Vriend smst steeds minder...

23-07-2009 10:52 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hij smst steeds minder, heb het al een paar keer aangegeven dat ik graag wil dat ie gewoon reageert op smsjes, maar hij doet het niet en onderhand word ik er aardig moe van..

Ik sms alleen nog maar het hoognodige puur om mezelf de ergernis te besparen dat ie niet reageert, maar toch reageert ie maar nauwelijks. In het begin smste die wel veel meer, maar het wordt steeds minder. Hij stuurde toen ook nog wel eens spontaan gewoon lieve smsjes..

Hij is meer een beller en belt mij dan dus ook regelmatig om zijn verhaal te doen. Ik ben meer een smser omdat ik niet weet wanneer ik heb gelegen bel. Ik krijg zo onderhand de neiging om de telefoon dan ook maar niet meer op te nemen als hij belt, maar wat bereik ik daarmee?

Als we bij elkaar zijn gaat het helemaal super en eigenlijk is dit mijn enige grote ergernis..

Tips? :-)
quote:chickk schreef op 23 juli 2009 @ 10:59:

Doortje, als hij belt doet hij ZIJN verhaal ja, ik krijg vaak niet eens de kans om mijn verhaal te doen want dan moet ie weer ophangen.. Ik sms MIJN verhaal dan liever, maar daar reageert ie niet op..

Lieve schat, hij belt uit zichzelf en dan heeft hij ook nog een verhaal Mannen die telefoongesprekken kunnen voeren, in mijn familie komen ze niet voor.

Maar he, dat hij niet op je SMSjes terugkomt wil niet zeggen dat hij ze niet leest. En als je wel een antwoord wilt, dan bel je hem toch?
Ach, ik denk maar zo 'zolang we nog swaffelen zal dat smsen mij een biet zijn'. *misschien wordt dat wel mijn nieuwe motto *
Ik zou het gelijk uitmaken. Het moet wel een enorme egoistische zak hooi zijn, die man. Wat denkt 'ie wel! Jou een beetje opbellen terwijl hij wéét dat jij meer een sms-er bent...

Nee, dit kan nooit wat worden.

Sterkte.
Sommige onderwerpen zijn ook minder geschikt voor sms.

Vragen per sms waar je een snelle reactie op wilt zijn : Zal ik kaarten reserveren voor de film vanavond? Of: Ik heb mijn sleutels thuis laten liggen, zorg je dat je thuis bent anders sta ik voor de deur.

Wat je NIET smst: Hou je nog van me? Wie is die "Mieke"die jou al die geile smsjes stuurt? Waarom reageer je niet op mijn smsjes?

Dat zijn onderwerpen voor F2F-gesprekken, en ook niet al te vaak. gewone lieve smsjes stuur je omdat je iets liefs wilt zeggen, niet als een stiekeme of openlijke vraag om bevestiging van zijn kant.
praat er met hém over. Hier zal niemand zeggen, laat ik hem eens bellen om te vragen waarom ie zijn dinnetje niet meer wil smssen.

Dat moet je toch echt zelf doen. Dé manier om het uit te vissen.

"Die van mij' smst ook n heel stuk minder dan in den beginnen. 1) het is niet meer het prille begin 2) hij heeft een nieuwe baan. Best duidelijke redenen. Misschien is t bij jou wel net zo simpel.

Wat hadden onze ouders het toch zwaar trouwens, zonder gsm! Nooit zomaar even bellen... en sms? Waar héb je het over!?

Wat voor problemen zouden zij toch gehad hebben?
Volgens mij begin ik oud te worden, in "mijn"tijd deed je het zonder GSM.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Wij sms-en nooit.
Nee geen tips.

Wel herkenning. Mijn ex was ook zo. En zelfs nu, ook al is het uit, reageert hij nooit op mijn smsjes. Zelfs niet al laat ik merken dat ik bezorgd ben, omdat ik hem al een tijdje niet meer gesproken heb. (Omdat ik bang ben dat hij zichzelf iets heeft aangedaan.)

Hem is ooit een heel goedkoop abonnement aangesmeerd (tja kan geen nee zeggen), ondanks z'n BKR. Met 1000 smsjes die hij per maand kan versturen, maar hij doet er niks mee.
quote:Prima69 schreef op 23 juli 2009 @ 11:34:

Volgens mij begin ik oud te worden, in "mijn"tijd deed je het zonder GSM.in mijn tijd ook, en het was heerlijk rustig, zal niet willen ruilen met deze tijd van smsen bellen msnen en wat nog meer. tureluurs word je ervan, zal je vertellen momenteel heb ik niet eens een mobiel en mis hem niet eens.
quote:VenneJo schreef op 23 juli 2009 @ 11:40:

Wel herkenning. Mijn ex was ook zo. En zelfs nu, ook al is het uit, reageert hij nooit op mijn smsjes. Zelfs niet al laat ik merken dat ik bezorgd ben, omdat ik hem al een tijdje niet meer gesproken heb. (Omdat ik bang ben dat hij zichzelf iets heeft aangedaan.)

Hem is ooit een heel goedkoop abonnement aangesmeerd (tja kan geen nee zeggen), ondanks z'n BKR. Met 1000 smsjes die hij per maand kan versturen, maar hij doet er niks mee.

ontopic:
Ja, de mijne die sms´t ook niet altijd. Ik ken het probleem. Ik denk dat het komt omdat hij vrachtwagenchauffeur is en vanwege de veiligheid op de weg zijn kop erbij moet hebben. Soms slaapt hij ook nog eens overdag en dan is ie ook niet bereikbaar.

Wat we wel doen is gezellig, met een hapje en een drankje elkaar de oren van de kop kletsen als hij eenmaal thuis is. Dat dan weer wel.
He, getver Nastik. Wat hopeloos ouderwets.
quote:Nastik schreef op 23 juli 2009 @ 12:07:

Ja, de mijne die sms´t ook niet altijd. Ik ken het probleem. Ik denk dat het komt omdat hij vrachtwagenchauffeur is en vanwege de veiligheid op de weg zijn kop erbij moet hebben. Soms slaapt hij ook nog eens overdag en dan is ie ook niet bereikbaar.

Wat we wel doen is gezellig, met een hapje en een drankje elkaar de oren van de kop kletsen als hij eenmaal thuis is. Dat dan weer wel.Run Forest Run.
quote:Artemis schreef op 23 juli 2009 @ 12:09:

He, getver Nastik. Wat hopeloos ouderwets.

Tijd voor een Goed Gesprek dus!

Ik ga hem gelijk even sms' en.
quote:Chardonnay schreef op 23 juli 2009 @ 12:15:

[...]

Run Forest Run.

Ik haal snel mijn regenlaarzen, en pak ik mijn biezen.

Offtopic; regenen jullie ook allemaal weg? Ik denk dat ik met een rubberbootje naar mijn werk moet.
quote:lapin schreef op 23 juli 2009 @ 11:17:

Ach, ik denk maar zo 'zolang we nog swaffelen zal dat smsen mij een biet zijn'. *misschien wordt dat wel mijn nieuwe motto *
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Hier is het net gestopt met regenen, dus ik ren zo naar de Appie. Even mijn man sms-en wat hij vanavond wil eten.
quote:Prima69 schreef op 23 juli 2009 @ 11:34:

Volgens mij begin ik oud te worden, in "mijn"tijd deed je het zonder GSM.Toen was er nog geen AIDS
Beft ie nog wel?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 23 juli 2009 @ 12:27:

Beft ie nog wel?

Dat is toch GVD niet belangrijk! Djiez. Snappen jullie dan helemaal niks?

Sms-en! Daar gaat het om.
Volgens mij kán Mr N niet eens sms-en. Wat te doen?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Gatver mijn man belde me net. Alleen maar om te vragen hoe het ging. Ik wou maar dat hij me had gesmst want hij wist helemaal niet of hij wel gelegen belde!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 23 juli 2009 @ 12:32:

Volgens mij kán Mr N niet eens sms-en. Wat te doen?Nou dan mag hij natuurlijk wel gewoon beffen.
quote:Chardonnay schreef op 23 juli 2009 @ 12:29:

[...]

Dat is toch GVD niet belangrijk! Djiez. Snappen jullie dan helemaal niks?

Sms-en! Daar gaat het om. Tenzij hij iemand anders ligt te beffen, dan heeft ie geen tijd om terug te smsen.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Bellen, beffen, smsen, swaffelen...... waar gaat het hier nu eigenlijk om?

Die van mij swaffelt, belt en beft. 3 van de 4, ik ben dus niet ongelukkig met hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven