Forummers en vriendschap?

22-07-2009 23:48 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja om maar weer verder te kwijlen... maar tegelijk ook weer niet...

Niet bedoeld als rel... gewoon eerlijke meningen... niet iedereen hoeft elkaar te mogen tenslotte...

Zijn er forummers waarmee je in RL bevriend bent of wel bevriend mee zou kunnen zijn?

Zijn er forummers waarmee je nooit van je leven bevriend zou willen zijn?

En waarom wel of niet?
Ach daar hebben we Floor, de wannabe. Moet je ook maar fimokleien in je vrije tijd en geraniumkweken, krijg je ook forumdinnetjes!
quote:courageux schreef op 23 juli 2009 @ 00:10:

[...]

ahhh gossie... nog niet echt je plekje gevonden op het forum?

zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel persoonlijkheden...

Zal altijd wel iemand bijzitten waarmee het klikt...

Komt wel goed *schuift roosvicee naar Yraatje*

Oh ja... geloof ik ook wel hoor... Ik ben zo'n sprankelende persoonlijkheid dat dat helemaal goed gaat komen

Dank je voor de roosvicee trouwens
quote:Digitalis schreef op 23 juli 2009 @ 00:11:

En mestkevers ruimen letterlijk jouw shit op, Minny!

*Minny doet alsof ze heel lief is op het forum maar is IRL een ontzettende bitch!*

Nee jouw hond lijkt me wel lief, Yraatje. Die mag best mee naar het terras. Krijgt ze een bakkie alcohol van me.Okee.. ben benieuwd of ze het blieft... tis een pietlut wat eten betreft (zelfs wat vlees betreft, daarom weet ik ook zeker dat ze niet zomaar in een been hapt, moet ze daarna haar mond spoelen )
Jij bent gewoon jaloers dat je niet mee mocht naar Plopsaland Floor.
Oh de mestkever moet ook weer wat zeggen hoor... Weet je wat jij bent? Jij bent vol met stront!

Wat zullen we nou krijgen zeg....
Niet te veel vriendschappen sluiten...

Ik gaat lekker naar bed... morgen is het om 6.40 weer pieppieppiep..... (en dan de hond, aangelijnd, uitlaten )
Mijn ex-kat wilde geen vodka drinken Yraatje, daarom probeer ik het nu overal

En waarom mocht Floor ook alweer niet mee Min? Juist, we vertrouwen haar niet zo met Kabouter Plop...
zullen we dit niet laten verzanden in een ruzietopic en even lief blijven?
Dames, dames, houd het eens gezellig. Beetje lief zijn voor elkaar!
quote:minny schreef op 23 juli 2009 @ 00:17:

Oh de mestkever moet ook weer wat zeggen hoor... Weet je wat jij bent? Jij bent vol met stront!

Wat zullen we nou krijgen zeg....Wie ikke??? (o)
Nou...dat is wel een hele voorzichtige manier om het uit te drukken Digi... Laten we het er op houden dat ze wegens dat omgangsverbod niet echt in de buurt mocht komen van Plopsaland...
quote:Yraatje schreef op 23 juli 2009 @ 00:17:

Niet te veel vriendschappen sluiten...

Ik gaat lekker naar bed... morgen is het om 6.40 weer pieppieppiep..... (en dan de hond, aangelijnd, uitlaten )slaap lekker! en alvast su6 met uitlaten
Nee ik ben de mestkever Yraatje

Ivy is een slet, daar zou ik echt niet bevriend mee willen zijn. 't Schijnt besmettelijk te zijn...
quote:Yraatje schreef op 23 juli 2009 @ 00:18:

[...]

Wie ikke??? (o)Nee
quote:Digitalis schreef op 23 juli 2009 @ 00:17:

Mijn ex-kat wilde geen vodka drinken Yraatje, daarom probeer ik het nu overal

En waarom mocht Floor ook alweer niet mee Min? Juist, we vertrouwen haar niet zo met Kabouter Plop...

Je moet het goedmaken voor je kat??? Die Vodka bedoel ik

Pff.. als ik alles nog moet nuttigen wat mijn hond niet blieft.....
quote:minny schreef op 23 juli 2009 @ 00:19:

[...]

Nee Gelukkig maar... ik rook al aan mezelf of er een raar luchtje aan me zat.... maar rook nog wel fris... (nou ja.. niet naar mest in ieder geval... )
Ja ja, en als ik een ban krijg omdat ik hier neerzet met wie ik absoluut geen vrienden wil zijn en waarom niet, dan lig jij natuurlijk in een deuk.

Het zal je vriendin maar zijn, die Cour
quote:Yraatje schreef op 23 juli 2009 @ 00:21:

[...]

Gelukkig maar... ik rook al aan mezelf of er een raar luchtje aan me zat.... maar rook nog wel fris... (nou ja.. niet naar mest in ieder geval... )Nee, dat gebeurt pas als je andermans stront gaat opruimen, voor je het weet praat je alleen nog maar poep.
quote:courageux schreef op 23 juli 2009 @ 00:19:

[...]

slaap lekker! en alvast su6 met uitlaten Dank je.. en nu ga ik echt... voordat ik er om 6.40 nog zit..
quote:Digitalis schreef op 23 juli 2009 @ 00:19:

Ivy is een slet, daar zou ik echt niet bevriend mee willen zijn. 't Schijnt besmettelijk te zijn...Pardon! Laat je eens goed doorneuken. Stuk beter voor je humeur.
quote:yette schreef op 23 juli 2009 @ 00:22:

Ja ja, en als ik een ban krijg omdat ik hier neerzet met wie ik absoluut geen vrienden wil zijn en waarom niet, dan lig jij natuurlijk in een deuk.

Het zal je vriendin maar zijn, die Cour na daarvoor krijg je echt geen ban misschien wel als je je niet uit kunt drukken zonder het gebruik van scheldwoorden om het waarom niet te belichten... maar anders...
quote:minny schreef op 23 juli 2009 @ 00:22:

[...]

Nee, dat gebeurt pas als je andermans stront gaat opruimen, voor je het weet praat je alleen nog maar poep.

Nah... dat doe ik nooit... en ik heb mijn vriend zodanig afgericht dat hij netjes op het toilet gaat ipv in de woonkamer... tja.. mannen he??

Hoewel ik wel dom kan kletsen, soms dan... meestal ben ik natuurlijk super intelligent...
Ivy....een slet...? Ach, laat ik het zo zeggen....als zij ergens is geweest dan zit de plaatselijke GGD meteen stampvol de eerste weken....
quote:IvyRosa schreef op 23 juli 2009 @ 00:22:

[...]

Pardon! Laat je eens goed doorneuken. Stuk beter voor je humeur.Dat jij dat nu doet zegt niet dat anderen zich ook zo gedragen...
Nou een beetje meer respect mag wel hoor.

En gullie motte echt niet denken dat ik me laat wegjagen.

Stelletje valse forumheksen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven