Pannekoeken
zondag 24 augustus 2025 om 14:44
Ik heb net geluncht met pannenkoeken en nu vraag ik me af hoe jullie pannenkoeken maken.
Koop je ze kant en klaar of maak je ze from scratch of iets ertussenin?
Je kan meerdere opties kiezen in de peiling als je het niet altijd op dezelfde manier doet
.
Deel ook jouw geheime tips voor nog lekkerder pannenkoeken en alles wat je er verder over kwijt wil.
Koop je ze kant en klaar of maak je ze from scratch of iets ertussenin?
Je kan meerdere opties kiezen in de peiling als je het niet altijd op dezelfde manier doet

Deel ook jouw geheime tips voor nog lekkerder pannenkoeken en alles wat je er verder over kwijt wil.
zondag 24 augustus 2025 om 17:38
zondag 24 augustus 2025 om 17:40
Ik bakte een hele berg pannenkoeken, als ik wat tijd over had, die ik dan invroor.
Tussen iedere pannenkoek een velletje plastic zodat ik ze,op woensdagmiddag, per stuk snel kon laten ontdooien.
zondag 24 augustus 2025 om 18:24
zondag 24 augustus 2025 om 18:25
MIx, degene waar alleen water bij hoeft, helemaal blij mee.
Doe het niet zelf, omdat ik daar bij n vriendin geen goede ervaringen mee heb, die smaakten echt niet lekker (geen idee waar dat aan lag). Geen zin om te experimenteren totdat ik tevreden ben. Dochterlief is gek op pannekoeken, maar alleen deze. Degene in een pannenkoekenrestaurant vindt ze niet lekker, die zijn ook vaak wel extreem gevuld en soms dikker dan wij lekker vinden.
Doe het niet zelf, omdat ik daar bij n vriendin geen goede ervaringen mee heb, die smaakten echt niet lekker (geen idee waar dat aan lag). Geen zin om te experimenteren totdat ik tevreden ben. Dochterlief is gek op pannekoeken, maar alleen deze. Degene in een pannenkoekenrestaurant vindt ze niet lekker, die zijn ook vaak wel extreem gevuld en soms dikker dan wij lekker vinden.
zondag 24 augustus 2025 om 18:30
zondag 24 augustus 2025 om 20:09
Ik laat ze voor me bakken, door man of kinderen. Ik kan het wel, maar ze worden bij mij snel te vettig.
Man en kinderen maken ze met meel, ei (altijd een ei extra), melk en zout. Bij voorkeur gaat er spek in. Dan beleg ik ze met stroop, rol ze op, smeer margarine boven op de rol en strooi daar basterdsuiker over. Schandelijk natuurlijk, maar echt enorm lekker. Ik vind het ook gewoon een volwaardige maaltijd en ik kan er, vooral met regenachtig weer, enorm veel zin in hebben.
Man en kinderen maken ze met meel, ei (altijd een ei extra), melk en zout. Bij voorkeur gaat er spek in. Dan beleg ik ze met stroop, rol ze op, smeer margarine boven op de rol en strooi daar basterdsuiker over. Schandelijk natuurlijk, maar echt enorm lekker. Ik vind het ook gewoon een volwaardige maaltijd en ik kan er, vooral met regenachtig weer, enorm veel zin in hebben.
Si abra la puerta hay lobos.
zondag 24 augustus 2025 om 20:12
Bij de appie, bio en volkoren. En ook bij de EkoPlaza of Odin of een willekeurige biologische winkel.. Keuze zat.Fietsertje89 schreef: ↑24-08-2025 14:59From scratch omdat ik ze graag volkoren en bio heb, dat staat niet als mix in de supermarkt en zelf doen is op zich net zo makkelijk![]()
zondag 24 augustus 2025 om 20:31
Ja, ik heb meegemaakt dat de spelling veranderde
zondag 24 augustus 2025 om 20:42

Er moeten er nog een paar zijn, maar die blijven liever anoniem.
Ik moet zeggen dat ik wel eens kant en klare pancakes bij Lidl heb gekocht.
zondag 24 augustus 2025 om 20:56

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in