Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1656 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Dusdanig vermoeiend dat ik er spontaan verkeerd van ga quoten🥱
A question that sometimes drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Yildizlar2 schreef:
10-10-2025 17:29
Nog nooit zoveel gebrabbel gehoord 😂
Gestopt met havermelk drinken woehoe en vier jaar leeftijdsverschil is enorm natuurlijk ja dan zit je echt in een andere levensfase 😬
Het lijkt wel een artikel uit De Speld.
Dadelijk opent zijn vrouw hier een topic:

"Help mijn oudere partner drinkt geen havermoutmelk meer. Moet ik me zorgen maken??"
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
10-10-2025 18:15

"Help mijn oudere partner drinkt geen havermoutmelk meer. Moet ik me zorgen maken??"
Het juiste antwoord is dan natuurlijk " ik denk dat het een vreemdgaande narcist is". :P
vivapimpelmees schreef:
10-10-2025 17:55
Het lijkt wel een artikel uit De Speld.
:HA:
Jeetje wat n idioterie over die havermelk .was zelfs net in Editie N.L.Nog nooit zon onzin gehoord.
Voor n tijdje terug de quinona. Tot n huisarts begon te roepen dat de mensen met die achterlijke eetgewoontes eens moesten stoppen .
Jeetje ik eet smorgen drie sneetjes brood met n mok koffie. Zal ook wel niet goed zijn .maar het smaakt mij prima..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Afbeelding
calvijn1 schreef:
10-10-2025 18:15

Ja zeker als er een generatiekloof van vier jaar is dan zit je in zooo’n andere fase niet meer te redden dat huwelijk .
Yildizlar2 schreef:
10-10-2025 22:15
Ja zeker als er een generatiekloof van vier jaar is dan zit je in zooo’n andere fase niet meer te redden dat huwelijk .
:rofl: :rofl: hou op met me
Geen havermelk is nog tot daaraan toe, maar geen oesters meer?! Dat is toch niet te doen voor een partner.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
10-10-2025 23:23
Geen havermelk is nog tot daaraan toe, maar geen oesters meer?! Dat is toch niet te doen voor een partner.
Echt he, arme meid
Frankly my dear, I don"t give a damn
Who the f… is Yuki?
smorre schreef:
11-10-2025 00:06
Who the f… is Yuki?

Nooit van Kris Kross Amsterdam gehoord?
Daar is hij er eentje van.
Lebow schreef:
10-10-2025 23:23
En geen alcohol meer en dat is waar ze altijd verbinding hadden samen dronken worden . Dan is je huwelijk wel dood ja zonder alcohol . Wat een armoede
Yildizlar2 schreef:
11-10-2025 06:56
En geen alcohol meer en dat is waar ze altijd verbinding hadden samen dronken worden . Dan is je huwelijk wel dood ja zonder alcohol . Wat een armoede
Ik zou me ook klemzuipen als mijn partner vindt dat ik altijd 4 jaar achterloop op zijn enorme wijsheid.

Kom op, dit klinkt toch ook enorm denigrerend tegenover zijn partner. "ik ben al een stuk verder dan jij, maar jij komt nog wel op het punt waar ik nu zit". Braak.
Stressed is just desserts spelled backwards
Enorm braakartikel. Wat een omhooggevallen type. Waarom je überhaupt samen zou willen zijn met zo'n man snap ik niet.
Yildizlar2 schreef:
10-10-2025 17:29
Nog nooit zoveel gebrabbel gehoord 😂
Gestopt met havermelk drinken woehoe en vier jaar leeftijdsverschil is enorm natuurlijk ja dan zit je echt in een andere levensfase 😬
Maar als ze vier jaar verschillen en hij stopt twee jaar eerder met het drinken van havermelk dan zij dan loopt hij dus twee jaar achter :idee:
calvijn1 schreef:
10-10-2025 17:16
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... n-der-ligt

Wat is dit nu weer voor geneuzel?

Is de volgende scheiding in zicht?

:whut:

:rofl:

Staat die havermelk symbool voor lijnen cocaïne snatsen o.i.d.? Wie kondigt nou zo vreemd aan dat 'ie is 'gestopt met havermelk drinken' ?! Of is dit het begin van afglijden in achterlijke anti-vax conservatieve retoriek?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
LaFolie schreef:
11-10-2025 12:22

Staat die havermelk symbool voor lijnen cocaïne snatsen o.i.d.? Wie kondigt nou zo vreemd aan dat 'ie is 'gestopt met havermelk drinken' ?! Of is dit het begin van afglijden in achterlijke anti-vax conservatieve retoriek?
ik snap sowiso niet dat mensen altijd aankondigen maken als ze ergens mee stoppen, niemand cared..

teminste ik niet
LaFolie schreef:
11-10-2025 12:22

Ja nu word ik ook nieuwsgierig. Waarmee vervangt hij de havermelk dan nu? Dát staat er dan weer niet bij!
Ik vind dat het tijd wordt voor een maandkalender genaamd mannen-maffiteiten-maandkalender. Iedere maand een onzinnig leuterverhaaltje over een bekende man. Het verhaal van Yuk(i) kan erin en ook bijvoorbeeld het verhaaltje van Waylon en dat hij zijn zwangere vrouw bedroog omdat zijn pielemuis het volgens hem niet meer deed en hij op andere vrouwen moest testen of de boel nog allemaal wel werkte.

En omdat ik de flauwste niet ben opteer ik ook voor een maffe-meiden-maandkalender. Linda kom er maar in!
A question that sometimes drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Morgan-Salander schreef:
11-10-2025 13:03

En omdat ik de flauwste niet ben opteer ik ook voor een maffe-meiden-maandkalender. Linda kom er maar in!
O dat zou leuk zijn! Als eerste kan Lieke van Lexmond met haar maankalender en nep edelstenen!
Morgan-Salander schreef:
11-10-2025 13:03
Ik vind dat het tijd wordt voor een maandkalender genaamd mannen-maffiteiten-maandkalender. Iedere maand een onzinnig leuterverhaaltje over een bekende man. Het verhaal van Yuk(i) kan erin en ook bijvoorbeeld het verhaaltje van Waylon en dat hij zijn zwangere vrouw bedroog omdat zijn pielemuis het volgens hem niet meer deed en hij op andere vrouwen moest testen of de boel nog allemaal wel werkte.

Ik ben voor! Ook nog een plekje voor ons Marco met z'n verdrietholletje, Kasper van Kooten die door zijn nieuwe neukertje éindelijk een druipkaars werd en de cocon van liefde ver van de hustle and bustle van Bart van Olphen....
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Arie Boomsma kan ook prima denk ik .
???
Ik snap dit artikel echt niet. Dat stoppen met alcohol invloed kan hebben op je relatie, snap ik ergens nog wel. Maar wat heeft havermelk met je relatie te maken? En is havermelk ook ineens niet meer goed of zo? Echt, waar heeft die gast het over?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven