn tweede bericht stond. Dat kan je ook lezen hoor in het laatste bericht van mij. De mensen die gereageerd hebben, heb ik ook netjes bedankt. Jammer dat je het daar niet over hebt.

Voor de rest heb ik hem een mail gestuurd, en niet om achter hem aan te lopen, maar om ons beiden wat rust te geven. Vooralsnog was hij degene die steeds toenadering zocht, maar om een of andere reden nog steeds kort en bot bleef.

Ik heb daarom een bericht gestuurd, zodat hij zich niet verplicht voelt tegenover mij om contact te houden en vervolgens op zijn tenen te moeten lopen. Het is gewoon een stukje duidelijkheid dat ik daar geen zin in heb en dat hij daarom eerst maar even alles voor zichzelf op een rijtje moet gaan zetten. Lijkt mij wel zo eerlijk, eerlijker dan dat ik bot en kort terug doe zonder opgaaf van redenen. en ja ik accepteer het wel dat hij die ruimte nodig heeft, anders had ik hem ook niet die mail gestuurd.
ruimte geven en een mail met excuses....???

En daarin staat ook dat hij zich niet verplicht hoeft te voelen contact te houden??? Dat hij eerst zelf alles op een rijtje moet hebben....

Nou wat een ruimte... komt om mij eerder jengelig over.... en alsof je het nogal opblaast want (ja daar is tie weer) we hebben het over vier weken!
quote:CP65 schreef op 21 juli 2009 @ 17:35:

Hallo voor degene die reageren na mijn tweede bericht.

Aardig bedoeld hoor deze reacties, maar een beetje achterhaald. Dan had je die informatie in je eerste bericht moeten zetten. Als jullie nu eens goed door de berichten gaan en goed lezen, kunnen jullie zien dat ik al datgene aan het doen ben waar jullie mij op wijzen. Hmm, wat je ook doet verandert niets aan mijn mening, dus waar baseer jij dit op? Het is een beetje daten van 4 weken, en jij ziet het als de toekomst.

Ik kon het niet nalaten om nog even te reageren op jullie achterhaalde berichtjes. En als hij het in de eerste instantie toch heeft over oud worden met mij, dan kan ik niks anders zeggen dat hij dit ook als een beginnende relatie zag, net als ik. Je zou ook kunnen zeggen dat hij nog alles uit de kast trok om je in bed te krijgen, bijvoorbeeld.

Een beginnende relatie is het begin van een relatie. Ik begrijp best wel wat jullie bedoelen, hoor, zo naief ben ik niet, maar ooit zijn jullie ook verliefd geweest, waarschijnlijk vergeten hoe dat voelt en dan zie je alles door een roze bril en wil je ook geloven dat je aan een relatie bent begonnen.

Ik ben nog steeds hartstikke verliefd maar het heeft echt een tijdje geduurd voordat ik het een beginnende relatie noemde. Het duurde namelijk ook even voordat ik wist dat ik met hem inderdaad een relatie wilde, voordat ik hem voldoende kende om te weten dat ik met hem een beginnende relatie wilde beginnen. Waar haal jij het idee vandaan dat ik was vergeten hoe het is om verliefd te zijn? Trouwens, wij zijn nu bijna een jaar samen en ik ziet het nog steeds als een prille relatie.

Maar nogmaals, als jullie goed gelezen hebben kun je dus zien dat ik hem nu de ruimte geef en het totaal van hem af laat hangen. Ik heb hem een mail gestuurd waarin ik mijn excuses heb aangeboden en hem alle ruimte geef die hij nodig heeft.

Dit bericht is niet bedoeld voor degene die gelijk reageerden op mijn eerste bericht, deze mensen hebben mij op een positieve manier feedback gegeven, waar ik enorm veel aan heb gehad.

En het mag vriendelijker. Als je geen advies of raad wilt moet je hier niet posten. Als je alleen maar bepaalde reacties of medeleven wilt moet je dat in je openingspost vermelden, dat is duidelijker.

Daarnaast kun je het van hem af laten hangen wat je wilt, maar waarom wil jij een reactie van iemand die na een paar weken leukigheid bot tegen je doet? Die vraag blijft.
quote:CP65 schreef op 21 juli 2009 @ 19:54:

Het blijft jammer dat er nog steeds niet goed gelezen wordt, sorry hier wordt ik wel een beetje kriegelig van. Ik heb het niet over de mensen die mij feedback gaven na mijn eerste bericht. Maar over de mensen die na mijn tweede bericht nog steeds reageren op mijn eerste bericht en kennelijk niet meer verder gekeken hebben wat er in mijn tweede bericht stond. Dus je tweede bericht vaagt het eerste bericht weg? Zo werkt het niet in het leven meisje, wakker worden! Dat kan je ook lezen hoor in het laatste bericht van mij. De mensen die gereageerd hebben, heb ik ook netjes bedankt. Jammer dat je het daar niet over hebt.

Voor de rest heb ik hem een mail gestuurd, en niet om achter hem aan te lopen, maar om ons beiden wat rust te geven. (contradictie, je mailt = achter hem aanlopen/ beiden rust = jij nog steeds in de afwachthouding). Vooralsnog was hij degene die steeds toenadering zocht, maar om een of andere reden nog steeds kort en bot bleef. Omdat ie je niet wilt. Geloof me, als hij je wel wilde dan zou hij het niet in zijn hoofd halen om zo tegen je te doen

Ik heb daarom een bericht gestuurd, zodat hij zich niet verplicht voelt tegenover mij om contact te houden en vervolgens op zijn tenen te moeten lopen. Het is gewoon een stukje duidelijkheid dat ik daar geen zin in heb en dat hij daarom eerst maar even alles voor zichzelf op een rijtje moet gaan zetten. Lijkt mij wel zo eerlijk, eerlijker dan dat ik bot en kort terug doe zonder opgaaf van redenen. en ja ik accepteer het wel dat hij die ruimte nodig heeft, anders had ik hem ook niet die mail gestuurd.Als hij ruimte en rust wil is het juist oneerlijk om een mail te sturen, boordevol begrip en ondersteuning. Dan had je hem beter met rust kunnen laten.
Zo zo little miss Know it all, leuk hoor, dat jij niet snapt dat mijn post ook na jouw tweede bericht nog gewoon van toepassing is. Maar een beetje bescheidenheid zou je sieren. Als mensen met je meedenken en de moeite nemen je van openhartige feedback te voorzien dan is dat een gunst.

Ook na al je tekst na de OP en je gekattekop blijft mijn mening overeind. Vier weken is al dit drama (dus ook het 'met rust laten') niet waard. Het zou wijs zijn richting toekomst om je perspectief eens onder de loep te nemen. Als je namelijk echt open zou staan voor het feit dat je er zèlf grotendeels voor hebt gekozen om er zo'n big deal van te maken (nogmaals, inclusief dramatisch loslaten) dan zou dat je kunnen helpen in een volgend dating proces niet weer binnen vier weken een dusdanig groot commitment te ervaren. Scheelt een hoop bumpy roads en hartzeer.
quote:CP65 schreef op 21 juli 2009 @ 19:54:

Het blijft jammer dat er nog steeds niet goed gelezen wordt, sorry hier wordt ik wel een beetje kriegelig van. Ik heb het niet over de mensen die mij feedback gaven na mijn eerste bericht. dan moet je je openingspost aanpassen dear Maar over de mensen die na mijn tweede bericht nog steeds reageren op mijn eerste bericht en kennelijk niet meer verder gekeken hebben wat er in mijn tweede bericht stond. Dat kan je ook lezen hoor in het laatste bericht van mij. De mensen die gereageerd hebben, heb ik ook netjes bedankt. Jammer dat je het daar niet over hebt. ow joh, ik wist niet dat we massaal op onze knietjes moesten als je wat aardigs zegt, mijn excuses

Voor de rest heb ik hem een mail gestuurd, en niet om achter hem aan te lopen, maar om ons beiden wat rust te geven. Vooralsnog was hij degene die steeds toenadering zocht, maar om een of andere reden nog steeds kort en bot bleef.

Ik heb daarom een bericht gestuurd, zodat hij zich niet verplicht voelt tegenover mij om contact te houden en vervolgens op zijn tenen te moeten lopen. Het is gewoon een stukje duidelijkheid dat ik daar geen zin in heb en dat hij daarom eerst maar even alles voor zichzelf op een rijtje moet gaan zetten. Lijkt mij wel zo eerlijk, eerlijker dan dat ik bot en kort terug doe zonder opgaaf van redenen. en ja ik accepteer het wel dat hij die ruimte nodig heeft, anders had ik hem ook niet die mail gestuurd.Tuurlijk meis, gewoon even zeggen dat JIJ daar niet op zit te wachten dat hij vooral zijn tijd moet nemen om dingen uit te zoeken, wake up meissie, die beslissing had hij zelf ook al genomen

Weet je, als je tegen hem net zo vinnig doet als hier tegen ons dan begrijp ik zijn terug trek move wel.

Ik word al kriegelig van je manier van praten en ik ken je niet eens.

Geloof me als ik zeg dat ik niet scchrijf om je naar beneden te halen maar om je iets duidelijk te maken.

Je komt nogal dwingend over, en geloof me, er zijn weinig mensen die daarvan gecharmeerd zijn.

doe er wat me....of niet, het is mij om het even
quote:Madhe schreef op 21 juli 2009 @ 21:28:

[...]

Als hij ruimte en rust wil is het juist oneerlijk om een mail te sturen, boordevol begrip en ondersteuning. Dan had je hem beter met rust kunnen laten. Ja en DAT wilde ik dus de hele tijd schrijven maar ik kwam niet op de goeie zin.....Madhe wat zou het forum toch zonder jou moeten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven