Vriend smst steeds minder...

23-07-2009 10:52 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hij smst steeds minder, heb het al een paar keer aangegeven dat ik graag wil dat ie gewoon reageert op smsjes, maar hij doet het niet en onderhand word ik er aardig moe van..

Ik sms alleen nog maar het hoognodige puur om mezelf de ergernis te besparen dat ie niet reageert, maar toch reageert ie maar nauwelijks. In het begin smste die wel veel meer, maar het wordt steeds minder. Hij stuurde toen ook nog wel eens spontaan gewoon lieve smsjes..

Hij is meer een beller en belt mij dan dus ook regelmatig om zijn verhaal te doen. Ik ben meer een smser omdat ik niet weet wanneer ik heb gelegen bel. Ik krijg zo onderhand de neiging om de telefoon dan ook maar niet meer op te nemen als hij belt, maar wat bereik ik daarmee?

Als we bij elkaar zijn gaat het helemaal super en eigenlijk is dit mijn enige grote ergernis..

Tips? :-)
Als je wat wil weten van hem, dan bel je hem toch?

Misschien is hij het smsen wel gewoon enorm zat.

En als je belt, vraag je gewoon of het gelegen is. Als het niet gelegen is, dan neemt hij misschien niet op en belt hij je later terug. Is niet zo moeilijk toch?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ik ben precies zoals jouw vriend. Ik heb een hekel aan sms-en. Bellen is toch ook veel persoonlijker en komt altijd goed over (tekst wil nog wel eens verkeerd vallen zonder de juiste toon).

Als hij verder lief is dan zou ik me er niet zo druk om maken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Jij bent een smser, hij een beller. Als hij nou nooit meer contact met je opnam, maar hij doet zijn verhaal liever op zijn eigen manier. Niks mis mee toch?
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Ik begrijp dat je vriend zich dus gewoon volkomen aan moet passen aan jou? Omdat jij sms-en belangrijk vindt en wil dat hij 'gewoon reageert op sms-en', doet het feit dat hij sms-en ruk vindt en liever belt er niet toe?

Goh, klinkt als een leuke relatie.
anoniem_80327 wijzigde dit bericht op 23-07-2009 10:59
Reden: typefoutje
% gewijzigd
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Als dit het enige probleem is in jullie relatie, dan mag je jezelf heel gelukkig prijzen.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ja wanneer je 15 bent is dat idd wel een groot probleem..

Maar om aan te sluiten bij de voorgangsters: als hij nou nooit meer iets van zich zou laten horen is dat vreemd. Dit toch niet?
Niet zo zeuren. Je smst hem omdat je niet weet of je vraag gelegen komt, maar je wordt wel boos als hij niet meteen reageert? Zie je zelf niet hoe krom dat is?

Met de telefoon niet opnemen als hij belt bereik je inderdaad helemaal niets. Hij belt liever en jij smst, daarin verschillen jullie. belangrijk is wel dat je antwoord krijgt op je vraag. Als je m smst met een vraag, maakt het niet uit of hij je een sms stuurt of terugbelt, want het gaat niet om de communicatievorm maar om de inhoud.

Wat je wel zou kunnen doen is tegen hem zeggen dat je het vervelend vind als hij niet reageert en met hem afspreken dat als jij in een sms vraagt om een reactie, hij die zo snel mogelijk geeft. Jouw kant van het compromis is dat je dan alleen dat doet als je ook direct een antwoord nodig hebt en niet om elk wissewasje. Of misschien zelf toch iets vaker bellen, als je ongelegen belt zegt ie het vast wel.
Barbabella, als ik echt even iets moet weten bel ik m idd, maar dat kan ik dan ook kort houden. Maar als ik hem gewoon iets wil vertellen sms ik dat gewoon liever. Dan kan hij het lezen als het hem uitkomt en ook reageren.. Alleen dat laatste doet ie dan niet..

Doortje, als hij belt doet hij ZIJN verhaal ja, ik krijg vaak niet eens de kans om mijn verhaal te doen want dan moet ie weer ophangen.. Ik sms MIJN verhaal dan liever, maar daar reageert ie niet op..
Eens met Kreng. Dit vind ik een typisch gevalletje "van een mug een olifant maken".
Jemig, waarom bespreken jullie gewoon niet je 'verhalen', als jullie samen zijn?
Stressed is just desserts spelled backwards
.
zeurpiet. Jij creëert gewoon een probleem.
Return of kreng, hij hoeft niet meteen te reageren.. Maar hij reageert gewoon niet, zelfs niet als ik m later gewoon spreek komt ie er niet op terug.. En ja, meestal zorg ik dus ook dat er een vraag in staat en het maakt mij niet hoe die reageert. Hij mag idd bellen, smsen of er later via msn op terugkomen, geen probleem.. Maar hij reageert dus niet, 0, op geen enkele manier.. Altijd (oke, bijna altijd ) moet ik er later nog weer op terugkomen..
Hoe oud zijn jullie?
Voor mij lijkt het alsof je bijna niet de confrontatie met hem durft aan te gaan om gewoon te vragen waarom ie niet even reageerde. Maar bedoel je niet eigenlijk dat je bang bent dat ie je niet zo leuk meer vind?
Gaat het erom dat hij niet smst, of dat hij niet terug komt op onderwerpen die jij schijnbaar wilt bespreken.

Over wat voor soort onderwerpen hebben we het hier trouwens?

Ik vind het nogal dwingend om dan alles in een vraagvorm te formuleren zodat hij terug zal smsen.

Verder helemaal eens met pure vanity, mannen zijn doorgaans niet zo sms ig, die van mij niet tenminste, maar als ik dan een sms krijg is het een leuke spontane sms.
quote:chickk schreef op 23 juli 2009 @ 10:59:

Doortje, als hij belt doet hij ZIJN verhaal ja, ik krijg vaak niet eens de kans om mijn verhaal te doen want dan moet ie weer ophangen.. Ik sms MIJN verhaal dan liever, maar daar reageert ie niet op..

De egoïst Even serieus: als jij je niet gehoord voelt, moet je dat tegen hem zeggen. Misschien is hij zich er niet bewust van, misschien vindt hij het op dat moment niet boeiend, misschien duren jouw verhalen gewoon te lang voor dat moment. Spreek gewoon even wat hij handig vindt en vertel dat jij ook graag je verhaal kwijt wilt. Want voor de rest is het een leukerd toch?

Nou huppetee, kin omhoog en niet meer mokken, want er is niks aan de hand.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn

Zeg me alsjeblieft dat dit niet serieus bedoeld is.
Chikk, jij wil dat hij meer smst, misschien wil hij wel dat jij meer belt. Ik snap je probleem niet zo, als je relatie verder goed is kan je toch accepteren dat hij niet terug smst?

Ik sms zo vaak naar Arteman, zonder dat daar een reactie op komt. Nou en?
Onmiddelijk de relatie beëindigen! Jongens die niet sms-en ontwikkelen zich vaak tot geweldadige personen, stalkers, of zelfs kinderverkrachters. Echt, WEGWEZEN BIJ DIE JONGEN!
Je spreekt hem op msn, telefoon, sms. Spreek je hem ook wel eens face to face?
smsen is zo 2006!
quote:rider schreef op 23 juli 2009 @ 11:13:

Onmiddelijk de relatie beëindigen! Jongens die niet sms-en ontwikkelen zich vaak tot geweldadige personen, stalkers, of zelfs kinderverkrachters. Echt, WEGWEZEN BIJ DIE JONGEN!
netals de zomer van 2009.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven