Theehuis!
donderdag 23 juli 2009 om 11:17
Goedemorgen!
Vandaag is het dus officieel de laatste Ikea-dag van Erwt? Daarna ben je verlost van ze! Joehoeoeoeo! Ik hoop bijna dat ze niet op komen dagen...
Ai, bord van Nemo stuk... Dat voorspelt een groot drama. Of kun je er nog een listige draai aan geven, Vish? Bord is op vakantie?
Hier geen feest, Star, licht ik elders wel even toe.
Vandaag is het dus officieel de laatste Ikea-dag van Erwt? Daarna ben je verlost van ze! Joehoeoeoeo! Ik hoop bijna dat ze niet op komen dagen...
Ai, bord van Nemo stuk... Dat voorspelt een groot drama. Of kun je er nog een listige draai aan geven, Vish? Bord is op vakantie?
Hier geen feest, Star, licht ik elders wel even toe.
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 23 juli 2009 om 11:19
donderdag 23 juli 2009 om 18:44
De lattenbodems zijn er, ze liggen op mijn nieuwe bed, mét mijn nieuwe matrassen (die enórm dik zijn, zo dik dat mijn hoeslakens er niet om passen ) en het ligt zaaaaalig!
Nog wel even Ikea gebeld om te klagen en geld terug te vragen/eisen... dus dat wacht ik nog even af
Doe es foto van nieuw haar Inad!
Peas on earth!
donderdag 23 juli 2009 om 21:06
Whaha Ceetje en Nemo. Geen politiek, maar komisch duo beginnen samen
Fijn van bed Erwt
Nee, niet helemaal kort, nog tot over schouders en laagjes erin aan de voorkant (daar zitten dus wel wat korte plukken).
Zal morgen even foto doen. Nu Gran Torino kijken. IEr en ik hebben een filmkijk-fetisj sinds we terug zijn. Dinsdagavond al Defiance gehuurd
Fijn van bed Erwt
Nee, niet helemaal kort, nog tot over schouders en laagjes erin aan de voorkant (daar zitten dus wel wat korte plukken).
Zal morgen even foto doen. Nu Gran Torino kijken. IEr en ik hebben een filmkijk-fetisj sinds we terug zijn. Dinsdagavond al Defiance gehuurd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook