Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1097 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Echt geweldig! Haha en meteen in bed beland. Raar he, dat het zo enorm kan klikken vanaf het eerste moment. Ik dacht dat dat alleen iets uit films was, maar het bestaat echt. Geniet ervan!
Geniet er van Miss, ik duim voor jou!
Happening schreef:
19-09-2025 08:25
Echt geweldig! Haha en meteen in bed beland. Raar he, dat het zo enorm kan klikken vanaf het eerste moment. Ik dacht dat dat alleen iets uit films was, maar het bestaat echt. Geniet ervan!
Ja maar nog niet all the way gegaan. (hoeft ook niet, tijd zat)
Ja dat dacht ik dus ook!! Of dat zoiets mij niet zou gebeuren omdat ik te nuchter zou zijn of te realistisch of weet ik veel wat...
Anyway ik had dit echt totaal niet verwacht maar ik vind het wel leuk en we zien wel hoe het loopt.

Dank, jullie zijn lief :-)
Weet je Mus, ik snap de situatie wel een beetje. Vanuit eigen ervaring: na mijn scheiding waren mijn kinderen (die destijds rond de leeftijd van die van jouw vriend waren) vooral enorm verdrietig over het feit dat hun vader zo snel over het verdriet over een gebroken gezin heen was. Nu was dat een totaal andere situatie want hun vader verliet mij om in te trekken bij de vrouw met wie hij mij al 2 bijna jaar bleek te hebben bedrogen, maar het maakte wel dat ik erg terughoudend was met vertellen dat ik iemand tegengekomen was toen dat eenmaal aan de orde was.

Ik was sowieso niet van plan die nieuwe man aan mijn kinderen voor te stellen, maar ik wilde niet dat mijn kinderen zouden denken dat ook ik makkelijk over het verlies van het kerngezin heen stapte. Zij zaten immers nog vol verdriet en ik was verliefd aan het worden. Dat wilde ik hen niet aandoen, dus heb ik die nieuwe man erg lang verborgen gehouden. Dat deed helemaal niets af aan mijn gevoelens voor die man en zei ook niets over hoe serieus ik met hem was.

Tegen de tijd dat ik vond dat mijn kinderen eraan toe waren om mijn nieuws te horen, vonden ze dat erg leuk voor mij en heb ik nooit het verwijt gekregen dat ik gedurende best een lange tijd een gedeelte van mijn leven voor hen verborgen had gehouden. Ik heb hen de reden waarom ik daarvoor koos ook gewoon verteld, en het heeft nooit een knauw opgeleverd in mijn relatie met mijn kinderen of hun vertrouwen in mij. Sterker nog: ze waardeerden het dat ik dit op deze manier gedaan had.

We zijn inmiddels zo'n 14 jaar verder en mijn kinderen zijn nu rond de 30. Die relatie van destijds heeft geen stand gehouden, maar dat had niets te maken met mijn kinderen. Nu ze allemaal ruimschoots volwassen zijn, zijn ze nog steeds van mening (want ik heb het 2 van hen deze week gevraagd omdat ik met jouw verhaal in mijn hoofd zat), dat ik destijds heb gedaan wat ik meende dat voor hen goed was.

Natuurlijk, toen ik later weer ging daten en het stof van mijn scheiding allang neergedaald was, hield ik dat niet voor mijn kinderen verborgen en vertelde ik ook geen smoesjes. Maar die eerste keer, zo vers na mijn scheiding en met kinderen die daar nog volop verdriet van hadden, deed ik dus hetzelfde als jouw vriend nu en daar heb ik geen moment spijt van en heeft dus ook geen vertrouwensbreuk met mijn kinderen opgeleverd.

Ik vind dus, en dat is hier een niet-gangbare mening- niet dat jouw vriend aan de leiband van zijn ex loopt en ik geloof ook niet direct dat deze handelwijze schade zal opleveren aan de band met zijn kinderen. Ik lees over jouw vriend weinig andere dingen dan dat hij een emotioneel stabiele en verstandige man is, en daar zou ik vertrouwen in hebben. Hij kent zijn kinderen immers het beste en kan ook het beste inschatten hoe hij tussen hen en de nieuwe situatie heen moet laveren.

Goed, lang verhaal en misschien wil je dat ik dit nadat jij het gelezen hebt weer verwijder, maar ik merkte dat jouw situatie mij bezig hield en wilde je dus ook een ander perspectief laten zien, namelijk dat van iemand die dezelfde keuzes maakte als jouw vriend :rose:
Plasticss schreef:
18-09-2025 10:34
Gisteren Bumble aangemaakt en na 3 uur er weer vanaf gegooid. Nope nee....géén zin in. Ik had een match maar jeetje na 3 woorden was hij al uitgesproken....daar heb ik dus zo géén zin in.
Haha! Ik had gisteren Tinder aangemaakt, vrij snel een match met iemand dus ik dacht ‘Leuk!’ maar hij vertelde echt zijn hele levensverhaal maar ook in derde persoon dus dat ging een beetje zo (naam is niet zijn echte naam): ‘’Oké dan gaan we terug naar 2002, Piet voelde zich niet goed en ging naar de HA’’.. blablabla.. dus Piet was wel écht ziek.. blabla Piet dit, Piet dat.. hij praatte vrijwel niet in ik-vorm maar bijna alleen in derde persoon. Brr.. verder heb ik er eigenlijk ook helemaal geen zin in dus daarna ook de app weer verwijderd. Eerst maar eens naar de POH, daar heb ik dinsdag al een afspraak ;)

Wat ontzettend leuk MissHolmes!

Hmm lastige situatie Mus!

Verder wel alles gelezen! Maar het is even teveel om op te reageren.
Hahaha, wat een idioot, Pupke!
Hahaha zo heb ik gisteren best leuk met een man gechat tot hij begon van; ik wil graag puur bellen om te kijken of het gevoel 100/100 is.

Dat ik echt dacht; wat wil je nou eigenlijk zeggen? Behalve dat je wilt bellen.
Overal het woord puur tussen en dat 100/100.
Gewoon _melon met login problemen
melon mss iemand die net zoals ik ooit ´puur’ op een stem is afgeknapt 😁
MissUnderstood schreef:
19-09-2025 08:48
Ik vind dus, en dat is hier een niet-gangbare mening- niet dat jouw vriend aan de leiband van zijn ex loopt en ik geloof ook niet direct dat deze handelwijze schade zal opleveren aan de band met zijn kinderen. Ik lees over jouw vriend weinig andere dingen dan dat hij een emotioneel stabiele en verstandige man is, en daar zou ik vertrouwen in hebben. Hij kent zijn kinderen immers het beste en kan ook het beste inschatten hoe hij tussen hen en de nieuwe situatie heen moet laveren.

Goed, lang verhaal en misschien wil je dat ik dit nadat jij het gelezen hebt weer verwijder, maar ik merkte dat jouw situatie mij bezig hield en wilde je dus ook een ander perspectief laten zien, namelijk dat van iemand die dezelfde keuzes maakte als jouw vriend :rose:

Wat lief dat je jouw verhaal wilde delen en dat je het zelfs nog hebt gecheckt bij je kinderen! Zo'n ander perspectief helpt. Ik merk dat ik er na dat lange gesprek dat we erover hadden ook wel weer wat anders in ben gaan staan. Eerst was zijn voornaamste argument dat hij wilde wachten tot zijn ex weer een beetje tot bedaren was gekomen. Maar nu is het verhaal dus wel anders geworden. Zowel hij als zijn ex zijn ervan overtuigd dat ze in het belang van hun kinderen handelen door het nu niet te vertellen. En hun belang staat voor mij ook voorop. En ik kan het natuurlijk mis hebben. Ik hoor verschillende verhalen en niet alle pubers zijn hetzelfde natuurlijk.

Je hebt ook gelijk dat hij hierin mijn vertrouwen verdient. Hij kent zijn kinderen en hij heeft een weloverwogen afweging gemaakt.
The impossible only takes a little longer
MissHolmes schreef:
19-09-2025 08:14
:hihi: 1 van de eerste dingen die ik dacht toen ik vanmorgen wakker werd (in zijn armen :$ :$ :$) was ff verslag doen.
Het was weer heel erg gezellig, eerst bij mij om de hoek wat gaan drinken en toen naar mijn huis gegaan waar we heel veel gekletst hebben en samen gekookt en gegeten en dat stond niet in de planning maar hij is blijven slapen en dat was heel gezellig. Vanavond ga ik naar hem, heel veel zin in.

Geen idee nog hoe dit verder gaat lopen (nou ja beetje wel maar vd andere kant wil ik nog niet te veel verwachten om teleurstelling te voorkomen) maar ik heb hier een heel goed gevoel bij, dat is wederzijds en de vlinders zijn zich aan het vermeningvuldigen :proud: (En dat had ik echt nooit verwacht zo snel, ik dacht zo zit ik blijkbaar niet in elkaar maar dat ligt blijkbaar ook aan de persoon...)

Ooo, wat een heerlijk verhaal @MissHolmes! Daten is heel veel gedoe. Zo fijn als het ook gewoon zo kan gaan. Geniet ervan!
The impossible only takes a little longer
Vind het ook een mooie toevoeging van miss understood, mus. En goed van jou dat je hiervoor openstaat, geeft ms ook wat rust.

Heerlijk miss holmes!
Het grappige is dat ik het al helemaal benauwd krijg van de snelheid waarmee jullie afspreken. Maar dat zegt meer over mij…
Emmely ik ook normaal gesproken maar het voelt zo prettig om bij hem te zijn :$
Mus: jaaaa! Idd tot nu toe ging daten meestal lastig en waren er ook hele periodes dat ik echt ff geen zin had. Nu hoefde het ook niet zo nodig maar ik wilde Breeze gewoon eens proberen.. Dit had ik zeker niet verwacht. Ik ga zo naar hem toe :flirting:
Het is nog veel te vroeg om conclusies te trekken maar ik geniet er zeker van. Thnx allen!

Attraverso: :rofl: was die stem of dialect zo erg dan?
Pupke wat een gekkie. ;-D

MissHolmes wat klinkt dat fijn allemaal. Veel plezier gewenst weer zometeen!
Thnx!
Ik gun overigens iedereen zulke dates en daarom wil ik mijn ervaring delen. Ik heb inmiddels in totaal met flinke tussenposes best wat date ervaring, veel kikkers gekust, vaak teleurgesteld en over mijn grenzen gegaan maar ook veel geleerd.

Wat ik mee wil geven; ik vind daten zo enorm anders sinds ik lekker in mn vel zit en veel meer zelfvertrouwen heb, en 40+ ben, dat scheelt ook ;-D. (En om zo ver te komen heb ik hard moeten werken)
Het klinkt enorm cheesy, i know maar je kunt niet happy zijn met een ander zolang je dat niet met jezelf bent. Natuurlijk voel ik me nog wel eens onzeker, dat is menselijk en je komt een hoop koekwousen tegen maar ik kan het nu veel makkelijker van me afzetten en ik heb het voor mijn geluk niet perse nodig, een relatie.
MissHolmes schreef:
19-09-2025 15:25
Emmely ik ook normaal gesproken maar het voelt zo prettig om bij hem te zijn :$
Mus: jaaaa! Idd tot nu toe ging daten meestal lastig en waren er ook hele periodes dat ik echt ff geen zin had. Nu hoefde het ook niet zo nodig maar ik wilde Breeze gewoon eens proberen.. Dit had ik zeker niet verwacht. Ik ga zo naar hem toe :flirting:
Het is nog veel te vroeg om conclusies te trekken maar ik geniet er zeker van. Thnx allen!

Attraverso: :rofl: was die stem of dialect zo erg dan?
Ik zei altijd: ik ga echt nooit meer samenwonen met een man. Never nooit niet. En na 1 week met deze vent wilde ik het liefst dat hij meteen bij me introk :mrgreen: Wat niet kan natuurlijk, want allebei kinderen thuis, maar zo bizar kan je wereld ineens 180 graden draaien. Liefst zien we elkaar elke dag, wat ook niet kan, maar we kunnen elkaar bijna niet missen. Echt idioot.

Geniet ervan vanavond, maar houd je ogen open voor rode vlaggen.
MissHolmes schreef:
19-09-2025 15:53
Thnx!
Ik gun overigens iedereen zulke dates en daarom wil ik mijn ervaring delen.
Ik had al gelijkaardige dates hoor Miss, meerdere zelfs. Met de juiste mag het 😉
Haha Happening ik heb ook 1x samengewoond en ik riep precies hetzelfde en tot nu toe ook volgehouden :proud: (ik vind alleen wonen zo chill...) maar who knows... ;-) Doe ik zeker! Al aardig wat mafklappers tegen gekomen dus ik heb antennes :biggrin:
Attraverso schreef:
19-09-2025 10:50
melon mss iemand die net zoals ik ooit ´puur’ op een stem is afgeknapt 😁
Haha, dat snap ik wel. Want dat kan ik ook wel. Maar ik had al gezegd dat ik niet wil daten, dus ik hoef niet puur op 100/100 te komen met hem.
Het was gewoon een heel wazig gesprek, maar ik gun hem iemand die op hetzelfde niveau zit.

Zo'n app is iig niet geschikt voor gewoon gezellige contacten ben ik wel achter. Weg gedaan!
Oh maar dat vind ik niet echt heel gek Melon dat hij dat zegt. Ik gooi ook wel eens het woord ‘puur’ ergens in een zin haha
MissHolmes schreef:
19-09-2025 15:53
Wat ik mee wil geven; ik vind daten zo enorm anders sinds ik lekker in mn vel zit en veel meer zelfvertrouwen heb, en 40+ ben, dat scheelt ook ;-D. (En om zo ver te komen heb ik hard moeten werken)
Het klinkt enorm cheesy, i know maar je kunt niet happy zijn met een ander zolang je dat niet met jezelf bent. Natuurlijk voel ik me nog wel eens onzeker, dat is menselijk en je komt een hoop koekwousen tegen maar ik kan het nu veel makkelijker van me afzetten en ik heb het voor mijn geluk niet perse nodig, een relatie.
Heel mooi gezegd!
En echt zó leuk om te horen Miss!💞 Heel veel plezier vanavond! En misschien vannacht en morgen haha.
Pupke schreef:
19-09-2025 18:35
Oh maar dat vind ik niet echt heel gek Melon dat hij dat zegt. Ik gooi ook wel eens het woord ‘puur’ ergens in een zin haha

Heel mooi gezegd!
En echt zó leuk om te horen Miss!💞 Heel veel plezier vanavond! En misschien vannacht en morgen haha.
Ik blijf idd slapen, was totaal niet gepland maar vannacht is hij ook blijven slapen.
Dubbel...
Ik heb woensdag een date.
En nee, niet met mm.
Pupke schreef:
19-09-2025 18:35
Oh maar dat vind ik niet echt heel gek Melon dat hij dat zegt. Ik gooi ook wel eens het woord ‘puur’ ergens in een zin.
Haha niet bijna in elke zin hoop ik. Nee dit was 'm niet. Maar dat is prima. Ik heb er om gelachen.

Wat leuk Attra, ben benieuwd!
Ik ook, succes alvast!
Ja het gaat misschien snel (maar niet te) maar Vlinderman 🙂 en ik steken onze gevoelens niet onder stoelen of banken en we lijken net twee verliefde pubers... :flirting: (ik vroeg vrijdag avond of hij me even wilde knijpen :-D)
MissHolmes! Wat leuk om te lezen!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven