Sinds wanneer hang jij hier rond?

27-06-2025 17:01 717 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een zomaar topic voor op de vrijdagmiddag.

Totaal aantal stemmen: 379

1999 (7%)
2000-2005 (33%)
2006-2010 (26%)
2011-2015 (19%)
2016-2020 (11%)
2021-2025 (4%)
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Wat een hoop herinneringen in dit topic!

Ik hang hier al een tijdje rond, zo'n 15 jaar denk ik? Dit is een nieuwe nick, vroeger onder andere nicks meegeschreven. MV weet ik nog, zo verdrietig. Pumps met haar ellenlange posts die bijna niet te volgen waren. Ook de forummer wiens vader niet thuis was gekomen en later overleden bleek te zijn is me nog bijgebleven, zo hartverwarmend hoe iedereen met haar meeleefde.

Ik heb nog meegedaan met de forum special van de Viva. Met een paar forummers hebben we toen met een artikel in de Viva gestaan en op de foto op de cover. Erg leuke dag was dat! En het blijft leuk om te kunnen zeggen dat ik ooit op de cover van een tijdschrift heb gestaan haha
Baggal schreef:
01-07-2025 22:56

En het carpe diem topic van AnnA heeft indruk gemaakt. Die vrouw met haar lieve zus Frans die een man en twee zonen achterliet… Dacht in augustus 2019.
Ja dat weet ik ook nog zo goed, ze speelde ook pokemon. We hadden daar ook een clubje mee ( en nu nog) met een aantal van hier.
En het Viola Holt saga, dat was echt 'walchelijk'.
Friezin71 schreef:
03-07-2025 16:57
Viola kwam in hoogst eigen persoon hier haar gram halen. Gehuild van het lachen toen :rofl:
Geen bijzonderheden
Het mooiste verhaal vond ik van Hima-nogiets die begon te schrijven over hoe ze zwanger bleek, maar niet wist van wie het was. Het had een hoog troll gehalte, maar toch bleek het echt. Uiteindelijk een enorm lief en romantisch verhaal van vele pagina's en eens in de zoveel tijd een update. Geen spoilers, voor wie het topic nog terug kan vinden om te lezen
Pixiedust schreef ook zo mooi/helder/nuchter/eerlijk over haar zelfverkozen einde wat net buiten de lijntjes viel.

En politieagent (oid) die zwanger van een drieling bleek weet ik ook nog.

Ze wisten je beide een inkijk te geven, zonder dat ik me een ramptoerist voelde.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Oh ja, Pixiedust ... ik denk nog regelmatig aan haar als ik iets lees over de aandoening die zij had, en de strijd die zij moest voeren. Heel aangrijpend.
Ook het meeleven met lamaatje, zij bleef zo nuchter en met humor schrijven ... veel forumsters wijzigden hun avatar in een lama, mooi gebaar.
Was pixie de forumster met eds, die op een gegeven moment haar bed niet meer af kon komen? Of haal ik nu forummers door elkaar?
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
Friezin71 schreef:
03-07-2025 16:57
Oh ja… dat was best geestig :hyper:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dolfje schreef:
03-07-2025 09:11
Ja dat weet ik ook nog zo goed, ze speelde ook pokemon. We hadden daar ook een clubje mee ( en nu nog) met een aantal van hier.
Ja… en de kraanvogels daar. Ik weet nog dat ze nog was wezen varen en het daarna opeens heel hard ging. Van een prognose van enkele maanden werd het opeens dagen :'( .
En ik weet ook nog dat er op het laatst een forumster meeschreef met een terminaal zieke man en AnnA daar nog zo ontzettend empathisch op reageerde. Dat topic heeft ontzettend veel indruk gemaakt. En ook de levensles dat je moet blijven plukken en in het “nu” moet leven, want het kan zomaar afgelopen zijn.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Lucy schreef:
03-07-2025 17:28
Was pixie de forumster met eds, die op een gegeven moment haar bed niet meer af kon komen? Of haal ik nu forummers door elkaar?
Ja, dat was ze. En ze had ook nog eens de meest ongelukkige vorm.
Ik heb ook nog een vage herinnering aan een forummer (Dropje?) die onverwachts zwanger werd, van volgens mij een one night stand en ze overwoog een abortus. Toen gingen zij en die man het toch proberen samen en uiteindelijk werd het een dolgelukkig stel en volgens mij werd het nog een tweeling ook.

Ik hoop dat ik dit niet allemaal verzin hoor, maar zo staat het me bij.
yasmijn schreef:
03-07-2025 17:01
Viola kwam in hoogst eigen persoon hier haar gram halen. Gehuild van het lachen toen :rofl:
Zij was laatst bij Ongehoord Nederland. Bijzonder type 🥴
Maar mensen gaan voorbij
Mijn meest traumatische herinning hier ooit, was trouwens toen ik in een babymaandgroepje meeschreef (die baby is nu 18). Een van de posters op dat topic plakte een plaatje van haarzelf tijdens moment supreme van de bevalling van haar in stuit liggende baby. (O) (O)
Dat werd een minirelletje op dat topic, had best een linkje mogen zijn ipv een foto.
MarindaH schreef:
02-07-2025 00:03
Hier ook, de helft van mijn leven, begonnen in 2000 dacht ik... Ik had me totaal niet aan de forumetiquette gehouden en begon gewoon ergens mee te praten, waardoor ik me de woede van Qwertu op de hals haalde :proud:

Wat een herkenning, al die namen. En wat is het nu braaf vergeleken met toen.
Grappig he. Er schreven/schrijven hier ook best veel dames mee die vroeger op het Yes forum (en evt. later de andere Yes fora) meeschreven. Die zullen nu allemaal richting de 50 gaan. Dat forum bestaat trouwens ook nog steeds.
Ik was daar super actief, maar vond het hier veel leuker met al die hele volwassen verhalen en reacties toen, haha!
Gewoon _melon met login problemen
Ik weet dat niet meer precies, maar zeker langer dan 5 jaar.
feow schreef:
03-07-2025 17:05
Pixiedust schreef ook zo mooi/helder/nuchter/eerlijk over haar zelfverkozen einde wat net buiten de lijntjes viel.

En politieagent (oid) die zwanger van een drieling bleek weet ik ook nog.

Ze wisten je beide een inkijk te geven, zonder dat ik me een ramptoerist voelde.
Politiehier ja. Die herinner ik mij ook nog.
_melon2 schreef:
03-07-2025 18:33
Grappig he. Er schreven/schrijven hier ook best veel dames mee die vroeger op het Yes forum (en evt. later de andere Yes fora) meeschreven. Die zullen nu allemaal richting de 50 gaan. Dat forum bestaat trouwens ook nog steeds.
Ik was daar super actief, maar vond het hier veel leuker met al die hele volwassen verhalen en reacties toen, haha!
Zitten hier veel oud-Yessers, ja? Ik was zelf ook heel actief op Yes begin jaren ‘00.
yasmijn schreef:
03-07-2025 17:01

Nee, zij had dat ergens geschreven en daar kwamen allerlei verbastering van niks op. De een na de ander. :-D
Strikje schreef:
03-07-2025 20:18
Nee, zij had dat ergens geschreven en daar kwamen allerlei verbastering van niks op. De een na de ander. :-D
Was dat niet Facebook? Die ze vervolgens op privé moest zetten omdat we massaal “vrienden” werden?
Mighty_Macaw schreef:
03-07-2025 20:53
Was dat niet Facebook? Die ze vervolgens op privé moest zetten omdat we massaal “vrienden” werden?

Ik denk het wel. Instagram bestond toen nog niet denk ik.

Zij is hier zelf niet op het forum geweest verhaal halen, maar ik weet wel dat er toen allerlei varianten op haar naam kwamen. :-D
Strikje schreef:
03-07-2025 21:17
Ik denk het wel. Instagram bestond toen nog niet denk ik.

Zij is hier zelf niet op het forum geweest verhaal halen, maar ik weet wel dat er toen allerlei varianten op haar naam kwamen. :-D
Zij is hier wel geweest. Een forummer had een puppet aangemaakt, Viola Holt. Ik kan me de echte nick van de forummer niet meer herinneren, iets met een S. Scampi of zo. Holt kreeg dat ingefluisterd en kwam hier en schreef toen het beruchte woord ‘walchelijk’. Dat zei ze tegen Scampi (even voor het gemak) : het is walchelijk dat jij iemands identiteit steelt. Zoiets schreef ze. Prompt waren er ineens veel Viola’s. En dat mocht dan weer niet van de toenmalige CM.
Holt zelf zei een paar weken laten in weekblad Privé dat ze ging stoppen met sociale media, want dat was Heel Gevaarlijk.
Wat hebben we toen gehuild van het lachen.
Nav dit alles en weer een bannenregen -die had je toen nog-hebben we het Violaforum opgezet
Geen bijzonderheden
Of ze hier nou wel of niet geweest is, zij had natuurlijk wel gelijk dat het niet netjes is om onder een naam van een bekende Nederlander te gaan forummen.

De verbastering weet ik ook nog goed. :-D

Hoe bedoel je een violaforum? Bestaat dat nog?
yasmijn schreef:
03-07-2025 21:29
Zij is hier wel geweest. Een forummer had een puppet aangemaakt, Viola Holt. Ik kan me de echte nick van de forummer niet meer herinneren, iets met een S. Scampi of zo. Holt kreeg dat ingefluisterd en kwam hier en schreef toen het beruchte woord ‘walchelijk’. Dat zei ze tegen Scampi (even voor het gemak) : het is walchelijk dat jij iemands identiteit steelt. Zoiets schreef ze. Prompt waren er ineens veel Viola’s. En dat mocht dan weer niet van de toenmalige CM.
Holt zelf zei een paar weken laten in weekblad Privé dat ze ging stoppen met sociale media, want dat was Heel Gevaarlijk.
Wat hebben we toen gehuild van het lachen.
Nav dit alles en weer een bannenregen -die had je toen nog-hebben we het Violaforum opgezet
oh ja :rofl:
Arme Viool.
Vanity of vanities; all is vanity
Wie ik ook .is zijn Thee en Vinyl.

Zij waren beide erg leuk .

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven