Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2025

11-08-2025 12:52 193 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Op 31 augustus start het nieuwe seizoen en vandaag zijn de deelnemers bekendgemaakt.

Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 28-09-2025 23:07
2.41% gewijzigd
Malibu123 schreef:
07-09-2025 23:32
Was het niet altijd zo dat er pas na de samensmelting een afvallerseiland was? Ik weet het even niet meer.

En idd ze hadden beter op Lies kunnen stemmen ipv Roos, je mag toch ook gewoon een stamhoofd naar huis stemmen?
Als er een afvallerseiland was, was die er juist in het begin.
Elizabethie schreef:
08-09-2025 06:40
Ik vind er nu al weinig aan. Man viel er zelfs bij in slaap. ;-)
Ik vind het juist wel weer leuker. Door die stammen meer proeven en niet dat gedoe met afvallerseiland.
Ik ga niet meer kijken. Ik ken de kandidaten allemaal niet, vind ze ook niet leuk. Nee, ik voel ‘m niet, nu al.
It’s 5 o clock somewhere
Pelle schreef:
08-09-2025 07:29
Ik vind het juist wel weer leuker. Door die stammen meer proeven en niet dat gedoe met afvallerseiland.
Ben ik het mee eens. Je zit nu eigenlijk met een gedwongen bondje, die qua deelnemers gelijkwaardig begint. Er moet nu over veel meer nagedacht worden, groepsbelang, eigen belang, stambelang.....
Grappig hoe roos zichzelf verraden voelde en het zo'n pijn deed, terwijl ze het zelf een ander aan wilde doen. Ok... hij wist natuurlijk dat zijn kop op het hakblok lag, maar wat had ze verwacht... dat hij niks zou proberen? Het is expeditie Robinson 😂
Hijodelaluna schreef:
08-09-2025 08:50
Grappig hoe roos zichzelf verraden voelde en het zo'n pijn deed, terwijl ze het zelf een ander aan wilde doen. Ok... hij wist natuurlijk dat zijn kop op het hakblok lag, maar wat had ze verwacht... dat hij niks zou proberen? Het is expeditie Robinson 😂
Ik begrijp dat ook niet.
Je weet toch dat het een spel is. En bijna iedereen kiest voor zichzelf. Hoort er gewoon bij. Dat moet je niet persoonlijk nemen.
"Nee, doe maar niet, voelt niet goed", mens, het is een afscheidsknuffel, tuttebol. Zeer onsportief.

En wat is dat met al die "content creators", moet ik googelen zeker. Ga ik doen. Misschien. Ooit.
.
Vreselijk, die Roos, wat een gezeur. En zo kinderachtig dat ze Twan oversloeg bij het afscheid. Ga lekker naar huis, meid, doeiiii!
Pelle schreef:
08-09-2025 07:27
Als er een afvallerseiland was, was die er juist in het begin.
Oh jaa! En dan kon je alsnog via duels tot de samensmelting blijven en terugkeren.

Eigenlijk vind ik het hele programma het leukst worden vanaf de samensmelting, met de individuele proeven.
Malibu123 schreef:
07-09-2025 23:32
Was het niet altijd zo dat er pas na de samensmelting een afvallerseiland was?
Na de samensmelting is er een winnaarseiland
Rooss4.0 schreef:
08-09-2025 16:53
En wat is dat met al die "content creators", moet ik googelen zeker. Ga ik doen. Misschien. Ooit.
Dat zijn youtubers, tiktokkers en instagrammerts.
Hijodelaluna schreef:
08-09-2025 08:50
En daarvoor hadden ze bedacht dat de andere stam de proef express moest verliezen
Malibu123 schreef:
07-09-2025 21:38
Ik irriteer me echt aan Lies, ik vind haar echt niet leuk
Ik ook niet.

Maar ik vind eigenlijk nog niemand echt leuk. Er zijn nog teveel mensen.
2 uit een kamp is natuurlijk zuur maar ja niks aan te doen.
Leuk nieuw seizoen! Mooi dat Nordin er nog in zit, heeft ie goed gedaan. Wat ik echt cool had gevonden: als Lies en Roos samen Nordin op Demi gegaan waren. Dat had hun positie voor de toekomst veel sterker gemaakt dan als hun vrouwenbondje was geslaagd. Lies is heel naïef volgens mij.

Wel leuk dat ze nu vier stammen hebben. En dat er geen afvallers eiland is. Al heb ik zo'n vermoeden dat dit later in het spel wel gaat komen. En dat ze dit vooral doen om te voorkomen dat mensen ervan uit gaan dat ze nog een kans hebben.

Benieuwd naar de rest van het seizoen.
Ik vind dat hele vrouw-man gedoe zo'n gezeik! En ook nú al! Waarom ga je niet gewoon voor de mensen met de sterkste eigenschappen voor alle proeven en dan in een later stadium de sterke eruit? Waarom ligt er zo'n nadruk op mannen en vrouwen? Echt, wat een onzin.
We're just two lost souls
Dat vind ik nou ook, nee ik stem dat irritante mens er niet uit, want het is een vrouw. Dan maar die leuke man die ook nog lekker sterk is... :bonk:
Tuurlijk zou het leuk zijn als er een keer een vrouw wint, maar dan wel omdat ze gewoon de meest Robinsonwaardige op het eiland is.
Die meiden zijn veel te veel bezig met elkaar er in te houden.. gaat ten koste van hun spel.
Ik denk overigens niet dat nordin met lies en roos op demi was gegaan want hij weet, net zoals dat voor demi gold, dat hij dan de volgende zou zijn.

Ben ook wel benieuwd hoe het twan gaat verlopen, is hij een sterke speler en gaat ie zich aan zijn woord houden of gaat hij straks door de mand vallen met bondjes en mensen naaien… heel benieuwd.

Hoop wel dat er een afvallerseiland komt.. misschien zodra het gewoon 2 kampen worden ipv 4 stammen
Jammer, had stiekem toch liever een andere verliezer gehad. Ben wel benieuwd wie er nu op wie heeft gestemd.

Vind het verder nog niet echt heel erg expeditie achtig.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Ik denk Lies en Twan op Demi
En Demi en Nordin op Lies.
midaswolf wijzigde dit bericht op 14-09-2025 22:20
1.82% gewijzigd
Karakter is wat je bent in het donker.
Gaat wel hard aan de kant van kamp Noord.
Ben benieuwd of de productie nog een soort verandering doorvoert in het schema mocht het helemaal scheef lopen.
MidasWolf schreef:
14-09-2025 21:52
En Demi en Nordin op lies.
Ja, dat is opzich wel logisch. Al had ik ergens verwacht dat Twan ook op Lies zou gaan ofzo.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Lookie schreef:
14-09-2025 22:02
Ja, dat is opzich wel logisch. Al had ik ergens verwacht dat Twan ook op Lies zou gaan ofzo.
Had wel gekund, hij heeft vaker niet aan zijn woord gehouden.
Lookie schreef:
14-09-2025 22:02
Heeft hij denk ik ook gedaan. Nordin zei ‘sorry dat ik je back niet had’ ofzoiets. Ik snap niet waarom, want ik zou veel liever Demi houden dan Lies denk ik, maar goed. Misschien hebben Twan en Nordin het expres op een duel laten aankomen?
Jammer dat Lies er niet uitging. Ik vind haar een irritant persoon.
MidasWolf schreef:
14-09-2025 21:52
En Demi en Nordin op Lies.
Ja, dit inderdaad.

Nordin zag ik een s schrijven op het eind. Plus hij gaat sowieso niet op Demi, dankzij haar zit hij er nog in.

Zonde dat er nu 3 uit 1 kamp weg zijn.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven