Minnaar?

26-06-2025 20:15 52 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft er weleens een minnaar gehad? En hoe hebben jullie dat ervaren?
Ik ervaar het als heel intens namelijk.
seks/minnaar-deel-43/list_messages/478008
J toch wil ik liever hier ervaringen horen. Het minnaar topic is al zo lang actief.
Via Teams?
Maria1905 schreef:
26-06-2025 23:51
Via Teams?
We hadden contact via teams ja.
Yoekiweerstand schreef:
27-06-2025 00:09
We hadden contact via teams ja.

Waarom?
Merys schreef:
27-06-2025 00:12
Waarom?
Aangezien we beiden getrouwd zijn en onze nummers privé willen houden.
Ok...
Maar met een minnaar neuk je, over het algemeen. Ook via Teams?
Merys schreef:
27-06-2025 00:47
Ok...
Maar met een minnaar neuk je, over het algemeen. Ook via Teams?
Mijn eerste gedachte :rofl:
Ik heb ongeveer twee weken een minnaar gehad en toen de knoop doorgehakt en mijn destijds man gezegd dat ik wilde scheiden. Huwelijk was al op maar deze verliefdheid was, achteraf gezien, het zetje dat ik nodig had. Ik vond die twee weken vreselijk. Voor mij nooit meer. Wat een onrust.

Wat hoop je voor de toekomst wat betreft je minnaar? Samen verder?
MrsSmit12 schreef:
27-06-2025 01:36
Ik heb ongeveer twee weken een minnaar gehad en toen de knoop doorgehakt en mijn destijds man gezegd dat ik wilde scheiden. Huwelijk was al op maar deze verliefdheid was, achteraf gezien, het zetje dat ik nodig had. Ik vond die twee weken vreselijk. Voor mij nooit meer. Wat een onrust.

Wat hoop je voor de toekomst wat betreft je minnaar? Samen verder?
Het is zeker onrustig en vreselijk.
Hij zelf is al wel weg bij z’n vrouw en kinderen. Alleen ze zijn wel nog officieel getrouwd.

Ja hier is de koek al een aantal jaar op. Heel erg eenzaam voel ik mij in dit huwelijk. Doe heel veel alleen met de kids. En daar put ik mijn kracht en geluk zeg maar uit.

Met minnaar zou ik niet willen eindigen. Maar ik heb wel gevoelens gekregen.
Dus ja shit happens en komt ervan als je dit aangaat.

We zouden afspreken om te praten. Maar sinds gister is hij verdwenen van de radar zeg maar.
Wij hadden alleen contact via E-Mail en Teams. En al ik hem bel krijg ik ook geen gehoor.
Echt heel onrustig allemaal.
Weet je wel zeker dat 'minnaar' er net zo instaat als jij?
There is always something happening, and it's usually right now
Dan zou ik me afvragen of hij daadwerkelijk weg is bij zijn vrouw en kinderen.
Je geeft aan niet te willen eindigen met minnaar. Je wilt dus alleen een flirt met hem. Hij is van de radar, dus het wordt ingewikkeld. Dan is de flirt toch geen flirt meer, maar een complexiteit? Waarom zou je jezelf dit aandoen?
Yoekiweerstand schreef:
27-06-2025 06:46

Echt heel onrustig allemaal.
Kan je nagaan hoe onrustig dit voor zijn vrouw is.

Ik gok dat hij helemaal niet weg is bij zijn vrouw en nu daar op de blaren zit.
Yildizlar2 schreef:
27-06-2025 07:23
Dan zou ik me afvragen of hij daadwerkelijk weg is bij zijn vrouw en kinderen.
Dit, ik denk dat ie je geblokkeerd heeft omdat zijn vrouw erachter is gekomen.
Felidaez schreef:
27-06-2025 07:26
Kan je nagaan hoe onrustig dit voor zijn vrouw is.

Ik gok dat hij helemaal niet weg is bij zijn vrouw en nu daar op de blaren zit.
mmm.. ja iedereen kan liegen.

Hij zei dat hij al n lange tijd weg is en dus in een andere stad woont dan haar. En hij de kids in het weekend heeft.
Yoekiweerstand schreef:
27-06-2025 07:37
mmm.. ja iedereen kan liegen.

Hij zei dat hij al n lange tijd weg is en dus in een andere stad woont dan haar. En hij de kids in het weekend heeft.
Hij kan zoveel zeggen, en hij is ook niet de eerste die daar keihard over liegt om zijn kansen op seks te vergroten .
Waarom wil je ervaringen horen van anderen over minnaars? Jij hebt geen minnaar, je had wat spannende contacten via Teams. Als je dat al 'heel intens' vindt, kun je maar beter niet aan een minnaar beginnen.

En hoe kan hij de telefoon niet opnemen als je belt, terwijl je ook schrijft dat jullie je 06 nrs. privé willen houden?
Hebben jullie al lichaamssappen uitgewisseld in die 2 weken? Op de doordeweekse dagen dat hij (kuch) de kinderen niet heeft?
Of alleen via mail en teams gekletst?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Yoekiweerstand schreef:
26-06-2025 23:43
J toch wil ik liever hier ervaringen horen. Het minnaar topic is al zo lang actief.

Nou, dan heb je toch bij uitstek mensen met ervaring met een minnaar daar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
DronkenAardbei schreef:
27-06-2025 08:00
Waarom wil je ervaringen horen van anderen over minnaars? Jij hebt geen minnaar, je had wat spannende contacten via Teams. Als je dat al 'heel intens' vindt, kun je maar beter niet aan een minnaar beginnen.

En hoe kan hij de telefoon niet opnemen als je belt, terwijl je ook schrijft dat jullie je 06 nrs. privé willen houden?
We hebben de nummers niet met elkaar gedeeld. Alleen via teams dus contact. En we belden via daar.

We spraken 1x in de week af.
DronkenAardbei schreef:

We hebben de nummers niet met elkaar gedeeld. Alleen via teams dus contact. En we belden via daar.

We spraken 1x in de week af.
himalaya schreef:
Hebben jullie al lichaamssappen uitgewisseld in die 2 weken? Op de doordeweekse dagen dat hij (kuch) de kinderen niet heeft?
Of alleen via mail en teams gekletst?
Volgens mij verwar je mij met iemand anders we hadden geen 2 weken contact.
Al maaandennnn.
We hebben elkaar vaker gezien ja.
DronkenAardbei schreef:

Via teams kun je toch gewoon bellen? De privé nummers zijn niet uitgewisseld nee.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven