Andijvie: joseph joseph wasmand 3 vakken

zaterdag 2 augustus 2025 om 11:23
Geen idee of dat je machine goed genoeg vult. Het lijkt mij alleen best lastig om de was er in te krijgen en er vervolgens weer uit.
Doordat het geen bak is maar een zeer smalle zak, zal het eerste item dat je er in doet niet meteen naar de bodem zakken. Je moet dus steeds even de was aanduwen. Hier zou dat ding dus na een paar dingen erin doen open staan met een bult was erbovenop.
Doordat het geen bak is maar een zeer smalle zak, zal het eerste item dat je er in doet niet meteen naar de bodem zakken. Je moet dus steeds even de was aanduwen. Hier zou dat ding dus na een paar dingen erin doen open staan met een bult was erbovenop.
zaterdag 2 augustus 2025 om 11:55
oke.. dat dacht ik al een beetje.. Ik sorteer mijn was op kleur en was niet graag halve trommels
zaterdag 2 augustus 2025 om 11:56
ja ik had al gelezen dat volle zak wel even lastig wasKaarsjevoordesfeer schreef: ↑02-08-2025 11:23Geen idee of dat je machine goed genoeg vult. Het lijkt mij alleen best lastig om de was er in te krijgen en er vervolgens weer uit.

zaterdag 2 augustus 2025 om 12:04
poldervrouw schreef: ↑02-08-2025 11:55oke.. dat dacht ik al een beetje.. Ik sorteer mijn was op kleur en was niet graag halve trommels
Ik sorteer mijn kledingwas pas als ik ga wassen. Op de badkamer en overloop staan twee manden. Zestig-graden-was op de badkamer in de mand, dertig/veertig-graden-was op de overloop.
Dus handdoeken etc in de ene mand en kleding in de andere. En die van de kleding sorteer ik als ik ga wassen, handdoeken kan allemaal bij elkaar.
zaterdag 2 augustus 2025 om 12:11
Ik heb deze en een wasmachine met 10 kilo inhoud.
https://www.bol.com/nl/nl/p/sivableu-wa ... oductTitle
1 zak past er precies in. Ik denk dat je dus wel ongeveer goed zit.
zaterdag 2 augustus 2025 om 15:28
Mijn ex doet dat ook en hij vindt dat dat prima kan. Mijn dochter heeft dus jarenlang haar best gedaan om kledingstukken zo te dragen dat ze alleen hier in de was hoefden. Het maakt namelijk best wel verschilTaskmaster schreef: ↑02-08-2025 15:21Al mijn kleren gaan bij elkaar. Heb niets wits en zwart kan gewoon bij kleur. Zou bij mij compleet onzinnig zijn. Plus, super irritant om op een kledingstuk te moeten wachten omdat je mand nog niet vol is.

zaterdag 2 augustus 2025 om 16:01
zaterdag 2 augustus 2025 om 17:24
KamilleT schreef: ↑02-08-2025 15:28Mijn ex doet dat ook en hij vindt dat dat prima kan. Mijn dochter heeft dus jarenlang haar best gedaan om kledingstukken zo te dragen dat ze alleen hier in de was hoefden. Het maakt namelijk best wel verschilIk scheid in licht, donker, wit en 60+ graden en bij veel wassen doe ik nog een kleurenvangdoekje. Nieuwe kleding gaat eerst apart bij oude handdoeken. Ik heb dan weer geen probleem met halve wasjes. Die doe ik op het snelle programma.
Dat zit echt tussen je oren. Al mijn zwarte kleren zijn nog zwart. Aan kleurdoekjes doe ik ook al niet. Allemaal marketing.
zaterdag 2 augustus 2025 om 21:11
Ik sorteer ook alles op kleur. Ik merk het zelfs dat zwarte was grijziger wordt als ik niet zwart wasmiddel gebruik. En nieuwe nette zwarte shirts of broeken doe ik zelfs op de hand, want dan blijft het zwarter.
Ben wel een beetje jaloers op mensen die het allemaal niet zien (of boeit) dat de kleuren vervaagd zijn, want ik ben daar een enorme pietleut in en kost dus veel extra tijd.
Ben wel een beetje jaloers op mensen die het allemaal niet zien (of boeit) dat de kleuren vervaagd zijn, want ik ben daar een enorme pietleut in en kost dus veel extra tijd.
zaterdag 2 augustus 2025 om 21:34
Ik was alles op kleur. Handdoeken apart (en op kleur en op 60). Kleding op kleur en lage temperatuur. Maar heb geen zin dat die wasmanden binnen vloek en zucht vol zijn met drie broeken. 30 liter is niet veel dus.
Ik krijg echt error van alles bij elkaar
Ik ga deze dus even overdenken. Beetje duur als miskoop
Ik krijg echt error van alles bij elkaar

Ik ga deze dus even overdenken. Beetje duur als miskoop

zaterdag 2 augustus 2025 om 21:36
Ik stop geen nat spul in de wasmand.

zaterdag 2 augustus 2025 om 21:37
Taskmaster schreef: ↑02-08-2025 17:24Dat zit echt tussen je oren. Al mijn zwarte kleren zijn nog zwart. Aan kleurdoekjes doe ik ook al niet. Allemaal marketing.
Vooral aan lichte kleuren zie je het als je alles bij elkaar gooit. Daar komt dan toch een beetje een grauwe goed over te liggen.
zaterdag 2 augustus 2025 om 21:37
madamecannibale schreef: ↑02-08-2025 12:11Ik heb deze en een wasmachine met 10 kilo inhoud.
Thanks
zaterdag 2 augustus 2025 om 21:43
Ja zwart wel, maar een gekleurd shirt met bijv een wit boordje, is na een keer op jouw manier wassen al niet meer mooi. Dat kun je geen probleem vinden, maar ik vind dat zonde. Mijn vriend had eens een keer een wit shirt bij de gekleurde was gegooid. Toevallig tegelijkertijd gekocht met een ander wit shirt, dus toen had ik gelijk bewijs. Het verschil was goed te zien.Taskmaster schreef: ↑02-08-2025 17:24Dat zit echt tussen je oren. Al mijn zwarte kleren zijn nog zwart. Aan kleurdoekjes doe ik ook al niet. Allemaal marketing.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in