Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 886 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Mus* schreef:
04-09-2025 11:20
Het is still hier... Nog dates in het verschiet?

Hier gaat het nog steeds cresciendo. We worden alleen maar verliefder en tellen de nachten af dat we weer even samen zijn. Nog vijf...
Hier ook. Men! Dat dat nog kan! We hebben laatst een paar dagen achter elkaar gehad dat we toevallig in 1 van de huizen de avonden voor onszelf hadden en daar optimaal gebruik van gemaakt. :-D Maar nu al even niet en dan zien we elkaar natuurlijk wel (meerdere keren per week) maar met de kinderen in de buurt of we gaan samen uit eten of zo, met hooguit een knuffel of kus. Dat is ook heel fijn altijd, maar ik kijk er ook heel erg naar uit om weer even echt samen alleen te zijn. Pfff, ik had niet verwacht dat het zo kon vlammen. Als we elkaar twee dagen niet hebben gezien, missen we elkaar alweer en staat ie op de stoep. :flirting: Denk niet dat ik een type zou zijn voor een relatie op afstand.
Veel gaande hier achter de stilte…

Ik zie motorman nog vóór ik op verlof vertrek. 😊
Attraverso schreef:
04-09-2025 14:05

Geweldig! Goede vibes?
Happening schreef:
04-09-2025 14:25
Geweldig! Goede vibes?
Denk het, we zullen zien 😉
Leuk Attra! Alvast een fijne vakantie en een succesvolle date gewenst!
Attraverso schreef:
04-09-2025 14:28
Denk het, we zullen zien 😉
Mooi! Op je handen zitten ;)
Pioen00 schreef:
04-09-2025 12:09
Is het een lange afstandsliefde en heb je plannen om daar iets mee te doen?

Ja klopt. We wonen 1800 km bij elkaar vandaan. Het eindbeeld is samen, maar het zal de komende jaren waarschijnlijk pendelen worden.
The impossible only takes a little longer
Idd_ schreef:
04-09-2025 12:19
Inmiddels heb ik contact met een nieuwe man en deze ook al gezien. Ik vind hem zeker leuk en aantrekkelijk, zo op het eerste gezicht, maar verder kan ik er nog weinig over zeggen want het is nog maar pril. We gaan het afwachten..

Ah kijk, dat is in ieder geval geen slecht begin! Goed dat je die 'fysieke' man hebt losgelaten.
MissUnderstood schreef:
04-09-2025 12:21
Wat fijn, Mus. En nee, het alternatief is natuurlijk helemaal niks. Ik denk dat het gewoon ook even wennen is en dat zo'n situatie op termijn ook weer "normaal" wordt. Overigens klinkt het mij als muziek in de oren, ik moest maar eens mijn Tinder-range op >1000 km zetten :-).

Hier ergens volgende week een Breeze-date. Overigens van sjoelbak-man, zoals ik al verwachtte, niets meer gehoord.

Haha, ik dacht hier zelf in eerste instantie ook vrij simpel over: van single en leuk leven naar single, leuk leven en af en toe een leuke vent over de vloer. Maar toen kende ik deze man nog niet... Het is inderdaad wat we hopen, dat we steeds beter met de afstand om kunnen gaan. We gaan het zien.

Veel plezier alvast met je Breeze-date! En sjoelbakman was dus inderdaad te lauw...
mus* wijzigde dit bericht op 04-09-2025 20:28
5.19% gewijzigd
Attraverso schreef:

Ah, dat klinkt spannend en positief!
Ik heb werkman weer gezien deze week, 1 op 1, bij mij thuis uitgenodigd.

Het was weer leuk, wel werkinhoudelijk maar ook lachen en wat amicale/flirterige opmerkingen, hier en daar wat privé kort tussendoor.

We zaten dicht bij/tegen elkaar met de laptops en af en toe deed ik wat op zijn laptop. Hij deed weer één keer zijn arm op mijn stoel met dezelfde opmerking als toen op die bank, dat hij even z'n arm zo neerlegde.

Het voelde weer zo fijn, vertrouwd en ontspannen, maar had hem eigenlijk stiekem graag willen vastpakken en kussen :lol:

Toen ging hij weg en stonden we buiten nog te kletsen.
Later belde hij vanuit de auto. Toen was het ook weer met ophangen dat uitstellen zeg maar. Dus heb ik toch opgehangen. Toen was ik door de kamer aan het stuiteren en had ik hem bijna teruggebeld om te vragen of hij vrijdag na werk tijd had om een biertje samen te drinken.

Dat laatste niet gedaan, druk met werk en hij ook waarschijnlijk. En dan is het weer stil.

Het klikt naar mijn idee zo goed. Maar ik weet echt niet of daar voor hem, net zoals bij mij, een ander gevoel onder ligt.
Hij is gewoon sociaal, amicaal, makkelijk in contacten. Hij is eigenlijk de mannelijke versie van mij heb ik het idee 🤣 dus dan gaat dat ook makkelijk zo over en weer.
Dat is met andere collega's ook wel, alleen ik voel er iets anders bij bij hem maar dat wil niet zeggen dat dat voor hem ook geldt 🤔 Ik vrees toch dat ik er alleen achter ga komen als ik hem uitnodig wat te drinken buiten werk om en dan, afhankelijk van hoe het verloopt, zeggen dat ik hem leuk vind.
Mus* schreef:
04-09-2025 11:50
Nog 4 nachtjes over nu 🤗 Komt hij naar jou en hoelang kan hij blijven?
peertjes wijzigde dit bericht op 05-09-2025 06:25
55.18% gewijzigd
@idd goed dat je gestopt bent met die andere man.
En deze man, waarmee kwam je die tegen?

@MissUnderstood die sjoelbakman is een slechte verliezer 🤣

Spannend via Breeze.
Attraverso schreef:

:yes:
Pupke, hoe gaat het bij jou? Tijdje niet gehoord.
Peertjes het is wel handig dat je hem sowieso regelmatig treft zonder dat er initiatief moet genomen worden om te daten of zo... Er kan rustig iets 'groeien' zonder enige druk.

Miss nieuwsgierig naar je Breeze date!

Mus waar een wil is, is een weg!

RedR dank je! 😊
Mus* schreef:
04-09-2025 20:21
Ja klopt. We wonen 1800 km bij elkaar vandaan. Het eindbeeld is samen, maar het zal de komende jaren waarschijnlijk pendelen worden.
Wauw, veel succes daarmee, maar vooral ook heel veel geluk!
Gewoon _melon met login problemen
@Peertjes, klinkt allemaal wel positief hoor! Ik had de move inmiddels wel gemaakt...

En ja, nog 4 nachtjes. Het is een kort bezoek, hij is 4 dagen hier, dus even lang als we nu nog moeten wachten. Het moet tussen werk en kinderen door gepland worden en hij kan maar deels op afstand werken. Maar het is wat het is. En hij komt ruim 2 weken later nog een keer voor 5 dagen... :$

Dankjewel @Melon! En @Attra, inderdaad. Het gaat niet makkelijk worden. Maar het gevoel voor elkaar is zo sterk, dat ik goede hoop heb dat we het gaan redden.
Peertje nodig hem uit!!!
@Peertjes, ik ben deze man ook online tegengekomen.
Klinkt goed jouw ontmoeting met werkman, maar idd lastig in te schatten hoe het zit met zijn gevoelens. Misschien toch maar uitnodigen dan..

Attra, wat leuk dat je motorman nog ziet voor je vertrek!
Ik had hem vanmiddag gebeld, tussendoor werk. Hij nam niet op. Zag later dat hij had teruggebeld.
Ik stuurde hem een berichtje begin avond dat ik net thuis en niet weer had kunnen terugbellen.

Toen kwam het: geen probleem, heb je mij nog nodig.
Ik heb gereageerd van dat dat niet het geval was, dat ik gewoon even had gebeld om te vragen hoe het gaat.
Hij reageerde nog met eea aan opsomming werk en dat hij mij maandag of dinsdag even belde zodat we verder eea konden overleggen.

Ik denk dus dat het voor hem niets meer betekent, dus ga het maar loslaten. Wel even rotgevoel nu, maar dat is niet anders en uit m'n hoofd zetten maar.

Niet quoten 😊
peertjes wijzigde dit bericht op 05-09-2025 20:00
1.76% gewijzigd
Tvp
Peertjes, ik heb misschien een bord voor mijn kop, maar ik zie toch nog een mogelijkheid. Hij kan jouw reactie ook opgevat hebben als vragen naar hoe het werk-gerelateerd gaat en daarom op die manier terug reageren. Ook zou hij, zoals eerder benoemd, heel voorzichtig kunnen zijn gezien jullie posities binnen het werk. Ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar ik zie het nog niet per sé als een duidelijk einde verhaal.
Peertjes ben het eens met idd.
‘Hoe gaat het’ is nogal vaag dus weet hij veel of je het professioneel of persoonlijk bedoelde. Hij heeft waarschijnlijk gewoon op veilig gespeeld.
Maar ik begrijp je wel hoor.

Ben net thuis van een mooie, gezellige avond. Gesprekken worden persoonlijker, sfeer relaxter, voelde me weer ‘in de watten gelegd’. Ik ga niets forceren, niets vragen, ik zie wel wat er komt.
Ben straks een tijd weg, eens zien of hij me gaat missen of niet maar ben er alleszins zeer zeker van dat hij ook van de avond heeft genoten.
Wat fijn dat het zo leuk was en ben zo benieuwd hoe het gaat ontwikkelen 🤗 Fijne vakantie!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven