Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
zondag 7 september 2025 om 21:21
Jaaaaaa….
Ik heb inmiddels drie keer geprobeerd het gesprek over iets anders te laten gaan.
Helaas….
maandag 8 september 2025 om 10:37
maandag 8 september 2025 om 13:48
Misschien een Linda-topic openen als het allemaal zo belangwekkend is om je tegen uit te blijven spreken?
En voor de hallodaars van deze wereld: sla het eerste woord niet over. Ik doe een suggestie, ik bepaal niks (nogal kinderachtige manier om een discussie dood te slaan m.i.)

En voor de hallodaars van deze wereld: sla het eerste woord niet over. Ik doe een suggestie, ik bepaal niks (nogal kinderachtige manier om een discussie dood te slaan m.i.)
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
maandag 8 september 2025 om 13:50
Ik zag het spotje, maar hele Ilse & familie zijn onopgemerkt aan mij voorbijgegaan.pepexx schreef: ↑04-09-2025 13:11Supermarktmanager Ilse zwaait af: bekende acteur is nieuwe gezicht van Albert Heijn.
Met haar verdwijnt dan ook de gehele familie.
Het stokje wordt vanaf Vrijdag overgenomen.
Acteur, zanger en comedian Jeroen van Koningsbrugge wordt het nieuwe gezicht van de supermarkt, onthulde de keten op woensdag tijdens een presentatie op het hoofdkantoor. Van Koningsbrugge gaat supermarktmanager Daan vertolken. Een charismatische man van middelbare leeftijd die zijn grote droom achterna is gegaan: supermarktmanager worden, nét als zijn vader.
maandag 8 september 2025 om 23:45
Alle reclames waren met het gezin van Ilse. Hoe kun je dat nooit gezien hebben de afgelopen 6 jaar.canis-felis schreef: ↑08-09-2025 13:50Ik zag het spotje, maar hele Ilse & familie zijn onopgemerkt aan mij voorbijgegaan.
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 9 september 2025 om 00:36
Daar komt het wel op neer, ik kijk zelden tv. En blijkbaar ben ik goed in staat me af te sluiten voor reclames met gezinnen erin.Yildizlar2 schreef: ↑08-09-2025 23:53Tenzij je nooit commerciële tv kijkt lijkt me dat best onmogelijk ja .
dinsdag 9 september 2025 om 07:24
canis-felis schreef: ↑09-09-2025 00:36Daar komt het wel op neer, ik kijk zelden tv. En blijkbaar ben ik goed in staat me af te sluiten voor reclames met gezinnen erin.

There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
dinsdag 9 september 2025 om 07:32
Het zegt mij ook werkelijk helemaal niets.canis-felis schreef: ↑09-09-2025 00:36Daar komt het wel op neer, ik kijk zelden tv. En blijkbaar ben ik goed in staat me af te sluiten voor reclames met gezinnen erin.
Pieremachochel
dinsdag 9 september 2025 om 07:41
Ik kijk regelmatig tv maar bijna nooit naar de reclame. Die Ilse zei mij dus ook niks.Yildizlar2 schreef: ↑08-09-2025 23:53Tenzij je nooit commerciële tv kijkt lijkt me dat best onmogelijk ja .
dinsdag 9 september 2025 om 09:44
Ik heb er een keer een blik op geworpen omdat er zo veel over geleuterd werd, maar leek voor mij gewoon een gezin. Er wordt in het algemeen niet zo veel gesproken in die kerstreclames :p
dinsdag 9 september 2025 om 10:58
Ik wil Harry Piekema terug.pepexx schreef: ↑04-09-2025 13:11Acteur, zanger en comedian Jeroen van Koningsbrugge wordt het nieuwe gezicht van de supermarkt, onthulde de keten op woensdag tijdens een presentatie op het hoofdkantoor. Van Koningsbrugge gaat supermarktmanager Daan vertolken. Een charismatische man van middelbare leeftijd die zijn grote droom achterna is gegaan: supermarktmanager worden, nét als zijn vader.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 9 september 2025 om 11:03
dinsdag 9 september 2025 om 11:05
Van die 'typische vrouwenproducten' stomme grapjes. Brrr.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 9 september 2025 om 11:13
Oh ja en voor je “vriendin” brrrr
dinsdag 9 september 2025 om 11:40
dinsdag 9 september 2025 om 12:01
Volgens mij is de boodschap van deze reclame juist dat het niet nodig is om je ervoor te schamen.Suus schreef: ↑09-09-2025 11:40Ik vind die reclame van Kruidvat voor de producten tegen vagina schimmel en tegen aambeien waren het geloof ik, heel stom.
De schaamte over die klachten worden hiermee nog eens extra bevestigd.
Hallo, het is 2025! Moeten we daar nou nog zo grappig en krampachtig over doen?
Maar mensen gaan voorbij
dinsdag 9 september 2025 om 12:07

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in