Durf te vragen deel 23
woensdag 1 oktober 2025 om 16:08
Zolang het is zoals nu (veel zon, graadje of 17, geen regen) vind ik oktober prachtig. Heerlijke indian summer-sfeer met al die mooie blaadjes. Regen, wind en kou mag voor mij naar november en december (liever niet, maar als het moet).
Is bij jou de stemwijzer wel eens anders uitgevallen dan je zelf zou (willen) stemmen?
Is bij jou de stemwijzer wel eens anders uitgevallen dan je zelf zou (willen) stemmen?
woensdag 1 oktober 2025 om 20:09
Jazeker! Ik schommel nogal qua stemrichting als ik de stemwijzer invul. Het is mijn start om te verdiepen in partijprogramma’s en de kopstukken te volgen.
Hoe kies jij op wie je stemt op de lijst van jouw partij? Altijd de eerste? Altijd de eerste man/vrouw, degene uit jouw regio, degene die je sympathiek vindt, of..?
Hoe kies jij op wie je stemt op de lijst van jouw partij? Altijd de eerste? Altijd de eerste man/vrouw, degene uit jouw regio, degene die je sympathiek vindt, of..?
woensdag 1 oktober 2025 om 20:11
woensdag 1 oktober 2025 om 20:26
woensdag 1 oktober 2025 om 21:12
Eentje, een gehaakte eend in mijn kledingkast. Maar ik denk dat mijn moeder op zolder nog wel wat bewaard heeft, ik had er eentje die een buurvrouw bij mijn geboorte cadeau heeft gegeven (door haar gemaakt) en ik kan me niet voorstellen dat mijn moeder die weg heeft gedaan. Het was bijna identiek zo'n lappenpopje, in het roze:

Weet je nog iets van wat je vroeger aan Sinterklaas hebt gevraagd?

Weet je nog iets van wat je vroeger aan Sinterklaas hebt gevraagd?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in