Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1367 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Sabine schreef:
22-08-2025 07:29
Wat ontzetten neerbuigend naar Stephanie dit stukje. Net of ze niks meer is dan knap en sexy. En dat in deze tijd.
Denk dat hij haar ook vooral knap en sexy vindt.
Stephanie ‘raakt hem’ op een manier die anderen (lees: Miriam) niet lukte.

https://www.nu.nl/achterklap/6290846/ro ... lukte.html

En ik lees hier dat hij ‘de kinderen van maandag tot woensdag heeft’. Zijn ex heeft dus nooit een weekend om bij te komen. Ik hoop maar dat zij volledig achter deze onbalans van co-ouderschap staat. Nou is het een artikel van bijna 2 jaar geleden dus het kan best dat de regeling nu anders is.

Maar wat een dweil is die vent zeg. Ik voorspel: nu snel een luvbeebie,
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
SweetFirefly schreef:
22-08-2025 11:34

En ik lees hier dat hij ‘de kinderen van maandag tot woensdag heeft’. Zijn ex heeft dus nooit een weekend om bij te komen. Ik hoop maar dat zij volledig achter deze onbalans van co-ouderschap staat. Nou is het een artikel van bijna 2 jaar geleden dus het kan best dat de regeling nu anders is.

Nou zal hij wel voornamelijk in het weekend werken, met die feestmuziek. En ik neem aan dat hij daarvan goed de alimentatie betaalt.
Ja maar dan nog, voor zulke jonge kinderen hun vader zo kort zien….. dat lijkt me voor hun niet goed en voor hem voornamelijk heel makkelijk. Dan werkt hij maar niet elk weekend. Als hij zo goed verdiend zou hij makkelijk kunnen minderen. Wat is nou belangrijker; je kinderen of de poen?
Uit dat artikel in de Vrouw: “Alles wat ik doe, doe ik het liefst samen met haar. Een avond naar de kroeg, naar Parijs voor werk, het maakt niet uit.”

Hij besluit: “Niks ten nadele van mijn vorige relaties, maar dat had ik eerder niet zo. Toen vond ik het juist fijn om af en toe alleen weg te gaan.”

Op zich snap ik wel wat hij hier wil zeggen en dat het misschien anders voelt dan zijn vorige relaties. Maar die slijmberichten op social media steeds, laat dat lekker achterwege. Vertel gewoon eenmalig dat je uit elkaar bent. Als je zelf zo de aandacht loopt te zoeken op social media moet je het ook niet vreemd vinden dat mensen er iets van vinden.
SweetFirefly schreef:
22-08-2025 11:34

Dat is beter dan de verhalen die vlak na de breuk gingen: 1 dag per week. En "uitmaken" via een briefje op de keukentafel waarin hij meedeelde dat hij een ander had.
Over dweilen van vaders gesproken; Monique steekt de loftrompet af over Andre als liefhebbende papa. "Ze maken echt onderdeel uit van elkaars leven".
Goh, als dat de lat is voor vaders....
Lemon_Pledge schreef:
22-08-2025 09:12
Heb me ook nooit gerealiseerd dat hij niets zelf heeft ingezongen en dat het dus echt alleen maar een act is
daar is hij altijd heel open over geweest.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
over de slijmberichten;
Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
rosanna08 schreef:
22-08-2025 12:33
daar is hij altijd heel open over geweest.
Daar werd hij open over toen de roddels gingen. Eerder niet.
vivapimpelmees schreef:
22-08-2025 13:06
Daar werd hij open over toen de roddels gingen. Eerder niet.
Hier in het zuiden was dat altijd bekend hoor. Voor de roddels en scheiding al.
dolfje schreef:
22-08-2025 13:17
Hier in het zuiden was dat altijd bekend hoor. Voor de roddels en scheiding al.
Ik heb het over de roddels dat ie niet zelf zingt. Dat was inderdaad ver voor de scheiding.
Vivalafete25 schreef:
22-08-2025 12:15
Dat is beter dan de verhalen die vlak na de breuk gingen: 1 dag per week. En "uitmaken" via een briefje op de keukentafel waarin hij meedeelde dat hij een ander had.
Zo dan. En Miriam was pas 8 maanden (!) voor de breuk bekend werd in de pers bevallen van hun dochter. Om dan zo wat in je eentje 4 kinderen (Miriam heeft 2 kinderen uit een eerdere relatie en met Rob heeft ze er dus ook 2) op te voeden….. nou, dat zullen tropenjaren zijn geweest/nog zijn. Wat verdrietig, je zit nog op je roze wolk en ineens is het donder en bliksem. Via een briefje. :nope:
We vinden er van alles van, maar wie weet wat voor heks Miriam was. Je gaat niet zomaar bij je partner en kinderen weg omdat er die week twee keer spruitjes op het menu stonden, bij wijze van.
Noëlle_ismijnnaam schreef:
22-08-2025 13:52
We vinden er van alles van, maar wie weet wat voor heks Miriam was. Je gaat niet zomaar bij je partner en kinderen weg omdat er die week twee keer spruitjes op het menu stonden, bij wijze van.

Huh? Waarom zou je dit in godsnaam insinueren? Waar heeft die vrouw dat aan verdiend?
Sodeju. Dat weet je toch niet?
Sommige mannen verlaten hun vrouw om jeuk aan hun tampeloeris.
En het lijkt me stug dat iemand zo'n draak is ineens als je diegene een jaar terug nog geschikt vond om kinderen mee te krijgen. Het zou kunnen hoor maar je insinuatie dat het weggaan bij de partner "niet zomaar" is, alsof die partner waarschijnlijk iets heeft gedaan, is wat kort door de bocht.

En Rob heeft best wel de schijn tegen met zijn kwijlerige berichten.
Een van die zussen van z’n nieuwe vlam was ook een homewrecker toch? Met de man van haar beste vriendin ervandoor?

Zijn ex is altijd veel buiten de media gebleven, had ook met haar te doen: 4 kids grotendeels alleen opvoeden en hij zo populair en overdreven verliefd doen.
Vaak omdat ze liever buiten de deur willen eten, zonder reden.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-08-2025 20:16
Reden: Ongepast
98.03% gewijzigd
choca schreef:
22-08-2025 14:45
Een van die zussen van z’n nieuwe vlam was ook een homewrecker toch? Met de man van haar beste vriendin ervandoor?

Zijn ex is altijd veel buiten de media gebleven, had ook met haar te doen: 4 kids grotendeels alleen opvoeden en hij zo populair en overdreven verliefd doen.
Niet haar beste vriendin, maar Kimberly Klaver is inderdaad met Michel, met wiens vrouw ze inderdaad omging.

Ook zij beweren dat de vorige relatie allang over is maar gingen echt in een sneltreinvaart. Rustig aan doen, zeker als er kinderen betrokken zijn, is er voor sommigen niet bij.
MissNuada schreef:
22-08-2025 14:52
I kid you not. ECHT wtf. :bonk: :bonk: :bonk:

Zijn ze wel helemaal goed daar bij Linda? Wat is dit dan voor post?

LAAT ONS VEILIG THUISKOMEN?

Zij heeft Jeroen terug genomen nadat hij jonge meiden heeft lastig gevallen.
En dan zulke dingen posten op de site van jouw blad?

https://www.instagram.com/linda/p/DNnTKkCpfa4/
Heel bijzonder!

Benieuwd of ze de reacties nog gaan checken en verwijderen. Ik zie er al diverse tussenstaan van roofdier Jeroen!
MissNuada schreef:

Wat een gotspe. Voordat het gedonder van VJ uitkwam, had het magazine ook wel eens een themanummer over metoo ofzo. Daar moest ik meteen aan denken met al die dirt; je zou toch denken dat ze vanaf dan haar mond zou houden over zulke zaken. Ook via haar blad, al schrijft ze dat niet zelf.
Vivalafete25 schreef:
22-08-2025 14:55
Niet haar beste vriendin, maar Kimberly Klaver is inderdaad met Michel, met wiens vrouw ze inderdaad omging.

Ook zij beweren dat de vorige relatie allang over is maar gingen echt in een sneltreinvaart. Rustig aan doen, zeker als er kinderen betrokken zijn, is er voor sommigen niet bij.
Ah ja, bedankt! Dat was het!
Of Leontine die met zielige stem in gesprek is met Frank Masmeijer en nog een troela in een tv-programma, over Marco.

Leontine: dat Frank ook wel wist hoe mensen zo graag veroordelen.
Leontine: Dat familie die hun steunt zo belangrijk is, dat is heel erg nodig geweest voor Marco.
Want hij (Marco) heeft zo'n mooie ziel..

Kortsluiting krijg ik ervan.
missnuada wijzigde dit bericht op 22-08-2025 15:10
5.40% gewijzigd
MissNuada schreef:

Ik hoop dat er nu instant 100 vrouwen hun abonnement op dat blad opzeggen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven