Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
De zus van Jan Smit, Monique, heeft genoeg aan twee opgepompte kogelvissen in haar blouse en twee spiedende kraaloogjes in veel te veel gezicht. Zingen is verder niet belangrijk.

Gaat het niet lekker Xen?.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Een dikke voor alle dippers!

@Miran: Lachen zeg dat stukje!

@Ingel: Hier ook Hans Klok..er is niets leuks op
Tis er Xen ?

ohwww sorry, moet over 5 min. alweer weg....

MT alst goed is heb je mail
[quote]misspoez schreef op 22 juli 2009 @ 22:06:

Wow Xen das wel heftig en zeker ook voor jou omdat je terugkrijgt van hem wat je zelf ook in je bolletje hebt zitten. Sterkte, ik hoop dat het zaterdag wat oplevert. *knuf*

Thanks MP, je zegt t helemaal goed!

En verder iedereen ook bedankt voor de opbeurende woorden! Het raakt me echt heel erg, ben al de hele week wat van slag.

Mn minst aardige collega is ook erg anti-Xenia laatste dagen en dat kan ik normaliter wel handlen, maar nu gooi ik t liefst mn perforator naar die zeikerige rotkop van haar. Andere collegas hebben ook last van haar buien hoor, dus neem t vaak niet persoonlijk, maar vandaag lukte dat echt even niet.

Had ook huilbui vanavond, maard dat lucht ook wel weer op! Heb mn vensterbank opnieuw ingericht, 2 hele mooie chromen potten gekocht, wat dingetjes verplaatst en keiharde muziek op..kan er nu weer iets beter tegen gelukkig.

En weekendje Schiermonnikoog met 5 vrienden gepland, gaan in een leuk huisje 500m van het strand..pas in november hoor, maar wel leuk vooruitzicht.
Ac xen; klinkt niet fijn allemaal, ook nog dat gedoe met je broer erbij en die collega. Nog een dagje en dan ist weekeind gelukkig ! Knuf!
Xen, gedoe idd, maar leuk weekendje gepland, ga je nog naar Griekenland ook of heb je dat helemaal gecanceld ?

knuffel !!!

Ik ben naar tennisclub
Indi; wat leuk joh dat je naar Nijmegen gaat! Zag idd wat smakelijke militaire hapjes op tv, dus focus!

Wat een leuk idee dat feest Ingel! Kunstwimpers zijn ook erg disco fout!
quote:Xenia66 schreef op 23 juli 2009 @ 20:52:

[quote]misspoez schreef op 22 juli 2009 @ 22:06:

maar nu gooi ik t liefst mn perforator naar die zeikerige rotkop van haar. A.
Sportse Miran! en thanks voor de knuffels meisjes!

ik ga niet naar Griekenland (is emotioneel gezien nog niet verstandig), ga sowieso niet op vakantie, maar heb gekozen om mn huis op te knappen, meer in het bijzonder laminaat leggen op de gehele benedenverdieping. Ga wel dagjes weg hoor en misschien nog een weekendje.
voor Xen en Miran...

Olive ook nog op het dipbankje hoor... Ben echt 'Olijfje lacht, Olijfje huilt' op het moment.

Xen, t is bijna weekend meis... Komt de dochter van je broer deze zaterdag bij je?

Miran, waarom moest je opeens huilen? Wel zin om MrX te zien?

Indi: Neem je wel je camera mee naar de vierdaagse, dan kunnen wij ook meegenieten van de soldaten

Ingel: Al helemaal fout en klaar voor het feestje?
zoo vandaag een dagje gechilled

en nu weer effe online

vanavond misschien even stappen

jullie nog plannen??
en de nietmachine er achteraan...of ga met een zwarte stift haar grijze uitgroei bijwerken
XEN
quote:Xenia66 schreef op 23 juli 2009 @ 21:05:

en de nietmachine er achteraan...of ga met een zwarte stift haar grijze uitgroei bijwerken

NEE niet met zwart met fluo roze ofzo
Het is vaak ook wel weer gezellig op zon bankje he Olive? wat lief dat je nog weet dat mn nichtje komt logeren! Ja dus..zaterdag komt ze. Heb ik heel veel zin in, hoop haar ook beetje aan t praten te krijgen omdat ze niet helemaal goed in haar vel zit. Ze is ook aan t puberen hoor (11 jaar), maar heb beetje t gevoel dat de gezinssituatie ermee te maken heeft. Ze ligt gewoon tot 1 uur smiddags in bed bijv...vind ik echt niet normaal voor een kind van 11. We lijken innerlijk heel erg op elkaar, bijna eng soms (zegt iedereen ook), dus hoop dat ze bij mij wat kwijt wil.
Gooi het eruit Xen!
Haha Reiz, met de marker! en zon heel zwaar dossier kan ook pijnlijk terechtkomen trouwens en de koffie kan ook wel eens per ongeluk worden omgestoten...
Als je met meerdere op het bankje zit, is het best gezellig

Een meisje van 11 hoort inderdaad niet tot 1 uur op bed te liggen... Wel heel fijn dat ze dan bij tante Xen mag komen. Hopelijk doet haar dat goed.
Nepwinpers! Wat een idee!

Alleen jammer dat ik daarvoor weer naar een ander dorp moet, want hier bij de DA zijn ze waarschijnlijk niet te krijgen....
Hoe is t met jou Reiz? Ga je ook met vakantie dit jaar? (of heb ik dat gemist?)
Hey Olive, wat een mooie foto had je op de group! (complimenten helpen ook he) Laat me raden...op t strand in Turkey?
Lieve Xen..nog maar een dikke :knuf: en van mij mag je een heel bureau naar het hoofd van die collega gooien!

Heel veel plezier met je nichtje!

@Olive: Nog even geslapen??? En natuuuuurlijk neem ik mijn camera mee..

@Miran: Tennis ze!

@Reiz: Weer werken vannacht?

Ik zeg..we nemen een roseetje! Doet iedereen mee??
Heb je geen action bij julie in t dorp?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven