Dit heb ik voor u getest

04-10-2025 19:05 319 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heb jij voor anderen getest?

Deel je testresultaten, waar forummers hun voordeel mee doen.
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
Als je buikgriep hebt en moet overgeven, ga dan niet boven de wc hangen maar met een bak op de wc zitten. Je hebt nl. de kans dat het er door de kracht van het overgeven ook aan de andere kant uitkomt. :sick:

Lang geleden voor u getest.
En als je dezelfde code voor twee verschillende smileys gebruikt, krijg je altijd alleen de ene smiley en de andere dus niet.

Heeft Viva voor u getest.
Jeetjejee schreef:
05-10-2025 18:08
Als je nog een pot verf hebt staan die al meer dan 10 jaar oud is en nog prima lijkt, ga die dan vooral niet gebruiken om een deur van een nieuw kleurtje te voorzien. En ook niet iets anders in huis. Want de kleur is niet meer wat het was en de structuur ook niet. Gevolg: geen gebroken witte deur maar een soort vergeelde versie en de deur voelt aan alsof er fijn zand door de verf zit. En dan moet je alsnog nieuwe verf kopen, de deur weer schuren en opnieuw schilderen.

Dit heb ik voor u vorige week getest.
Oh, dat is een goeie, want hier staan inderdaad nog blikken verf voor 'ooit nog een keer'.
MEFunny schreef:
05-10-2025 17:35
Als je met je mobiel in je broekzak naar het toilet gaat, je broek laat zakken en dan plons hoort. Is dat je mobiel. Trek gelieve niet door.

Dit heeft mijn moeder 2x getest.
Had ze niet hoeven testen, want dat heb ik al gedaan.
Als je in de winkelstraat met je fietsleutel aan het zwaaien bent, doe dit niet als je net over een put loopt.

Als je per ongeluk iets in een put hebt laten vallen dan kan je die openmaken om het er uit te vissen (zelfs als je daarvoor in een winkelstraat op de grond moet knielen en tussen de prut graaien).

Als je om bepaalde redenen een erg stinkende hand en arm hebt, waarbij de stank niet met zeep, afwasmiddel, waspoeder of azijn verdwijnt, kan je je arm met Luuf insmeren en daarna wassen met zeep of afwasmiddel. Dat helpt.

Alle 3 heb ik een paar jaar geleden getest. Op dezelfde dag. Voor jullie!
"Just because something is typed - whether it is typed on a business card or typed in a newspaper or book - this does not mean it is true.” (The Wide Window - Lemony Snicket)
Als u voor een klusje in (uw eigen of andermans) huis iets moet verven, een kozijn bijvoorbeeld, trek dan altijd even oude kleding aan die vies mag worden.

Denk niet: ach ik ga netjes werken, ik hou mijn goede spijkerbroek aan. Uren later treft u toch een verdwaalde druppel verf of twee.

Dit heb ik voor u getest.
Kamiere schreef:
05-10-2025 19:32
Als u voor een klusje in (uw eigen of andermans) huis iets moet verven, een kozijn bijvoorbeeld, trek dan altijd even oude kleding aan die vies mag worden.

Denk niet: ach ik ga netjes werken, ik hou mijn goede spijkerbroek aan. Uren later treft u toch een verdwaalde druppel verf of twee.

Bedankt voor de tip.

Ik wil er aan toevoegen dat je dit ook moet doen als je met chloor werkt. Ook als je denkt dat je niet zult spetteren.
Wadapatja schreef:
05-10-2025 19:34
Bedankt voor de tip.

Ik wil er aan toevoegen dat je dit ook moet doen als je met chloor werkt. Ook als je denkt dat je niet zult spetteren.
Daarom ben ik ooit punk geworden. Daar heb ik nog steeds profijt van, ook nu ik 56 ben. Al die bleekvlekjes en - vlekken in mijn zwarte broeken schrijf ik toe aan mijn punkschap.

Gratis tip!
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Elodea schreef:
05-10-2025 18:54
Had ze niet hoeven testen, want dat heb ik al gedaan.
Ik denk dat ze je memo heeft gemist.
Laat niet je keukendeur wijd openstaan als je naar bed gaat, dan word je wakker van gestommel en geroep in je huis..
Was gelukkig politie, maar de schrik zat er in
Als je zonder huissleutels en mobiel de voordeur dicht trekt, kun je op een populaire werkdag (op kantoor) bij 5 huizen aanbellen om uiteindelijk een mobiel te lenen en je partner te bellen om sleutels te brengen. Als je dan in de tussentijd de caravan gaat opruimen, omdat deze nog open is, je daarin een sleutelbos terugvind met huissleutels. Dan hoef je niet meer bij de buurman aan te bellen om zijn telefoon te lenen en je partner af te bellen. Je kan namelijk het huis weer in en je mobiel pakken. Ik kwam er achter toen ik richting de buurman liep.

Dit heb ik voor jullie getest.

Als je in corona tijd, thuis werkte met een headset op en een teams overleg met de hoge piefen van de afdeling. Dan is het niet handig als je partner zijn mobiel tegelijkertijd ook verbonden is met de headset. Ik hoorde gekreun, dacht dat zij dat ook hoorden en benoemde het. Ik zeg: maak dat niet bespreekbaar, ik herhaal: maak het niet bespreekbaar. Partner bekeek blijkbaar een filmpje op dumpert met het e.a. aan seksgeluiden. Ik ben er nooit op teruggekomen bij deze collega’s.

Ook dit heb ik voor u getest

Als je een wedstrijd wil doen, wie het snelste onder een viaduct door kan fietsen, op zo’n cruiser fiets met stang. Schuif dan niet vooral van de trappers af. Je krijgt dan namelijk een hele stevige stang tussen je benen. Oprecht, niet doen! Ik heb weken lang een beurs geslachtsdeel gehad.

Ook dit heb ik helaas getest
janine schreef:
05-10-2025 19:59
Laat niet je keukendeur wijd openstaan als je naar bed gaat, dan word je wakker van gestommel en geroep in je huis..
Was gelukkig politie, maar de schrik zat er in
Dan had je nog geluk, bij mij was het nep-politie. Gelukkig heb ik een nogal afschrikwekkend voorkomen, vooral als ik net wakker ben. En mijn stem is dan ook behoorlijk grommerig dus toen ik ze om hun ID had gevraagd wisten ze niet hoe snel ze het veld moesten ruimen.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Als je niet-meer-thuiswonende kind komt melden dat er geen wc-papier meer in de trapkast ligt, ga dan niet hoop over stoop op je fiets door dit kut-weer een pak halen bij de supermarkt, maar kijk gewoon zelf even.

Dit heb ik zojuist voor u getest.
Iedereen heeft het recht veilig over straat te kunnen gaan.
Je kan enorm indruk maken op jonge kinderen door op een doortastende manier met je blote handen brandnetels uit je tuin te trekken.
Echter, als er daarna een kop op de kliko staat van brandnetels, moet je niet denken dat die planten hebben onthouden dat jij heel doortastend bent: als je die berg met twee blote handen gaat aanstampen dan doet dat gewoon gemeen pijn.
Wat ik getest heb is als je " even" een pakketje wil wegbrengen maar je telefoon bijna leeg is. Dat je dan denkt ' ach die leg ik even op de lader want ik ben toch " zo" weer terug. Vooral als dat moet via een polder in the middle of nowhere waar niemand woont om aan te bellen.
Dat is de goden verzoeken dat je een klapband krijgt, in de stromende regen, en er niemand ook voor je stopt. Ik vond het geen aanrader.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Lady*Voldemort schreef:
05-10-2025 20:23
Dan had je nog geluk, bij mij was het nep-politie. Gelukkig heb ik een nogal afschrikwekkend voorkomen, vooral als ik net wakker ben. En mijn stem is dan ook behoorlijk grommerig dus toen ik ze om hun ID had gevraagd wisten ze niet hoe snel ze het veld moesten ruimen.
Goed van jou, ik hoop dat ze het van angst in de broek hebben gedaan.
Het is wat het is
Echt een heerlijk topic :heart: !

Een laptop op een bankleuning en een waakzame hond die op de bel reageert is geen goede combinatie. Persoonlijk voor u getest.

Een laptop, een glas cola en een warhoofd: ook geen goede combinatie. Ook persoonlijk voor u getest (heb het jarenlang zonder een werkende 'n' mogen doen).
Saanvi2 schreef:
05-10-2025 10:27
Op het borsteldeel van een bezel hard trappen om te kijken of de stok, net als in een tekenfilm, omhoog komt en tegen je voorhoofd aan ramt. Dat doet het. Nog harder dan je denkt.
Heb ik voor u getest (toen ik al ruim volwassen was en allang kinderen had)

Ik heb een soortgelijke test met eenzelfde uitkomst:

Als je denkt slim te zijn door de liggende hark handig van de grond te krijgen en het lukt niet door zachtjes met je voet op het harkdeel te frotten, doe het dan niet in 1 keer heel hard. De steel komt veel sneller en net als hierboven veel harder aan. En net als in de tekenfilm ook echt tegen je voorhoofd.
Persoonlijk voor u getest. Minimaal 2 keer.
Laptops lusten geen groentesoep. Heb ik ook al voor jullie getest.
Ik vind hier dingen van.
Elodea schreef:
05-10-2025 18:53
Oh, dat is een goeie, want hier staan inderdaad nog blikken verf voor 'ooit nog een keer'.

Gooi ze vooral weg als ze al heel oud zijn, dat bespaart je een hoop werk! Ik heb vorige week meteen alle oude verf ingeleverd, ik schilder voortaan alleen nog met ‘verse’ verf.
Sabeltandcavia schreef:
05-10-2025 22:22
Laptops lusten geen groentesoep. Heb ik ook al voor jullie getest.
Ook geen chocolademelk en cola. Eigenlijk zijn laptops erg kieskeurig en lusten ze maar weinig. Voor u getest.
Het tafelblad van die kleine bureautjes van Ikea is hol van binnen. Dat heeft mijn kind voor jullie getest.

Oh ja, en die onbreekbare geodriehoek is ook niet onbreekbaar. Trap er niet in!
Drackie schreef:
05-10-2025 22:33
Ook geen chocolademelk en cola. Eigenlijk zijn laptops erg kieskeurig en lusten ze maar weinig. Voor u getest.
Zelfs tegen kraan-water zeggen ze "njet, vergeet het". En nogal vrij duidelijk.

Kan natuurlijk ook zijn dat die laptop gewoon een even grote afkeer van water had als ik.
En dat ook enkel goed vond voor vissen.

Alleszins wel goed voor de economie, zo'n nieuwe laptop.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Als je laptop in je tas in je fietstas zit, zorg er dan voor dat de fietstas heel goed vast zit een niet met een klein plastic haakje. Dit voorkomt dat de fietstas opeens op straat ligt en er mogelijk een volkswagen polo overheen rijdt.

Mocht dat toch gebeuren, probeer dan niet te schreeuwen: de bestuurder van de volkswagen kan dan denken dat ze een kind heeft overreden.
Kingsqueen schreef:
05-10-2025 10:15
Als je een soep wil staafmixeren is het beter om de staafmixer helemaal in de soep te dopen als je niet wilt dat de hele keuken onder de soep zit en jijzelf onder de kokend hete soepspetters

Persoonlijk getest, tweemaal zelfs om het definitief te checken
Ik kan jullie melden dat uit aanvullende tests (ik houd van grondig onderzoek) is gebleken dat het beter is om de staafmixer eerst in de tomatensoep te zetten (en aan te zetten) en dan pas de soepballetjes toe te voegen.

En uit de controlegroep is gebleken dat in het geval van bonensoep het ook praktischer is om eerst de bonen te stampen met de stamper en vervolgens pas de rookworst toe te voegen.

Het is nog een lopend onderzoek dus mochten er aanvullende testresultaten beschikbaar komen dan zal ik die uiteraard met belangstellenden delen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven