Man meerdere slippertjes
woensdag 6 augustus 2025 om 10:40
Even een nieuw account aangemaakt hier.
Ik ben er recent achter gekomen dat mijn man een slippertje had met een collega van hem. Beide veertigers, 20 jaar samen, 3 kinderen.
Hij kwam me op een avond vertellen dat hij met de vrouw in kwestie naar een hotel geweest is, en ze seks hadden. Hij doet al een paar maanden vreemd en afstandelijk, dus ik heb al een tijdje een vreemd onderbuikgevoel. Z'n trouwring niet dragen, me wat wegduwen, soms niet kunnen klaarkomen tijdens de seks, kort van stof..
Zij zit ook in een relatie. Hij vertelde me dat hij met mij verder wou. Hij was helemaal emotioneel en ik denk dat hij echt verliefd is op haar. Ik was zo verbouwereerd dat ik maar een paar vragen gesteld heb. Weet eigenlijk helemaal niet of ik veel wil weten of moet vragen..
Hij vertelt me niets uit zichzelf. Op de paar vragen die ik stelde, kreeg ik wel een antwoord maar ik vraag me enorm af of hij me wel alles verteld heeft. Na een paar dagen veranderde het verhaal al een beetje en moest hij bekennen dat het vaker gebeurd was. En niet veel later sprak hij plots ook van een eerder slippertje met nog een andere vrouw! Iemand die ik überhaupt ook ken, en ook zij heeft al jarenlang een partner.. Hij beweert dat dat echt eenmalig was..
En nu.. zit ik vast. Wat moet ik hiermee? Moet ik alles weggooien? Eraan werken? Mijn man verdient goed, hij is de grote kostwinner. We hebben het goed samen verder.. We zijn al zo lang samen. En de kinderen?
Ik zit met de handen in het haar. Het gekke is dat ik me meteen op hem gegooid heb. Ik wou hem voor mij hebben. Maar het voelt ook zo vies, alsof ik mezelf niet ben..
Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Zijn jullie eruit gekomen?
Ik ben er recent achter gekomen dat mijn man een slippertje had met een collega van hem. Beide veertigers, 20 jaar samen, 3 kinderen.
Hij kwam me op een avond vertellen dat hij met de vrouw in kwestie naar een hotel geweest is, en ze seks hadden. Hij doet al een paar maanden vreemd en afstandelijk, dus ik heb al een tijdje een vreemd onderbuikgevoel. Z'n trouwring niet dragen, me wat wegduwen, soms niet kunnen klaarkomen tijdens de seks, kort van stof..
Zij zit ook in een relatie. Hij vertelde me dat hij met mij verder wou. Hij was helemaal emotioneel en ik denk dat hij echt verliefd is op haar. Ik was zo verbouwereerd dat ik maar een paar vragen gesteld heb. Weet eigenlijk helemaal niet of ik veel wil weten of moet vragen..
Hij vertelt me niets uit zichzelf. Op de paar vragen die ik stelde, kreeg ik wel een antwoord maar ik vraag me enorm af of hij me wel alles verteld heeft. Na een paar dagen veranderde het verhaal al een beetje en moest hij bekennen dat het vaker gebeurd was. En niet veel later sprak hij plots ook van een eerder slippertje met nog een andere vrouw! Iemand die ik überhaupt ook ken, en ook zij heeft al jarenlang een partner.. Hij beweert dat dat echt eenmalig was..
En nu.. zit ik vast. Wat moet ik hiermee? Moet ik alles weggooien? Eraan werken? Mijn man verdient goed, hij is de grote kostwinner. We hebben het goed samen verder.. We zijn al zo lang samen. En de kinderen?
Ik zit met de handen in het haar. Het gekke is dat ik me meteen op hem gegooid heb. Ik wou hem voor mij hebben. Maar het voelt ook zo vies, alsof ik mezelf niet ben..
Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Zijn jullie eruit gekomen?
vrijdag 8 augustus 2025 om 13:59
Al kom je wel te kort dan praat je met je partner en als behoeftes niet gelijk op gaan moet je je aanpassen, andere afspraken maken mbt exclusiviteit of uit elkaar gaan.
Niet meerdere keren vreemdgaan. Je bent dan gewoon een naar mens.
vrijdag 8 augustus 2025 om 14:10
Hij mag boos zijn op zichzelf, is hij dat ook? Waarom nog steeds zoveel emoties richting die vrouw?Solaris schreef: ↑08-08-2025 08:57Hij wil mee naar relatietherapie en is op dit moment zelf ook op zoek naar een therapeut. Van job veranderen is moeilijk voor hem, hij zit daar nu eindelijk goed na lang te hebben gezocht..
En ik zit me maar continu af te vragen.. Kan dit goedkomen? Ik ben er ondertussen achter dat er gewoon veel tijd naar de kinderen ging en dat ik misschien niet altijd attentief genoeg ben geweest en hem de nodige aandacht heb gegeven. Daar probeer ik nu wel mijn ding in te doen. Hij heeft dat wel opgemerkt en ik voel dat hij echt wel wil proberen om het beter te maken. De vraag is of we nog dichter bij elkaar kunnen komen weer. Al was het maar om nog een tijd gewoon goed voor de kinderen te zorgen. Gaat zo'n verliefdheid over, en hoe snel? En als dat lukt, gaat hij dan weer met z'n hoofd volledig in ons gezin zitten? Kan ik dit vergeven?
Seks lukt nog, raar maar waar. Ik walg een beetje van mezelf maar ik wil hem continu..
Ik besef dat het probleem echt wel bij hem ligt, en minder bij die vrouw in kwestie. En ik moet er met hem door, niet met haar. Ik geloof wel dat ze echt gaan scheiden, maar ik wil met haar niet spreken of er te veel over horen. Dat is een hoofdstuk dat me niet aangaat. Hij is zo te horen best boos op haar dus ik geloof dat het echt gestopt is. Dat ze hem gedwongen heeft dingen te vertellen heeft op dat vlak wel zijn ogen doen opengaan en doen beseffen dat zij ook geen engeltje is.
vrijdag 8 augustus 2025 om 14:27
vrijdag 8 augustus 2025 om 14:59
vrijdag 8 augustus 2025 om 15:15
En To lijkt het op te vatten als een positief signaal dat hij boos is op de dame waar hij mee is vreemd gegaan. Als kers op de taart is haar sekslust alleen maar toegenomen sinds de bekentenis. Helemaal niet ongeloofwaardig.
vrijdag 8 augustus 2025 om 15:42
Je bent PAS 20 jaar samen en beide PAS veertigers. Je hebt nog meer dan 40 jaar te gaan in dit leven.
Ik vind het hoe dan ook erg onaantrekkelijk gedrag van je man.
Therapie is niet perse de oplossing, eerder een lijmmiddel om je bij je te houden tZt.
En waarom wilt hij zo graag bij jou blijven? Niet lullig bedoelt…
Ik vind het hoe dan ook erg onaantrekkelijk gedrag van je man.
Therapie is niet perse de oplossing, eerder een lijmmiddel om je bij je te houden tZt.
En waarom wilt hij zo graag bij jou blijven? Niet lullig bedoelt…
vrijdag 8 augustus 2025 om 17:09
vrijdag 8 augustus 2025 om 18:47
Jemig TO, ik bedoel het niet onaardig maar ik word een beetje misselijk van jouw houding en jouw vergoeilijking. Ik denk oprecht dat de allereerste stap die je nu zou meoten zetten is zelf naar een psycholoog gaan om te kijken waarom je je zo onderdanig en afhankelijk opstelt. Hij doet iets fout en jij hebt vervolgens de hele tijd zin in hem. Dat is echt enorm ongezond gedrag hoor.
Jouw man is meerdere keren vreemd gegaan, hij heeft dit verteld nadat hij wel moest omdat de vrouw in kwestie dreigde het te vertellen. Nu "voel"je dat hij eerlijk is. Maar hoe dan? Stel dat die vrouw niet had gedreigd had het te vertellen, als ze het wel prima vond, een neukertje naast haar relatie, hoe weet je dan zo zeker dat het niet door was gegaan zonder dat jij van iets wist? Zij heeft gezorgd voor een complicatie waardoor het gestopt is, dat is echt iets totaal anders dan dat hij uit schuldgevoel of wat ook zelf gestopt is met het vreemdgaan.
Jouw man is meerdere keren vreemd gegaan, hij heeft dit verteld nadat hij wel moest omdat de vrouw in kwestie dreigde het te vertellen. Nu "voel"je dat hij eerlijk is. Maar hoe dan? Stel dat die vrouw niet had gedreigd had het te vertellen, als ze het wel prima vond, een neukertje naast haar relatie, hoe weet je dan zo zeker dat het niet door was gegaan zonder dat jij van iets wist? Zij heeft gezorgd voor een complicatie waardoor het gestopt is, dat is echt iets totaal anders dan dat hij uit schuldgevoel of wat ook zelf gestopt is met het vreemdgaan.
vrijdag 8 augustus 2025 om 19:14
Daar is ie, de klassieker. Ik krijg niet wat ik wil dus het is eigenlijk jouw schuld dat ik het wel buiten de deur moet halen.zoetjerminder schreef: ↑07-08-2025 11:28Als hij niets tekort kwam waarom dan vreemdgaan? Misschien mist hij spanning, geiligheid, passie, wil hij andere dingen die jij hem niet geeft...
zaterdag 9 augustus 2025 om 11:01
Dit dacht ik ook meteen.Henk-und-Roelie schreef: ↑07-08-2025 11:36Jullie zijn allebei materialisten, stel anders een open huwelijk voor dan kun jij ook een keer buiten de deur eten.
zaterdag 9 augustus 2025 om 21:48
Nou inderdaad. Ik zou zeker klaar met hem zijn maar hem zelf die stekker eruit laten trekken als ik vermoedde dat hij erop uit is mij die beslissing te laten nemen! In elk geval zou ik niet meer naast hem slapen, geen seks meer met hem en hem eens deftig aan de tand voelen waarom hij niet eerlijk is geweest!
zaterdag 9 augustus 2025 om 21:55
Tja Solaris, ik lees toch echt vooral materiële argumenten om bij hem te blijven. Dat mag van mij hoor. Maar hoe denk je deze man ooit nog te kunnen vertrouwen?! Het zou mijn ding niet zijn. Respectloze lul is het. Om zijn vrouw zo te bedriegen!Solaris schreef: ↑07-08-2025 11:25we hebben het gewoon zo goed samen. Meerdere reizen per jaar, we kopen alles dat we willen. Hoe moet ik dat gaan opgeven, en ook voor de kinderen? Hij vindt alles een vergissing. Ik denk dat hij nu misschien wel ingezien heeft wat hij kwijt is. Volgens mij was het gewoon lust.
Hij kwam op dat vlak niets tekort, we hadden nog een frequent seksleven, dat is altijd zo geweest.
Hij is sowieso niet iemand die vlot praat over zijn gevoelens of wat er in hem omgaat..
Ik heb het nog tegen niemand verteld, noch tegen de kinderen of familie. Ik ben bang dat mijn familie hem dan helemaal niet meer zal moeten en dat het de situatie gewoon lastig maakt. Mijn ouders liepen al niet erg hoog op met hem.
zaterdag 9 augustus 2025 om 21:57
Exact. Hij is de sloerie. Hij is met jou getrouwd.ChloeJ schreef: ↑07-08-2025 11:49Die huwelijk van 20 jaar, dat heeft jouw man al weggegooid door zijn pik in meerdere kutten te steken.
En de grote sloerie hier, dat is jouw man hé, hij heeft niet met 1 maar meerdere vrouwen buiten jullie huwelijk sex gehad. Hij heeft een relatie met jou en is verantwoordelijk voor jullie huwelijk, niet die andere vrouwen.
zaterdag 9 augustus 2025 om 21:59
Dat lijkt me een prima idee hier. Of als je hem met gelijke munt wilt terugbetalen begin jij ook een affaire.Henk-und-Roelie schreef: ↑07-08-2025 11:36Jullie zijn allebei materialisten, stel anders een open huwelijk voor dan kun jij ook een keer buiten de deur eten.
zaterdag 9 augustus 2025 om 22:04
Ja ik ook. Ik zou dat zonder aarzelen doen. Haar vent inlichten. Eens kijken hoe gaar de rapen dan zijn! En gaan scheiden van deze zak hooi natuurlijk.
zaterdag 9 augustus 2025 om 22:32
Ik ben blij dat ik nooit in jouw situatie gezeten heb TO. Mijn partner heeft dat wel, en heeft het nog een paar jaar volgehouden voor de kinderen. De relatie open gegooid en zelfs toen hield zijn ex zich niet aan de afspraken.
Het heeft hem jaren van zijn leven en zn eigenwaarde gekost, en als klap op de vuurpijl heeft het jaren geduurd voordat hij mij durfde te vertrouwen, en soms steekt de onzekerheid nog de kop op.
Ik zou hier geen energie meer insteken, het gaat ten koste van je eigenwaarde en levert je alleen maar ellende op, terwijl je samen met je kinderen echt een goed leven kan leiden. Je hebt zo’n onbetrouwbaar persoon naast je echt niet nodig, ook niet voor het geld.
Het heeft hem jaren van zijn leven en zn eigenwaarde gekost, en als klap op de vuurpijl heeft het jaren geduurd voordat hij mij durfde te vertrouwen, en soms steekt de onzekerheid nog de kop op.
Ik zou hier geen energie meer insteken, het gaat ten koste van je eigenwaarde en levert je alleen maar ellende op, terwijl je samen met je kinderen echt een goed leven kan leiden. Je hebt zo’n onbetrouwbaar persoon naast je echt niet nodig, ook niet voor het geld.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in