Is het erg als iemand contact houdt met andere tindermatch?
zondag 12 oktober 2025 om 13:59
Hoi allemaal,
Ik ben nu sinds drie weken aan het daten met een man die ik heb leren kennen via tinder. We hebben nu zo'n zeven keer afgesproken (niet thuis, maar in café en bios en dergelijke) Ik heb best wat minder leuke ervaringen met relaties en daten dus ik ben een beetje voorzichtig. Al kan deze man natuurlijk niets doen aan mijn minder leuke ervaringen uit het verleden en ligt die verantwoordelijkheid bij mijzelf natuurlijk.
Het lijkt mij een aardige en betrouwbare man. Alleen vind ik één ding een beetje vreemd maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk. Hij zei dat hij nog regelmatig contact heeft met een vrouw waar hij een match mee had op tinder voordat hij mij leerde kennen. Ze hebben elkaar nog nooit gezien en hij zei dat het een soort van online vriendschap is geworden, dat ik het moet zien als een penvriendin van hem. Zij is momenteel ook aan het daten maar dat loopt niet zo lekker en dat soort dingen verteld ze dan aan hem via de app.
Is dit apart of is dit heel normaal? Mijn beeld van liefde en relaties is nog een beetje vertroebeld momenteel dus vandaar mijn vraag aan jullie.
Ik ben nu sinds drie weken aan het daten met een man die ik heb leren kennen via tinder. We hebben nu zo'n zeven keer afgesproken (niet thuis, maar in café en bios en dergelijke) Ik heb best wat minder leuke ervaringen met relaties en daten dus ik ben een beetje voorzichtig. Al kan deze man natuurlijk niets doen aan mijn minder leuke ervaringen uit het verleden en ligt die verantwoordelijkheid bij mijzelf natuurlijk.
Het lijkt mij een aardige en betrouwbare man. Alleen vind ik één ding een beetje vreemd maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk. Hij zei dat hij nog regelmatig contact heeft met een vrouw waar hij een match mee had op tinder voordat hij mij leerde kennen. Ze hebben elkaar nog nooit gezien en hij zei dat het een soort van online vriendschap is geworden, dat ik het moet zien als een penvriendin van hem. Zij is momenteel ook aan het daten maar dat loopt niet zo lekker en dat soort dingen verteld ze dan aan hem via de app.
Is dit apart of is dit heel normaal? Mijn beeld van liefde en relaties is nog een beetje vertroebeld momenteel dus vandaar mijn vraag aan jullie.
zondag 12 oktober 2025 om 20:38
Miranda3232 schreef: ↑12-10-2025 19:17De vele vriendinnen en het nog contact hebben met iemand van tinder is niet alles waar ik mijn bedenkingen bij heb. Hij is 12 jaar lang vrijgezel geweest en heeft toen een keer of zeven betaald voor seks. In een legale seksclub waar vrouwen zelf voor dat werk kiezen. En eigenlijk doet mij dat toch ook wel wat als ik eerlijk ben. Want ik heb medelijden met die vrouwen die daar werken. Of dit normaal is voor iemand die lang alleen is of dat het ook een rode vlag is weet ik niet. Maar wederom ik vind het apart.
Gelukkig vind jij het helemaal logisch om 100% voor hem te gaan.
zondag 12 oktober 2025 om 22:12
Al 12 jaar vrijgezel zijn terwijl je dat niet wilt en erg actief lijkt te zijn is heel vreemd. Blijkbaar kan hij geen vrouw bij zich houden. En heeft hij meerdere ijzers in het vuur. Verstandig want jij haakt nu ook af. Dan kan hij snel schakelen naar de volgende.
En vriendschappen met het andere geslacht kunnen soms werken. Maar niet met mensen die potentiële matches zijn. En mannen met zeer close vrouwelijke vriendinnen of heel veel vriendinnen zou ik mijn vraagtekens bij zetten.
En vriendschappen met het andere geslacht kunnen soms werken. Maar niet met mensen die potentiële matches zijn. En mannen met zeer close vrouwelijke vriendinnen of heel veel vriendinnen zou ik mijn vraagtekens bij zetten.
maandag 13 oktober 2025 om 08:30
Wacht even hoor. Nog geen 24 dagen durfde je het contact met een andere scharrel niet te verbreken. Dat heb je uiteindelijk gedaan en bent dus feitelijk meteen weer gaan daten met een andere bedorven garnaal. En binnen drie weken lig je al te krikken in een busje en wil je 100% voor hem gaan? Hoe kun je dat in hemelsnaam weten? Je kent de vent nog niet eens. Je hebt maar 7 dates gehad. Wordt het niet eens tijd om wat minder wanhopig te zijn? Iets is er niet meer helemaal snor met je.
maandag 13 oktober 2025 om 09:06
Ze heeft zes dates gewacht. Ik vind dat netjes hoor. Ik deed het al op date nummer 1 met mijn man. En we zijn al 13 jaar samen.BuzzieBee schreef: ↑13-10-2025 08:30Wacht even hoor. Nog geen 24 dagen durfde je het contact met een andere scharrel niet te verbreken. Dat heb je uiteindelijk gedaan en bent dus feitelijk meteen weer gaan daten met een andere bedorven garnaal. En binnen drie weken lig je al te krikken in een busje en wil je 100% voor hem gaan? Hoe kun je dat in hemelsnaam weten? Je kent de vent nog niet eens. Je hebt maar 7 dates gehad. Wordt het niet eens tijd om wat minder wanhopig te zijn? Iets is er niet meer helemaal snor met je.
In een busje is misschien wel wat vreemd.
maandag 13 oktober 2025 om 09:18
maandag 13 oktober 2025 om 09:43
Loep deze TO even.EstelleGallois schreef: ↑13-10-2025 09:06Ze heeft zes dates gewacht. Ik vind dat netjes hoor. Ik deed het al op date nummer 1 met mijn man. En we zijn al 13 jaar samen.
In een busje is misschien wel wat vreemd.
maandag 13 oktober 2025 om 09:44
Waarna ze inderdaad binnen nog geen drie weken met een wildvreemde vent met een zeer dubieus sex- en vrouwenverleden en dus veel wisselende contacten een busje induikt.
maandag 13 oktober 2025 om 09:49
Ik zou echt nul energie steken in iemand die er zo in staat. Echt geen zin in.
Maar het is vooral wat jij zelf wel of niet fijn vindt. Als jij dit wel oke vindt had je hier niet moeten vragen.
Ik zou er een gesprek aan wagen, als hij niet zelfde ziet als jij, kies dan gewoon voor jezelf.
Er komt wel iemand anders.
Maar het is vooral wat jij zelf wel of niet fijn vindt. Als jij dit wel oke vindt had je hier niet moeten vragen.
Ik zou er een gesprek aan wagen, als hij niet zelfde ziet als jij, kies dan gewoon voor jezelf.
maandag 13 oktober 2025 om 09:56
Het gaat volgens mij niet alleen om het contact met die tindermatch maar ook om de keren betaalde sex waar TO moeite mee heeft. Wat verleden tijd is is verleden tijd. Daar kan hij niets meer aan veranderen. En dat elke date gaat over andere vrouwen. Kijk, mijn match zou dit nooit zijn. Al niet na de eerste keer. Ik zou niet kunnen leven met een man wiens moeder bij hem inwoont (hoe lief dat ook is van hem, maar mijn ding zou dat dus echt niet zijn. De TO wil een toekomst opbouwen met een man, en om daar nu een inwonende schoonmoeder bij te krijgen, ik zou daar echt voor bedanken). en die hoeren heeft bezocht. Alleen die twee dingen zijn al een No Go voor me. Laatstaan als hij het elke date over andere vrouwen zou hebben. Geef mijn portie maar aan fikkie.MissNuada schreef: ↑13-10-2025 09:49Ik zou echt nul energie steken in iemand die er zo in staat. Echt geen zin in.
maandag 13 oktober 2025 om 11:01
Nog maar een paar weken geleden was je extreem bang dat je een geslachtsziekte had nadat je een man die je niet eens erg aardig vond had gepijpt. Het met hem uitmaken durfde je niet, daarvoor had je behoorlijk wat aanmoediging van het forum nodig. Nu heb je sex in een busje met een man waar je -terecht- twijfels over hebt - een man die niet zelfstandig woont, voortdurend over andere vrouwen praat en als klap op de vuurpijl prostituees bezocht.
Je moet echt met jezelf aan de slag, TO. Je hebt echt duidelijk moeite met het bewaken of zelfs maar herkennen van je grenzen. Ga gewoon eens een poosje alleen leven, samen met je dochtertje, en jezelf leren kennen. Die mannen brengen jou niets dan onrust.
Je moet echt met jezelf aan de slag, TO. Je hebt echt duidelijk moeite met het bewaken of zelfs maar herkennen van je grenzen. Ga gewoon eens een poosje alleen leven, samen met je dochtertje, en jezelf leren kennen. Die mannen brengen jou niets dan onrust.
maandag 13 oktober 2025 om 11:15
Nou, echt he. Klinkt niet als onderwerpen om elkaar beter te leren kennen. Nogal seksgericht. Vind ik sowieso de posts van TO wel. Kan (scharrelen oid), maar in combinatie met haar onzekerheid en kwetsbaarheid komt het wat zorgwekkend op me over.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
maandag 13 oktober 2025 om 11:22
canis-felis schreef: ↑13-10-2025 11:15Nou, echt he. Klinkt niet als onderwerpen om elkaar beter te leren kennen. Nogal seksgericht. Vind ik sowieso de posts van TO wel. Kan (scharrelen oid), maar in combinatie met haar onzekerheid en kwetsbaarheid komt het wat zorgwekkend op me over.
Ja, helemaal mee eens - ik vind het ook zorgwekkend en hoop dan ook echt dat TO de mannen even laat voor wat ze zijn en met zichzelf aan de slag gaat.
maandag 13 oktober 2025 om 14:18
Erg misschien niet, maar wel een gekke move voor iemand die het rustig wil opbouwen en nog niet thuis wil afspreken.
En loep TO ook even.
Volgens mij ben je een beetje je innerlijke kompas kwijt TO.
maandag 13 oktober 2025 om 14:32
mwah, als eerste keer, met een onbekende?
Terwijl je angstig bent en niet heel stabiel?
maandag 13 oktober 2025 om 14:45
Ik loop zelfs met een boog om busjes heen. Nouja ik wordt al een jaartje ouder dus zal wel niet zo heel snel meer ontvoerd worden...
Ik veroordeel het niet hoor, dat echt niet.
Ik bedoel gewoon dat als iemand iets vervelends van plan zou kunnen zijn het wel heel makkelijk is als je alvast klaar gaat liggen in het busje.
Ik veroordeel het niet hoor, dat echt niet.
Ik bedoel gewoon dat als iemand iets vervelends van plan zou kunnen zijn het wel heel makkelijk is als je alvast klaar gaat liggen in het busje.
Lorem Ipsum

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in