* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Weeehhhh zit nu op Animal Pl*net te kijken hoe er een hondje vredig inslaapt terwijl baas waakt naast hem...op een matras op de grond...en vervolgens krijg je zo'n overzicht van filmpjes van puppy tot oude hond...*snif*
Ik zit nog bij te lezen op pagina 120.... maar moet even melden dat onze poes (vrouwtje dus) nu een levende muis mee naar binnen heeft genomen..... die nu dus zwaar overspannen rond rent in ons huis.

Dode muizen, oké. Levende muizen, no way!
Hallo!!

Eindelijk ook weer even hier. Ik lees wel steeds mee hoor, maar dan zie ik zo veel berichtjes en dan zakt de moed me al in de schoenen om een berichtje te gaan tikken.

Mard, weer spannend dus!! Wie weet dan toch vandaag of morgen.........

Duft, thanx voor je leuke en vrolijke geboortekaartje. Mooi mannetje met een mooie naam!

South, jij ook al zo'n mooie meid. Je klinkt dolgelukkig in je berichtjes!

Sproet, fijn dat het ritme zo goed gaat en dat je je weer beter in je vel voelt.

Elev, jij klinkt ook echt helemaal blij in je berichtjes. En wat een schatje Elevmeisje, een hele lieve mens naast haar.

Lijkt me echt geweldig om haar straks te kunnen vertellen dat ze een broertje of zusje krijgt, maar inderdaad nu nog wel erg vroeg dan duurt het nog zooooo lang voor haar.

Chicaatje, hoe gaat het met jou? Weer aan het werk en druk bezig met je eigen bedrijf, lukt het allemaal? Hoe gaat het met Minicaat, al een beetje van z'n buikgriepje af?

Beng: wat ontzettend balen dat je je zo misselijk voelt. En als je je belabberd voelt, zeker naar huis gaan hoor!

Laal en Luus, waar hangen jullie uit??? Haha moet ik nodig zeggen, ben er zelf heel weinig, maar ja jullie hebben natuurlijk echt meldplicht!

Neem, zo druk aan het klussen! En een spannende tijd voor jou!! Goed dat je al begonnen bent met de pillen!

Pien: fijn dat alles goed is en gaat!!

Oh Laal ik zie nu dat je je al gemeld hebt. Haha man rechtovereind in bed, ga je bevallen. Zou ook een actie van Sjipman zijn.

Chiek, hoe gaat het met jou? Ik zal zo eens kijken of je buikfoto er al staat. Hoe is het op je werk?

Nou hopelijk ben ik niemand vergeten, anders sorry!

Hier alles goed, voel me goed, wel moe en wat pijnlijke borsten, maar that's it. En dat maakt gelijk dat ik me zorgen maak of alles wel goed is. Volgende week vrijdag, 31ste, een echo met hopelijk een kloppend hartje!!!

Wel me al aan het orienteren op kinderopvang zo'n raar idee, maar ja het moet wel gezien de wachtlijsten.
Sjip je klinkt hardtikke zwanger hoor, met die borsten. Niet iedereen is misselijk enzo moet je ook niet willen als je het niet bent, geniet er maar van. Alvast veel plezier bij de echo volgende week, het is vast een prachtig knipperlichtje en dan staat het hier bomvol met cheerleadertjes denk ik. :-)
Leuk om weer wat van je te lezen Sjippie! Het is ook bijna geen doen hoor om bij te blijven en ook nog op iedereen te reageren. Alleen een update over jezelf af en toe vind ik ook prima hoor !

Spannend, de 31e een echo. Ik zal heeeeeeel hard voor je duimen. Maar dat hartje klopt gewoon hoor. De eerste 6-7 weken was ik ook nog niet echt misselijk, dat kwam later pas. En je hoeft echt niet alle kwaaltjes uit het boekje te hebben (liever niet zelfs!).
Oke, ik ben bijgelezen eindelijk!

Geen weeën hier, maar bij Mard wel lees ik! Woeiii!! Hopelijk zet het nu écht door meis!

Ik zit nog steeds met een muis in huis. Die heeft zich verstopt onder de box en onze poes vond er niks meer aan zo, dus die is hem mooi weer afgetaaid. Nu zit ik dus met die muis....

Dat rakkertje is zó snel... Ik kan dat beestje echt niet vangen, dus ik ben nu een beetje pissed op onze poes dat ze mij daarmee laat zitten nu.

Lief belde net al en die zei dat ik die muis met een bezem het huis maar moest uit manoeuvreren.... Gaat me nooit lukken, ik ben echt erg langzaam en slecht wendbaar met mijn middel. Gewoon in schuifelgang lopen doet al enorm zeer, laat staan met een bezem achter een muis aan rennen nu!

Iemand anders andere ideeën?
Stukje brood/kaas voor de schuipui leggen (dan wel met de deur open uiteraard ) in de hoop dat de muis vrijheid ruikt?

Sjip, klinkt goed die kwaaltjes! Fijn om te lezen dat alles goed is, en iedere vrouw maakt zich zorgen over dat kloppende hartje
Sjip, wat fijn om je weer te lezen! Voel je niet verplicht op iedereen te reageren hoor, met dit tempo. Wat Beng zegt, af en toe een update is ook prima. Kan me ook voorstellen dat je nog niet al teveel bezig wilt zijn met zwanger zijn, dan gaan die eerste weken het snelste voorbij. We duimen natuurlijk enorm voor je volgende week vrijdag!!

Agossie, Luus, bah! Kun je niet gewoon iets gooien en zo proberen hem via de tuindeuren naar buiten te jagen? Proberen te vangen zou ik niet doen hoor, ik weet uit ervaring dat dat praktisch onmogelijk is (en als het wel lukt verdwijnt hij in je kleren ).

Wie zin heeft om even mee te denken voor een werk-ding van mij, kome op de groep!
Ja, heb nu een spoor van geraspte kaas stukjes neergelegd, van de box naar de schuifpui.
quote:elev schreef op 22 juli 2009 @ 11:47:[/b

Proberen te vangen zou ik niet doen hoor, ik weet uit ervaring dat dat praktisch onmogelijk is (en als het wel lukt verdwijnt hij in je kleren ). Haha, heb jij dan ooit een muis gevangen die vervolgens in je kleren verdween???
JA! Mijn ouders hebben een kelder met van die roosters voor de ramen. Daar was een muisje in gevallen en ik vond dat zielig. In plaats van het rooster eraf te halen ging ik van binnenuit door het schuine kiertje van het raam met een soeplepel dat muisje eruit hengelen. Toen dat eindelijk lukte sprong hij gelijk in de wijde mouw van mijn coltrui en kroop over mijn rug. Ik trok gillend die trui uit, en mijn t-shirt, waarna ik nog uren in mijn beha door de kelder ben gekropen om hem te vangen. Had hele schuttingen gebouwd van schuimrubber matrasjes enzo. Is wel gelukt uiteindelijk.
Jeezus! Wat een verhaal Elev!

Oké, ik ga het niet eens proberen nu. De kans dat ik dat beest te pakken krijg is 0,0001 ofzo en als beloning kruipt ie dan ook nog in mijn trui... nee ik pas.

Volgens mij heeft de muis geen honger...

Ik wil dat onze poes terugkomt, dan trek ik de boxlade open, dan komt de muis vast wel tevoorschijn. Hopelijk vangt ze hem dan.
Ja het was niet een van mijn finest moments. Wel lang geleden hoor, was denk ik 16 ofzo. Maar ik zou het zeker niet proberen!
Jemig Elev... ik zie het al helemaal voor me! Wel lief dat je uren in je BH hebt rondgekropen om dat arme beestje te vangen
Muis zit niet meer onder de box, maar waar ze dan wel is nu?
Haha Elev, en dat voor een muis in de kelder! Luus, kun je niet een kussensloop ofzo over hem heengooien? Dan voorzichtig stof bij elkaar rapen en dan in de tuin loslaten?
Of voor vannacht zo'n diervriendelijke muizenval neerzetten...
Muis gezien, poes weer binnen, muis rent door het hele huis enpoes vindt het volgens mij alleen maar leuk om dat beestje nét niet te vangen... want ze had hem al 20 keer dood kunnen bijten. Nu zit ie onder een andere kast.

Nouja, ik ga toch maar even boodschappen doen.
Ik heb een keer en muis met mijn handen gevangen, geen leugen! Een van de huurders in het pand belde dat er een muis op kantoor was. Ik zou wel even kijken, had een doosje meegenomen en een vuilniszak (want ben niet van plan ongedierte met handen aan te raken, brrrr).

Een van de meiden daar stond boven op haar stoel nog net niet te gillen en de grote man hield ook angstvallig afstand, alsof het om een groet rat ging, maar nee het was zo'n klien bruin muisje, wat een helden...

Zat dat malle beest met zijn koppie onder het wiel van een bureaustoel, maar zijn hele lijf en staart staken er onder uit. Ik denk dat hij in een vorig leven struisvgel was? dacht ie "als ik hen niet zien, zien ze mij vast ook niet" of zo?

Nou ja, vuolniszak om mijn hand en hem zo oppgepakt en in doosje gedaan. Straat uitgelopen en vrijgelaten.

De week daarna kwam de man van de ongediertebestijding, die zij dat ik de nek had moeten omdraaien, dat hij allang weer in het gebouw zat. Maar ja, dat is zijn werk, dat kan ik dan dus weer echt niet over mijn hart verkrijgen.

Hoewel... we hebben wel echte muizevallen gehad omdat de diervriendelijke niet werkten. En als die niet werken zet ik ook wel gif. Ik wil ze gewoon niet in het pand of in mijn huis...schattig zijn moeten ze maar in een veld doen of zo!
Nou de weeige weeen van vanochtend zijn nu ongeveer om het uur met menstruatie achtige pijn tussendoor. Heb nog niet de hoop dat het echt door gaat zetten, maar wie weet. Mijn neef was weer uberschattig, zijn nicht heeft hem gelukkig met rust gelaten vanochtend Hij is lekker bij me in slaap gevallen na een kwartier van lachstuipjes

Dan denk ik wel, wanneer krijg ik ons meisje nou te zien...

Sjippie goed om je te lezen, ik maakte me al een beetje zorgen. Had je bijna gehyved gisteren, maar vond ik ook zo raar staan.

Je klinkt superzwanger hoor, ik had ook nergens last van in het begin alleen mega borsten!

Spannend volgende week.

Luus, die kat van jullie....

Ik ga lekker ff naar bed. Dat doe ik nu gewoon standaard `s middags en dat bevalt prima. Hopelijk past dochterlief zich er straks een beetje aan aan
Oh Mardje spannend hoor, ik hoop zo dat het doorzet voor je!
Als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel...

Die mythe is niet waar...

Ik kom net terug van boodschappen doen en de poes glipt via de voordeur naar buiten. Vervolgens ga ik naar binnen en ik zie meteen het muisje rondrennen in de kamer.

Dus ik gooi gelijk de schuifpui open. De muis die rent naar de schuifpui, maar aan de rechterkant ipv dat ze op tafel gaat dansen.

Muisje wipt de hele tijd op en neer tegen de schuifpui, zich niet realiserend dat ze naar links moet om naar buiten te gaan.

Uiteindelijk na een minuut of twee, heeft het muisje eindelijk door dat ze naar links moet.

En hoppaaaa! Muisje rent de tuin in!! Yeah!!!

Ben blij dat dat rakkertje naar buiten is. Maar de mythe is gebroken.

Ps: ging net naar de wc en zodra ik ging zitten hoorde ik een hele hoop geplop: "plopploploploploploplop"

Ik heb geen idee wat dat was, maar dat waren absoluut niet mijn darmen... Ik hoopte dat misschien de slijmprop naar buiten kwam, maar dat was het ook niet.

Dus nog niks aan de hand, maar tis wel spannend.
Slaap lekker Mard. Voel jij je ook zo'n tijdbommetje eigenlijk?

Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik een tijdbommetje ben, alsof er elk moment 'iets' kan afgaan... .
Yeah Luus is van de muis verlost!!!

Laal, ja tuurlijk heeft iedereen die onzekerheid of het hartje wel zal kloppen, alleen is de kans op een miskraam bij IVF helaas weer groter.

Maar ik ga er van uit dat het goed is, zolang ik geen bloed of heftige krampen heb.

Mard, ik hoop voor je dat het door zet!! En je had gerust mogen hyven hoor!

Ben idd benieuwd wanneer je iets gaat zien, maar ik lees al wel dat het nog wel een tijd kan duren.

Luus, geen lucht ofzo? Ja het is nu ook echt een spannende tijd voor je. Lijkt me zo irritant om maar af te moeten wachten.
quote:Sjipperdepip schreef op 22 juli 2009 @ 14:01:

Laal, ja tuurlijk heeft iedereen die onzekerheid of het hartje wel zal kloppen, alleen is de kans op een miskraam bij IVF helaas weer groter. Is dat zo, dat wist ik niet? Maar het was ook niet rot bedoelt, maar meer als hart onder de riem. Ik zal de tijd vooruit kijken voor je, zodat je hopelijk snel een mooi knipperlichtje ziet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven