Sinds wanneer hang jij hier rond?
vrijdag 11 juli 2025 om 10:39
Haha. Was dat het maar. Dan klonk het nog enigszins intelligent.
vrijdag 11 juli 2025 om 10:44
Ik heb wel een nick in gedachten maar weet niet of het de bedoeling is dat zo in de groep te gooien?Grasgevoerd schreef: ↑11-07-2025 10:39Haha. Was dat het maar. Dan klonk het nog enigszins intelligent.
vrijdag 11 juli 2025 om 10:51
Ik weet wat er was! Kan me alleen je nick niet meer herinneren! Dat was inderdaad vreselijk lachen!
Geen bijzonderheden
vrijdag 11 juli 2025 om 10:53
Lol, ik ook.LemoosGaatDoor schreef: ↑11-07-2025 10:44Ik heb wel een nick in gedachten maar weet niet of het de bedoeling is dat zo in de groep te gooien?
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
vrijdag 11 juli 2025 om 11:11
vrijdag 11 juli 2025 om 12:30
Grasgevoerd schreef: ↑11-07-2025 10:08Denk aan de forummer die je het hardst hebt uitgelachen (zo rond 2008 denk ik). Dat ben ik.

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 11 juli 2025 om 19:43
Ongeveer rond de tijd van M81 (weet je nog Grobbekuiken, Apatura, Pimpelmees, en ik geloof ook Missy) was er ook een evangelistische forummer, ik meen dat hij Matth heette. De bloeddrukverhoging die ik van hem heb gehad, was ronduit spectaculair. En niet vanwege zijn overtuiging, want dat moet iedereen zelf weten, maar hij was een van de grootste zuigers van het forum.
En Brummetje, later Truffelmania, die zat een tijdje in ons diabetestopic. Ze wilde niet accepteren dat ze diabetes had. Wij hebben geprobeerd haar te helpen, maar dat resulteerde uiteindelijke in een hele nare doodswens aan ons allemaal, ten gevolge van allerlei akelige complicaties. Was niet leuk. Nooit meer wat van gehoord gelukkig.
En Brummetje, later Truffelmania, die zat een tijdje in ons diabetestopic. Ze wilde niet accepteren dat ze diabetes had. Wij hebben geprobeerd haar te helpen, maar dat resulteerde uiteindelijke in een hele nare doodswens aan ons allemaal, ten gevolge van allerlei akelige complicaties. Was niet leuk. Nooit meer wat van gehoord gelukkig.
Doch leider sind auf diesem Sterne eben die Mittel kärglich und die Menschen roh. Wer möchte nicht in Fried’n und Eintracht leben? Doch die Verhältnisse, sie sind nicht so!
vrijdag 11 juli 2025 om 22:22
Oh ja die Matth! Ik zat soms echt met stoom uit mijn oren achter de pc! Wat een eigenwijze zuigert was dat!Dewi_sri2 schreef: ↑11-07-2025 19:43Ongeveer rond de tijd van M81 (weet je nog Grobbekuiken, Apatura, Pimpelmees, en ik geloof ook Missy) was er ook een evangelistische forummer, ik meen dat hij Matth heette. De bloeddrukverhoging die ik van hem heb gehad, was ronduit spectaculair. En niet vanwege zijn overtuiging, want dat moet iedereen zelf weten, maar hij was een van de grootste zuigers van het forum.
zondag 13 juli 2025 om 08:23
Hoe ik het me herinner is dat ik ergens naar zocht, en dat kan goed de Control-Alt-Delete knop zijn geweest waaraan Lemoos refereert, en dat jij opperde dat ik de Anykey maar moest gebruiken.
Ik ben daar toen serieus naar op zoek gegaan voor een paar minuten. Maar ik kon hem niet vinden.
Later had ik mijn nick veranderd naar Anykey. Misschien moet ik die maar weer eens van stal halen.
zondag 13 juli 2025 om 08:31
Grasgevoerd schreef: ↑13-07-2025 08:23Hoe ik het me herinner is dat ik ergens naar zocht, en dat kan goed de Control-Alt-Delete knop zijn geweest waaraan Lemoos refereert, en dat jij opperde dat ik de Anykey maar moest gebruiken.
Ik ben daar toen serieus naar op zoek gegaan voor een paar minuten. Maar ik kon hem niet vinden.
Later had ik mijn nick veranderd naar Anykey. Misschien moet ik die maar weer eens van stal halen.

Ook een Pluviofiel
zondag 13 juli 2025 om 09:30
De naam doet wel een belletje rinkelen maar weet het niet meer zo goedDewi_sri2 schreef: ↑11-07-2025 19:43Ongeveer rond de tijd van M81 (weet je nog Grobbekuiken, Apatura, Pimpelmees, en ik geloof ook Missy) was er ook een evangelistische forummer, ik meen dat hij Matth heette. De bloeddrukverhoging die ik van hem heb gehad, was ronduit spectaculair. En niet vanwege zijn overtuiging, want dat moet iedereen zelf weten, maar hij was een van de grootste zuigers van het forum.

There is always something happening, and it's usually right now
zondag 13 juli 2025 om 12:02
Er was ook een forummer die dat als onderschrift had: ‘Maar waar zit die anykey dan?’Grasgevoerd schreef: ↑13-07-2025 08:23Hoe ik het me herinner is dat ik ergens naar zocht, en dat kan goed de Control-Alt-Delete knop zijn geweest waaraan Lemoos refereert, en dat jij opperde dat ik de Anykey maar moest gebruiken.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in