Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Thnx Xen, lief van je... Was inderdaad in Turkije... alleen dan op de boot. We hebben een tripje op de boot gemaakt langs allemaal baaitjes. Ultieme ontspanning.

(jij trouwens ook zo'n Action-fan? )

Indi, heb idd nog even geslapen. Maare dat roséetje sla ik niet af.
Nee, wel het dorp ernaast. Ga morgen even langs, moeten toch nog weg om het kostuum voor het feestvarken op te halen...
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
ja maar Indi, ik krijg dat bureau in mn uppie niet van zn plaats hoor....das nou weer jammer! ach, morgen kan ze weer poeslief zijn en is iemand anders weer de gebeten hond. Maar ik zat aan mijn limiet vandaag, dacht echt van, nog 1 opmerking en dan krijgt ze de wind van voren (nwe collega zat met zn oren te klapperen toen hij haar opmerkingen hoorde, dus heb een getuige).

Ik heb nog een half roseetje trouwens...alles is weer es op hier
quote:ingelke_kepringelke schreef op 23 juli 2009 @ 21:28:

Nee, wel het dorp ernaast. Ga morgen even langs, moeten toch nog weg om het kostuum voor het feestvarken op te halen...Wat hebben jullie voor geweldige foute outfit uitgekozen?
Zo..een roseetje voor Olijfje!
glitterspray is ook leuk in je haar en op je armen/schouders
Thnx Indi!

Glitters horen erbij, vergeet de felgekleurde nagels niet en over the top oorbellen!

Zulke feestjes zijn zoooooooo leuk!
glitterspray ligt nog wel op de zolder bij pa en ma denk ik. Kostuum moeten we nog gaan uitzoeken morgen, hij heeft maar XS, dus ben benieuwd of ze een beetje keus hebben.

Hans Klok op 1 is best leuk; die man zit tijdens het koken nog kaarten uit zn mouw te toveren... hihi
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ja het is best vermakelijk he, Ingel? ik kijk af en toe een beetje
Is er dan geen collega die even wil helpen, Xen? Er zijn er toch meer die haar niet mogen?

De rosé smaakt goed! :-)
schuif es op op dat bankje...
sorry dames....hallooooo allemaal
Appel, kom erbij... er is nog genoeg plek op het bankje.

Wat is er aan de hand?
Appel ook dipperig? Ik zal zorgen dat het goed met me blijft gaan...mijn kont past er namelijk niet meer bij

Biertje, Appel?
Het zal de ongesteldheid wel zijn...het is nationale dipjesweek lijkt het wel hier

Ik zit gewoon niet goed in mn velletje, al een tijdje niet. De ene keer wat erger als de andere keer. Heb ook totaaaaaal geen zin om zoiets te doen als daten...bah! Ik heb nu hetzelfde als wat Erykah weleens heeft gehad. Als er nu iemand bij me langs zou komen, een vriendje oid, dan heb ik na een tijdje het gevoel dat ie weer op mag hoepelen.

Er is ook iets anders aan de hand met me, maar dat is zoiets persoonlijks. Dat hou ik hier op het topic nog voor me als jullie het niet erg vinden. Alleen een paar mensen weten er van. Wil wel zeggen dat ik er hulp voor gezocht heb, dus heb goede hoop dat het allemaal weer goed komt

Waar is lieve E? Is ze weer sporten? Die krijgt echt een strakke bips eej
Ach lieve Appel..niet fijn allemaal! Goed in ieder geval dat je hulp gezocht hebt! Nog maar een dikke

en waar E. is? Geen idee..ben ook benieuwd naar Vleer.. Heeft ie 'm of heeft ie 'm niet?
Nog een knuff Appeltje!

En tuurlijk is het niet erg als je dingen nog voor je wilt houden...

Nationale dipjesweek... volgens mij heeft echt iedereen er last van! Vreemd... zou het in de lucht zitten?

Rosé smaakt trouwens weer geweldig Indi...
Zolang 6 nog niet terug is heeft ie geen min-piemol of ze heeft z'n piemol nog niet gezien. Kan nog alle kanten op!
Vleer gaat vanavond door tot ze die piemol heeft gezien! Denk dat we morgen pas verslag krijgen...
Appel...ik ben al opgeschoven hoor, zit op t randje! gooi het eruit, wat is er?

En Indi, deze collega is een moeilijk geval...ze is onberekenbaar zeg maar. Ene keer poeslief, andere x zeikt ze je af om niets. Is 1x geescaleerd tussen ons, toen wilde ze ontslag nemen vanwege mij :-) Baas heeft toen bemiddeld, stond duidelijk aan mijn kant (want t ging echt nergens over....ik had de verkeerde kleur theekan gebruikt..echt waar). Ze moet gewoon eens leren sorry te zeggen!
Heb alles teruggelezen hoor, maar krijg het ff niet op een rijtje in mn hooffie van wie wat waar....vergeef me
Ik heb nou toevallig geen last van een dipje..hulde aan mezelf!

En Appel..je hebt gelijk w.b.t. dat piemolverhaal!

Ik heb zin om jullie weer eens te zien! En Olive te ontmoeten!
Appel: dikke knuf! Wat mannen betreft..zeer herkenbaar! En voor dat andere kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen!

Mr Aap heeft geen ieniemienie hoor, dan was er nl. nu al een topic geopend door Zes :-)
@Xen: Ik snap het hoor..heel vervelend..Misschien leert ze het ooit nog eens! Maar de oplossing die ik aandroeg was natuurlijk grote onzin!

*Ik eis een tussentijds verslag van de kiwi!*
Xen... Ongelovelijk zo'n wijf dat iets over een theekan zo kan laten escaleren :-S

Hadden jij en je baas haar niet over dat laatste randje kunnen duwen? Of wilde je baas haar per se houden?

Indi... HULDE! Geen dipje, ik ben trots op je! Enne... weet wat je zegt hoor... mij ontmoeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven