Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
dinsdag 9 september 2025 om 12:09
Als dat de bedoeling is, zou ik een reclame maken waarin de vrouw niet zegt dat het product voor de schimmel voor haar vriendin is en er gewoon op een normale manier om vraagt,
En dat er niet net op het moment dat de dochter zegt dat ze de aambeienzalf gevonden heeft die leuke man voorbij komt waar ze een oogje op heeft en zij dat heel gênant vindt.
Dan had ik een reclame gemaakt waarin zij juist openlijk om die producten vraagt, ook als die leuke date voorbij komt.
dinsdag 9 september 2025 om 13:58
Ja en als een man tampons en maandverband voor hu vrouw koopt is het weer hihihahahihi.
dinsdag 9 september 2025 om 15:03
O ik zie het anders; juist omdat de Kruidvat medewerker zo besmuikt reageert geeft aan hoe 'belachelijk' het is dat zij zo geheimzinnig doet.Suus schreef: ↑09-09-2025 12:09Als dat de bedoeling is, zou ik een reclame maken waarin de vrouw niet zegt dat het product voor de schimmel voor haar vriendin is en er gewoon op een normale manier om vraagt,
En dat er niet net op het moment dat de dochter zegt dat ze de aambeienzalf gevonden heeft die leuke man voorbij komt waar ze een oogje op heeft en zij dat heel gênant vindt.
Dan had ik een reclame gemaakt waarin zij juist openlijk om die producten vraagt, ook als die leuke date voorbij komt.
Maar mensen gaan voorbij
dinsdag 9 september 2025 om 16:28
Gossip time;
Charlie Sheen komt binnenkort niet alleen met een biografie( The Book of Sheen) maar ook met een eigen documentaire op Netflix.
En hij gaat compleet met de billen bloot..zo vertelde hij tijdens een interview met People magazine ; over zijn seksuele ervaring met mannen ten tijde van zijn crack verslaving.
Charlie Sheen komt binnenkort niet alleen met een biografie( The Book of Sheen) maar ook met een eigen documentaire op Netflix.
En hij gaat compleet met de billen bloot..zo vertelde hij tijdens een interview met People magazine ; over zijn seksuele ervaring met mannen ten tijde van zijn crack verslaving.
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 9 september 2025 om 19:01
Nog even over de AH supermarktmanager ... Wat mij betreft is dat nog steeds Harry.
Hij zat toevallig in hetzelfde reclameblok als de appie (maar nu voor een of ander mobiel netwerk).
Als ik hem hoor, denk ik toch nog steeds aan AH. En dat moet Ilse (ik vond haar altijd wel leuk) nog maar zien te lukken, haha.
Hij zat toevallig in hetzelfde reclameblok als de appie (maar nu voor een of ander mobiel netwerk).
Als ik hem hoor, denk ik toch nog steeds aan AH. En dat moet Ilse (ik vond haar altijd wel leuk) nog maar zien te lukken, haha.
dinsdag 9 september 2025 om 19:11
Da’s allang bekend allemaal. De kranten en bladen stonden er vol van. Sheen komt met niks nieuws.Rouge__ schreef: ↑09-09-2025 16:28Gossip time;
Dit is nieuw, voor hem:
Geen bijzonderheden
dinsdag 9 september 2025 om 19:27
Heb ik ook altijd jasallie68 schreef: ↑09-09-2025 19:01Nog even over de AH supermarktmanager ... Wat mij betreft is dat nog steeds Harry.
woensdag 10 september 2025 om 12:17
Getsie wat een naar persoon blijkt daar bij RTL Tonight te werken, ene Carlo van Lienden. Blijkbaar heeft deze man, weliswaar een hele tijd geleden, maar nu pas komt het uit, het volgende geschreven over Angela de Jong:
“Let vooral niet op die AD-heks. Haar geestelijke beperking zorgt ervoor dat ze de mannen niet los kan zien van hun voetbalexpertise.”
Deze man gaat nu over RTL Tonight waar Angela soms aanschuift. Wat een nare manier om over iemand te schrijven.
'Gelukkig' staat op zijn LinkedIn: "I prioritize fostering an inclusive and collaborative environment where every team member feels valued and motivated, believing that the best ideas emerge when people are empowered to contribute their unique strengths."
En over SBS 6 kijkers: “Je moet veel beelden laten zien en eerst uitleggen waar het onderwerp over gaat, want anders snapt de kijker niet waar je mee bezig bent. Zeker de SBS-kijker waarvan we allemaal weten dat hij al moeite heeft om de Donald Duck uit te lezen, zal meer aan de hand genomen moeten worden.”
https://www.mediacourant.nl/2025/09/rtl ... beperking/
“Let vooral niet op die AD-heks. Haar geestelijke beperking zorgt ervoor dat ze de mannen niet los kan zien van hun voetbalexpertise.”
Deze man gaat nu over RTL Tonight waar Angela soms aanschuift. Wat een nare manier om over iemand te schrijven.
'Gelukkig' staat op zijn LinkedIn: "I prioritize fostering an inclusive and collaborative environment where every team member feels valued and motivated, believing that the best ideas emerge when people are empowered to contribute their unique strengths."
En over SBS 6 kijkers: “Je moet veel beelden laten zien en eerst uitleggen waar het onderwerp over gaat, want anders snapt de kijker niet waar je mee bezig bent. Zeker de SBS-kijker waarvan we allemaal weten dat hij al moeite heeft om de Donald Duck uit te lezen, zal meer aan de hand genomen moeten worden.”
https://www.mediacourant.nl/2025/09/rtl ... beperking/
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
woensdag 10 september 2025 om 12:35
Wow, wat een bizarre kwalificaties! Misogynie ten top, want Angela is een slimme dame en in het echt best aardig. Haar werk was nu eenmaal om kritiek te leveren op tv-programma's, jammer dat deze man haar daarvoor persoonlijk aanvalt. Hij kan haar persoon duidelijk niet los zien van haar expertise...
Hopelijk gaat ze m nu, samen met RTL tonight, fileren in een column
Hopelijk gaat ze m nu, samen met RTL tonight, fileren in een column

woensdag 10 september 2025 om 12:46
Ze komt wel eens op Radio 1 en daar liet ze volgens mij vallen dat haar relatie met RTL (Tonight) mild gezegd niet fantastisch is. Ik meende ook te begrijpen dat ze niet voornemens was daar aan te schuiven. Klonk me wat conflictueus in de oren. Dus ik denk niet dat ze die man samen met RTL Tonight gaat fileren.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
woensdag 10 september 2025 om 18:43
canis-felis schreef: ↑10-09-2025 12:46Ze komt wel eens op Radio 1 en daar liet ze volgens mij vallen dat haar relatie met RTL (Tonight) mild gezegd niet fantastisch is. Ik meende ook te begrijpen dat ze niet voornemens was daar aan te schuiven. Klonk me wat conflictueus in de oren. Dus ik denk niet dat ze die man samen met RTL Tonight gaat fileren.
Dat heeft RTL Tonight helemaal niet nodig, dat doen ze zelf al heel erg goed. Voor mij was het feit dat het werd gepresenteerd met 3 mannen als presentator genoeg om niet te kijken. En ik trek Humberto Tan erg slecht. En ik ben niet de enige die niet kijkt, geloof ik.
woensdag 10 september 2025 om 20:22
woensdag 10 september 2025 om 20:43
Angela aardig? 20 jaar geleden niet hoor...LizzyLee schreef: ↑10-09-2025 12:35Wow, wat een bizarre kwalificaties! Misogynie ten top, want Angela is een slimme dame en in het echt best aardig. Haar werk was nu eenmaal om kritiek te leveren op tv-programma's, jammer dat deze man haar daarvoor persoonlijk aanvalt. Hij kan haar persoon duidelijk niet los zien van haar expertise...
Hopelijk gaat ze m nu, samen met RTL tonight, fileren in een column![]()
donderdag 11 september 2025 om 09:15
Ik keek gisteren nadat Pauw en de Wit was afgelopen. Maar oeh, inderdaad erg slecht, zowel qua inhoud als de presentatie. Van het onderwerp verkiezingen naar de handtas van Amalia en nog wat meer onderwerpen die voor Boulevard prima zijn maar niet voor een talkshow. Humberto Tan laat zijn gasten niet uitspreken en kapt onderwerpen ineens af. Aboutaleb zat er bij, ondanks een schat aan ervaring en kennis voegde hij weinig toe. Nee, ik snap de negatieve reviews wel.nerdopviva schreef: ↑10-09-2025 18:43Dat heeft RTL Tonight helemaal niet nodig, dat doen ze zelf al heel erg goed. Voor mij was het feit dat het werd gepresenteerd met 3 mannen als presentator genoeg om niet te kijken. En ik trek Humberto Tan erg slecht. En ik ben niet de enige die niet kijkt, geloof ik.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in