Ouderwetse autoraamstickers
donderdag 23 juli 2009 om 10:34
Ik ben op zoek naar die ouderwetse autoraamstickers. Die waren vroeger in 3 kleuren, geel , rood en blauw, misschien ook groen en ze waren er in circus en boerderij-voorstellingen.
Nu heb ik op internet wel een setje van 3 gevonden, maar die zijn heel groot ( en heel duur, 12,50 voor 3 stickers!)
Weet iemand waar ik die ( dus wat kleinere) stickers kan kopen. Volgens mij had ik ze 2 jaar geleden nog wel ergens gezien maar nu kan ik het even niet vinden.
Dit zijn dus de grote varianten
Nu heb ik op internet wel een setje van 3 gevonden, maar die zijn heel groot ( en heel duur, 12,50 voor 3 stickers!)
Weet iemand waar ik die ( dus wat kleinere) stickers kan kopen. Volgens mij had ik ze 2 jaar geleden nog wel ergens gezien maar nu kan ik het even niet vinden.
Dit zijn dus de grote varianten
donderdag 23 juli 2009 om 10:55
Ik heb ze idd bij de speelgoedwinkel gekocht. Ik vond ze zelf super, maar zoon vond het vooral leuk om ze op te plakken, er af te peuteren en daarna op de grond te gooien... Waarna ik ze daar weer vanaf mocht rapen en mij dus in onmogelijke bochten mocht wringen, en de auto was goed vol want naar Z-Frankrijk voor 2 wkn met 2 kleine kinderen...
Dat was eenmalig!
Dat was eenmalig!
donderdag 23 juli 2009 om 11:32