Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 23 juli 2009 om 21:26
donderdag 23 juli 2009 om 21:29
ja maar Indi, ik krijg dat bureau in mn uppie niet van zn plaats hoor....das nou weer jammer! ach, morgen kan ze weer poeslief zijn en is iemand anders weer de gebeten hond. Maar ik zat aan mijn limiet vandaag, dacht echt van, nog 1 opmerking en dan krijgt ze de wind van voren (nwe collega zat met zn oren te klapperen toen hij haar opmerkingen hoorde, dus heb een getuige).
Ik heb nog een half roseetje trouwens...alles is weer es op hier
Ik heb nog een half roseetje trouwens...alles is weer es op hier
donderdag 23 juli 2009 om 21:40
glitterspray ligt nog wel op de zolder bij pa en ma denk ik. Kostuum moeten we nog gaan uitzoeken morgen, hij heeft maar XS, dus ben benieuwd of ze een beetje keus hebben.
Hans Klok op 1 is best leuk; die man zit tijdens het koken nog kaarten uit zn mouw te toveren... hihi
Hans Klok op 1 is best leuk; die man zit tijdens het koken nog kaarten uit zn mouw te toveren... hihi
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 23 juli 2009 om 22:08
Het zal de ongesteldheid wel zijn...het is nationale dipjesweek lijkt het wel hier
Ik zit gewoon niet goed in mn velletje, al een tijdje niet. De ene keer wat erger als de andere keer. Heb ook totaaaaaal geen zin om zoiets te doen als daten...bah! Ik heb nu hetzelfde als wat Erykah weleens heeft gehad. Als er nu iemand bij me langs zou komen, een vriendje oid, dan heb ik na een tijdje het gevoel dat ie weer op mag hoepelen.
Er is ook iets anders aan de hand met me, maar dat is zoiets persoonlijks. Dat hou ik hier op het topic nog voor me als jullie het niet erg vinden. Alleen een paar mensen weten er van. Wil wel zeggen dat ik er hulp voor gezocht heb, dus heb goede hoop dat het allemaal weer goed komt
Waar is lieve E? Is ze weer sporten? Die krijgt echt een strakke bips eej
Ik zit gewoon niet goed in mn velletje, al een tijdje niet. De ene keer wat erger als de andere keer. Heb ook totaaaaaal geen zin om zoiets te doen als daten...bah! Ik heb nu hetzelfde als wat Erykah weleens heeft gehad. Als er nu iemand bij me langs zou komen, een vriendje oid, dan heb ik na een tijdje het gevoel dat ie weer op mag hoepelen.
Er is ook iets anders aan de hand met me, maar dat is zoiets persoonlijks. Dat hou ik hier op het topic nog voor me als jullie het niet erg vinden. Alleen een paar mensen weten er van. Wil wel zeggen dat ik er hulp voor gezocht heb, dus heb goede hoop dat het allemaal weer goed komt
Waar is lieve E? Is ze weer sporten? Die krijgt echt een strakke bips eej
donderdag 23 juli 2009 om 22:14
donderdag 23 juli 2009 om 22:18
Appel...ik ben al opgeschoven hoor, zit op t randje! gooi het eruit, wat is er?
En Indi, deze collega is een moeilijk geval...ze is onberekenbaar zeg maar. Ene keer poeslief, andere x zeikt ze je af om niets. Is 1x geescaleerd tussen ons, toen wilde ze ontslag nemen vanwege mij
Baas heeft toen bemiddeld, stond duidelijk aan mijn kant (want t ging echt nergens over....ik had de verkeerde kleur theekan gebruikt..echt waar). Ze moet gewoon eens leren sorry te zeggen!
En Indi, deze collega is een moeilijk geval...ze is onberekenbaar zeg maar. Ene keer poeslief, andere x zeikt ze je af om niets. Is 1x geescaleerd tussen ons, toen wilde ze ontslag nemen vanwege mij

donderdag 23 juli 2009 om 22:24