Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
donderdag 4 september 2025 om 12:36
Hier ook. Men! Dat dat nog kan! We hebben laatst een paar dagen achter elkaar gehad dat we toevallig in 1 van de huizen de avonden voor onszelf hadden en daar optimaal gebruik van gemaakt.

donderdag 4 september 2025 om 14:25
Geweldig! Goede vibes?Attraverso schreef: ↑04-09-2025 14:05Veel gaande hier achter de stilte…
Ik zie motorman nog vóór ik op verlof vertrek.![]()
donderdag 4 september 2025 om 15:21
donderdag 4 september 2025 om 20:21
donderdag 4 september 2025 om 20:23
Ah kijk, dat is in ieder geval geen slecht begin! Goed dat je die 'fysieke' man hebt losgelaten.
The impossible only takes a little longer
donderdag 4 september 2025 om 20:26
MissUnderstood schreef: ↑04-09-2025 12:21Wat fijn, Mus. En nee, het alternatief is natuurlijk helemaal niks. Ik denk dat het gewoon ook even wennen is en dat zo'n situatie op termijn ook weer "normaal" wordt. Overigens klinkt het mij als muziek in de oren, ik moest maar eens mijn Tinder-range op >1000 km zetten.
Hier ergens volgende week een Breeze-date. Overigens van sjoelbak-man, zoals ik al verwachtte, niets meer gehoord.
Haha, ik dacht hier zelf in eerste instantie ook vrij simpel over: van single en leuk leven naar single, leuk leven en af en toe een leuke vent over de vloer. Maar toen kende ik deze man nog niet... Het is inderdaad wat we hopen, dat we steeds beter met de afstand om kunnen gaan. We gaan het zien.
Veel plezier alvast met je Breeze-date! En sjoelbakman was dus inderdaad te lauw...
mus* wijzigde dit bericht op 04-09-2025 20:28
5.19% gewijzigd
donderdag 4 september 2025 om 20:27
Attraverso schreef: ↑04-09-2025 14:05Veel gaande hier achter de stilte…
Ah, dat klinkt spannend en positief!
vrijdag 5 september 2025 om 06:10
Ik heb werkman weer gezien deze week, 1 op 1, bij mij thuis uitgenodigd.
Het was weer leuk, wel werkinhoudelijk maar ook lachen en wat amicale/flirterige opmerkingen, hier en daar wat privé kort tussendoor.
We zaten dicht bij/tegen elkaar met de laptops en af en toe deed ik wat op zijn laptop. Hij deed weer één keer zijn arm op mijn stoel met dezelfde opmerking als toen op die bank, dat hij even z'n arm zo neerlegde.
Het voelde weer zo fijn, vertrouwd en ontspannen, maar had hem eigenlijk stiekem graag willen vastpakken en kussen
Toen ging hij weg en stonden we buiten nog te kletsen.
Later belde hij vanuit de auto. Toen was het ook weer met ophangen dat uitstellen zeg maar. Dus heb ik toch opgehangen. Toen was ik door de kamer aan het stuiteren en had ik hem bijna teruggebeld om te vragen of hij vrijdag na werk tijd had om een biertje samen te drinken.
Dat laatste niet gedaan, druk met werk en hij ook waarschijnlijk. En dan is het weer stil.
Het klikt naar mijn idee zo goed. Maar ik weet echt niet of daar voor hem, net zoals bij mij, een ander gevoel onder ligt.
Hij is gewoon sociaal, amicaal, makkelijk in contacten. Hij is eigenlijk de mannelijke versie van mij heb ik het idee
dus dan gaat dat ook makkelijk zo over en weer.
Dat is met andere collega's ook wel, alleen ik voel er iets anders bij bij hem maar dat wil niet zeggen dat dat voor hem ook geldt
Ik vrees toch dat ik er alleen achter ga komen als ik hem uitnodig wat te drinken buiten werk om en dan, afhankelijk van hoe het verloopt, zeggen dat ik hem leuk vind.
Het was weer leuk, wel werkinhoudelijk maar ook lachen en wat amicale/flirterige opmerkingen, hier en daar wat privé kort tussendoor.
We zaten dicht bij/tegen elkaar met de laptops en af en toe deed ik wat op zijn laptop. Hij deed weer één keer zijn arm op mijn stoel met dezelfde opmerking als toen op die bank, dat hij even z'n arm zo neerlegde.
Het voelde weer zo fijn, vertrouwd en ontspannen, maar had hem eigenlijk stiekem graag willen vastpakken en kussen

Toen ging hij weg en stonden we buiten nog te kletsen.
Later belde hij vanuit de auto. Toen was het ook weer met ophangen dat uitstellen zeg maar. Dus heb ik toch opgehangen. Toen was ik door de kamer aan het stuiteren en had ik hem bijna teruggebeld om te vragen of hij vrijdag na werk tijd had om een biertje samen te drinken.
Dat laatste niet gedaan, druk met werk en hij ook waarschijnlijk. En dan is het weer stil.
Het klikt naar mijn idee zo goed. Maar ik weet echt niet of daar voor hem, net zoals bij mij, een ander gevoel onder ligt.
Hij is gewoon sociaal, amicaal, makkelijk in contacten. Hij is eigenlijk de mannelijke versie van mij heb ik het idee
Dat is met andere collega's ook wel, alleen ik voel er iets anders bij bij hem maar dat wil niet zeggen dat dat voor hem ook geldt
vrijdag 5 september 2025 om 06:23
Attraverso schreef: ↑04-09-2025 14:05Veel gaande hier achter de stilte…

vrijdag 5 september 2025 om 07:00
vrijdag 5 september 2025 om 09:02
vrijdag 5 september 2025 om 10:14
@Peertjes, klinkt allemaal wel positief hoor! Ik had de move inmiddels wel gemaakt...
En ja, nog 4 nachtjes. Het is een kort bezoek, hij is 4 dagen hier, dus even lang als we nu nog moeten wachten. Het moet tussen werk en kinderen door gepland worden en hij kan maar deels op afstand werken. Maar het is wat het is. En hij komt ruim 2 weken later nog een keer voor 5 dagen...
Dankjewel @Melon! En @Attra, inderdaad. Het gaat niet makkelijk worden. Maar het gevoel voor elkaar is zo sterk, dat ik goede hoop heb dat we het gaan redden.
En ja, nog 4 nachtjes. Het is een kort bezoek, hij is 4 dagen hier, dus even lang als we nu nog moeten wachten. Het moet tussen werk en kinderen door gepland worden en hij kan maar deels op afstand werken. Maar het is wat het is. En hij komt ruim 2 weken later nog een keer voor 5 dagen...

Dankjewel @Melon! En @Attra, inderdaad. Het gaat niet makkelijk worden. Maar het gevoel voor elkaar is zo sterk, dat ik goede hoop heb dat we het gaan redden.
vrijdag 5 september 2025 om 19:18
vrijdag 5 september 2025 om 19:50
Ik had hem vanmiddag gebeld, tussendoor werk. Hij nam niet op. Zag later dat hij had teruggebeld.
Ik stuurde hem een berichtje begin avond dat ik net thuis en niet weer had kunnen terugbellen.
Toen kwam het: geen probleem, heb je mij nog nodig.
Ik heb gereageerd van dat dat niet het geval was, dat ik gewoon even had gebeld om te vragen hoe het gaat.
Hij reageerde nog met eea aan opsomming werk en dat hij mij maandag of dinsdag even belde zodat we verder eea konden overleggen.
Ik denk dus dat het voor hem niets meer betekent, dus ga het maar loslaten. Wel even rotgevoel nu, maar dat is niet anders en uit m'n hoofd zetten maar.
Niet quoten
Ik stuurde hem een berichtje begin avond dat ik net thuis en niet weer had kunnen terugbellen.
Toen kwam het: geen probleem, heb je mij nog nodig.
Ik heb gereageerd van dat dat niet het geval was, dat ik gewoon even had gebeld om te vragen hoe het gaat.
Hij reageerde nog met eea aan opsomming werk en dat hij mij maandag of dinsdag even belde zodat we verder eea konden overleggen.
Ik denk dus dat het voor hem niets meer betekent, dus ga het maar loslaten. Wel even rotgevoel nu, maar dat is niet anders en uit m'n hoofd zetten maar.
Niet quoten
peertjes wijzigde dit bericht op 05-09-2025 20:00
1.76% gewijzigd
vrijdag 5 september 2025 om 20:09
Peertjes, ik heb misschien een bord voor mijn kop, maar ik zie toch nog een mogelijkheid. Hij kan jouw reactie ook opgevat hebben als vragen naar hoe het werk-gerelateerd gaat en daarom op die manier terug reageren. Ook zou hij, zoals eerder benoemd, heel voorzichtig kunnen zijn gezien jullie posities binnen het werk. Ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar ik zie het nog niet per sé als een duidelijk einde verhaal.
vrijdag 5 september 2025 om 21:51
Peertjes ben het eens met idd.
‘Hoe gaat het’ is nogal vaag dus weet hij veel of je het professioneel of persoonlijk bedoelde. Hij heeft waarschijnlijk gewoon op veilig gespeeld.
Maar ik begrijp je wel hoor.
Ben net thuis van een mooie, gezellige avond. Gesprekken worden persoonlijker, sfeer relaxter, voelde me weer ‘in de watten gelegd’. Ik ga niets forceren, niets vragen, ik zie wel wat er komt.
Ben straks een tijd weg, eens zien of hij me gaat missen of niet maar ben er alleszins zeer zeker van dat hij ook van de avond heeft genoten.
‘Hoe gaat het’ is nogal vaag dus weet hij veel of je het professioneel of persoonlijk bedoelde. Hij heeft waarschijnlijk gewoon op veilig gespeeld.
Maar ik begrijp je wel hoor.
Ben net thuis van een mooie, gezellige avond. Gesprekken worden persoonlijker, sfeer relaxter, voelde me weer ‘in de watten gelegd’. Ik ga niets forceren, niets vragen, ik zie wel wat er komt.
Ben straks een tijd weg, eens zien of hij me gaat missen of niet maar ben er alleszins zeer zeker van dat hij ook van de avond heeft genoten.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in