Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Hahaha... daar ben ik dan weer niet zo bang voor. We staan er allebei niet heel herkenbaar op... slechts de mannen met wie ik naar bed ben geweest zouden me eventueel kunnen herkennen
quote:Olive01 schreef op 23 juli 2009 @ 18:39:

Hahaha... daar ben ik dan weer niet zo bang voor. We staan er allebei niet heel herkenbaar op... slechts de mannen met wie ik naar bed ben geweest zouden me eventueel kunnen herkennen Mwah geloof ook niet dat ik mijn geslachtsdeel zou herkennen , heb geen herkenningspunten
Oke nu genoeg geflierefluiter ik ga naar Aapje toe

Fijne avond allemaal kom morgen wel ff verslag uitbrengen
niet? Ik denk ook dat het voor mij alleen maar herkenbaar is omdat ik de foto's ken
Veel plezier Vleer
Hola..ik ben weer thuis! we zijn op de fiets naar de M. geweest, dus de calorieen zijn er weer af gefietst

@Vleertje: Je bent al weg..ik duim met je mee..ik hoop op een plezierige avond voor je!

@Olive: Nog een leuke supermarktman gespot? In het dorp waar ik werk, werkt ook een hele leuke supermarktman! Dus als het in de trein niets wordt..

@MissT. Veel plezier!
Hé indi, ik geloof dat ze in mijn Appie een blik pubers open hebben getrokken en die werk verschaffen :-S

Geen leuke mannen dus...

Oe, je hebt zelfs een back-up voor Stationman!
Natuurlijk..al is "mijn"supermarktman wel een beetje jong denk ik

Heb je lekker gegeten Olive?
Was er geen leuke gele-M-man?

Jong of niet... soms kan kijken al erg leuk zijn...

Heb voor mezelf uitgebreid een broodje staan maken met garnaaltjes, sla, en meer van dat soort spul... Best lekker!
Goed zo!

En nee..geen leuke gele M. mannen...
klinkt heerlijk olive

6 ik ben aant duimen

Indi mmm grote M njammie
Denk dat ik nu ff op de bank ga liggen... After-dinner-dipje denk ik.
Ik ben ook alweer moe.. heb geen bal uitgevoerd vandaag..
haaaaaaiii schatties

heb jullie gevonden hoor !

ja wat kun je moe worden he van niks doen ?
slapen jullie alweer ? haha

sorry moet er zo alweer vandoor, maar ga nog wel even bijlezen
Hoi Miran,

Was even aan het bellen..moest even afspraak maken over morgen als ik naar Nijmegen ga

Alles goed met je?
Hey leuk, ga je naar de vierdaagse ? Hoe gaat het verder ?

Met mij gaat redelijk, voel me beetje dipperig vandaag, moest vanmiddag in de auto ineens huilen (en was eigenlijk maar een kleine teleurstelling om iets). Maar waarschijnlijk ga ik die Mr X van het tennisfeest morgen wel weer zien op het volgende tennisfeest. Heb hem nog gesproken vorig weekend. Ben benieuwd !

Er wordt volop gedate hier...vakantiegangers komen en gaan, leuk hoor. En knuffie voor Xen, toestand met broer, naar !
Oh wat vervelend zeg zo'n dipje!

Wel goed dat je die tennismeneer weer gaat zien! Leuk vooruitzicht!

Hier alles ok..alvast bezig met de voorbereidingen voor mijn reis en morgen militairen spotten bij de Vierdaagse! Daarna lekker feesten!
Ah je reis, Jordanie ! volgende week ?

ohww was weer ff op Jan/Yo topic, hilarisch weer

speciaal voor Erykah

http://www.nu.nl/column-d ... id-over-volendammers.html

Zingen met waaiend haar...
Nee 5 augustus! Maar moet nog wel even wat inkopen doen en wassen en strijken en.., en.., en...Komt vast goed..

Ik ga even kijken naar je linkje! Ik ben ook in de ban van de Jan- en Yolanthesoap!
oh ja, mooi (en knap) vind ik dat als mensen een paar weken voor de reis al daarmee bezig zijn. Voor mij komt dat altijd een paar dagen vooraf.

Jaaa hij is echt lachen !!!
hela dames

Vanavond tent opgezet voor het feest morgen, de rest morgen klaarzetten; heb er zin in!

Wat is jullie tv-planning voor vnvd? Voor mij wordt het Hans Klok op 1, verder is het niet veel soeps volgens mij.

Olive en Zespri; mn onderkant zou ik ook niet herkennen; tis niet zo dat ik zo dat ik elke dag er een spiegeltje onder houd....haha.

Miran: watzup met je huilbui? Gaat het voor de rest wel een beetje met je? Zit dinges (hoe heet die ook al weer? die met die enge ex-vrouw) nog erg in je hoofd?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hey Ingelpingel !

Leuk feestje ben je aan het regelen. Heb je al wat kinky sieraden e.d. kunnen scoren ? En lekker met vakantie geweest en nu weer terug bij Mr. Piano. Gaat allemaal goed he?

Ben gewoon moe, misschien zomerdipje door wat dingetjes, weetniet. Voel me beetje alleen. GL heb ik even in de parkeerstand gezet na ons laatste gesprek. Heb niets meer van mij laten horen (dus ben er ook echt ff klaar mee...anders zou ik wel sms-en) en hij is ook met vakantie met z'n kids.
Hey meiden!

Miran: ik kom bij je op het dipbankje hoor! Olive ook?
Voor de niet-dippers:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven