Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
maandag 18 augustus 2025 om 14:57
Mijn zoon is verdachte.
maandag 18 augustus 2025 om 15:01
Hoe lang is dit geleden?
Vroeger gingen ze hier anders mee om dan nu.
maandag 18 augustus 2025 om 15:07
meisje85 schreef: ↑18-08-2025 14:49Leuk dat je zoon toestemming geeft, maar de toestemming die hij van het OM heeft gekregen geldt voor hém. Dat is geen algemene toestemming om het dossier vervolgens te laten lezen aan wie hij wil. Hij heeft die toestemming gekregen omdat het hem aangaat en de wet schrijft logischerwijs voor dat hij dus dat recht heeft, verkregen vanuit zijn rol als partij in de zaak. Dat is geen toestemming om vervolgens te doen en laten met het dossier wat hij wil.
Heel toevallig was net mijn zoon aan de telefoon (vanuit de gevangenis

maandag 18 augustus 2025 om 15:08
Backpack10 schreef: ↑18-08-2025 14:50Reageer je altijd zo vriendelijk als iemand zich hardop iets afvraagt?
Nee, je trok mijn ervaring in twijfel en aangezien ik het nu meemaak met zoon vind ik dat wel behoorlijk irritant.
maandag 18 augustus 2025 om 15:13
maandag 18 augustus 2025 om 16:36
maandag 18 augustus 2025 om 16:47
maandag 18 augustus 2025 om 16:49
4 verkrachtingen maar totaal 32 misdrijven zo dan .
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/08/18 ... tingen/Het
maandag 18 augustus 2025 om 16:50

Maar als hij het ook nog zelf heeft gefilmd dan denk ik dat die veroordeling er wel zal komen.
What would Patsy do?
maandag 18 augustus 2025 om 18:41
Lekkere jongen, en een voorbeeld voor het koningshuis. Dat staat er toch al niet zo goed op, vanwege Martha-Louise en haar spirituele oplichter.Yildizlar2 schreef: ↑18-08-2025 16:494 verkrachtingen maar totaal 32 misdrijven zo dan .
maandag 18 augustus 2025 om 18:47
Hij heeft goddank geen prinsentitel en behoort eigenlijk maar half tot de familie.
Een deel van al zijn crime-toestanden bekent hij. De verkrachtingen niet.
Benieuwd of hij ermee weg komt tijdens de rechtzaak.
Het lijkt me - alleen al aan zijn gezicht - ook het type gladde paling dat als hij toch veroordeeld zou worden nog 3 keer in beroep gaat.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
maandag 18 augustus 2025 om 19:13
Dat lijkt mij een heel onveilig gevoel geven voor de getuigen. Die willen waarschijnlijk helemaal niet dat hun dader hun naam kent.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
maandag 18 augustus 2025 om 21:00
money talks..Backpack10 schreef: ↑18-08-2025 16:14Maar no way dat een verdachte alles maar mag inzien. Brengt me terug naar Linda: hoe kan zij alles hebben ingezien. Alle verklaringen van aangevers, getuigen etc. Dat is toch raar?
De tering!!Yildizlar2 schreef: ↑18-08-2025 16:494 verkrachtingen maar totaal 32 misdrijven zo dan .
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 18 augustus 2025 om 23:49
Mette Marit heeft een wild verleden. De vader van dat enge joch is blijkbaar een van de grootste drugscriminelen van Noorwegen. Dus het zal wel ergens vandaan komen dat gedrag.
dinsdag 19 augustus 2025 om 08:06
Het is echt bizar. En er zijn op zijn laptop duizenden documenten met ondersteunend bewijs gevonden. Hij filmde blijkbaar zijn daden. Monsterlijke daden gewoon. Benieuwd wat psychologen van dit gedrag vinden.
Hij heeft zijn afkomst al niet zo mee. Zijn vader is een drugscrimineel die ten tijde van zijn geboorte in de bak zat. Mette Marit heeft ook niet bepaald een zuiver verleden. Was al een hoop ophef over toen zij trouwde met Haakon.
Vreselijk voor de slachtoffers. Benieuwd of Haakon en Mette Marit nog met een soort statement of zo gaan komen. Voor hen ook wel Vreselijk dit.
dinsdag 19 augustus 2025 om 11:43
Uit eerdere posts:
'De vader van dat enge joch is blijkbaar een van de grootste drugscriminelen van Noorwegen. Dus het zal wel ergens vandaan komen dat gedrag.'
'Zijn vader is een drugscrimineel die ten tijde van zijn geboorte in de bak zat. Mette Marit heeft ook niet bepaald een zuiver verleden.'
Bedoelen jullie hiermee dat wat je met je genen erft dominanter is dan hoe je wordt opgevoed?
'De vader van dat enge joch is blijkbaar een van de grootste drugscriminelen van Noorwegen. Dus het zal wel ergens vandaan komen dat gedrag.'
'Zijn vader is een drugscrimineel die ten tijde van zijn geboorte in de bak zat. Mette Marit heeft ook niet bepaald een zuiver verleden.'
Bedoelen jullie hiermee dat wat je met je genen erft dominanter is dan hoe je wordt opgevoed?
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
dinsdag 19 augustus 2025 om 12:23
Het eeuwige nature nurture debat. Het is vaak een combi van factoren. Zijn drugsgebruik en psychische stoornissen zullen ook weinig goeds bijdragenSweetFirefly schreef: ↑19-08-2025 11:43Uit eerdere posts:
dinsdag 19 augustus 2025 om 13:33
Denk ik ook. Ik las dat de vader van Mette Marit ook veroordeeld is geweest voor geweldsdelicten en dat ze met nog een andere drugscrimineel een relatie heeft gehad (dus naast de vader van dit kind). Het eerste kan ze niks aan doen maar ze heeft blijkbaar wel een aparte partnerkeuze gehad.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in