Vriend smst steeds minder...

23-07-2009 10:52 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hij smst steeds minder, heb het al een paar keer aangegeven dat ik graag wil dat ie gewoon reageert op smsjes, maar hij doet het niet en onderhand word ik er aardig moe van..

Ik sms alleen nog maar het hoognodige puur om mezelf de ergernis te besparen dat ie niet reageert, maar toch reageert ie maar nauwelijks. In het begin smste die wel veel meer, maar het wordt steeds minder. Hij stuurde toen ook nog wel eens spontaan gewoon lieve smsjes..

Hij is meer een beller en belt mij dan dus ook regelmatig om zijn verhaal te doen. Ik ben meer een smser omdat ik niet weet wanneer ik heb gelegen bel. Ik krijg zo onderhand de neiging om de telefoon dan ook maar niet meer op te nemen als hij belt, maar wat bereik ik daarmee?

Als we bij elkaar zijn gaat het helemaal super en eigenlijk is dit mijn enige grote ergernis..

Tips? :-)
quote:Chardonnay schreef op 23 juli 2009 @ 12:29:

[...]

Dat is toch GVD niet belangrijk! Djiez. Snappen jullie dan helemaal niks?

Sms-en! Daar gaat het om.

Meen je dat nou, vind je sms'en belangrijker dan dat-wat-VC-zei?

Verder eens met Rider - uitmaken die hap. Als het nu al zo'n ongelooflijke egoist is kun je hem maar beter kwijt dan rijk zijn. Wat denkt ie wel zeg, minder sms'en, tsk
quote:Chardonnay schreef op 23 juli 2009 @ 12:35:

[...]

Nou dan mag hij natuurlijk wel gewoon beffen.Gewoon beffen? Daar doe ik het niet voor hoor, ik wens alleen free style gebeft te worden.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 23 juli 2009 @ 13:01:

[...]

Gewoon beffen? Daar doe ik het niet voor hoor, ik wens alleen free style gebeft te worden. Ik ga tegenwoordig alleen nog maar voor Bef-je-dek-je.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 23 juli 2009 @ 12:27:

Beft ie nog wel?Dat heeft zij al een paar keer per sms gesmeekt hem te doen, maar ja hij smst niet terug. Hij belt haar wel op om te zeggen dat hij haar graag zou willen beffen, maar ja, zij neemt de telefoon niet op...
wij hadden thuis zo n bakeliet telefoon...zwart
quote:VenneJo schreef op 23 juli 2009 @ 11:40:

Nee geen tips.

Wel herkenning. Mijn ex was ook zo. En zelfs nu, ook al is het uit, reageert hij nooit op mijn smsjes. Zelfs niet al laat ik merken dat ik bezorgd ben, omdat ik hem al een tijdje niet meer gesproken heb.

een ex die niet terug smst, wat een asociale vent!!!!

Gelukkig maar dat ik nog wel dagelijks met al mijn exen sms, want anders zou ik niet weten hoe het nu met ze gaat.

Stressed is just desserts spelled backwards
Chickk, Ik denk dat je vriend niet meer in je is geinteresseerd als ik dit zo lees. Iemand die echt om jou geeft behandelt jou niet zoals deze slapjanus die waarschijnlijk te schijterig is om jou eerlijk te zeggen dat hij niet meer met je verder wil.
quote:Very Cherry schreef op 23 juli 2009 @ 13:04:

[...]

Ik ga tegenwoordig alleen nog maar voor Bef-je-dek-je.Bef-je-dek-je is een aardig alternatief als je niet beter gewend bent.
quote:Schimmelteentje schreef op 23 juli 2009 @ 13:12:

Chickk, Ik denk dat je vriend niet meer in je is geinteresseerd als ik dit zo lees. Iemand die echt om jou geeft behandelt jou niet zoals deze slapjanus die waarschijnlijk te schijterig is om jou eerlijk te zeggen dat hij niet meer met je verder wil.
Schimmelteentje

Ik had het niet beter kunnen zeggen. Dumpen, die droeftoeter

Even alle gekheid op een stokje; ik denk dat jouw vriend gewoon niet zo houdt van sms-en of idd misschien is het wel ineens veel drukker op zijn werk ofzo. Het belangrijkste is dat het goed gaat als jullie elkaar zien, toch?

Ik email meestal naar man zijn werk, en soms emailt hij ook helemaal niet terug, dan komt hij om in het werk.
Nou mijn laatste reactie hier op dit onderwerp, want het gaat echt nergens meer over.. Uitmaken.. Alsof ik het om zoiets ga uitmaken.. Ik ben geen 15 meer..

Beffen, ja dat doet ie nog en goed ook, sex is goed, geen klachten..

Als we elkaar zien kunnen we overal over praten en gaat het super, ook geen klachten..

Maar als we elkaar niet zien vind ik dat er slecht gecommuniceerd wordt.. Of dat dan via sms, bel of msn is doet er weinig toe.. Hij reageert gewoon niet op datgene wat ik hem stuur en dat vind ik irritant. Ik heb het meerdere keren aangegeven en nee, ik sms geen dingen als "hou je niet meer van me.." Ik ben geen 15 meer En nee, ik ben niet jaloers, bang dat ie een ander heeft, bang dat ie me niet meer leuk vindt of niks van dat alles..

En ik kan wel steeds denken, ach zo is nu eenmaal, ja dat denk ik ook vaak, maar ik vind niet dat ik dat altijd maar hoef te doen.. Het is geven en nemen dacht ik zo..
Geven en nemen?

Nou, dan geeft hij aan dat hij niet van smsen houdt en neem jij dat gewoon voor lief, hoe vind je díe suggestie?

Ik vind het héél erg 15jarig klinken om te verwachten dat je vriendje altijd terugsmst. Normale mensen kunnen ook wel een paar uur/dagen zonder contact hoor...
quote:gazelle schreef op 23 juli 2009 @ 11:21:

Ik zou het gelijk uitmaken. Het moet wel een enorme egoistische zak hooi zijn, die man. Wat denkt 'ie wel! Jou een beetje opbellen terwijl hij wéét dat jij meer een sms-er bent...

Nee, dit kan nooit wat worden.

Sterkte.
.
Dan neem je niet meer op als hij belt, zuil je zien dat ie wel iemand anders gaat bellen die wel kan denken "ach zo is ie nu eenmaal". Ga zo door en je probleem verdwijnt met je vriend.
Waarover SMS je hem dan?
Of, nog een optie, jij geeft aan dat hij per se moet smsen, en hij neemt de benen...

Toch weer geven en nemen.
.
Als jullie verder een top-relatie hebben snap ik echt niet dat je je zo druk maakt over dat sms-verkeer als jullie niet samen zijn (ik neem aan dat jullie dan aan het werk zijn)

Sommige werkgevers zijn er echt niet blij mee als mensen prive zitten te sms-en tijdens werktijd.
sms voortaan gewoon niet meer.

bel hem voor je gaat slapen op en stuur hem desnoods een smsje (als je vingers jeuken) in de ochtend van: fijne dag succes met dit of dat en ik spreek je vanavond wel lieverd ok kus doei love u

en dan savonds bellen, en niet eindeloos zwetsen want dan neemt ie savonds ook niet meer op. Jongens zitten nou eenmaal anders in mekaar dan wij,
Dan wij?

Ik houd ook niet van eindeloos gezwets aan de telefoon hoor. Verplicht terug sms-en doe ik ook niet aan.
quote:chickk schreef op 23 juli 2009 @ 13:49:

Nou mijn laatste reactie hier op dit onderwerp, want het gaat echt nergens meer over..

....

En ik kan wel steeds denken, ach zo is nu eenmaal, ja dat denk ik ook vaak, maar ik vind niet dat ik dat altijd maar hoef te doen.. Het is geven en nemen dacht ik zo..

Vind ik altijd zo flauw als mensen dan niet de reacties krijgen die ze hopen, dat ze hem dan meteen peren. Wat had je nou willen horen voor reacties? Soms is het juist goed om te lezen, door stomme reacties, dat je er ook anders tegenaan zou kunnen kijken. Maar goed, ik zal dus even meehuilen en tips geven enzo

Nou Chickk, mijn vriend deed dat dus ook altijd en ik zat er zooo mee, dus ik heb tegen hem gezegd, dat elke keer als ik sms, dat hij meteen terug moet sms-en. Goed, zo gezegd zo gedaan. Nu is hij zijn baan kwijt en zit de hele dag op de bank, en heeft nu gelukkig alle tijd om te sms-en. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest.
Mal
Hey chick,

Ook al zeg je dat verder alles super gaat, als dat zo was, had je dit topic niet geopend. Ik denk dat je wat mist aan communicatie, alleen twijfel ik of je dit wel moet gaan zoeken in sms/bellen/msn. Praat er is samen over, vraag hoe hij het graag zou willen zien en hoe jij. Dan kom je er samen vast wel uit Geef dan ook dat je soms 't idee hebt dat je jouw verhaal niet kwijt kan.

Niet meer sms/opnemen omdat je teleurgesteld bent in hoe er nu mee omgaat, maakt 't echt alleen maar erger.. Ik weet niet of jullie ver uit elkaar wonen of wat maar door het is uit te spreken weet je precies hoe jullie erover denken.

Misschien wil hij liever echt contact en vindt hij alle andere vormen niet zo belangrijk..

Suc6!
quote:chickk schreef op 23 juli 2009 @ 13:49:Maar als we elkaar niet zien vind ik dat er slecht gecommuniceerd wordt.. Of dat dan via sms, bel of msn is doet er weinig toe.. Hij reageert gewoon niet op datgene wat ik hem stuur en dat vind ik irritant. Ik heb het meerdere keren aangegeven en nee, ik sms geen dingen als "hou je niet meer van me.." Ik ben geen 15 meer En nee, ik ben niet jaloers, bang dat ie een ander heeft, bang dat ie me niet meer leuk vindt of niks van dat alles..

Soms vraag ik me echt af hoe wij het ooit hebben kunnen redden zonder mobiele telefoon. Vroeger (och, ik voel me oud ) communiceerde je gewoon niet als je elkaar niet zag. Dat kon helemaal niet, want de telefoon zat vast aan een draadje en MSN had nog niemand van gehoord. Computers namen nog de helft van je bureau in beslag en je had floppy disks van 15x15 waar 360 KB op paste. Je partner wist wanneer je thuis was, als je het huis binnenstapte en niet 5 minuten ervoor.

Mijn vriend heeft een mobiele telefoon en daar is zo'n beetje alles mee gezegd. Hij belt er bijna nooit mee en sms-en kán hij niet eens. Áls hij mij belt, is er iets aan de hand of wil hij iets vragen. Ik sms hem dus nooit, want hij smst toch niet terug. Misschien is dat de oplossing: hem niet meer sms-en.

Chickk, het is al eerder gezegd: als dit je grootste probleem is, zou ik maar heel snel stoppen met zeuren want dan heb je een heel gelukkig leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven