Held op sokken
maandag 13 oktober 2025 om 17:12
De titel zegt het al, ik ben een held op sokken. Het zit zo... ik ben inmiddels bijna 20 jaar vrijgezel en in die tijd wel eens wat gedatet, maar ook dat is al weer lang geleden. Ik vond het ook allemaal gedoe, in al die tijd heeft namelijk ook niemand mijn hart sneller doen kloppen. Tot nu. Mijn buurman. Gelukkig een stukje verderop en 2 etages hoger. Maar iedere keer als ik hem tegenkom, kom ik niet verder dan 'hoi'. En nu zoek ik advies. Hoe pak ik dit aan? Kaartje in de bus? Ik vind mezelf kansloos!!
Juist omdat het zo lang is geleden dat ik iemand oprecht leuk vond, is de angst voor afwijzing ook zo groot.
Juist omdat het zo lang is geleden dat ik iemand oprecht leuk vond, is de angst voor afwijzing ook zo groot.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
woensdag 15 oktober 2025 om 14:50
woensdag 15 oktober 2025 om 18:20
https://www.youtube.com/watch?v=nPJe91GupqoMockTurtle schreef: ↑15-10-2025 16:23Ik heb Buienradar, Weeronline en Buienalarm bekeken en het blijft droog!![]()
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 15 oktober 2025 om 18:41
woensdag 15 oktober 2025 om 18:45
Welke kant het ook opgaat, jullie horen het vervolg!
woensdag 15 oktober 2025 om 18:59
MockTurtle schreef: ↑15-10-2025 18:44Tanden gepoetst, mascara bijgewerkt, mijn favoriete luchtje op en een hartslag die door het dak gaat. Ik ben er klaar voor!

.
woensdag 15 oktober 2025 om 19:09
Zeker! Ben supertrots op je! (En ook nog een beetje op mijzelf want ik heb de stap gezet om Breeze te proberen en zonder dat was ik de liefste man ter wereld nooit tegen gekomen

Ooowww veel plezier!!!! Houdt ons op de hoogte!! Loveisintheairrr

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in