Sinds wanneer hang jij hier rond?
donderdag 3 juli 2025 om 08:33
Wat een hoop herinneringen in dit topic!
Ik hang hier al een tijdje rond, zo'n 15 jaar denk ik? Dit is een nieuwe nick, vroeger onder andere nicks meegeschreven. MV weet ik nog, zo verdrietig. Pumps met haar ellenlange posts die bijna niet te volgen waren. Ook de forummer wiens vader niet thuis was gekomen en later overleden bleek te zijn is me nog bijgebleven, zo hartverwarmend hoe iedereen met haar meeleefde.
Ik heb nog meegedaan met de forum special van de Viva. Met een paar forummers hebben we toen met een artikel in de Viva gestaan en op de foto op de cover. Erg leuke dag was dat! En het blijft leuk om te kunnen zeggen dat ik ooit op de cover van een tijdschrift heb gestaan haha
Ik hang hier al een tijdje rond, zo'n 15 jaar denk ik? Dit is een nieuwe nick, vroeger onder andere nicks meegeschreven. MV weet ik nog, zo verdrietig. Pumps met haar ellenlange posts die bijna niet te volgen waren. Ook de forummer wiens vader niet thuis was gekomen en later overleden bleek te zijn is me nog bijgebleven, zo hartverwarmend hoe iedereen met haar meeleefde.
Ik heb nog meegedaan met de forum special van de Viva. Met een paar forummers hebben we toen met een artikel in de Viva gestaan en op de foto op de cover. Erg leuke dag was dat! En het blijft leuk om te kunnen zeggen dat ik ooit op de cover van een tijdschrift heb gestaan haha
donderdag 3 juli 2025 om 09:11
Ja dat weet ik ook nog zo goed, ze speelde ook pokemon. We hadden daar ook een clubje mee ( en nu nog) met een aantal van hier.
donderdag 3 juli 2025 om 17:04
Het mooiste verhaal vond ik van Hima-nogiets die begon te schrijven over hoe ze zwanger bleek, maar niet wist van wie het was. Het had een hoog troll gehalte, maar toch bleek het echt. Uiteindelijk een enorm lief en romantisch verhaal van vele pagina's en eens in de zoveel tijd een update. Geen spoilers, voor wie het topic nog terug kan vinden om te lezen
donderdag 3 juli 2025 om 17:05
Pixiedust schreef ook zo mooi/helder/nuchter/eerlijk over haar zelfverkozen einde wat net buiten de lijntjes viel.
En politieagent (oid) die zwanger van een drieling bleek weet ik ook nog.
Ze wisten je beide een inkijk te geven, zonder dat ik me een ramptoerist voelde.
Ze wisten je beide een inkijk te geven, zonder dat ik me een ramptoerist voelde.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 3 juli 2025 om 17:26
donderdag 3 juli 2025 om 17:31
donderdag 3 juli 2025 om 17:36
Ja… en de kraanvogels daar. Ik weet nog dat ze nog was wezen varen en het daarna opeens heel hard ging. Van een prognose van enkele maanden werd het opeens dagen

En ik weet ook nog dat er op het laatst een forumster meeschreef met een terminaal zieke man en AnnA daar nog zo ontzettend empathisch op reageerde. Dat topic heeft ontzettend veel indruk gemaakt. En ook de levensles dat je moet blijven plukken en in het “nu” moet leven, want het kan zomaar afgelopen zijn.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 3 juli 2025 om 18:07
Ik heb ook nog een vage herinnering aan een forummer (Dropje?) die onverwachts zwanger werd, van volgens mij een one night stand en ze overwoog een abortus. Toen gingen zij en die man het toch proberen samen en uiteindelijk werd het een dolgelukkig stel en volgens mij werd het nog een tweeling ook.
Ik hoop dat ik dit niet allemaal verzin hoor, maar zo staat het me bij.
Ik hoop dat ik dit niet allemaal verzin hoor, maar zo staat het me bij.
donderdag 3 juli 2025 om 18:27
Mijn meest traumatische herinning hier ooit, was trouwens toen ik in een babymaandgroepje meeschreef (die baby is nu 18). Een van de posters op dat topic plakte een plaatje van haarzelf tijdens moment supreme van de bevalling van haar in stuit liggende baby.
Dat werd een minirelletje op dat topic, had best een linkje mogen zijn ipv een foto.

Dat werd een minirelletje op dat topic, had best een linkje mogen zijn ipv een foto.
donderdag 3 juli 2025 om 18:33
Grappig he. Er schreven/schrijven hier ook best veel dames mee die vroeger op het Yes forum (en evt. later de andere Yes fora) meeschreven. Die zullen nu allemaal richting de 50 gaan. Dat forum bestaat trouwens ook nog steeds.MarindaH schreef: ↑02-07-2025 00:03Hier ook, de helft van mijn leven, begonnen in 2000 dacht ik... Ik had me totaal niet aan de forumetiquette gehouden en begon gewoon ergens mee te praten, waardoor ik me de woede van Qwertu op de hals haalde
Wat een herkenning, al die namen. En wat is het nu braaf vergeleken met toen.
Ik was daar super actief, maar vond het hier veel leuker met al die hele volwassen verhalen en reacties toen, haha!
Gewoon _melon met login problemen
donderdag 3 juli 2025 om 19:16
Politiehier ja. Die herinner ik mij ook nog.feow schreef: ↑03-07-2025 17:05Pixiedust schreef ook zo mooi/helder/nuchter/eerlijk over haar zelfverkozen einde wat net buiten de lijntjes viel.
donderdag 3 juli 2025 om 19:18
Zitten hier veel oud-Yessers, ja? Ik was zelf ook heel actief op Yes begin jaren ‘00._melon2 schreef: ↑03-07-2025 18:33Grappig he. Er schreven/schrijven hier ook best veel dames mee die vroeger op het Yes forum (en evt. later de andere Yes fora) meeschreven. Die zullen nu allemaal richting de 50 gaan. Dat forum bestaat trouwens ook nog steeds.
Ik was daar super actief, maar vond het hier veel leuker met al die hele volwassen verhalen en reacties toen, haha!
donderdag 3 juli 2025 om 20:53
donderdag 3 juli 2025 om 21:17
Mighty_Macaw schreef: ↑03-07-2025 20:53Was dat niet Facebook? Die ze vervolgens op privé moest zetten omdat we massaal “vrienden” werden?
Ik denk het wel. Instagram bestond toen nog niet denk ik.
Zij is hier zelf niet op het forum geweest verhaal halen, maar ik weet wel dat er toen allerlei varianten op haar naam kwamen.

donderdag 3 juli 2025 om 21:29
Zij is hier wel geweest. Een forummer had een puppet aangemaakt, Viola Holt. Ik kan me de echte nick van de forummer niet meer herinneren, iets met een S. Scampi of zo. Holt kreeg dat ingefluisterd en kwam hier en schreef toen het beruchte woord ‘walchelijk’. Dat zei ze tegen Scampi (even voor het gemak) : het is walchelijk dat jij iemands identiteit steelt. Zoiets schreef ze. Prompt waren er ineens veel Viola’s. En dat mocht dan weer niet van de toenmalige CM.
Holt zelf zei een paar weken laten in weekblad Privé dat ze ging stoppen met sociale media, want dat was Heel Gevaarlijk.
Wat hebben we toen gehuild van het lachen.
Nav dit alles en weer een bannenregen -die had je toen nog-hebben we het Violaforum opgezet
De realiteit haalt de werkelijkheid in
donderdag 3 juli 2025 om 21:45
donderdag 3 juli 2025 om 21:49
oh jayasmijn schreef: ↑03-07-2025 21:29Zij is hier wel geweest. Een forummer had een puppet aangemaakt, Viola Holt. Ik kan me de echte nick van de forummer niet meer herinneren, iets met een S. Scampi of zo. Holt kreeg dat ingefluisterd en kwam hier en schreef toen het beruchte woord ‘walchelijk’. Dat zei ze tegen Scampi (even voor het gemak) : het is walchelijk dat jij iemands identiteit steelt. Zoiets schreef ze. Prompt waren er ineens veel Viola’s. En dat mocht dan weer niet van de toenmalige CM.
Holt zelf zei een paar weken laten in weekblad Privé dat ze ging stoppen met sociale media, want dat was Heel Gevaarlijk.
Wat hebben we toen gehuild van het lachen.
Nav dit alles en weer een bannenregen -die had je toen nog-hebben we het Violaforum opgezet

Arme Viool.
Vanity of vanities; all is vanity

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in