NIET groepje
donderdag 23 juli 2009 om 08:53
Mogge kindjes.
Vandaag is Terror jarig. Ik ben vannacht al opnieuw bevallen van hem inc. alle angst, paniek en opluchtig dat hij levend ter wereld kwam
We hebben zijn verjaardag al gevierd toen we de verjaardagen van tut en de autist vierden. Dus het is vandaag rustig. Wel zit ie nu chips te ontbijten nou ja, je wordt maar 1x in je leven 3 zullen we maar zeggen .
Werkse allemaal vandaag, en vakantie vierse en huishoudse enzo.
x Boro.
Vandaag is Terror jarig. Ik ben vannacht al opnieuw bevallen van hem inc. alle angst, paniek en opluchtig dat hij levend ter wereld kwam
We hebben zijn verjaardag al gevierd toen we de verjaardagen van tut en de autist vierden. Dus het is vandaag rustig. Wel zit ie nu chips te ontbijten nou ja, je wordt maar 1x in je leven 3 zullen we maar zeggen .
Werkse allemaal vandaag, en vakantie vierse en huishoudse enzo.
x Boro.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 23 juli 2009 om 12:58
bedaaankt voor de felecitaaasies.
Ik zeg tegen Terror, omdat je jarig bent mag jij kiezen wat we gaan doen. Zegt terror: "jaaa naar de kringloopwinkel gaaaan"
Dus. wij gaan zo naar de kringloop winkel voor zijn verjaardag. ( hij had ook naar de speeltuin kunnen gaan, kinderboerderij, mac, whatever Maar nee, de kringloopwinkel natuurlijk )
Ik zeg tegen Terror, omdat je jarig bent mag jij kiezen wat we gaan doen. Zegt terror: "jaaa naar de kringloopwinkel gaaaan"
Dus. wij gaan zo naar de kringloop winkel voor zijn verjaardag. ( hij had ook naar de speeltuin kunnen gaan, kinderboerderij, mac, whatever Maar nee, de kringloopwinkel natuurlijk )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 23 juli 2009 om 13:21
Moeten jullie wel een hele leuke winkel hebben. Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest moet ik zeggen. Laatst reed ik erheen maar ik kon hem niet vinden waar hij moest zitten, dacht even kijken of ze nog leuke kleding hadden maar dat ging dus niet door.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.