Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
ah ja, dat is het marriss. ik heb ze gehyperlinked... ik zal ze vanavond wel even naar mijn eigen webpage zetten, dan zou het ook bij jou goed moeten gaan!!! het is nu heel mooi (al zeg ik het zelf!). groene jompels voor de geslacht-nog-niet-bekenden (of niet voor ons), en blauwe en roze jompels (voor de jongen en meisjes). en dat jompelt allemaal netjes op de maat.
haha oeps sorry Erine ik bedoel natuurlijk de 28e Maar laat het nou maar gewoon een hele stralende zomer gaan worden en dat we vandaag en morgen alle regen gaan krijgen... Nou ja morgen liever niet, wel erg vervelend voor vriendlief de tent opzetten in de regen...

Enne Momo ik vind je schema er goed uitzien
pfew, gelukkig thee! ik werd helemaal onzeker van marriss.

weten jullie eind augustus of het een roze of blauwe jompel wordt?
Moom, ik vind het schema ook geweldig!! En dat vinden andere dames hier op het kindertopic ook
Ohw sorry Moom, was niet mn bedoeling om paniek te zaaien
Op welk topic zit jij te neuzen Rain?
Laydees over het aankomen he... ik ben nu 23 weken en echt nul kilo aangekomen. Het is idd heel normaal bij vrouwen met "reserves" dat ze niet veel tot niets aankomen. Omdat je lichaam al reserves heeft hoef je ze niet aan te maken. Slankere vrouwen komen veel sneller kilo's aan... Al moet ik zeggen dat ik een meid ken die zo slank is gebleven tijdens haar zwangerschap dat iedereen dacht dat ze loog als ze zei zwanger te zijn. Ze kon zelfs heel de zwangerschap haar eigen broeken nog aan !! En er kwam een stevige 8 ponder uit hoor van ongeveer 54 cm!!!
Oh trouwens, onze bestelde kinderwagen+cosi+kinderstoel is binnen !! Kunnen we van het weekend op gaan halen jippie!!!

@GW : Geen babyshower? Hier is het volgens mij wel hip (westelijke kant van nederland) maar ik heb zoiets van nou ik zie het wel. Als iemand het voor me organiseert is het lollig en kadootjes zijn altijd leuk hahaha
quote:Rainbow30 schreef op 23 juli 2009 @ 12:29:

Moom, ik vind het schema ook geweldig!! En dat vinden andere dames hier op het kindertopic ook oooh, echt? (waar dan, waar dan???)
Hahahaha, bij zwanger/worden zijn deel 4 ofzo. Ik knip en plak even:

"Als het goed is kan je die in de tabel zetten. Ik heb ze gepikt van het topic Het Gouden ei....

Beter goed gepikt dan slecht verzonnen :-)
zeeeeg. dat kan natuurlijk zomaar niet. even wat van zeggen
Hahaha, lekker aan het rellen daar zie ik!

Maarre, wat nog veel erger is.....onze mini meet in Normandie gaat niet door. Ik ga nu 5 dagen naar Londen. Ach ja, je moet wat he? T'is alweer bijna geboekt (moet vanavond even doen want heb creditcard niet bij me). En ga er helemaal vanuit dat het goed gaat komen. Niet alles zal toch "fully booked" zijn?

Dus moeten we toch ergens anders meeten....By the way, hoe gaat het met onze forummeeting eigenlijk? Daar is toch eigenlijk niet zo heel veel animo voor geloof ik?
heej rain.. london is ook leuk! bij ons komt week 35 beter uit, ivm week 34. dus we zouden elkaar toch net mislopen. en wij moeten nog op zoek naar een verblijfplaats!
Zo net lekker koekjes gebakken, je moet ze bezig houden he. Verder wel heerlijk uit kunnen slapen. Ze was zo versleten dat ze pas om 10:00 uur wakker werd! Kijk dat moeten we straks ook hebben hahahah.

En wat zie ik, zijn we weer aan het rellen! Zal zo eens ff kijken wat er nu weer is.

Fanatic is dat zo? Is dat hier hip? Moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken. Dat drukke gedoe. Dat is ook met zo'n groot babyfeest. pff word al moe als ik er aan denk.

Word trouwens niet geopereerd dames. Moet wachten tot 4 maanden na de bevalling en dat had ik eigenlijk ook wel verwacht.

Ga ff de koekjes uit de oven halen want die zijn klaar. kunnen ze ff afkoelen.

doei
O trouwens Rain Londen lijkt me ook best leuk. Ben er nog nooit geweest, dus ik wacht op de uitslag van jou.
Londen is fantastisch, je kan er zeer goed winkelen.
Grote steden trekken mij toch veel minder dan mooie natuur *sorry, ben een échte boerentrien * Ben dus ook niet zo van de stedentrips...

Ik moet er bijv. ook echt niet aan denken om in een stad te wonen... vind Groningen al erg, laat staan Amsterdam ofzo. Ben echt van het platteland (nou ja, geen gehuchten, wel dorpen waar de voorzieningen wel op fietstafstand zijn. Zoals mijn woonplaats ) Overigens woonde ik tijdens mijn studententijd wel in Groningen en dat was geweldig, maar ik zou er nu niet meer willen wonen en zeker niet met een gezinnetje. Zó wat offtopic

Nu zie ik het schema wel goed moom! Pfiew!
Ik ben best nog in voor een meeting hoor! Straks heb ik nl. toch geen weekenddiensten meer, dus dan heb ik ook weer meer tijd!

En london is leuk! Tenminste toen ik er tig jaar geleden was, maar zoveel zal er nu wel ook niet verandert zijn. En ik kan idd nog herinneren dat je er zo goed kon winkelen!

Ik kom net bij de gyn vandaan met een beetje een dubbel gevoel, spruit had/heeft namelijk nog een navelbreuk en een deel van zijn organen liggen dus nog in zijn navelstreng. Volgens de gyn kon dat nog wel in dit stadium, maar ik moest wel over 2 weken alweer terug komen om het te laten controleren.

Dus de volgende kontrole is 10/8 alweer.
En gaan googlen is niet goed.....
gw liggen de organen in de begin fase in de navelstreng??? Hm zo leer je ook nog eens wat... Maar voor jou is dat wel een grote onzekerheid, ik weet hoe snel een vrouw van alles in haar hoofd kan halen, zeker in het begin van de zwangerschap... maar het komt goed, niet gaan googlen, daar word je nooit vrolijker van...

Momo weet nog niet of ik het wil weten... het blijft voorlopig maar een groene jompel, vind ik ook leuk...

Enne Rain alvast veel plezier in London...
anoniem_76500 wijzigde dit bericht op 23-07-2009 18:14
Reden: het stond er een beetje raar!!!!
% gewijzigd
GW lieffie, niet piekeren hoor! Komt vast en zeker allemaal goed. Als de gyn zegt dat het in dit stadium nog kan dan moet je dat geloven, en al helemaal niet gaan googelen! Dikke knuffel voor jou (omdat ik heus wel snap dat je je stiekem toch druk maat)

Zo, als het een beetje meezit wordt het toch Londen. Vlucht en hotel zijn geboekt dus laten we er maar vanuit gaan dat het geod gaat komen. Week 34 en 35 heb ik dus vakantie en dan zijn we eerst een paar dagen thuis. Gaan we donderdag t/m maandag naar Londen en dan nog een paar dagen thuis. En dan die vrijdag nog een lang weekend met ouders en zusje + man in huisje vanwege zoveeljarige bruiloft van mijn ouders. Ik heb dus ook weer iets om me op te verheugen....

Oh ja en de ovutest begon al iets positiever te worden zeg maar dus wordt een druk weekend hahaha. En ja Erine, ik hou er wel van!

Yaya, zo het oppassen zit er bijna op. Ik lees dat je lekker hebt kunnen oefenen!!
Pff, het zit me allemaal niet lekker, ik had net zuslief nog even aan de lijn, ik begon meteen te huilen.

Van mij mag het wel al 10 augustus zijn!
Oh meissie toch, logisch dat je je zorgen maakt. Kan je niet volgende week nog bij de gyn terecht voor een extra check? En als de gyn zegt dat het nu nog kan, in dit stadium, probeer daar dan aan vast te houden, zij heeft er verstand van lief!!! Echt! Als zij zegt dat het kan, dan betekent dat dat ze het vaker heeft gezien, en dat dat bij die voorgaande keren goed is gekomen. Als dat namelijk niet zo was, zou ze zich zorgen maken en zou ze dat ook zeggen. Hou daar ajb aan vast wijffie, anders maak je jezelf helemaal gek de komende twee weken
Ik vind het ook zo erg voor mijn ouders, durf ze het ook niet te vertellen gezien hun voorgeschiedenis zijn ze sowieso erg terughoudend, ik had het er net nog met mijn zus over. Mijn moeder had de vorige keer pas na de 20 weken echo (toen dus alles goed was) iets gekocht. Ik denk ook dat ik ze nu nog maar niets zeg, maak ik ze alleen maar (nodeloos?) ongerust.

En tuurlijk zegt die gyn dat, maar dan kijk ik in mijn zwangerschapsboekje en dan heeft ze dus buikwandbreuk iets onleesbaars en dan een dik vet uitroepteken opgeschreven. Hij is fijn...
heeej gwtje. even rustig ja. als gyn nog geen paniek er van maakt, en zegt dat het in dit stadium nog best kan, dan is er gewoon niets aan de hand ja! kinnetje op. schouders recht. en over 2 weken zie je wel weer verder. je kunt er nu toch weinig aan doen, toch!? dikke knuf meid!

thee, een groene jompel is zeker ook heel leuk!

ik ga nu even spa-at-home-en, en dan zal ik de groene en blauwe jompels even naar mijn eigen webstek verhuizen, zodat je ze morgen op je werk ook netjes ziet, marriss!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven