Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 23 juli 2009 om 20:52
[quote]misspoez schreef op 22 juli 2009 @ 22:06:
Wow Xen das wel heftig en zeker ook voor jou omdat je terugkrijgt van hem wat je zelf ook in je bolletje hebt zitten. Sterkte, ik hoop dat het zaterdag wat oplevert. *knuf*
Thanks MP, je zegt t helemaal goed!
En verder iedereen ook bedankt voor de opbeurende woorden! Het raakt me echt heel erg, ben al de hele week wat van slag.
Mn minst aardige collega is ook erg anti-Xenia laatste dagen en dat kan ik normaliter wel handlen, maar nu gooi ik t liefst mn perforator naar die zeikerige rotkop van haar. Andere collegas hebben ook last van haar buien hoor, dus neem t vaak niet persoonlijk, maar vandaag lukte dat echt even niet.
Had ook huilbui vanavond, maard dat lucht ook wel weer op! Heb mn vensterbank opnieuw ingericht, 2 hele mooie chromen potten gekocht, wat dingetjes verplaatst en keiharde muziek op..kan er nu weer iets beter tegen gelukkig.
En weekendje Schiermonnikoog met 5 vrienden gepland, gaan in een leuk huisje 500m van het strand..pas in november hoor, maar wel leuk vooruitzicht.
Wow Xen das wel heftig en zeker ook voor jou omdat je terugkrijgt van hem wat je zelf ook in je bolletje hebt zitten. Sterkte, ik hoop dat het zaterdag wat oplevert. *knuf*
Thanks MP, je zegt t helemaal goed!
En verder iedereen ook bedankt voor de opbeurende woorden! Het raakt me echt heel erg, ben al de hele week wat van slag.
Mn minst aardige collega is ook erg anti-Xenia laatste dagen en dat kan ik normaliter wel handlen, maar nu gooi ik t liefst mn perforator naar die zeikerige rotkop van haar. Andere collegas hebben ook last van haar buien hoor, dus neem t vaak niet persoonlijk, maar vandaag lukte dat echt even niet.
Had ook huilbui vanavond, maard dat lucht ook wel weer op! Heb mn vensterbank opnieuw ingericht, 2 hele mooie chromen potten gekocht, wat dingetjes verplaatst en keiharde muziek op..kan er nu weer iets beter tegen gelukkig.
En weekendje Schiermonnikoog met 5 vrienden gepland, gaan in een leuk huisje 500m van het strand..pas in november hoor, maar wel leuk vooruitzicht.
donderdag 23 juli 2009 om 21:02
Sportse Miran! en thanks voor de knuffels meisjes!
ik ga niet naar Griekenland (is emotioneel gezien nog niet verstandig), ga sowieso niet op vakantie, maar heb gekozen om mn huis op te knappen, meer in het bijzonder laminaat leggen op de gehele benedenverdieping. Ga wel dagjes weg hoor en misschien nog een weekendje.
ik ga niet naar Griekenland (is emotioneel gezien nog niet verstandig), ga sowieso niet op vakantie, maar heb gekozen om mn huis op te knappen, meer in het bijzonder laminaat leggen op de gehele benedenverdieping. Ga wel dagjes weg hoor en misschien nog een weekendje.
donderdag 23 juli 2009 om 21:03
voor Xen en Miran...
Olive ook nog op het dipbankje hoor... Ben echt 'Olijfje lacht, Olijfje huilt' op het moment.
Xen, t is bijna weekend meis... Komt de dochter van je broer deze zaterdag bij je?
Miran, waarom moest je opeens huilen? Wel zin om MrX te zien?
Indi: Neem je wel je camera mee naar de vierdaagse, dan kunnen wij ook meegenieten van de soldaten
Ingel: Al helemaal fout en klaar voor het feestje?
Olive ook nog op het dipbankje hoor... Ben echt 'Olijfje lacht, Olijfje huilt' op het moment.
Xen, t is bijna weekend meis... Komt de dochter van je broer deze zaterdag bij je?
Miran, waarom moest je opeens huilen? Wel zin om MrX te zien?
Indi: Neem je wel je camera mee naar de vierdaagse, dan kunnen wij ook meegenieten van de soldaten
Ingel: Al helemaal fout en klaar voor het feestje?
donderdag 23 juli 2009 om 21:08
Het is vaak ook wel weer gezellig op zon bankje he Olive? wat lief dat je nog weet dat mn nichtje komt logeren! Ja dus..zaterdag komt ze. Heb ik heel veel zin in, hoop haar ook beetje aan t praten te krijgen omdat ze niet helemaal goed in haar vel zit. Ze is ook aan t puberen hoor (11 jaar), maar heb beetje t gevoel dat de gezinssituatie ermee te maken heeft. Ze ligt gewoon tot 1 uur smiddags in bed bijv...vind ik echt niet normaal voor een kind van 11. We lijken innerlijk heel erg op elkaar, bijna eng soms (zegt iedereen ook), dus hoop dat ze bij mij wat kwijt wil.
donderdag 23 juli 2009 om 21:19
Lieve Xen..nog maar een dikke :knuf: en van mij mag je een heel bureau naar het hoofd van die collega gooien!
Heel veel plezier met je nichtje!
@Olive: Nog even geslapen??? En natuuuuurlijk neem ik mijn camera mee..
@Miran: Tennis ze!
@Reiz: Weer werken vannacht?
Ik zeg..we nemen een roseetje! Doet iedereen mee??
Heel veel plezier met je nichtje!
@Olive: Nog even geslapen??? En natuuuuurlijk neem ik mijn camera mee..
@Miran: Tennis ze!
@Reiz: Weer werken vannacht?
Ik zeg..we nemen een roseetje! Doet iedereen mee??