Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1230 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Johanna72 schreef:
01-08-2025 16:10
Dank jullie wel, ik neig ook wel naar iets sturen. Ik krijg alleen de toon nog niet goed te pakken. Niet te zwaar, niet te opdringerig...
Ik ga er nog even op kauwen.

Tuurlijk doen! Niet geschoten is altijd mis.
Johanna niet te veel over nadenken, gewoon vragen hoe het met hem gaat. Ben benieuwd!
Johanna72 schreef:
01-08-2025 15:45
Ach, na alle hoopvolle berichten, toch ook weer wat dompers...

Maar Mus, wat klink jij enthousiast! Zo leuk. En dat met al die kilometers ertussen. Ik haak al af bij Limburg (om eens wat te noemen). Blijkbaar zie ik toch te snel beren op de weg :)

En Mimali, jij ook nog steeds in love. Ik begrijp nog steeds niet goed hoe dat zo om kon slaan. Je was zo duidelijk: geen aantrekkingskracht. En nu toch dit. (Sorry, dit blijft mij intrigeren.)
Aantrekkingskracht kan dus blijkbaar ook groeien.. toen we op de tweede date gezoend hadden was het hek van de dam😉

En gewoon sturen dat berichtje je hebt niks te verliezen!
Mimali schreef:
01-08-2025 18:17
Aantrekkingskracht kan dus blijkbaar ook groeien.. toen we op de tweede date gezoend hadden was het hek van de dam😉

En gewoon sturen dat berichtje je hebt niks te verliezen!
Zo leuk vond ik jouw verhaal! En ook echt met een duwtje vd vrouwen hier hè?

En wat ik te verliezen heb? Zoiets als eer, waardigheid.
Maar jullie zijn unaniem, ik heb al een kort berichtje gecomponeerd. Ik moet het alleen nog versturen...
Emmely schreef:
01-08-2025 12:53
Idd wanneer is de volgende date met man waar je beetje over twijfelt?

Als het goed is vanavond. Ik moet nog even zijn berichtje afwachten over hoe laat precies.

Attra, wat jammer dat het toch niets is geworden.

Mus en Mimali, wat fijn dat het zo goed gaat allemaal bij jullie!

Eekhoorntje, pijnlijk.. Heb je hem nog een berichtje gestuurd over de spullen?
Johanna72 schreef:
01-08-2025 18:55

Maar jullie zijn unaniem, ik heb al een kort berichtje gecomponeerd. Ik moet het alleen nog versturen...

Ik ben het ook eens met de anderen hier, 'gewoon' versturen. :)
Ja stuur dat berichtje! ;)
Johanna72 schreef:

Nee joh. Jij hebt een gesprek laten doodbloeden, hebt je bedacht en wilt dat nu toch weer oppikken. Je laat (hernieuwde) interesse blijken, dat is alles. En als het van hem nu niet meer hoeft, nou ja, dat kan. Maar daarmee verlies je helemaal niets.
Oké ik heb het aangegeven bij mijn date. Hij was wel wat teleurgesteld merkte ik maar leek het wel te snappen. Vanmiddag ook nog ff met een vriendin erover gehad. Zij zei ook “ als je na 7 maanden nog niet verliefd bent dan komt het ook niet meer”. Ik had idd het idee als we bijelkaar waren en hij mij aanraakte dat ik zoiets had van “ nee hier heb ik geen zin in”. Niet het gevoel van ik wil je bespringen. Ik had hem ook bijna 5 weken niet gezien maar miste hem ook niet echt. Zegt ook genoeg toch?

Ik neem nu ff een pauze wat daten betreft. Ben gewoon date moe. Ergens ook wel wat verdrietig omdat het steeds maar niet lijkt te lukken. Ik weet nu wel dat ik niet mijn hele leven alleen wil blijven. Ik ben echt niet wanhopig ofzo maar ik hoop toch ooit nog eens echt verliefd te worden en te mogen ervaren hoe het is om een echte relatie te hebben waarin het respect er van beide kanten is.

Wat ik wel weet, is dat mocht ik mij weer op dating apps wagen dat ik dan toch ook echt wat meer op uiterlijk ga oriënteren. Naast hun verhaal natuurlijk. Heb nu een paar x gehad dat ik twijfelde of ik hun uiterlijk leuk vond maar dan toch ging chatten en uiteindelijk daten omdat de man in kwestie leuk over kwam. Maar ik merk dat ik iemand toch echt aantrekkelijk moet vinden om er verder mee te kunnen ( op lichamelijk vlak).
Johanna72 schreef:
Zo leuk vond ik jouw verhaal! En ook echt met een duwtje vd vrouwen hier hè?

Ja dat klopt, was een combinatie van de reacties hier en mijn gevoel dat er toch iets was..

Gewoon hup sturen!
Lisa2022 schreef:
01-08-2025 22:22
Oké ik heb het aangegeven bij mijn date. Hij was wel wat teleurgesteld merkte ik maar leek het wel te snappen. Vanmiddag ook nog ff met een vriendin erover gehad. Zij zei ook “ als je na 7 maanden nog niet verliefd bent dan komt het ook niet meer”. Ik had idd het idee als we bijelkaar waren en hij mij aanraakte dat ik zoiets had van “ nee hier heb ik geen zin in”. Niet het gevoel van ik wil je bespringen. Ik had hem ook bijna 5 weken niet gezien maar miste hem ook niet echt. Zegt ook genoeg toch?

Ik neem nu ff een pauze wat daten betreft. Ben gewoon date moe. Ergens ook wel wat verdrietig omdat het steeds maar niet lijkt te lukken. Ik weet nu wel dat ik niet mijn hele leven alleen wil blijven. Ik ben echt niet wanhopig ofzo maar ik hoop toch ooit nog eens echt verliefd te worden en te mogen ervaren hoe het is om een echte relatie te hebben waarin het respect er van beide kanten is.

Wat ik wel weet, is dat mocht ik mij weer op dating apps wagen dat ik dan toch ook echt wat meer op uiterlijk ga oriënteren. Naast hun verhaal natuurlijk. Heb nu een paar x gehad dat ik twijfelde of ik hun uiterlijk leuk vond maar dan toch ging chatten en uiteindelijk daten omdat de man in kwestie leuk over kwam. Maar ik merk dat ik iemand toch echt aantrekkelijk moet vinden om er verder mee te kunnen ( op lichamelijk vlak).

Klinkt als een heel goed besluit. Je wordt niet gelukkig van een relatie met een willekeurige man die toevallig interesse in jou toont. Datepauze klinkt ook heel verstandig. Je verdient inderdaad een echte relatie met wederzijds respect. :hug:
@Idd_ Ik heb hem vanochtend een appje gestuurd, maar nog geen reactie terug. Ik ben benieuwd.
Eekhoorntje schreef:
01-08-2025 12:13
Zou kunnen, maar hij wilde juist ermee stoppen omdat hij niet de romantische klik voelde en niet op zoek was naar een scharrel met naar iets serieus. Hij was in het begin ook erg enthousiast en had het over toekomstige dates etc.
Ik heb het idee dat mannen dit heel veel doen. Al over toekomstige dingen hebben....ik ben daardoor zo wantrouwig geworden om verder te kijken met daten of in een relatie.
Johanna, berichtje gestuurd?
Ik had quasi tegelijkertijd 2 uitnodigingen om te daten, toen motorman gekozen boven 5/7 man, enkele dates gehad, op niets uitgelopen, nu weer een berichtje gestuurd naar 5/7 man en weer aan de praat. Gewoon gevraagd of alles goed was...

Idd_ die date gehad?
Attraverso, ben je erg teleurgesteld, of valt het wel mee?
Plasticss schreef:
02-08-2025 10:45
Ik heb het idee dat mannen dit heel veel doen. Al over toekomstige dingen hebben....ik ben daardoor zo wantrouwig geworden om verder te kijken met daten of in een relatie.

Dat deden mijn meeste dates ook altijd. Volgende keer dit en volgende keer dat. Of aan het einde zeggen dat ze hopen mij weer snel te zien en te spreken om vervolgens nooit meer iets te laten horen. Ik vond het zo merkwaardig altijd. Ik denk dat ze het er gewoon uitflappen zonder na te denken of überhaupt te voelen óf ze het wel willen.

Daarom zijn woorden maar woorden en zeggen daden natuurlijk veel meer!
Marathonloopster schreef:
02-08-2025 11:09
Dat deden mijn meeste dates ook altijd. Volgende keer dit en volgende keer dat. Of aan het einde zeggen dat ze hopen mij weer snel te zien en te spreken om vervolgens nooit meer iets te laten horen. Ik vond het zo merkwaardig altijd. Ik denk dat ze het er gewoon uitflappen zonder na te denken of überhaupt te voelen óf ze het wel willen.

Daarom zijn woorden maar woorden en zeggen daden natuurlijk veel meer!
Hier ook al meerdere keren en elke keer trap ik er weer in... Je wil toch uitgaan dat iemand eerlijk tegen je is. Overigens zeggen daden volgens mij ook niet zoveel.

Ik kreeg net een appje terug dat hij vanavond zijn spulletjes wil ophalen. Nu weet ik niet of ik het gewoon bij de deur moet leggen en in zijn handen moet drukken of dat ik hem even binnen moet laten en wellicht een gesprek aan moet gaan knopen?
MissUnderstood schreef:
02-08-2025 10:55
Attraverso, ben je erg teleurgesteld, of valt het wel mee?
Ja ik ben een beetje teleurgesteld maar niet in hem. Hoe hij het heeft aangepakt siert hem wel, toont dat ik juist had ingeschat dat hij een leuke kerel is.
Hij had graag dat er gevoelens zouden komen en heeft het daarom enkele kansen gegeven en ik apprecieer dat hij lichamelijk afstand heeft gehouden.
Ik doe het net op dezelfde manier, kan hem niets kwalijk nemen. We hebben het er gisteren nog even over gehad op de app.
Attraverso schreef:
02-08-2025 11:21
Ja ik ben een beetje teleurgesteld maar niet in hem. Hoe hij het heeft aangepakt siert hem wel, toont dat ik juist had ingeschat dat hij een leuke kerel is.
Hij had graag dat er gevoelens zouden komen en heeft het daarom enkele kansen gegeven en ik apprecieer dat hij lichamelijk afstand heeft gehouden.
Ik doe het net op dezelfde manier, kan hem niets kwalijk nemen. We hebben het er gisteren nog even over gehad op de app.
Ja, dit is wel hoe het hoort vind ik. Maar natuurlijk wel heel jammer. Maar ze zijn er dus wel, leuke, fatsoenlijke mannen. Ook op de dating apps.
Eekhoorntje schreef:
02-08-2025 11:20
Ik kreeg net een appje terug dat hij vanavond zijn spulletjes wil ophalen. Nu weet ik niet of ik het gewoon bij de deur moet leggen en in zijn handen moet drukken of dat ik hem even binnen moet laten en wellicht een gesprek aan moet gaan knopen?
Ik weet naturlijk niet wat jullie besproken hebben maar als jij aangegeven hebt enkel voor iets serieus te gaan vind ik het erg jammer dat hij je in bed heeft gepraat terwijl hij wist dat er geen verliefdheid was. Dat zou ik hem dan wel even meegeven..
Maar doe waar jij behoefte aan hebt, ben je boos dan zet je het gewoon aan de deur of stuur je het op in een pakketje.
Sterkte
Happening schreef:
02-08-2025 11:26
Ja, dit is wel hoe het hoort vind ik. Maar natuurlijk wel heel jammer. Maar ze zijn er dus wel, leuke, fatsoenlijke mannen. Ook op de dating apps.
Je moet ze gewoon weten te strikken.. 😅
Attraverso schreef:
02-08-2025 11:27
Ik weet naturlijk niet wat jullie besproken hebben maar als jij aangegeven hebt enkel voor iets serieus te gaan vind ik het erg jammer dat hij je in bed heeft gepraat terwijl hij wist dat er geen verliefdheid was. Dat zou ik hem dan wel even meegeven..
Maar doe waar jij behoefte aan hebt, ben je boos dan zet je het gewoon aan de deur of stuur je het op in een pakketje.
Sterkte
Boos ben ik zeker niet. We hebben alleen nooit echt goede gesprekken gehad over relaties, intenties en allemaal dat soort dingen. Dus ik ben wel heel nieuwsgierig hoe hij ernaar kijkt. Hij had aangegeven (na een rits van complimenten haha) dat hij de romantische klik niet voelde en dat hij niet op zoek is naar een fwb. Ergens ben ik wel nieuwsgierig of hij die romantische klik niet voelde omdat we nooit echt goede gesprekken hierover gehad en dat het wat oppervlakkig was of omdat het oppervlakkig was omdat hij sowieso die romantische klik niet voelde. Dat is mij niet helemaal duidelijk en al helemaal omdat hij heel enthousiast van start ging en hij in de eerste dates veel harder van stapel leek te zijn dan ik.
Dat hij die romantische klik niet voelde heeft niets te maken met gesprekken. Je vraagt je precies af of je iets anders kon gedaan hebben zodat het wél zou komen maar je hebt niets verkeerd gedaan.
Motorman en ik hadden dat soort gesprekken trouwens wel want dat was ook een reden waarom hij graag had gehad dat er wel gevoelens zouden komen... maar helaas.
Dat zal het waarschijnlijk zijn, maar omdat hij via de app zei dat we die gesprekken niet gehad hebben en dat het daardoor meer als fwb aanvoelde zou het wellicht ook nog wel eens anders kunnen zijn. Maar denk het eerlijk gezegd ook niet en waarschijnlijk is dit wensdenken van mij.
Eekhoorntje schreef:
02-08-2025 12:05
Dat zal het waarschijnlijk zijn, maar omdat hij via de app zei dat we die gesprekken niet gehad hebben en dat het daardoor meer als fwb aanvoelde zou het wellicht ook nog wel eens anders kunnen zijn. Maar denk het eerlijk gezegd ook niet en waarschijnlijk is dit wensdenken van mij.
Hij heeft die gesprekken zelf ook niet geïnitieerd en hij heeft er vanzelf scharrelen van gemaakt door in bed te duiken met een vrouw waar hij geen romantische gevoelens voor had.
Wel heel toevallig dat hier nu bij mij een reclame voor 'gaslicht.nl' verschijnt. Bij jullie ook?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven